Q, vanouds Qke-leQ in Nijmegen

Qke-leQ is een restaurant met een bourgondische inslag

Restaurant Qke-leQ bevindt zich in het centrum van Nijmegen, gelegen recht tegenover het Valkhofmuseum, met aan de voorzijde een parkeergarage met de in- en uitgang recht voor de deur.

Halte Valkenhofmuseum

Qke-leQ is een Nijmeegs restaurant met bourgondische inslag. Wij bezorgen u graag een gezellige avond vol lekkere gerechten en laten u in niets te kort komen. Laat u verwennen door ons bedienend personeel, dat er ieder moment voor zorgt dat uw glazen gevuld zijn en er lekker eten op tafel staat. We bieden u een avond zonder zorgen, waarin u kunt heerlijk kunt genieten van alles wat de koks voor u bereiden.

Bij Qke-leQ werken we altijd met dagverse producten en bereiden alles à la minute, zodat de gerechten zo vers mogelijk bij u op tafel staan en de smaak op zijn best is. Zelfs met wat grotere groepen kunt u bij ons nog à la carte eten. Reserveer dan wel graag van tevoren, zodat wij een mooi plekje voor u kunnen uitkiezen in het restaurant.

Onze kaart bevat veel uiteenlopende gerechten en biedt zo voor ieder wat wils. De koks geven een nieuwe draai aan traditionele gerechten, waardoor u ze bij ons toch nét iets anders proeft dan ergens anders. Deze manier van Vintage Cooking maakt de ervaring bij Qke-leQ extra bijzonder! Benieuwd geworden naar onze gerechten? Bekijk onze menukaart hieronder en kies alvast uw favorieten!

Restaurant Qke-leQ bevindt zich in het centrum van Nijmegen, recht tegenover het Valkhofmuseum. Aan de voorzijde ligt de ingang van een parkeergarage vlak voor de deur en ook verschillende bushaltes zijn niet ver van ons verwijderd. Qke-leQ beschikt zowel over een voor- als gezellig tuinterras, waar u in de zomer van het lekkere weer kunt genieten. Ook op wat frissere dagen maken wij het hier voor u zeer behagelijk, door het terras voor u te verwarmen.
U bent iedere dag van de week vanaf 17.00 uur bij ons welkom en kunt uw bestellingen tot 22.00 uur aan de keuken doorgeven. Reserveren kan op weekenddagen verstandig zijn, wanneer u zeker wilt zijn van een plekje, maar is zeker niet verplicht. Ook als u spontaan zin heeft in een zorgeloze avond en lekker eten, kunt u altijd bij ons binnenlopen. Graag tot snel bij Qke-leQ!

1162041003 91
1319716323 81
1384219864 84
1420055164 85

1. Luc Janssen

Gister voor het eerst wezen eten sinds de nieuwe kaart er is. Begonnen met de altijd overheerlijke zelfgesneden rundercarpaccio en als hoofdgerecht de kalfssucade gegeten. Welke verrukkelijk was! 8 Uur lang in de oven gegaard wat zorgde voor een uiterst mals stuk vlees.

Personeel was zeer aardig en nam de tijd voor je terwijl de hele zaak vol zat.

Samengevat een heerlijke avond gehad! Tot snel.

2. Rupsje Nooitgenoeg

Vorige week met mijn vader hier gegeten. We stonden versteld van de amuses/hapjes en dergelijke je hier krijgt. Eerst wat olijfjes en kaas vooraf, en dan ook nog een soepje en een salade tussen de gangen door, en dat allemaal van het huis! Het eten is inderdaad bourgondisch (veel!) en van goede kwaliteit. Bediening is vriendelijk. Het is echt een restaurant voor een avondje lekker lang tafelen, wij komen zeker terug om meer van de geweldige kaart te proberen!

