Gasterie Sigo in Stevensweert

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1451979314 93

1. Gezien er wat problemen waren naar bezetting kregen we een beperkte menukaart. Gezien de beperkte kaart heeft iedereen toch een keuze kunnen maken. (2 volwasenen en 2 tieners)
    Iedereen was tevreden met de keuze en het eten was lekker. De dochter en de zoon waren helemaal weg van de saus die geserveerd werd bij het trio van medaillons. Mijn tournedo was lekker mals en correct gebakken, mijn echtgenoot had een stuk gebakken kabeljauw die super vers en lekker was.
    De kok is wat komen praten na het verorbenen van de maaltijd wat wij wel gezellig vonden.
    Als afsluiter hebben we nog genoten van het " hemelse modder " die super lekker was en een aanrader is.
    Conclusie : zeer goed betreflt prijs/kwaliteit en voor herhaling vatbaar.

2. Anoniem

Slechte ervaring, ik ben er jaren geleden geweest, en toen was het beter.
    Nu lang wachten, slechte bediening, telkens vragen om het menu, en ook voor toetjes kaart, men had geen tijd voor ons, geen sfeer, terwijl het hoofdmenu lekker was, maar de rest, nee hier kom ik niet meer terug.

3. Rob van Wegberg

Lekker gegeten en gedronken, top.

4. Carin Wauben Scheijven

1e bezoek! In gezellige sfeer, rustig, knus, 4 uur zitten tafelen. Tappan 10 gangen gegeten, ieder individueel gerechtje was met aandacht bereid en leuk geserveerd. De Sangria die we erbij dronken was erg lekker.

We komen zéker nog eens terug in de nabije toekomst!

5. Wally van der Laan

Top restaurant! Vriendelijk personeel, denken graag mee. Prijs dik in orde en prima sfeer. Persoonlijk zie ik graag een beter aanbod van whisky's en vegetarisch eten.

6. W. Gubbels

Prima gegeten.

7. Marika Op 't Veld

Voor herhaling vatbaar. Alleen jammer dat ze geen wijnkaart hebben. Voor de rest zeer goed!!

8. Margriet / Peter

Heel lekker gegeten. Gaan we zeker nog eens terug.

9. Iedereen aan te bevelen. Goede bediening. Goede sfeer. En natuurlijk niet onbelangrijk. Eten was perfect klaar gemaakt. Pluim voor de kok.

10. Fijn verzorgd restaurant
    En heerlijk eten

11. JoséFien

27 Januari hebben wij een high tea gehad, en wat hebben wij genoten. Jan en Silvia hebben ons een heerlijke high tea opgediend. Wat een fantastische mensen, zo gastvrij, heerlijke mooi opgediende gerechten werden ons gereserveerd door de chefkok en de gastvrouw, met uitleg en een gezellig praatje, regelmatig gevraagd of alles naar wens was, nou dat was het en meer dan dat. Na het zoveelste gerechtje moesten we even wachten tot alles gezakt was, maar daar had Silvia een oplossing voor: we kregen een glaasje heerlijke kruidenlikeur, waarna er weer plaats was om de high tea voort te zetten. We hebben ons thuis gevoeld bij jullie. Mensen die echt hart hebben voor hun zaak in alle opzichten. We hebben een geweldige middag gehad en is zeker voor herhaling vatbaar. Dus zeggen we bedankt en tot heel snel. Groetjes.

12. L, Tonnaer

Vanmiddag een heerlijke HighTea gehad met Mam en zussen en schone zus. Was perfect verzorgd!!! We komen zeker nog een keer terug.

13. Heel lekker eten, echt een aanrader!

14. Amucenta; André Pluymaekers

Kerstmis dit jaar is weer geslaagd dankzij jullie. Je voelt je er direct thuis. Het warme ontvangst is aller hartelijkst. Niets is jullie te veel. Zelfs een slaapplek voor de allerkleinsten werd geregeld. Het vijf gangen kerstmenu was voortreffelijk. Dank je wel en tot snel.

15. Hub Verhoef

Niks te klagen. Voor- en hoofdgerecht erg goed. Tweede gang wat magertjes en de amuse ook.
    Totaalbeleving niets te klagen en dus goed. Ik denk dat wij in plaats van de gegeven 8 met wat meer keuzemogelijkheden (ook bij tweede en vierde gang dus) een 10 hadden gegeven.
    Lijkt ons een verrijking voor Stevensweert.

