Op dit adres zit nu: Tutto Bello

1564190329 57
1620390104 60

1. hans van heesch

In 1 word: slecht.
    Wij vonden de prijs-kwaliteit verhouding niet kloppen. Het voorgerecht "slibtongetjes" was nagenoeg smakeloos. Heb op het punt gestaan het terug te geven. Met wat zout toch opgegeten. Ander voorgerecht (lente salade) was té veel voor een voorgerecht. Als je vervolgens een tournedos bestelt van ruim 30 euro, verwacht je toch iets meer dan een bescheiden stukje vlees (helaas lauw van binnen) met een piepklein schoteltje saus en welgeteld zes (6) op elkaar gestapelde frietjes. Dat alles in combinatie met 'n bakje sla in combinatie met 'n stukje ei, tomaat en een Amsterdams uitje. De jonge dame die ons bediende was aardig en beleefd. We hebben onze kritiek met haar gedeeld. Al met al een teleurstellende ervaring. In het verleden hebben we er vaker - en veel beter - gegeten.

2. Social deal

Over het algemeen redelijk tevreden over SED. Lijkt idd of de kwaliteit minder gaat worden door de aanbiedingen. Deze keer erg tegenvallend; de beloofde saté bleken gehaktballetjes in satesaus. Gerechten waren lauw warm.

Jammer want zo ga je klanten verliezen en wij kwamen er regelmatig.

3. M. Wittkampf

Ongezellige brasserie, niet goed geleid waardoor bediening te wensen overlaat. Bij reserveren verwacht je in het leuke restaurant te komen maar je worst langs de keuken de Brasserie ingeleid, wat een tegenvaller blijkt! Maaltijden zijn niet kwalitatief, weing aandacht aan tafel. Teveel lawaai vanuit de spoelkeuken wat de gezelligheid niet ten goede komt, dus niet de moeite waard om nogmaals te bezoeken helaas!

4. vanavond voor de 4e keer naar SED geweest. Dit keer, net als vorige keren, via de social deal aanbieding. Helaas was dit voor ons de laatste keer.
    Zoals ik lees bij andere recensies is het inderdaad juist dat de ontvangst erg koel en afstandelijk is. Je voelt je niet welkom. Vervolgens werden we niet naar het restaurant maar naar de zogenaamde brasserie verwezen. Ambience is ver beneden het niveau van het restaurant en kwam op mij over als een eetzaal in een ziekenhuis. Oudbollige uitstraling en er kon niet eens en tafelkleed vanaf!

Dit terwijl wij de afgelopen 3 x vol lof over het restaurant zijn geweest en met trots vrienden mee namen naar SED. Gelukkig vanavond niet, daar ik mij hiervoor erg geschaamd zou hebben.

Er is duidelijk een keuze van kwantiteit (aantal gasten) boven kwaliteit van het eten gemaakt. Veel gasten voor weinig geld en weinig waar voor het geld. (zelfs met de social deal prijzen) De ober was in ieder geval nog eerlijk genoeg om toe te geven dat het "minder sjiek" is geworden. Daar waar bij het afscheid enkel de mededeling kwam dat er niets was veranderd en altijd al zo was geweest?? In dat geval waren we niet voor de 4e keer terug gekomen maar meteen naar de eerste keer weg gebleven.

Al met al, wanneer je voor een nette prijs een 5 gangen diner wil hebben die qua kwaliteit een matig tit redelijk niveau weet aan te tippen zit je hier goed. Wel buitengewoon jammer dat van het niveau uit het verleden vanavond helemaal niets meer was terug te vinden!

4,5
  5. Ans van der Stappen

Op zaterdagavond gegeten bij Sed in 's-Gravemoer via Social Deal. We werden binnengeleid in de Brasserie die er erg leuk uit zag met leuke schilderijen die te koop waren. De ambiance was verkwikkend, de bediening was goed en vriendelijk, en het eten was super… kan niet beter!

6. Ben gluttenvrij. Brood werd geserveerd met kruiden botér ik kreeg niks moest vragen heb je voor mij ook iets. Voorgerecht kon hoofdgerecht friet was niet zo warm. Toen we een tweede schaaltje friet vroegen was lekkerder. Toen kreeg ik ijs was ook maar een beetje vergeleken met de rest en me stroop wafel taai, waarom niet een beetje warm gemaakt. Ik ga er niet meer eten.

6,3
  7. Cees en Jeanne Hoevenaar

Op 14 oktober 2017 hebben wij ons gouden bruiloftsfeest gehouden bij SED. Wij hebben genoten van de sfeer, eten, drinken, service van personeel. In één woord: Super. Voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.
    Cees en Jeanne Hoevenaar

8. Wij hebben hier vrijdag 28 juli gegeten. Het eten was goed, muv het vlees, dat erg taai was.
    Maar de ontvangst en de bediening was erg koel en afstandelijk. Je voelde je totaal niet welkom!
    Dat is de reden waarom wij hier nooit meer terug zullen komen.

9. 4 gangen diner via Social Deal, leek ons een leuk idee, maar we werden direct apart behandeld. Alle gasten kregen een amuse, wij niet. We konden brood tegen bijbetaling krijgen. Dit 4 gangen diner was erg eenvoudig, niet de stijl die SED uit moet stralen. Het vlees van het hoofdgerecht was taai, toen we er wat van zeiden kon er wel een eetbaar stukje vlees geserveerd worden. Frietjes alleen tegen bijbetaling. De bediening was ook niet vriendelijk, ze hadden er duidelijk geen zin in om Social Deal gasten te bedienen. Deze aanbieding is zijn doel voorbij geschoten want wij gaan er nooit meer eten.

10. Harthoorn

Ik vind het jammer om te zeggen dat het niet helemaal naar onze zin was.
    Ik vind het bij binnenkomst saai, bediening niet vriendelijk en eten en drinken daar is duur!!

Wij komen hier nooit meer terug, er zijn genoeg andere eetgelegenheden die beter bij ons passen.

3,4
  11. 8-gangendiner via Social Deal. Werkelijk perfect! Mooie combinaties, goede bediening en prima tempo.

12. Vandaag geluncht maar viel tegen. Ben er al vaker geweest en is over het algemeen ok; niet heel speciaal maar vandaag hadden ze er geen zin in volgens mij. Toen we vroegen of we de kaart nog mochten zien voor desserts of koffie was het antwoord oh ja dat is alleen dame blanche en bavarois. Ook voor de kinderen was er enkel wat er op de kaart stond. Frietjes erbij kon dus niet en bij de salade en soep zat geen broodje. Al met al heel matig.

4,9
  13. Via Social Deal een voucher gekocht.
    Geweldige kwaliteit voor een betaalbare prijs (voor dat geld kan het eigenlijk helemaal niet).
    Klasse gerechten, zeer smaakvol, leuke bediening.
    Zeer zeker een aanrader (prijs / kwaliteit verhouding).