3. Vandaag gereserveerd om half 7 samen met mijn vriendin. Vooraf aangegeven dat we om half 9 bij de bioscoop moesten zijn en dit geen probleem was. Lekkere amuse gekregen van het huis. Cocktail besteld aardbei prosecco met amerreto. Uitstekende smaak. Voorgerecht dikke prima. Trio van vis coquille zalm gamba. Goed opsmaak en lekker van structuur. Mijn vriendin had een carpaccio. Tevens alles genuttigd. Ondertussen alweer 8 uur. Wachtend op het hoofdgerecht. Kwart over 8 nog steeds geen teken van ons hoofdgerecht. Terwijl om ons heen iedereen te eten kreeg. Uiteindelijk zijn we opgestaan om onze film te halen. En geen hoofdgerecht gehad. Best een schande als de ober zegt dat het allemaal haalbaar was. Afgerekend met een kadobon van een hoofdgerecht als compensatie. Al met al. Met een lege maag de bios in. Wel een leuke tijd gehad. Maar nooit meer.

4. Hier laatst met z'n tweeën gegeten, je krijgt wat kleine voorgerechtjes in een langvormig schaaltje.
    Leuk gedaan. Brood met smeersels als voorgerecht was uitstekend, heerlijk brood. De gamba's als voorgerecht was redelijk, het hoofdgerecht kalfsvlees was prima evenals 2 soorten gebakken aardappelen. Bij het hoofdgerecht werd rabarber en gort gepresenteerd , dit was minder vonden we
    Sfeer en service verder prima

5. Met twee vriendinnen heb ik hier laatst gegeten. De sfeer is er heel gezellig, leuke inrichting. Alle borden zagen er fantastisch opgemaakt uit en het vlees was echt heel mals. De hertenkalfshaas die ik had besteld is zeker een aanrader! Bediening was heel oplettend en vriendelijk. Al met al een hele leuke avond gehad!

6. Joyce Meijer

Erg gezellig restaurant, met mooie entourage. Personeel is erg klantvriendelijk. Borden zijn mooi opgemaakt, maar vooral de smaak is heerlijk. Zeker een aanrader om een gezellige avond door te brengen.

7. Vanavond hebben ik en mijn zus heerlijk gegeten bij qke-leq. Vriendelijke en vlotte bediening/ service. Gezellige muziek op de achtergrond en een mooie vernieuwde kaart! We kozen beide voor de rundercarapaccio, heerlijk. Daarna koos ik de filet mignon die precies gebakken werd hoe ik hem gevraagd had. Samen lekker mogen smullen van de verslavende chocoladetruffels en een kopje koffie. Wij komen zeker terug!

8. C. de Jong

Wij zijn vaker bij dit restaurant uit eten gegaan. Doorgaans zijn we wel te spreken over het eten, bediening is vaak wat traag. Deze avond wel het toppunt meegemaakt. Meer dan een uur moeten wachten op een voorgerecht, daarom uiteindelijk het hoofdgerecht gecancelled en na het voorgerecht om de rekening gevraagd. Meerdere gasten waren aan het klagen over lange wachttijden, restaurant deed hier weinig mee, behalve excuses aanbieden.

Restaurant zat zeer vol en alles staat erg dicht op elkaar. Daardoor is het binnen ontzettend warm en rumoerig.

Voor ons is het de laatste keer geweest dat we hier gegeten hebben. Dat er iets misloopt in de bediening/keuken kan gebeuren, maar het was netjes geweest als het restaurant een passende oplossing had verzorgd (vooral omdat wij bij reservering aangegeven maximaal twee uur de tijd te hebben voor het diner i.v.m een bioscoopbezoek na afloop). Jammer, want vanuit onze eerdere ervaringen weten we dat het eten hier prima is.

9. bastiaans

Zo veel lekkers op de kaart. We komen zeker terug!

10. Ik kom regelmatig bij Qke-leQ en de kwaliteit is altijd stabiel. Het eten is heerlijk, de supermalse Filet Mignon is mijn favoriet en als voorgerecht kies ik vaak voor het vis trio (zalm, coquille en gamba's). De bediening is attent, vriendelijk en snel. Door de inrichting voel je je voor één avond in een over-the-top sprookjeswereld, super origineel! Tot snel weer.

11. Wat een gezellig restaurant! Enorm lekker gegeten hier. Het personeel was enorm enthousiast en vriendelijk. We werden verwelkomt met een proeverij van kaas, zongedroogde tomaatjes, olijven en een karaf water. Dit allemaal van het huis. Erg netjes! Ondanks dat het druk was werd het eten en drinken snel geserveerd. Wij komen hier zeker snel terug!