16. Geweldige high tea en genoten van deze ervaring...

17. Erg lekker gegeten! Sfeer is goed, en de gastvrouw en chef kok kwamen regelmatig een praatje maken of alles in orde is! Ook de verdere bediening erg vriendelijk! Echt een adresje waar je je op je gemak voelt, we komen zeker nog eens terug!

18. Met vriendinnen heerlijk gegeten bij Sigo. Borden zijn mooi opgemaakt en het eten is perfect bereid. Heerlijke huiswijn en heerlijke port. Fijne sfeer. Absolute aanrader.

19. Wederom super eten, top bediening, goede prijs kwaliteit. Komen zeker terug. Aanrader

20. Heerlijk gegeten, super service, heel vriendelijk. Persoonlijk gesprek met de chef was erg leuk.

We komen zeker nog eens terug, misschien wel voor de mosselen!

21. Op donderdag voor de eerste keer gereserveerd ter ere van verjaardag van mam. De ontvangst was zeker vriendelijk. Het eten was echt heerlijk en werd opgediend op prachtig opgemaakte borden. Het personeel was zeer behulpzaam en de chefkok was geïnteresseerd en erg vriendelijk. Dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar. Chapeau.

22. jacueline graus-grubben

Het was een heerlijk etentje gisteravond. We hebben noglekker nageborreld in de lounge set. Super.

23. Eveline Fredrix

We zijn super tevreden over het eten, de bediening, het persoonlijke contact met de kok/eigenaar en de sfeer.
    Kortom het is een geweldig restaurant waar we zeker terug zullen komen.

24. Jeroen de Visser

Heerlijk gegeten, prima bediening. De kok kwam vol vuur aan tafel zijn menu aanprijzen. De Spaanse gastvrouw zorgde voor een ontspannen sfeer. Jammer genoeg was het op dinsdag niet druk. Maar we komen graag weer terug, dan hopelijk met meer tafels gevuld.

25. Mooi, gezellig en sfeervol restaurant. Lekker gegeten en vriendelijke bediening. Prima prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Karin, Odette en Gerry

Het eten was heerlijk, en de verzorging was uitstekend, ook hoe het opgediend werd, mooi. Het is een gezellig restaurant, sfeervol. Mooie ligging en vriendelijk personeel. Fijn dat er op initiatief van de kok gevraagd werd hoe het was en wij dames konden niet naar huis want we hadden te veel te vertellen, maar dat was geen probleem.

27. Wij hebben hier voor onze 10 jarige trouwdag echt heerlijk gegeten. We hadden het verrassingsmenu van de NJoy deal en de chef had kosten nog moeite bespaard om het ons naar de zin te maken. Het praatje achteraf was ook erg aangenaam en zorgde voor een persoonlijke sfeer. Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar.

28. Geweldig eten en leuk personeel

29. Het Pinkstermenu van de TOP chef!! Boter zacht, zeer smaakvol! Een geweldige ervaring, zeker de moeite waard!!

30. Afgelopen woensdag een mooie avond mogen beleven met vriendinnen in Uw restaurant. Wij hebben mogen genieten op de eerste plaats van de Limburgse gastvrijheid door de Gastheer en Gastvrouw. Ambiance is voortreffelijk. Hier wordt met passie en liefde gekookt. Het menu was tot in de finesse perfect bereid. Wij hebben een geweldige culinaire en vineuze avond gehad. Een ware beleving op onze Lady's Night. Nogmaals hartelijk dank en wij komen zeker terug.

Jeanine Creemers-Schuren.

31. jan en ninie.dolmans

Jan en Sylvia geweldig!
    Bedankt geweldig hier kun je lekker eten.
    Groetjes jan en ninie.

32. Zeer gezellig interieur, professionele bediening met een persoonlijke toets, namelijk gastvrouw en chef kwamen een praatje maken aan tafel. Uitgebreide en gevarieerde menukaart, elk gerecht is een culinaire parel, smaakvol en creatief samengesteld en geserveerd. Ook de huiswijn laat zich drinken. Een echte aanrader.

33. Ontvangst was hartelijk. Het eten was goed en voor eenieder aan te bevelen.

34. Ladies night, met vier dames genoten van een 4 gangen diner, wat hebben we genoten! Vriendelijke mensen en lekker eten en drinken! Een echte aanrader! Wij gaan zeker terug!

