Op dit adres zit nu: Gasterie Sigo

1. Wij hebben afgelopen middag bij jullie op het terras gezeten en verwachten een lekker stukje zelfgemaakte vlaai. Hiermee maken jullie reclame op jullie eigen site. Allereerst; de bestelling werd 2x opgenomen, n.l. vergeten welke vlaai het moest zijn.

Na een tijdje dan eindelijk onze vlaai. De appelvlaai zag er al niet smakelijk uit. En dan de smaak; ronduit vreselijk, zeer zeker niet zelfgemaakt, en dan ook nog eens uit de vriezer. De allergoedkoopste supermarkt vlaai is lekkerder dan deze.

Dit alles heb ik bij het afrekenen gemeld, met als reactie; de vlaai komt inderdaad uit de vriezer en ik zal het doorgeven, bedankt dat jullie het gemeld hebben, tot ziens.

Wat ons betreft zeer zeker niet tot ziens

1,3

1. Beste onbekende

inderdaad.... we maken tijdens de periode april t/m september niet ons bekende appelgebak.
    daar in tegen kopen we onze vlaai bij onze bakker het hele jaar door vers.
    u mag gerust onze bakker ( bakkerij Dieteren te Maasbracht bellen of deze vers was ).
    toch u vergeet dat de wetgever de horeca oplegt dat we onze producten koel moeten bewaren, de vlaai bijvoorbeeld onder de 7 graden Celsius, als we dit niet doen zijn we in overtreding.
    om u gerust te stellen, wij werken enkel en alleen met vers producten.

omdat u zo onredelijk bent om dit soort zaken direct op internet te moeten publiceren om de onderneming eronderuit te willen halen voor een stukje vlaai, vind ik persoonlijk kinderachtig en niet correct.

mocht u nu daadwerkelijk eens iets te melden hebben wat niet correct is en wat echt slecht is dan vraag in de toekomst gewoon naar de werkgever,kan je misschien onder genot van een kopje koffie samen tot een oplossing komen.
    het meest makkelijke is zeuren via internet, lekker achter je PC en niemand die iets terug zegt.

met vriendelijke groet
    Erik Kusters