12. Verhoeven

Heerlijk gegeten. Was niet voor de eerste keer dat we hier kwamen en het was weer erg lekker en gezellig.

13. Komen er altijd graag, vaak druk maar altijd wel een plekje, lekker verwarmd terras, goede bediening en leuke sfeer met Maria beelden en andere tierelantijntjes. Het eten is lekker en je krijgt veel voor weinig. Bestellen meestal de saté aan spies incl 2 soorten aardappeltjes, groenten, rauwkost, sausjes, rabarbercompoten en karaf water voor 16,95. Nagerecht de bastongeparfait en is echt een aanrader. Wij blijven zeker terugkomen!

14. Karel Pieters

Afgelopen donderdagavond gezellig uit eten geweest met mijn vriendin. Tijdens het bestellen van het voorgerecht werd ons de Malbec aangeraden. Een heerlijk flesje voor een goede prijs. De carpaccio was rijkelijk bestrooid met kaas, pijnboompitten en olijven en een heerlijke saus. Als hoofdgerecht had ik de tournedos en mijn betere wederhelft de struisvogel eyefilet. Beide heerlijk, de tournedos is echt een aanrader als je van een volle rijke smaak houdt, de struisvogel als je van een heerlijk mals stukje vlees houdt. Als dessert de bastogneparfait, ik val niet graag in de herhaling, maar wederom een aanrader. Ons zien ze zeker nog vaker terug.

Indien je lekker wilt eten voor een goede prijs, een echte aanrader.

15. F. Melchiors

Enige tijd gelden gegeten bij QkeleQ om het jubileum van mijn echtgenoot samen met collega's te vieren. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was prima.

16. Jaren geleden kwamen wij hier regelmatig, altijd gezellig en voldoende ruimte om te zitten.
    Afgelopen weekend weer eens geweest met vrienden, zaten vlak bij de in en uitgang... dit was niet prettig om steeds een koudegolf over je heen te krijgen, ook in de zaak zelf was het in het begin niet behaaglijk warm.

Dan onze zitplaats bij het raam, je kon amper je stoel naar voren of achteren zetten en al helemaal niet naar links of rechts hier zit een drempel!! Alles staat veel te vast op elkaar en een veel te kleine tafel, dit was vroeger toch wel iets beter.

We hadden een leuke gezellige avond willen hebben, maar doordat de gangen bijzonder snel naar elkaar werden geserveerd is dit helaas niet gelukt. Dan is het ook niet meer leuk om een glaasje wijn te bestellen voor 4,50 euro (tien gulden). Misschien ook een keer Rob Geus langs laten komen om het sanitair eens grondig onder de loop te nemen, is zeker niet meer van deze tijd.

Al met al een niet al te leuke avond om op terug te kijken, voor ons dan zeker ook geen vervolg.
    Advies voor de eigenaar, de zaak is nu nog steeds goed gevuld maar probeer hier iets mee te doen.

17. Kwamen er jaren terug vrij vaak. Altijd prima eten ten opzichte van de prijs. Laatst na jaren nog eens teruggeweest, wat een rumoerige bedoeling. Je zit boven op elkaar gepropt en eigenlijk met wildvreemden aan tafel. Ik kon nauwelijks naar het toilet, omdat de stoelen letterlijk rug aan rug stonden en de mensen de stoel ook gewoon niet verder aangeschoven kregen. Dat wil zeggen dat het echt te vol is gepropt jongens. Dessert van ellende maar overgeslagen, geen Qke-leq meer voor ons, jammer genoeg!

18. Nooit meer. Vroeger hier weleens gegeten en was altijd goed. Maar na gisteravond gaan we hier niet meer heen. Alles was te overheersend van smaak. Het eten kwam ze ook zo brengen, eenmaal na de bestelling stond het binnen 10 minuten op tafel. We zaten om 18 uur aan tafel en om 19 uur stonden we weer buiten... Dit nooit meer.

19. Ons favoriete restaurant in Nijmegen. Goede sfeer, mooi interieur en heerlijk eten. Het vlees is goed gebakken, super gekruid en de zelfgemaakte mayo maakt het af. Had de Qke-luQ spies en die was super.