14. Donderdag 22-09-2016 via een Groupon-aanbieding gegeten.
    Bij aankomst netjes ontvangen en voor diner nog lekker even op terras gezeten met een drankje.
    Voorgerecht: salade met 1/2 kreeft. smaakte prima en voldoende.
    Hoofdgerecht: Surf en Turf. Prima smaak ruim voldoende.
    Hoofdgerecht: 1/2 Kreeft Thermidor. Prima smaak maar mag iets meer zijn.
    Dit alles geserveerd met lekkere frites en een lekkere salade.
    Nagerecht: aardbeienverrassing. Smaakte goed niet echt bijzonder. Dus geen keuze van de kaart.
    Drankjes zijn wat aan de dure kant. 1 glas Witte wijn €3,85) fris/water € 2,40.
    Vriendelijke bediening. Je krijgt rustig de tijd om van je eten te genieten.
    Al met al een gezellige avond waarbij prijs/kwaliteit voor een groupon-aanbieding redelijk in verhouding was.

15. Rianne van Stiphout

We hadden een 3 gangen keuze lunch gereserveerd
    Niemand die je verwelkomt bij binnenkomst, er werd vanuit de keuken geroepen dat we door konden lopen!
    We hebben lang moeten wachten op de serveerster en nog langer op onze koffie! Ik had een broodje zeevruchten besteld maar na lang wachten viel me dat ontzettend tegen, het broodje was zeer rijkelijk belegd met makreel,
    Waar erg veel graten in zaten! Ik heb maar enkele happen van t broodje genomen,bang dat er n graat in mijn keel zou komen!ik moest voor dit broodje ook nog n supplement
    van 2,50 bij betalen
    Mijn dochter had een salade besteld en moest extra bijbetalen voor wat brood. Als je daar dineert moet je ook extra bijbetalen voor friet,waar slaat dat op! Belachelijk. Ons dessert viel ook tegen, Dame Blanche, 2 kleine mopjes ijs met n koekje en wat kruim en wat koude chocoladesaus met klonten!!de bediening is ook niet erg vriendelijk.

16. Een 3-gangenmenu via Social Deal aangekocht. Weinig smaak aan de hoofdmaaltijd. Het vlees was meer vet dan vlees. Je moest zelf wat zout op je eten strooien om wat smaak te krijgen. Het nagerecht was daarentegen wel erg lekker.

Maar dit restaurant is zeker niet culinair, want als je de meeste recensies leest... Nou daar kan ik me niet in vinden.
    Niet voor herhaling vatbaar!

3,4
  17. Monique Scheffers

Vanavond 5-gangenverrassingsmenu gegeten, eten was heerlijk en verfijnd, complimenten aan de kok. Prijs/kwaliteit verhouding is top. Ook de bediening was super.
    Komen graag snel weer bij jullie eten.

18. Bert 7 punten

Pfff een bbq gehad bij Sed. Zo slecht, ik kijk altijd of het gaar is. Heb al 3 stukken terug gebracht. En er wordt zo asociaal op gereageerd. Bediening is zeer slecht en het eten wat ze proberen neer te zetten is leuk. Maar het lukt ze niet. Erg jammer. Super leuke sfeer daar.

Jammer

19. Met onze groupon bon, fruit de mer schotel voor 4 á 80 euro op pad. We waren met twee en verheugde ons vooral op de kreeft, de oesters en de krab. Omdat we met twee waren ipv vier werd er netjes gevraagd of we dan alsnog vis voor vier wilde of voor twee. Wij lekkerbekken dachten... nou vier halve kreeften is njammie en daar laten we graag wat schelpen voor liggen dus we kozen voor vis voor vier. Iets later, een minuut of tien, kwam de bediening aanzetten met een ronde schaal. Er stak niets boven uit.. geen mooi opgemaakte schaal, opgebouwd in de hoogte met ijs en daarin heerlijke zeevruchten... geen kreeft of krabbenpoot.

Op de bodem lagen slablaadjes, met daarop een laag vis gedrapeerd. Grote stukken gerookte pepermakreel, veel mosselen en pelgarnaaltjes, wat zalmrolletjes, een aantal gamba's, nog wat witvis stukjes en diverse schelpen. Geen oester, kreeft, langoustine of krab te zien. We hadden aan de bediening gevraagd of we er wat frietjes bij konden krijgen. Toen ze deze kwam brengen vroegen we waar de kreeft was. We hebben geen kreeft was het antwoord. Geen kreeft? En de oesters? Ze antwoordde dat ze nog wel terug naar de keuken kon en wat vis uitvragen. Iets later kwam ze met een apart schaaltje terug waarin vier oesters zaten. Toen we refereerde aan de foto welke geplaatst was bij deze groupon actie waarop een geweldige fruit de mer schotel was afgebeeld gaf bediening aan dat dit door groupon geplaatst is en een standaard foto betreft en dat er al contact gezocht was met groupon hierover maar deze bijna niet te bereiken zijn.

Uiteindelijk smaakte wat we kregen prima maar het feit dat deze schotel totaal niet voldeed aan het geschetste beeld en ook de tekst waarin sowieso staat dat voor iedere persoon een halve kreeft beschikbaar is en er langoustines en oester bij behoren te zitten is het gewoon misleiding. Dit moet je als restaurant toch niet willen. Ook bij binnenkomst word je niet opgewacht, toen onze jassen al hingen kwam de bediening ons iets later halen en begeleiden naar onze plek. Uiteindelijk hebben we de frietjes en nagerecht niet hoeven te betalen maar dit was omdat onze bon voor 4 was en dit ter compensatie diende.

2,4
  20. Gisteren avond Fruits de Mer gegeten via Groupon. Zeevruchten zijn schaal en schelpdieren!
    Wij kregen: gepelde Noordzee garnalen, 6 oestertjes, gamba's, 1 Sint-Jacobsschelp, inktvis.
    Voor de rest (ik denk als vulling) veel stukken gerookte makreel, gerookte heilbot en gerookte zalm. De zalm kan dan nog maar makreel en heilbot?
    We hadden graag mossels, kreukels, wulken, en andere schelpdieren gegeten in plaats van gerookte vis.

21. Als derderangs burger word je behandeld als je komt via een veiling. Voor werkelijk alles moet bijbetaald worden, zo ben je nog een kapitaal kwijt en je gaat met honger van tafel.

4,1
  22. Jeanne busio

09-08-2015 gegeten bij Sed. Vonden het bar slecht. Een klein stukje schol voor €22 met daarbij lagen zeker 10 tuinboontjes. De friet moet je nog apart betalen. We hebben zoiets nog nooit gehoord. Nee we gaan nooit meer!!!

23. Voor de vierde keer gegeten, en ben blij dat we SED op ons lijstje mogen zetten. De verschillende ruimten zijn ieder op zich zeer sfeervol aangekleed: erg mooi hoor! Het personeel is vriendelijk, maar niet altijd even attent. Er wordt rekening gehouden met speciale wensen. Ondanks de drukte (door alle coupon-gasten) werd het eten nog best snel geserveerd. Het eten is altijd erg smaakvol, en nog niet eerder tegengevallen. De prijzen voor drankjes zijn daarentegen wel aan de hoge kant. We komen graag terug, met of zonder coupon!

