Op dit adres zit nu: MikMak

1. Helaas na altijd goede ervaringen en heerlijk gegeten te hebben hier, hadden wij gisteren avond een geheel andere ervaring. Alles ging erg moeizaam. Er was wel een kinderstoel maar tot een bepaalde tijd beschikbaar !?!. Wij kwamen direct om 17u binnen maar moesten ruim een uur wachten op ons hoofdrecht. Omwille van uiteten met een peuter hadden we het voorgerecht laten zitten omdat we dan nog voldoende tijd dachten te hebben voor een toetje. Het hoofdgerecht kaasfondue was vet, werd geserveerd met 3 stukjes brood en snippers winterpeen met schil en 3 speklappen (?) bij kaasfondue. Het commentaar van de bediening was dat ik dan de volgende keer maar de vegetarische variant moest bestellen. Dan door naar het toetje, het toetje bij het kindermenu was een schatkistijsje. Geen optie voor peuter met koemelkallergie, maar een alternatief werd niet geboden. Toetje en voorgerecht zaten standaard in het kindermenu, hebben we dus niet gehad maar, toch werd het de gehele prijs voor het kindermenu in rekening gebracht. Dit was voor ons de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Wij gaan liever naar een restaurant waar we te gast zijn ipv een last.