20. Een heel gezellig restaurant. Met een leuke binnentuin. Lekker gegeten en een ruime keus op de kaart. Heel vriendelijk personeel.

21. Voor mijn zus haar verjaardags etentje had ze dit restaurant uitgekozen. Ik ben vegetarisch en ik kan zeggen dat dit restaurant absoluut niks kan met vegetariers. Het heeft 2 vega voorgerechten en 1 vega hoofd. Zowel mijn voor- als mijn hoofdgerecht waren totaal ongeïnspireerde, slecht uitgevoerde gerechten. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant. Daarnaast was het hoofdgerecht, wat bestond uit een soort bladerdeeg met daarop een paar groente en te veel kaas, de 16,95 euro totaal niet waard. Mocht je dus vegetarisch zijn, of een vegetariër hebben in je gezeldschap... kijk dan ergens anders! Toch wil ik ook wel een paar pluspunten noemen: Het personeel was vriendelijk en de sfeer was goed.

23. Leuk en gezellig restaurant. Wel heel druk. Tafels staan dicht bij elkaar en als je pech hebt dan zit je de hele avond noodgedwongen in de loopruimte van de bediening.
    Als amuse krijg je kaasblokjes, olijven en zongedroogde tomaatjes in olie. Ontzettend onhandig om er geen coctailprikkers bij te geven en je met handen moet eten. Niet prettig, want wij hadden ook geen servet om de olie van onze handen af te kunnen vegen.
    Frietjes zijn lekker. Jammer dat heel weinig groente bij hoofdgerecht geserveerd wordt, ca. 200 gr. sperziebonen en tomatensalade gemaakt van 1 gesneden tomaat en 5 stukjes komkommer voor 4 personen. Vlees was goed bereid. Het dessert (combinatie van crème brulee, pannacotta, chocoladetruffel, ijs een veel slagroom) is erg groot en lijkt net een hoofdgerecht.
    Je kunt er (te)veel eten voor een goede prijs. Het restaurant is een aanrader als je van een grote portie vlees houdt en een hekel aan groenten hebt. Heb zelf een gezellige avond gehad, maar zal niet nog eens er naar toe gaan. Omdat het heel druk was hebben wij lang op het eten en het kopje thee/koffie na het eten moeten wachten.

24. Harry van Haaren

Heerlijk gegeten en prima bediening. Vooral de sfeer die er hangt sprak ons erg aan. Een beetje chaotisch af en toe maar dat mag de pret zeker niet drukken. Alleen die menukaarten zijn een beetje onhandig maar aan de andere kant passen ze wel binnen het plaatje. Wij komen zeker nog een keer terug!

25. Helaas na altijd goede ervaringen en heerlijk gegeten te hebben hier, hadden wij gisteren avond een geheel andere ervaring. Alles ging erg moeizaam. Er was wel een kinderstoel maar tot een bepaalde tijd beschikbaar !?!. Wij kwamen direct om 17u binnen maar moesten ruim een uur wachten op ons hoofdrecht. Omwille van uiteten met een peuter hadden we het voorgerecht laten zitten omdat we dan nog voldoende tijd dachten te hebben voor een toetje. Het hoofdgerecht kaasfondue was vet, werd geserveerd met 3 stukjes brood en snippers winterpeen met schil en 3 speklappen (?) bij kaasfondue. Het commentaar van de bediening was dat ik dan de volgende keer maar de vegetarische variant moest bestellen. Dan door naar het toetje, het toetje bij het kindermenu was een schatkistijsje. Geen optie voor peuter met koemelkallergie, maar een alternatief werd niet geboden. Toetje en voorgerecht zaten standaard in het kindermenu, hebben we dus niet gehad maar, toch werd het de gehele prijs voor het kindermenu in rekening gebracht. Dit was voor ons de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Wij gaan liever naar een restaurant waar we te gast zijn ipv een last.