24. de krebbies

Vorige week voor de 32ste keer gegeten bij SED. Verrassingsmenu is nog steeds een verassing en tot op heden altijd lekker en gevarieerd gegeten. Regelmatig leuke acties en spannende menu's.
    Prijs/kwaliteitverhouding vinden wij in verhouding. Is geen restaurant voor patat minnende en as much you can eat type klanten, maar wel voor mensen die voor een smaakbeleving en bijzondere ingrediënten gaan. Zien af en toe wel een negatieve reacties op deze pagina, maar onze ervaringen en ook het feit dat Michelin dit restaurant al 3 jaar op rij op ratio weet te beoordelen zegt ons toch wel genoeg, maar als je inderdaad van veel onbeperkt en standard eten houdt moet je naar een ander soort restaurant gaan. Wij kijken al weer uit naar ons volgende bezoek over week.

25. Gisteren weer eens bij SED gegeten via sweetdeal. Wat een vervelende ervaring. Ik heb spijt van de 2 vouchers die we nog hebben liggen. Voorgerecht een stukje verbrand brood met pastrami, geen verdere aankleding en de brandsmaak van het brood overheerste. Er werd gevraagd of we brood vooraf wilden en friet bij het hoofdgerecht. Ja, dat wilden we. Hoofdgerecht vis gekozen en dat was schol. Waterig, snotterig en zonder enige smaak. Wat peultjes erbij en een rosti koekje en that was all. Gelukkig hadden we friet anders hadden we met honger van tafel gegaan. Tegen de bediening gezegd dat de vis nergens naar smaakte en dat het een aanfluiting was. Daarna kwam ze terug of de kok ons nog een klein gerechtje kon aanbieden. Nee, dat wilden we niet meer. Erg lang op het hoofdgerecht moeten wachten en wij waren daarin niet de enigen. Er waren nog meer gasten die hun ongenoegen (luid en duidelijk) lieten horen.

Nagerechtje was in orde, niet bijzonder maar gewoon in orde. Drank daarentegen is echt belachelijk duur. SED jullie zijn hiermee niet op de goede weg. Als je een menu met korting aanbiedt dan verwachten wij nog wel acceptabel eten. Dat het geen hoogstandje wordt begrijpen wij maar dat je dan ook nog moet bijbetalen voor wat frietjes en 4,50 voor een glaasje huiswijn en 2,50 voor een heel klein kopje koffie dat is uitbuiten van wat je eigenlijk voorhoudt voor je gasten te doen met de sweetdeal vouchers. Dan kun je beter een budget menu aanbieden dan weten we dat we nier. Veel kunnen verwachten. Heel jammer want de brasserie is smaakvol ingericht en de kleurige kunst aan de muur is daarbij prachtig.

1,7
  26. High tea via Social Deal is GEEN aanrader. Totaal niet te vergelijken met wat er op de website staat. De zoete 'lekkernijen' waren niet vers en een aantal andere hapjes ontbraken gewoon. Bij navraag zeiden ze dat dit komt omdat er via Social Deal gereserveerd was. Voor € was het wel aardig maar niet voor herhaling vatbaar. Als Sed Social Deal gebruikt om meer klanten te werven en nieuwe mensen kennis wil laten maken met hun restaurant, zijn ze hierin dus niet goed bezig.

27. High tea met Social Deal was niet wat we er van verwacht hadden. Bij de reservering specifiek gevraagd of het hetzelfde was als wat er op de site staat van SED. "Ja hoor" was het antwoord. Maar helaas... het boerenbrood (3x) met rosbief, rookvlees en kaas ontbrak. Ook geen sandwiches met parelhoen, paling en carpaccio. Geen gefrituurde scampi, geen scones met room en marmelade.
    Wat we kregen was wel het bedrag van 11,-- waard, maar we voelen ons zwaar misleid. Het was overigens wel lekker, maar toch.

Op de vraag waar o.a. het boerenbrood bleef kregen we als antwoord dat het met Social Deal was en niet hetzelfde als op de site van SED.

Dus weer voelen we ons besodemieterd en zien ze ons daar niet terug. Geen goede reclame dus!

28. Slechtste bediening ooit! De kaart vergat ze ons te geven, dus na het zelf te moeten vragen eindelijk gekregen. Vervolgens heeft ze geen idee hoe de kaart werkt en smijt met wat internetacties waar wij niets vanaf wisten.

Na 1,5 uur eindelijk ons voorgerecht. Dan wordt er weer vergeten om mijn drinken te serveren, dus na een kwartier maar weer gaan vragen. De wijnglazen plakten vast aan de tafel, dus het eerste glas wijn ging half over de tafel.

Kortom, de bediening had geen idee waar ze mee bezig waren. Daarnaast was het eten ook niet bijzonder van smaak.

Hier komen we nooit weer.

2,9
  29. Lijan Mutsaers

Afgelopen zondag met 4 personen gegeten. Omdat ik nu voor de 2e keer een soortgelijke ervaring heb, schrijf ik deze recensie. Het eten was beide keren heerlijk en goed verzorgd, maar .....

1. Niet meteen een begroeting als we binnenkomen.

2. Bij binnenkomst werd verteld dat we niet a la carte konden eten, maar dat er een verrassingsmenu werd geserveerd (aantal gangen naar eigen keuze). Was toch wel zo netjes geweest als we dat bij de reservering gehoord hadden.

3. Ik had aangegeven geen vlees te eten en ik zou dus een menu met vis krijgen. Helaas bestond de amuse uit erwtensoep met draadjesvlees en een stukje roggebrood met spek erop. Toch een beetje dom om me dat te serveren...

4. Wijn wordt niet bijgeschonken.

5. Serveerster maakt geen contact. Stelt een obligate vraag: "Was het lekker?" en zegt al Dankjewel voordat we geantwoord hebben. Deze dame wekt niet de indruk dat ze plezier in haar werk heeft.

6. De inrichting doet me denken aan een hotel. Vriendelijke, gastvrije serveersters zouden dat kunnen compenseren, maar doen dat dus niet.

Jammer. Het eten is goed en lekker, maar het gebrek aan sfeer en gevoel dat je als gast welkom bent, maken dat het lang zal duren voordat ik weer een poging ga wagen.

30. Wij hebben hier prima gegeten. De bediening was zeer vriendelijk en correct. Wij hadden er niet veel van verwacht. Maar het is voor herhaling vatbaar!!

31. Wij hadden gebruik gemaakt van een actie bij social deal. Een 3 gangen diner voor 2 personen voor een prijs van €28,- dat is natuurlijk niet echt duur. Het eten en de bediening was wel goed alleen de domper was dat we op de factuur kregen te zien dan de de geserveerde frites met majonaise er voor €2,75 extra op stond vermeld. En drankjes extreem duur zijn. Ik vind dat dat standaard bij het menu hoort en dat je niet zo je prijs moet opschroeven. Reactie hierop wekt alleen maar verbazing op bij de bediening en wordt afgedaan als dat moeten wij rekenen.

Daarbij hing er een riool lucht in het gehele restaurant wat niet prettig was, dat lag aan een verstopping werd ons na een vraag hierover verteld. Als je dit mededeelt bij binnenkomst lijkt me dat beter dan dat je er naar moet vragen wat er aan de hand is.

32. Onno 10 punten

Via Groupon een Aspergemenu voor 2 personen op zaterdag 24 mei 2014 genuttigd. Het overtrof onze verwachtingen in variatie en smaak. Klasse. We hebben genoten.