35. Zeer tevreden gasten

Wij zijn er afgelopen weekend geweest en hebben genoten van verschillende gerechten. Alles was mals en vers. Heerlijk. Wij waren met een grote groep van 13 personen. Ondanks dat er ook een andere grote groep was, werden alle aanwezige gasten op tijd geholpen. Goed management!

Inderdaad pure culinaire verwennerij! Gemotiveerd personeel. Jan de gastheer weet zijn gasten op een open manier te benaderen, ook is de gastvrouw Sylvia zeer vriendelijk en heeft een leuk Spaans accent. Complimenten namens ons allemaal.

36. We hebben hier heerlijk gegeten, zeer vriendelijke ontvangst en het eten was erg goed. Wij hebben gekozen voor het gasterij menu en het februarimenu.

De eigenaar is zeer vriendelijk, een goede gastheer. Enige puntje van kritiek is dat we niet altijd de uitleg kregen bij het opdienen van de gangen. Maar dat maakte het eten er zeker niet minder lekker op, al met al een dikke 9 waard!

37. Nancy rohen

Het eten was voortreffelijk. De bediening bijzonder vriendelijk en gastvrij. En dat alles in een pittoresk dorp. Helemaal goed en absoluut voor herhaling vatbaar.

38. Eten was heel goed, opmaak gerechten heel mooi. Mooi ingericht restaurant. Dit restaurant is een aanrader, goede prijs/kwaliteit verhouding.

39. Heerlijk gegeten, net als de vorige keer! Fijne sfeer, alles voortreffelijk verzorgd.

40. We hebben hier voortreffelijk gedineerd. Mooie sfeervolle locatie, vriendelijk personeel en een goede prijs-kwaliteit verhouding. We komen hier zeker terug, ook zonder WOW-deal.

41. H. Nelissen

We zijn bij Sigo gaan eten, nadat vrienden ons dit restaurant aanprezen. We zijn aangenaam verrast! Het eten was heerlijk, zeer goed op smaak, op een aantrekkelijke wijze opgediend en de porties zijn meer dan voldoende. De bediening is hartelijk, zorgzaam. We hadden onze twee- jarige kleindochter bij ons. Ook zij heeft genoten. Er werd heel goed rekening gehouden met haar en als nagerecht kreeg ze een heerlijke coupe ijs. We komen vast en zeker terug, bedankt!

42. Jan en Nellie Boonen

Heerlijk gegeten van pure gerechten. De gerechten zijn met passie klaar gemaakt. Gastvrije bediening. Komen graag nog een keertje terug. Ga vooral zo door.
    Groetjes Jan en Nellie Boonen.

43. Fam. Briaire

Bekwaam personeel, heerlijk eten, goede prijskwaliteit

44. Geweldig gegeten, service top. Alleen slecht geregeld door eet.nu. Restaurant was vol. Alleen had eet.nu ons dat niet doorgegeven. Maar Sigo heeft dit super opgelost. Nogmaals onze dank hiervoor.

45. Wij hebben, net zoals de vorige keer, heerlijk gegeten. Gezellige gastheer, die ook zoals het gezellige personeel, geregeld kwam vragen of alles naar wens was. Helemaal top.

Een echte aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

46. Familie Salden

Fantastisch eten. Geweldige kwaliteit. Zelden zo'n goed diner gehad. We zijn enorm verwend. Zeer hartelijke en vriendelijke gastvrouw. De chef (eigenaar) kwam regelmatig vragen of het naar wens was. We zijn er nu 2 keer gaan eten en we constateerden geen enkel minpunt. Een restaurant en eten zoals het hoort te zijn! De betrokkenheid en liefde voor het vak straalt van het bord af.
    Chapeau en nogmaals chapeau! We laten ons over enkele weken weer in dit restaurant verwennen.

47. Team bs Jan Peters

Afgelopen donderdag met een grote groep kennis gemaakt met Sigo. Een aanrader! Vriendelijk personeel, mooie porties, lekkere smaken en mooi opgediend. Je voelt je hier echt welkom. Zo hoort het! We komen zeker terug.
    Gastvrouw is veel te bescheiden. Hier mag je best trots op zijn.