26. Een maand terug was het een geweldige avond qua sfeer en eten. De bediening was zeer goed, de service was ook prima je kon alles bestellen wat je wou en ze waren zeer gastvrij. Helaas was dat de afgelopen keer niet zo verlopen als de vorige keer. Het eten was weer geweldig dus nogmaals complimenten aan de koks!!! Integendeel was de sfeer en service slecht, want we merkten het al bij ontvangst, kleinere porties van eten en kregen kleinere karaffen van citroenwater dat achteraf gewoon kraanwater was, werd bezuinigd wat belachelijk was. We vroegen ook naar de reden waarom de oude bedrijfsleider weg was, want dat was in de jaren dat wij als vasten gasten kwamen een echte vakman die om zijn gasten gaf, veel energie en tijd in zijn restaurant stak. We hopen dat ze in de toekomst weer als oud worden.

27. Monique

28. Het was opnieuw weer heerlijk. Goedkoop, goede kwaliteit en veel!

29. Lia Bakker

Voor de tweede keer dit pinksterweekend hier gegeten. Top in een woord, goede en vlotte bediening en voor de prijs hoef je het niet te laten.

30. Mijn vriend en ik hebben hier heerlijk (bourgondisch) gegeten. Het hoofd- en nagerecht waren echt top! Mijn voorgerecht was een beetje simpel, maar was prima. Hier komen wij zeker nog eens terug! Reserveren is aan te raden.

31. Ad 103 punten

We hebben hier met 6 personen gegeten. De ambiance is gezellig. De zaak zit volledig vol en dat zegt meestal wel iets over de prijs-kwaliteitsverhouding. Dus ook hier wordt dat bevestigd! Men doet erg zijn best om het de gasten naar de zin te maken.

32. Jacqueline

Wat jammer! Al jaren zijn wij vaste gasten in deze zaak. Het is een gezellige zaak met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Meer geschikt om lekker een hapje te eten na een drukke dag, of met een groep. Voor romantische dineetjes gaan we ergens anders naartoe.
    Maar... deze keer was het anders. Meteen na binnenkomst merkten we het al. De zaak was wat soberder, dat zijn we in de kersttijd toch niet gewend! Aan tafel kwam een dame die een wat groezelige indruk maakte. Ze was rommelig, vergeetachtig en steeds aan het stoeien met haar leesbril.
    Toen wij informeerden waar de bedrijfsleider was, vertelde een serveerster dat hij vertrokken is! Wat jammer! Deze immer vrolijke, gastvrije en vakman pur sang was echt de ziel van de zaak! Die is er nu uit. Ik hoop van harte dat de overgebleven pluspunten blijven anders vrees ik het ergste...

33. Wat een heerlijk avondje uit, de service is geweldig en maken er een avond uit voor je van. Het eten is super heerlijk. Bourgondisch grill menu gegeten. Voor ieder wat wils en als je wat bij besteld wordt het niet eens berekend, waar heb je dat nog. Vooraf wat olijfjes kaas en tomaatjes. En een gratis karaf citroen water. Geweldige avond gehad... Tot snel.

34. Het eten is heerlijk, de sfeer is top en de bediening is prima. De porties zijn wat mij betreft wel wat te groot, maar dat is persoonlijk. Zeker een aanrader!

35. Heerlijk gegeten! Helaas hadden we niet gereserveerd en was het erg druk waardoor we niet meer in de tuin konden zitten, binnen was het erg rustig maar wel leuk aangekleed.

Drie gangen keuze menu voor 27 euro, salade met geitenkaas vooraf, 3 vleesspiezen als hoofdgerecht en chocoladetruffels toe. Porties zijn royaal, en als je nog extra wil is dat geen probleem (bourgondisch!). Karaf water werd voor de verandering eens niet extra in rekening gebracht. Personeel vriendelijk en kwamen vaak langs.

36. Ik ben drie keer bij Qke-Leq geweest en ik was zeer tevreden over het eten. Alles was gaar en de soep was erg verrassend. Er hangt een erg leuke sfeer, en er was een goede service. De prijs valt mee in verhouding met de kwaliteit. Het is elke keer weer een feestje om daar te gaan eten!

37. Heerlijk gegeten. Met name het dessert zag er geweldig uit en smaakte fantastisch. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Komen regelmatig vragen of alles nog naar wens is. Helemaal top.