33. Via een Groupon bon hier gegeten. Restaurant voldoet aan de middelmoot maar is absoluut geen kanshebber voor een * (ster). De dranken zijn voor dit niveau belachelijk duur, glaasje prosecco €6,75, biertje €2,75, koffie 4,25, glaasje huiswijn €4,50, etc.. De drankjes waren bij elkaar duurder dan het diner, al met al een zware tegenvaller.

3,6
  34. Wij hebben 1e kerstavond met de familie gedineerd bij SED. Van het begin tot het einde is alles erg tegengevallen! We hadden ons er erg op het eten verheugd, maar het was een grote teleurstelling! Geen plaats in de gevraagde en beloofde ruimte, tot 2x toe was de uitgekozen wijn "op", voor witte en rode wijn allemaal dezelfde kleine wijnglazen want de grote glazen waren op?! Alle gerechten waren erg simpel en vooral niet smaakvol! Vooraf chips en bladerdeegstengels. Amuse wit droog broodje met zalm erin die je nauwelijks proefde. Zo kregen de kinderen vooraf een kant en klare tomatensoep, gevolgd door in de magnetron opgewarmde "spareribs" die stonken. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Gelukkig hebben we het zelf heel gezellig gemaakt en hebben we er maar een lolletje van gemaakt met punten geven (we kwamen niet hoger dan een 5).

3,7
  35. Het komt zelden voor dat de inrichting van het restaurant het beste van de avond is (complimenten aan de schilder van het schilderij in de zaak!). Toch is het bij deze zaak gebeurd.
    Ook wij waren op een donderdagavond met een van de bekende bonnen gaan eten bij SED. Toen we binnenkwamen stonden we even in een lege ruimte, maar zodra we gezien waren door de gastvrouw werden we naar onze tafel begeleid. We kregen niet direct een drankje aangeboden en ons werd ook niet verteld wat ons te wachten stond. Een jong meisje die ons het grootste deel van de avond zou bedienen kwam ons uiteindelijk helpen en informeerde meteen naar de reeds door ons doorgegeven dieetwensen. Deze waren goed doorgekomen er werden door de serveerster bevestigd met een "dus alles moet goed gaar zijn" voor mijn zwangere vrouw. Blij dat dat helemaal goed zou komen keken wij uit naar de rest van de avond.

De amuses kunnen in grote mate een beeld geven van wat je als gast te wachten staat. Ik heb gehoord dat dit restaurant voor een Michelin ster wil gaan. Ik denk dat ik als keurmeester na de eerste amuse al buiten zou staan. Wat huisgemaakte chips en iets wat smaakte als een droge hap meel waar van alles in zou moeten zitten maar waar wij niets van herkenden. Ook de broodjes met zuurkool maakten de verwachtingen niet waar.

De eerste gang bestond uit voor mij eendenborst en voor mijn vrouw uit coquilles. De eendenborst was niet geweldig maar kon er mee door. De coquilles waren voornamelijk erg zout. Zout is een probleem in de keuken bij SED. Waar de gehele mensheid inmiddels probeert om te minderen met zout doen ze bij SED geloof ik overal een schepje bovenop, met name in de sauzen van alle gangen. Hierdoor smaakte de tweede en derde gang (varkensoester & rundsvlees) eigenlijk alleen maar naar zout.

Ondanks de bevestiging van de serveerster dat met de wensen van mijn zwangere vrouw rekening gehouden zou worden, kreeg zij de varkensoester roe en het rundvlees rood van binnen. Toen mijn vrouw er wat van zei, werd het bord met een korte snauw "dan neem ik het weer mee" mee terug genomen naar de keuken waar het opnieuw opgewarmd werd. Helaas met de saus erop, zodat nu het vlees zelf ook nog eens helemaal zout werd.

Al met al een teleurstellende avond, na nog een klef toetje wisten wij niet hoe snel we weg wilden. De rekening viel ons mee, alhoewel als we de kosten voor de bon berekende we nog geen waar voor ons geld gehad hebben. Er werd ons niets aangeboden in de trant van brood of friet, hoewel we gezien de portiegroottes graag nog wat friet bijbesteld hadden. Dit is de eerste keer dat ik concludeer dat je een zaak enorm moet mijden. Een restaurant met Michelin ambities op Vakantieveilingen is natuurlijk al niet echt overtuigend, en dat is door SED nog maar eens goed bevestigd.

1,8
  36. Zaterdagavond een 3 gangen diner gegeten met mijn vriendin en onze kleine meid van 1 met een croupon bon. Onze reservering via internet was niet doorgekomen maar we konden toch terecht. Wij hadden eigenlijk geen hoge verwachtingen vanwege de toch wel redelijk slechte recensies op eet.nu maar we hebben echt een top avond gehad. We werden vriendelijk behandeld en het eten was echt heel erg lekker. De rekening was nog best fors maar er staat wel duidelijk aangegeven wat alles kost en waar extra kosten aan verbonden zijn. Wij hebben een heerlijke avond gehad. groeten Bas

37. Wij hadden een sweetdeal coupon en dat was direct te merken vanaf de ontvangst. Wij voelden ons "minderwaardig" behandeld en werden gedirigeerd naar onze tafel in plaats van bij binnenkomst enkele vragen te mogen stellen over mogelijkheden van het diner. Zeer onklantvriendelijk om een klant de " mond te snoeren" bij ontvangst ongeacht de vragen die een klant stelt want hoe ga je dit negatieve gevoel van een klant omdraaien naar een positief gevoel. Aangekomen bij de tafel bleek ook de volgende medewerker ons dezelfde behandeling te geven van minderwaardigheid. 2 van ons die niet de sweetdeal coupon hadden, bestelden a la carte. Er werd gevraagd wat men niet lustte voor het verrassingsmenu en of wij brood en frietjes wilden. Er werd niet bij vermeld dat dit apart betaald moest worden dus dat zagen wij pas bij het afrekenen. Toen na het hoofdgerecht gevraagd werd of het smaakte gaf ik aan dat de mosselen erg klein waren en dat er veel mosselen tussen zaten die opengereten waren en niet meer konden worden gegeten en dat er zelfs een paar mosselen zuur waren. Terwijl dit aangegeven werd ging de serveerster door met het afruimen van de tafel en keek ons niet aan waarop ik zei dat we beter niks meer konden zeggen want de serveerster hoorde ons toch niet. Hierop werd geantwoord dat ze het wel hoorde maar dat ze tegelijkertijd ook de tafel kon afruimen. Ze zou de keuken vragen om de mosselen uit mijn " weggooi pannetje" te controleren en kwam daarna terug met de mededeling dat de keuken niks heeft kunnen vinden. Dit gaf mij het gevoel dat ik dus als klant heb gelogen. Ongelofelijk dat je zo behandeld wordt als klant. Geen groenten in het mosselpannetje, geen bakje met water en citroen voor je vieze handen, geen klein doekje om je handen aan af te doen. Nee, ik moest naar de toilet om mijn handen te wassen. En zo, kan ik nog een tijdje doorgaan hoe wij als klant ons behandeld voelen door medewerkers van SED. Toen wij hadden afgerekend en opstonden, was er niemand die ons bedankte en groette. Als ik dan lees dat dit restaurant voor een "ster" gaat, dan zijn er nog veel uitdagingen op het gebeid van klantgerichtheid. Prijs - kwaliteit verhouding is onder gemiddeld maar de bediening is ver onder 0

1,1
  38. Geweldig! Wat een heerlijk eten!
    De bediening is ook geweldig. Hier komen we zeker terug.
    Het zou mij niks verbazen als ze een ster krijgen.