48. Wij hebben donderdag via de wow deal hier gegeten. Het eten was geweldig. Super! Bediening en de vriendelijkheid van alle personeelsleden, helemaal te gek. Een echte aanrader en wij zullen hier zeker vaker gaan eten.

49. jeanny fincken

Wij hebben hier zaterdag gegeten via de Wowdeal. Vriendelijke bediening en het eten smaakte heerlijk!

Een aanrader, en we gaan zeker nog eens terug naar dit sfeervolle restaurant.

50. Heerlijk om weer eindelijk jullie heerlijke carpaccio en mix grillen te eten! Heel veel succes in jullie nieuwe zaak in Stevensweert en Sylvia... je doet het helemaal top!

En de groetjes van de kleine man.

Erwin, Lucienne en Teun

51. Wij hebben zondag via de wow deal hier gegeten. Super! Bediening ok, eten geweldig en de vriendelijkheid van alle personeelsleden helemaal te gek. Een echte aanrader en wij zullen hier zeker vaker gaan eten.

52. karin nevels

We hebben vanavond super lekker gegeten. Het was zeer verzorgt en de gastheer en gastvrouw waren heel vriendelijk. We wensen jullie veel succes, ga zo door. We komen zeker nog eens terug. Tot gauw.

Groetjes karin en de zussen.

53. Jan Rocking

Met vrienden uit Brabant afgelopen avond heel fijn gegeten. Het keuzemenu bood telkens iets met vis of met vlees. De rode huiswijn is prima. De gerechten zijn allen goed verzorgd, met oog voor detail en elke portie ruim voldoende, zoals het hoort. Goed en vriendelijk personeel. Leuke zaak. Een aanrader.

54. Wederom heerlijk gegeten. Leuke persoonlijke aandacht van gastvrouw en kok. Prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

55. We wisten van het bestaan niet eens af en werden door familie uitgenodigd. En blij dat we waren. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Perfect restaurant!

56. Gerda van de Laar

Vanavond hier super lekker gegeten. Kwaliteit van het eten is super. Zeer verzorgd, goede vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

57. Frank Kilkens

Lekkere royale porties, gevarieerd eten, vriendelijke bediening, eigenaar maakt praatje, mooie locatie en sfeervolle inrichting! Verbeterpunt: afruimen tafel mag iets sneller. Aanrader.

58. Richard Evers

59. Recentelijk bij Sigo gaan eten. Zowel de kwaliteit van het eten, als van de bediening, waren uitstekend. Carpaccio was buitengewoon lekker.

60. Christine

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en sympathieke bediening!

61. T. Kneepkens

Heerlijk gegeten vanavond. Heel vriendelijke gastvrouw. De kok kwam nog even een praatje maken en vragen of alles naar wens was. Een hele fijne avond gehad.

62. Vriendelijk personeel, fijne bediening en het was formidabel. Komen zeker terug. Vriendelijke groeten, Huib en Irene

63. Nou, dat was een prachtige avond in restaurant Sigo. Gezellig, maar bovenal een schitterend diner. De bijpassende drankjes waren heerlijk, vooral de desertwijn die ons door de gastheer aangeraden worden. Klasse!

64. Fam Peters Horst

Wij zijn erg verrast door een heerlijk, gezellig avondje. Zeer vriendelijk ontvangen door Jan en zijn personeel. We komen zeker terug!!

65. Richard Evers

We hebben vanavond bij SiGo gegeten en het was echt super. De kaart Is zeer overzichtelijk en er wordt enorm veel aandacht besteed aan vers en eerlijk koken.
    Als je binnenkomt voel je je direct "thuis" en Silvia en Jan maken nog echt tijd voor hun gasten.

Zeker een aanrader als je het romantische stadje Stevensweert bezoekt!

66. Mestrom, Ruud

Zeer prettige bediening, heerlijk eten, persoonlijke wensen goed te bespreken en aandacht voor alles. Kortom een aanrader!

67. Else en Frits

Bij toeval hier terecht gekomen. Echt heerlijk gegeten! En zeer goed betaalbaar.
    Een aanrader! Wij komen zeker terug.

68. Lekker lunch gehad. De huisgemaakte tonijnsalade met oerbron en cappuccino was heerlijk. De witte wijn wat minder.

Prima locatie om te lunchen.

69. Heerlijke lunch gehad met 4 volwassenen. Enthousiaste kok die veel vertelde over het eten en de zaak. Komen hier zeker weer terug, dan om te dineren.