38. Eten zeer lekker en ruime porties. Inrichting veel kitsch. Zelfs de kaarsen en de roosjes op tafel zijn nep. Zeer geschikt voor personeelsetentjes. Minder geschikt voor stellen die een romantisch avondje uit willen of eens lekker willen bijkletsen. Tafels erg dicht op elkaar en luidruchtige ambiance. Karaf huiswijn was zeer slecht. De Merlot was nauwelijks te proeven. Leek meer op aangelengde limonade. Ondanks de prima prijs- kwaliteitverhouding komen wij niet meer terug.

39. Op zich goed eten voor een schappelijke prijs. Leuke en gezellige inrichting, echter zo vol gepropt met tafels en stoelen dat het personeel zich amper kan bewegen. Laat staan dat je gemakkelijk bij je tafel kunt komen. Een gesprek met je tafelgenoot voeren kost ook moeite, 't is er best rumoerig. Verder bij reserering 2x gevraagd of wij iets eerder (19.00 uur) konden komen want dan kon de tafel 2x gebruikt worden. Begrijpelijk maar geeft een gevoel dat je om een bepaalde tijd de zaak uit wordt gekeken. Geeft geen prettig gevoel..

40. Het eten was heel erg goed, alles was lekker bereid en het waren grote porties. De rundercarpaccio is een echte aanrader. Aandachtspuntje: bladerdeeg van het perentaartje was niet helemaal gaar bij mij.
    Het restaurant staat/hangt vol met hebbedingetjes, verschillende stoelen enz. Dus het heeft een wat rommelige uitstraling maar ook wel gezellig. Het was erg druk dus wel best rumoerig.
    Service was prima verzorgd, er had echter wel iets vaker gevraagd mogen worden of we nog wat te drinken wilden.
    Als je kijkt naar alles bij elkaar (kwaliteit, porties, service) dan krijg je echt waar voor je geld!! Kom hier zeker nog eens terug.

41. Ingrid vd Ven

Heel gezellig tentje, wel een beetje rumoerig maar je kunt er goed eten! Leuk ingericht, personeel is vriendelijk.

42. Erg goed restaurant. Ik kom hier vaker en wordt altijd vriendelijk behandeld. Daarnaast is het eten erg goed. Vers, goede smaken, goed bereid met aandacht voor eventuele wijzigingen. Goede formule met 'bourgondische porties' waardoor het restaurant een erg goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

43. Mijn favoriete restaurant en kom er regelmatig. Nooit problemen en het eten is altijd goed. Ik vind het echt een avondje uit en daar speelt de bediening ook op in. In welk reataurant krijg je nou gratis een lekkere karaf water op tafel met een hapje vooraf? Het is altijd druk maar daar heb ik geen last van. Alleen maar een bevestiging dat het goed is toch!? Tot morgen! Haha

44. Afgelopen weekend lekker gegeten met z'n vieren.

De ruimte is echter zo vol gezet met tafels dat de bediening met de borden en schalen over de hoofden van de gasten gaat als ze elkaar moeten passeren. Erg jammer.

Verder is de prijs/kwaliteit verhouding in orde.

45. Alsof je binnen in een kerstbal zit. Heel erg rood, heel erg donker. Alsof er op de energierekening bezuinigd wordt.

De bediening was redelijk. Overtollig servies en bestek werd niét weggehaald. Een niet bestelde karaf met water werd op de tafel gezet. Hierdoor was het kleine tafeltje eigenlijk te petit voor het opgediende eten.
    De chateau briand werd opgediend in een schaal. De sausjes stonden eveneens in die schaal, bovenop de groente. Eén sausschaaltje viel daardoor om.
    De ruimte is zó klein, en zó volgepakt, dat de bediening zich letterlijk in bochten moet wringen om dingen niet van tafel te stoten. Wij voelden ons hierdoor opgelaten.

Maar het vlees was heerlijk, de bediening vriendelijk en welwillend, en de sfeer (goudbrokaat, rood, tulpen en zéér spaarzame verlichting) toch gezellig.
    De frietjes en aardappelschijfjes zijn krokant, de rémouladesaus zalig, het vlees lékker gaar, maar de groenten een beetje te bitter.
    Er staan duidelijk te veel tafeltjes in het restaurant, maar wie dat niet erg vind kan hier goed vlees eten.

46. Robbert Verboom

Wij waren hier afgelopen week gaan eten en het is ons heel goed bevallen. Het restaurant heeft een leuke, gezellige en knusse sfeer.