39. Frans Gijsbers

De smaak van het eten was goed. Kregen met z'n vieren bij het hoofdgerecht EEN puntzak frites. De tijd tussen de gangen was abnormaal lang. Bij binnenkomst kregen wij een glaasje roze prosecco van het huis aangeboden. Maar de verassing kwam toen wij af moesten rekenen. Er stond € 27 voor die 4 glaasjes prosecco op en tot ieders verbazing ook nog eens € 2,75 voor dat zakje frites. Verder nog wat drank die wij genuttigd hadden, wat ook aan de prijs was.
    Toen wij commentaar leverden kregen wij te horen dat wij eigenlijk blij moesten zijn dat wij met 50% korting van Sweetdeal hadden mogen eten, en dat de prosecco wel van het huis was maar er wel voor betaald moest worden.
    En de frites ,wat veel te weinig was voor 4 personen, viel buiten het menu!?
    Als je dit promoten van je zaak noemt, dan zet ik hier mijn vraagtekens bij.
    Uiteindelijk waren wij in totaal € 124 kwijt waarvoor wij bij soortgelijke zaken ons buikje echt rond hadden gegeten.

40. Els 30 punten

Wij hadden een groupon deal. De service was goed alleen het eten was naar onze smaak minder. Ik hoorde dat SED kans maakte op een ster, ik ben eerder bij een sterren restaurant wisten eten maar dit was echt vele malen beter. Vooral het hoofdgerecht was een tegenvaller omdat het vlees gewoon helemaal rauw was.

5,5
  41. Zaterdag 27 april 2013 met een vakantie veilig bon gegeten. We hadden een asperge menu. In heel het menu totaal 1 asperge!!! Bij diverse gerechten hele kleine stukjes en bij een gerecht een halve groene. Jammer, we zijn dit beter gewend. Ook overheerste bij sommige gerechten de truffelolie. Heel jammer van de lekkere vis.

6,1
  42. Recent (maart 2013) in Samen Eten en Drinken een 3-gangen keuze menu gegeten in de brasserie.
    Er bestaat in dit restaurant een forse discrepantie tussen de inrichting en datgene wat op tafel komt.

*Het voorgerecht bestond uit aan een zijde amper gegrilde koud geserveerde tonijn op een slabedje van ruccula met 4 blokjes fettakaas met een zure fantasieloze dressing.
    *Het hoofdgerecht uit een smaakloze te doorbakken ribeye te koud opgediend met een bruine eveneens smaakloze saus en met minimale niet nader te definieren groente en een miniscule hoeveelheid puree. Gelukkig hadden wij er extra friet bij besteld die feitelijk achteraf het beste van de maaltijd was.
    *Het nagerecht bestond uit kleffe appeltaart met chocolade ijs!

Her eerste glas rode huiswijn was slecht, wrang met harde tannines. Het tweede glas, een volnay was beter maar in verhouding te duur. Het is voor mij nog steeds een raadsel dat sommige restaurants er niet in slagen een behoorlijke huiswijn tegen een redelijke prijs te serveren. Al met al dus een zeer matige maaltijd. Ik zal hier niet meer komen en helaas ook niet aan anderen aanbevelen.

3,7
  43. Vakantieveiling bon ingeleverd voor verrassingsmenu 4 gangen. Totaal kwamen wij op 8 gangen voor de prijs van 4 ;-). Eten had een goede kwaliteit. Ontvangst en behandeling waren ook goed. Prijs aperatief a € 6,75 per glas aan de hoge kant, maar logisch ze pakken het ergens. Jammer dat we op een tochtig hoekje (bij ingang keuken) zaten.

44. Vandaag verjaardagsdineetje gevierd met bon van vakantieveilingen. Eten was over het algemeen wel goed, zeker het tussengerecht en dessert. Hoofdgerecht was lendebiefstuk met rodewijnsaus, wel lekker maar we hebben wel eens malser vlees gegeten. Bediening was erg gereserveerd en gaf geen hartelijk, warm gevoel, meer een verplicht voorleespraatje.
    Gezien de prijs die we totaal hebben betaald zijn we tevreden, voor het volle bedrag zou ik teleurgesteld zijn.

6,7
  45. Bij vakantieveilingen een 4 gangen verrassingsmenu gekocht. Het was één week verlopen maar we mochten er toch gebruik van maken, heel positief.
    We kregen eerst een amuse bestaand uit een bloemkool soepje met parmezaan bruleé, een soesje met ansjovis mousse. Dit was smakelijk maar de ansjovis was niet terug te vinden in de smaak. En dit was het grote probleem bij meer gerechten die we hierna kregen.
    Hierna een makreel tartaar die niet op smaak was gebracht, maar er stond peper en zout op tafel dus hebben we dit zelf gedaan.
    Dan een schelvis filet op dunne spaghetti een een truffelsaus en truffel olie. Het smaakt goed alleen was de truffel smaak geheel afwezig. Het zelfde met het hoofdgerecht, runder lende met rode wijn saus, maar weer een homeopathiche saus. Er was geen rode wijn te proeven in de saus.
    Het toetje was echter echt heerlijk, het beste onderdeel van het menu.
    Als ik voor dit menu het volle pond had betaald had ik bekocht gevoelt, daarom heb ik de prijs/kwaliteit zo laag beoordeeld.
    Het was voor ons geen culinair dinee omdat het zijn smaken niet waar maakt, dus niet voor herhaling vatbaar,

46. Karin de Jong

We hebben hier gegeten via een groupondeal. Het eten was redelijk. Wel heel triest dat er bij aanvang van het etentje werd gevraagd of je een glas huisaperatief wilde zonder erbij te zeggen dat dit niet bij de deal hoorde. Achteraf bleek dit € 6,75 per glas te kosten. Heel jammer dat dit zo gebeuren moet.

47. De sfeer: goed en mooi ingericht.
    Het eten: voor de chef is estetiek blijkbaar veel belangrijker dan smaak. Kortom: heel veel "theater"maar geen echt bijzonder gerecht.
    Een opmerking voor de bediening: als een klant wat extra brood vraagt dan nooit naar hem te vertellen dat hij al voldoende brood heeft gekregen. De beste manier om een klant te verliezen: met hem in discussie te gaan...
    We hadden een vakantieveiling-bon en de prijs was daarom acceptabel. Tegen betaling van de officiele prijs van het restaurant zou ik nooit terug komen: veel te overgewaardeerd.

5,5
  48. Matige service. Glas wijn uit een fles gekregen die al dagen openstond. Kwaliteit van het eten was goed.

