1. De volle maan? Nooit naar toe gaan. Als ex chef-kok met een 8 koppig gezelschap zijn wij daar gisteren gaan eten.
    Het voorgerecht is niet om over naar huis te schrijven. De carpaccio is een kant en klaar diepvries product en heel sober voorzien van extra's. Zonder enige vorm van dressing... De visschotel vooraf is sober en er wordt pas 15min later toast bij gereserveerd. De hoofdgerechten: er werd door 2 personen een chateaubriand besteld, dan mag je verwachten dat dit echte ossenhaas is, dat was het maar hij was "bedorven", de stank aan tafel was niet te harden. Mijn Tournedos was aan 1 zijde keihard, zwart aangebrand. Dit probeerde men te verdoezelen door hem ondersteboven te serveren. De Entrecote van de grill was zo doorbakken dat hij niet te snijden was.
    Al met al een hevige strijd toen wij alles terugstuurde. De politie is er bijgehaald omdat wij niet voor dit eten gingen betalen, toch? De bedrijfsleider, of wat het ook is, hield vol dat we alles moesten betalen, hij zou de Chateaubriand alleen van de rekening halen. Kortom, wij vertrouwen dit restaurant niet meer, zeker niet toen de kok de souschef de schuld gaf omdat hij zo genaamd de chateaubriand op de visplank had gelegd. Zulke uitspraken moet je niet doen met een (ex) chef-kok en 3 slagers aan tafel. Er is een verbaal opgesteld waar zelfs de politie aangaf om de Voedsel- en Warenautoriteit in te schakelen (de vroegere keuringsdienst van waren).

1,8