Het eten is prima bevallen, zeker ook als je naar de prijs/kwaliteit verhouding kijkt. Je krijgt echt goed eten en veel eten voor een lagere prijs als in een ander restaurant.

Om even te samenvatten, een prima restaurant met een goede prijs/kwaliteit verhouding en het is zeker een aanrader om hier te gaan eten.

Wij komen ook zeker nog een keer terug!!!!

47. Mijn eerste ervaring met dit restaurant was een paar jaar terug. Toen kon je niet normaal zitten want je zat volledig ingepakt door de niet echt praktische stoelen. De bediening was snel afgeleid als er iemand harder schreeuwde om de rekening of bestelling. Zo duurde het wachten langer en werd het geduld minder.

Het eten was prima maar er was zoveel kabaal dat je er gewoon automatisch door ging schreeuwen.

Laatst ben ik een paar keer achter elkaar hier wezen eten.

Opnieuw was het eten goed, heel goed zelfs, de sfeer was gezellig maar nog steeds lawaaierig, de stoelen waren prima en de bediening is verbeterd, veel vriendelijker en gastvrij.

Dus kortom een goed restaurant waar ook verbeterd wordt.

(naar mijn mening)

48. Top. Super prijs kwaliteit. Erg vriendelijk personeel.

Het loopt er als een goed geoliede trein.

Heerlijk die drukte als je ziet dat het goed georganiseerd is nogmaals top.

49. Het is helemaal super en kom hier vaak! Zo lekker en de carpaccio, er is geen betere en het vlees altijd even goed! Vis ook... en de sfeer ik hou ervan! Het is mijn restaurantje..

50. bastiaan

Het eten is goed maar helaas veel te weinig.

51. Soep was lauw, vis was niet gaar, de jongere mensen uit de bediening waren heel vriendelijk maar de oudere man leek meer bezig te zijn met zo veel mogelijk omzet draaien.

Gek genoeg is het restaurant helemaal volgeboekt dus ze zullen toch wel iets goed doen...

52. Hier deze maand 2 keer gegeten. Eten en sfeer prima. Moesten beide keren wel erg lang wachten. Eerste keer anderhalf uur op hoofdgerecht. Tweede keer hebben we de koffie maar afbesteld. Duurde veel te lang. Kregen hierover ook nog een onbeschofte opmerking van een personeelslid. Heel jammer want de rest van het personeel was beide keren heel vriendelijk en veronschuldigend over het lange wachten. Conclusie: eten prima, bediening (met 1 uitzondering) vriendelijk, sfeer prima, bediening slecht georganiseerd.

53. Ik ben hier nu al diverse keren geweest en het smaakt heerlijk maar de laatste keer was het bar en boos. Hoewel het eten goed was duurde het vreselijk lang voor dat alles geserveerd werd. Op het eerste drankje moesten we 45 minuten wachten, ze kwamen pas na bijna een half uur de bestelling opnemen en daarna duurde het nog voordat het gebracht werd. We zaten heel erg krap op elkaar, je zou er claustrofobisch van worden. Jammer. Als er iemand naar de toilet wilde dan moesten er 7 personen opstaan. Liever iets minder tafels, dan is het voor de bediening ook overzichtelijker en komen de gasten eerder terug.

54. Ik vind het hier echt helemaal super! Kom hier vaak met familie of partner, maar altijd super goed! En altijd vol zitten zegt denk ik wel genoeg! Zeker een aanrader! De rundercarpaccio is echt een van de beste al dan niet de beste die ik ooit op heb en dat zijn der nogal wat;)....zeker een aanrader!

55. Het is niet voor niets een bourgondisch restaurant, aan de hoeveelheid vlees ligt het niet, maar een klein bakje friet en maar 7 mini stronkjes broccoli is wel weinig om het bourgondisch te noemen! Verder is het vlees met veel liefde klaar gemaakt en smaakt het erg goed!

Het is alleen wel erg druk altijd, het beste is vroeg te reserveren.

Enig minpunt: langzame bediening, extra drankjes besteld halverwege het hoofdgerecht, pas gekregen toen het nagerecht op was.