6,3
  49. We hadden via vakantieveilingen.nl 2 x een 4-gangen diner voor 2 personen gekocht, de eerste uitdaging leek om deze in 1 boeking te kunnen gebruiken. Dat bleek geen enkel probleem: gebeld met SED ipv online te reserveren, ik werd uiterst vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan, de reservering werd ook direct in orde gemaakt. De 1e weken van het jaar zijn doorgaans rustige dagen in de horeca, maar het blijft gastvrij om buiten de regels van de site om mee te werken. Bij aankomst werden we ook weer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam te woord gestaan. Het restaurant was zoals verwacht niet vol, er waren slechts 5 tafels bezet, in de brasserie vond een kookcursus plaats. Het restaurant ziet er heel smaak- en sfeervol uit, gemeubileerd met comfortabele Chaplin (of toch Charly?) stoelen van Montis. Bij het aperitief werden per persoon een 4-tal kleine smakelijke hapjes geserveerd, die even later gevolgd werden door een lekkere amuse in de vorm van een aardappelsoep met prei, klinkt banaal, maar smaakte prima. In de tussentijd werden de voorkeuren genoteerd, zodat de kok daar rekening mee kon houden, in ons geval betrof het 1 tafelgenoot die niet van vis en zeevruchten houdt.
    Het voorgerecht was een mooi stuk rauwe tonijn, versierd met wat bolletjes wortel en komkommer en een streepje saus. De tonijn was lekker vers en heerlijk mals, maar had wat ons betreft een kleine dressing verdiend om iets meer smaak te hebben, aan de andere kant staat SED ook voor pure smaak. De uitzondering aan tafel kreeg een combinatie van een aantal bereidingen van kalf, die zeer goed in de smaak viel.
    Het tussengerecht was een op de huid gegrilde doradefilet op wat bleekselderij en puree. Wederom een zeer puur, maar ook erg smakelijk gerecht. De niet-visliefhebber had misschien nog iets meer geluk met een crèmesoep van aardpeer en witlof met kalfswang, dat bijzonder beviel.
    Het hoofdgerecht bestond uit een vrij royale portie runderlende met een uitstekende cuisine, vergezeld door wat boerenkool, uienpuree en uienmarmelade en stukjes pastinaak (? denk ik) en gefrituurde pureebolletjes.
    Het nagerecht bestond uit een aantal verschillende bereidingen van mango, mooi gepresenteerd op een donkere tegel leisteen.
    Omdat we toch nog een stukje moesten rijden en beide kinderen (nog) geen wijn bij het eten drinken, hebben we ons beperkt tot enkele glazen witte en rode huiswijn in. Helaas werd ons dit keer niet verteld wat de huiswijn was en zijn we het ook vergeten te vragen, maar de wijn smaakte prima en was ook schappelijk geprijsd.
    Al met al een prima ervaring, zij het dat ik me wat schuldig voelde over de lage prijs die we uiteindelijk betaald hadden, echter zowel de gastvrijheid, bediening en het geserveerde waren duidelijk gelijkwaardig aan wat men normaal presenteert. Wat ons betreft een plek om vaker te gaan eten.

50. van der Bos

Met 10 personen een "verrassingsmenu" gegeten. Zowel aan amuse en aan alle gangen zat geen enkele
    smaak. Dit was de mening van alle deelnemers, die allemaal regelmatig op restaurant eten.

2,1
  51. J. de Bakker

Via Vakantieveilingen een diner bon op de kop getikt voor het 4 gangen verrassingsmenu. Wat mogen we verwachten? Worden we met een kluitje het riet ingestuurd of worden we als volwaardige gasten aangezien.
    Het laatste is bij ons het geval.
    Ontvangst in het restaurant was prima, de bediening was zeer correct en vlot. Over alles wat geserveerd werd kregen we keurig uitleg, inclusief de bijbehorende wijnen. Het verrassingsmenu was zeer gevarieerd, zeer smaakvol en ruim voldoende. We hebben een top avond gehad in een leuke sfeervolle omgeving.
    SED is wat ons betreft een aanrader.

52. Onlangs hier gegeten via Vakantieveilingen. We hebben in dit restaurant drie uur lang heerlijk gegeten en gedronken. Kortom: een zeer geslaagde avond! Wij komen zeker nog eens terug!

53. Zaterdag hier gegeten, heel vriendelijk personeel. Eten was geweldig, komen zeker gauw een keer terug

54. Leuke inrichting, goed gesitueerde locatie, bij binnenkomst zakelijke doch correcte gastvrouw die helaas toch wat koeltjes overkwam en duidelijk onderscheidt maakte naar beurs/uitgave verhouding, tja wij drinken helaas nooit alcohol/wijn e.d.
    Voor het menu (restaurantweek) Als amuse een lauwe venkelsoep die naar venkel smaakte, niet meer niet minder. 3gangen, roleaux van Albacore tonijn, presentatie mooi smaak goed maar niet uitgesproken. 2e was rose gebraden kalfslende, mooi gebraden en lekkere jus helaas erg karig.
    Wat mij opviel was dat alle ingredienten goed waren klaargemaakt maar ik de smaakpapillen niet hoefde te testen alles was laf en zonder de ohhh en ahhh´s en mmmmm...
    Het desert was erg goed en lekker daar kon ik wel 3 bordjes van op.
    De service was correct. De sfeer enigsinds koud/kil.
    Kortom ik was niet overtuigt zeker niet in prijs/kwaliteit verhouding. Maar ik kom nog een maal terug voor een 4 gangen verrassingsmenu van de chef.

4,1
  55. Gisteren via vakantie veiling bij SED gegeten. Prima ontvangst mochten ivm receptie in brasserie in het restaurant plaats nemen dat was al een leuke binnenkomer. Er stond een mooi tafeltje gereserveerd. Muziek stond goed afgesteld, tafels op een mooie afstand uit elkaar en mooi gedekt. Het keuzemenu vond ik niet heel bijzonder maar dit wisselt regelmatig en had ik nu even "pech". Ben ook zwanger dus dat maakt de keuze ook beperkter. De gerechten waren verder prima op smaak en mooie porties. Mijn partner heeft erg genoten van het kaasplankje en ik vond mijn dessert ook zeer smakelijk. Bij het weggaan gaven ze nog net even dat extra beetje aandacht wat het bij mij persoonlijk altijd erg goed. Zou bij een ander menu zeker weer een keer teruggaan.

56. N.a.v. een kadobon gekregen van vakantieveilingen voor een diner a la carte t.w.v. 97 euro besproken in restaurant SED. Bij aankomst worden we naar de brasserie gestuurd i.p.v. het restaurant. Bij de menu kaart blijkt dat we mogen kiezen uit een speciaal vakantieveiling menu. Dus niet a la carte , zoals vermeld op de waardebon tw.v. 97 euro. Her voorgerecht was prima, wijn was prima, hoofdgerecht was goed. Bijbetaling van 5 euro? En friet erbij besteld. Maar dat bleek diepvriesfriet te zijn! Dat verwacht je niet . Daarna het nagerecht, niks bijzonders. Bij het afrekenen werd door een medewerkster gevraagd wat we wilden bestellen????? Bij thuiskomst blijkt dat er in de brasserie een 3 gangemenu is voor 28 euro, dus zeker geen menu a la carte voor 97 euro!
    Dit is zeker geen aanrader!

57. Gisteren hier gaan eten met vrienden met sweetdealvouchers.
    Mochten in het restaurant plaats nemen omdat in de brasserie een feest was. eten was lekker en voldoende.
    Alleen de wijn was wel aan de dure kant voor een mini beetje
    4.75 per glas. (was wel lekker).
    Maar ja ze moeten de sweetdeals ergens mee terugverdienen.
    Alles bijelkaar een gezellige avond gehad.

58. SED die al enkele keren een goede indruk op ons heeft achter gelaten tijdens Tilburg culinair en die opgenomen is in de lekker top 500 stond al even op de verlanglijst. Via Sweetdeal zijn we in het bezit gekomen van een tweetal vouchers voor een drie gangen keuze menu. Na aankoop bleek dat het niet ging om het restaurant, maar om de brasserie, oeps. Na een E-mail naar het restaurant bleek dat upgraden helaas niet mogelijk was, wel werd aangegeven dat de gerechten kwalitatief overeen komen met die in het restaurant. Onze verwachtingen zijn hierdoor wel naar beneden bijgesteld.

Geboekt voor een lunch op vrijdag wat geen probleem was (brasserie is op dit tijdstip gesloten). Het restaurant heeft een royale eigen parkeerplaats. Bij binnenkomst loop je meteen richting de open keuken waar een tweetal koks druk in de weer zijn. We kregen een tafel aan het raam in het restaurant gedeelte aan de voorzijde, wat we wel konden waarderen. Het raam bied uitzicht op de doorgaande weg. Het is een lang gerekte ruimte die strak is ingericht. Aan een lange zijde ramen met gele velours gordijnen, grijs tint op de muren, donkere vloerbedekking en een bruin houten plafond. De andere lange zijde heeft deels een bar. De tafels zijn keurig gedekt met linnen, tafelzilver en een grijs onderlaken. De stoelen zijn met bruin leder bekleed en zitten prima. Decoratie bestaat uit enkele grote bloempotten en aan de korte zijden een flink schilderij.

Als aperitief een witte wijn, er is keuze uit twee, we gaan voor de Sauvignon met Verdejo uit Spanje, een aardige en licht fruitige wijn. Op tafel staat een schaaltje met olijven als amuse tijdens het selecteren van de gerechten. Brood dient apart besteld te worden en dat slaan we over.

Er is een ruime sortering van wijnen per glas te bestellen en hier wil ik wel gebruik van maken. Deze worden gekozen van de restaurant kaart waar bij ieder gerecht een aanbevolen wijn staat.

Al vrij snel na het bestellen komen de voorgerechten en de geselecteerde wijn die in een mooi groot glas wordt geschonken. Een mooie houtgerijpte “The Heggies” een Chardonnay 2008 van het Yalumba Estate. Mooi rijk aroma met tonen van geroosterde amandelen, erg smaakvol en het toppertje van de middag.
    Uit de keuken een streep huisgemaakte ketchup met hierop vier gefrituurde “reuze” garnalen, drie rolletjes komkommer gevuld met room en erop een cresse. De garnalen hebben een mooie krokante korst. De ketchup is mild en niet te zoet of te zuur, lekker. De cressjes geven een smaakvol accent aan de komkommerrolletjes. De wijn combineert prima bij de garnalen en geeft het gerecht een positieve boost.

Partner heeft gekozen voor kalfsrosbief met mayonaise van makreel, rucola, schaafsel van oude kaas en geroosterde pijnboompitjes. Ze was tevreden met het gebodene en ze was zelfs enthousiast over de mayonaise van makreel die aan het gerecht een mooie toets gaf.

De tweede begeleider was een rode “De Toren Z” 2006 uit Stellenbosch, een krachtige rode gemaakt van een blend van vijf druiven, rijk en complex en mooi gerijpt.
    Op het bord een flink stuk getrancheerd hertenfilet op een bedje van schorseneren met ernaast mousseline van pastinaak en een jus van rode wijn. Het vlees was voor mij een tikkeltje te lang gegaard maar de smaak was prima, een diepe smaak die uitstekend met de wijn samensmelt. Van de mousseline had ik wel wat meer gelust, erg lekker.

Partner kreeg een mooi stuk op de huid gebakken Hollandse snoekbaars met twee quenelles zacht gegaarde zuurkool, krokant gebakken aardappel balletjes en een takjes dille. Dit gerecht was naar wens.

Van de dessertkaart wilde ik nog wel een wijn kiezen. Het werd een bekende, een late oogst Sauvignon Blanc 2010 van het huis Errazuriz uit Chili, een fruitige niet te zoete wijn.
    Uit de keuken een bombe van mango met een quenelle butterscotch roomijs en wat crème suisse. De bombe van mango was prima op smaak, lekker fruitig en dit combineerde goed met de wijn. Het ijs en crème waren voor de wijn net wat te zoet.

Partner was wederom tevreden met haar dessert. Een glas, gevuld met bitterkoekjesmousse met sinaasappelcompote en fudgesaus.

We sluiten af met een espresso waarbij nog een drietal friandises geserveerd werden. Het bakje met ijs van gin-tonic was niet zo mijn ding, de chocolade lolly en het mousseje met mango waren lekker.
    Er was slechts een dame in de bediening die haar zaakjes prima onder controle had. Van begin tot eind liep het gesmeerd. Fijn dat we met de wijnen volop keuze hadden, en dat we in het restaurant mochten plaats nemen.

Prijs kwaliteit is prima, het eten slechts 14,- pp., huiswijn 4,50, begeleiders tussen 7,25 en 9,25 en de espresso 4,50. De begeleiders waren met deze aanbieding dus wat duurder dan het eten maar ze zijn het geld waard. Alles bij elkaar was de beleving boven verwachting.

59. Eind december gegeten bij SED, voor het eerst.
    Gegeten van de brasseriekaart in het restaurantgedeelte. Bij binnenkomst begint de sommelier koeltjes dure drankjes als aperitief te noemen, terwijl ons niet gevraagd wordt of hiervoor interesse is. Dit vormt meteen afstand. Daarna de sommelier dus ook niet meer gezien. Het voorgerecht bestaande uit verschillende kleine gerechtjes viel qua originaliteit, hoeveelheid en prijs vies tegen (+€ 5,00!) en niets op je bord. Daarnaast werd een ganzenlever geserveerd. Jammer. Gedurende de avond moest er tot twee keer toe gevraagd worden waar een glas witte wijn bleef en werd water nauwelijks bijgevuld. De fles mag ook op tafel! Dan kunnen we het zelf inschenken. Bediening en contact aan tafel mag stukken beter. Weet niet of we hier ooit nog gaan eten.

4,7
  60. Heb op 1e kerstdag samen met mijn ouders bij SED gegeten in de Brasserie.
    Ondanks dat wild niet mijn voorkeur heeft en dit wel een groot onderdeel uitmaakte van de kaart heb ik heerlijk gegeten.
    De gerechten waren goed bereid. De hertenfilet was heerlijk. De garing van de gerechten was goed. De smaak was soms wel iets vlak.

Het enige kleine verbeterpunt is in mijn beleving de bediening. De mensen zijn uiterst vriendelijk, maar in een dergelijk restaurant verwacht ik iets meer uitleg en toelichting bij de grechten en de combinaties met de wijnen uit het wijnarrangement.