Binnen is het knus en gezellig ingericht, maar wel erg benauwd door de krappe ruimtes die ze hebben overgehouden. Op het terras achter is er ook weinig ruimte, maar hier is het wat strakker en moderner ingericht.

Voor een laag bedrag lekker eten.

56. Heerlijk gegeten.

Maar helaas duurde het erg lang voordat we ons voorgerecht kregen. Ruim anderhalf uur. Het was inderdaad erg druk en twee grote gezelschappen. Maar op een gegeven moment toch maar gevraagd waar het bleef! Ik heb dit ook aangegeven met het betalen van de rekening. De Ober vertelde dat het kwam door het grote gezelschap. Dit kan mijn inziens niet, maar goed. Ik vond de bediening wel aardig.

Wij hadden het geduld maar ik weet niet of ik zo snel bijvoorbeeld vrienden mee zou nemen.

Jammer hoor.

57. gerie 43 punten

Heb hier nu 2 keer gegeten. De eerste keer was prima.

Vlotte bediening, goede kwaliteit en goede sfeer. De tweede keer viel tegen. We moesten erg lang wachten terwijl het niet druk was (halve finale Spanje-Duitsland) en het vlees (vleesspiezen) en de vis (tong) waren aan de droge kant en niet echt warm.

Toen we nog wat extra sla en compôte vroegen werd dit niet gebracht. Jammer van de gezellig begonnen avond die toch wel wat in mineur eindigde!

Het kan zijn dat er iets niet helemaal goed liep...maar wat..?

De manager verontschuldige zich wel voor het ongemak en we kregen een fles wijn mee.

Hoop dat het de volgende keer beter is!

58. Rebecca

59. In 4 woorden: Gezellig, Heerlijk, Aardig & Veel.

Ik kom hier erg graag! Zeker een aanrader, 1 van de gezelligste restaurantjes van Nijmegen.

60. Het is niet mijn ding. Heb er met een groep van 10 mensen gegeten. Veel eten, dat wel, maar het betekent in verhouding veel vlees en weinig groenten en frites. Ik vond zelf 2 kleine bakjes aangemaakte sla op 10 personen wel erg weinig. Sfeer was wel oké en de bediening ook.

Als je een echte vleeseter bent, dan kan je hier je ei kwijt, anders is het, naar mijn mening, niet de moeite waard.

61. Wij geven dit restaurant een dikke 8,5! Een goede, relaxte sfeer, een mooie inrichting, het eten was van goede kwaliteit (zéker als je kijkt naar de verhouding 'prijs/kwaliteit') ; en niet te vergeten het personeel. Daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen. Mochten wij (Zaankanters) ooit weer in Nijmegen zijn dan gaan wij daar vast en zeker weer heen!

62. Anita de Ruiter

Met 7 vrouwen hier gegeven, superleuke inrichting. Bediening geweldig! Bijzonder aardige mensen. Heerlijk gegeten

63. Wij gaan er regelmatig heen,en het is altijd goed eten.
    Binnen is het ook superleuk ingericht.
    Ook handig dat alle hoofdgerechten dezelfde prijs hebben.
    De vleesspiezen zijn altijd heerlijk,ook de ossenhaaspuntjes.
    Nagerechten zijn ook heerlijk!

64. Maarten de Haas

Als je van een grote portie houd is dit zeker een aanrader.
    Niet van die smalle long drink glazen, gewoon een goed glas drinken.
    Niet een klein stukje vlees, gewoon een lekker bord vol. En het belangrijkste van allemaal de prijs is gewoon normaal ondanks de grote porties en de goede service. Bon Appétit

65. Erg lekker gegeten!
    Vriendelijke meisjes ondanks de drukke zaterdag. Fijne avond gehad, zou er zeker vaker gaan eten als ik dichterbij zou wonen

66. Kwantiteit gaat duidelijk boven kwaliteit. Veel te gare gamba's, waterige meerval en de bediening lijkt er niet op uit om van je avondje uit een feestje te maken

67. Leuk aangekleed restaurant, erg lekker gevarierd eten, de stoelen zitten erg lekker, kortom ik ga er regelmatig heen.
    Bij Qke-LeQ junior vond ik bediening niet goed, de meiden waren zeer slecht gehumeurd.

68. cornelissen

goede kaart en kok.