Verder niets dan lof en voor herhaling vatbaar.

61. G. vd Dobbelsteen

SED presenteerde zich op Tilburg Culinair 2011. Daar hebben we een besloten feest gehad. Verfijnde, creatieve hapjes en een perfect kaasplankje. Smakelijke wijn, prettige bediening.
    Kortom: Gastvrijheid met een grote G. Compliment ook voor SED's flexibiliteit.
    SED werd op Tilburg Culinair door Robert Kranenborg uitgeroepen tot één van de 3 beste restaurants op het Culinaire plein. Bravo!

62. Gisteren het 'twijfelachtige' genoegen gehad om hier te mogen eten.....

Bij aankomst werd gevraagd: Restaurant of Brasserie .... Tja, wij wilden even lekker buiten zitten en hadden een leuk plaatsje gezien. Dat bleek dus de Brasserie te zijn en het moest dan ook de Brasserie kaart zijn.

Kozen uit het menu een zalm vooraf, tournedos hoofd en kaasplankje na. Het 'feest' kon beginnen.

De zalm werd geserveerd.... Ik heb werkelijk in heel mijn leven (en ik ben al in heel wat restaurants geweest....) nog nooit zo iets smerigs geserveerd gekregen. De zalm van mij en mijn vrouw zat bomvol donkere stukken, was zompig, er lag een vette waas overheen en was werkelijk niet te eten. Wij hebben zo goed en kwaad als het ging een paar happen op en beiden alle donkere stukken eraf zitten snijden waar geen beginnen aan was. We hebben het bord laten staan en de bediening vond het blijkbaar heel normaal dat het voorgerecht niet opgegeten werd aangezien zij de beide borden gewoon op kwam halen met een stalen gezicht en NIETS vroeg.... Je zou je toch af moeten vragen waarom twee mensen een voorgerecht gewoon niet opeten...

Op naar het hoofdgerecht dan maar.....
    Veel vertrouwen hadden we inmiddels niet meer in de kwaliteiten van de kok..... Dat bleek terecht toen we de tournedos geserveerd kregen. Dit vlees was van een dusdanig slechte kwaliteit (surplus prijs in menu!) dat je heel blij was dat je een scherp mes had om door al de pezen heen te 'zagen'. Ook dit ...... echt niet restaurant waardig.

Gelukkig was het lekker weer en zaten we lekker buiten....

Op naar het nagerecht...
    Kaasplankje... Daar kun je niets aan verprutsen...... Zeker niet als je 4 soorten kaas hebt van de supermarkt die je serveert...

Tot slot de rekening... Echt een lachertje voor de kwaliteit....
    Restaurantprijzen ... 120 euro ... Ingredients: 15 euro max

Twee tot drie maal in de week restaurantbezoek sinds jaren heeft er nog nooit toe geleid dat ik een recencie heb geschreven. Dit was zo slecht dat ik het toch echt even kwijt moest.

1,4
  63. M.H.J.Grijsbach

Op 26 juli j.l. Hebben wij met 6 personen in dit sfeervolle restaurant gegeten. Het eten werd keurig opgediend en was overheerlijk. Allemaal waren wij bijzonder tevreden. Ook de prijs was heel normaal. De bediening was ook uitstekend verzorgd door hele leuke serveersters. Wij kunnen dit restaurant ten zeerste aanbevelen.

64. Even wat drinken op het terras, 1 koffie en 1 cola.

Bij de koffie alleen melk en suiker, niet eens een koekje er bij.

Een cola waar geen prik op zat.

Samen 4,50 euro.

Nooit meer.

65. Sfeervol restaurant. De gerechten werden mooi gepresenteerd maar de amuse was veel te vet en te zwaar, het hoofdgerecht was te zout, kortom geen finesse.

De sommelier is erg afstandelijk en bij een probleem met de wijn (kurk) laat hij het de gastvrouw oplossen en zie je hem niet meer.

66. Restaurant op zich, heeft een zeer sjieke uitstraling. Wij zijn regelmatig hier te gast geweest, zowel in het restaurant (exclusief) als in de brasserie. Het was er altijd goed en een goede bediening, dit kwam door de jongedame met krulhaar. Tot zover niets te klagen tot 15-12-2010, bediening ongeinteresseerd, kortaf, misschien oververmoeid. Bij ons nagerecht trof ik een haar aan die in de chocolade vast zat. In eerste instantie kregen we de volledige rekening maar op aandringen kregen wij €5,- korting. We hebben wel de volledige rekening betaald, want we laten ons niet afschepen voor €5,-. Helaas hebben wij door dit voorval 18 dec en 25 dec afgezegd.
    Met vriendelijke groet, fam. van Delft.

67. Mikal Evers

Speciaal voor deze avond voor 6 personen een specifieke tafel in het restaurant gereserveerd. Bij aankomst bleek deze al vergeven, geen goede start! Personeel was ook niet flexibel om hier een oplossing voor te bedenken terwijl het restaurant maar voor 1 derde gevuld was. Bediening was niet goed. Glazen water werden niet aangevuld net zoals de wijn. Uitleg over de gerechten was erg onduidelijk (wat gemompel) en niet enthousiast. Borden werden uitgeserveerd terwijl niet iedereen aan tafel zat. Sfeer was ook ver te zoeken. Eten smaakte prima maar de totale beleving was er absoluut niet.

Als laatste puntje wil ik meegeven dat je er minimaal voor moet zorgen dat de toiletten schoon moeten zijn!

Voor ons uiteindelijk een teleurstellende avond!

68. charles

69. Wij hebben 3 feesten gehad bij SED, onze bruiloft, (in de 2 dagen) deze was prefect geregeld.

Heerlijk uitgebreid gedineerd.
    Met de feest avond ook heerlijke hapjes.
    Kortom perfecte lokatie. Mooi en rustig.

Ook nog 80 jarig feest gevierd van mijn vader, met 60 man gedineerd. En weer geweldig.
    Grote zaal, en voor de kleinkinderen stond van alles klaar.

Kortom echt aan te bevelen.

70. tonny 23 punten

Vriendelijk en attent.

Eten wat ik had was aan de flauwe kant, mag meer kruiden worden gebruikt.
    Spagetti smakeloos, net vermicelli.

Het eten wat mijn man had was voortreffelijk.
    Die heeft dan ook genoten.

Wijn was prima.

Sfeer goed.

71. Fantastische avond gehad. Prachtige lokatie, vriendelijk en vlot personeel en voortreffelijk en origineel eten. Beetje aan de dure kant maar je zit niet bij de Febo... Het is elke cent waard. Heb ook een flinke fooi achtergelaten. Eén van de beste restaurants waar ik ooit ben geweest. Complimenten!

72. Nog nooit zo slecht behandeld als hier.
    7 uur binnen en om half 8 kwamen ze al vragen of wij 12 personen ook iets zouden willen drinken

73. als vlaming ben je wat bourgondisch aangelegd.we komen er nu al el twintig keer en telkens is het een lekkere verrassing met originele gerechten

74. Het was een geweldige ervaring om hier te eten. Het ligt op een plek die je echt moet weten maar als je er bent kun je genietn van geweldige gerechten en een super interieur.