4. Betalen Master Card Visa pin

1337482060 58
1344520280 56
1421940698 45
1471208237 49

1. Mooi en gezellig plekje aan het water! Personeel is erg vriendelijk en snel. Het eten is altijd top!

2. Laurens

Vanmiddag wezen eten met een paar vrienden. Zeer vriendelijk geholpen. Goede kwaliteit eten en een zeer vrolijke en nette gastheer. Dit restaurant is zeker een aanrader!

3. Den Hoek

Onvriendelijke dame die ons ontving (de bazin). De verdere bediening kwam ongeïnteresseerd over. Het eten was veel te zout, het klimaat was veel te warm. Hierdoor dorst: hoge rekening doordat we veel dronken (en niet eens alcohol). Teleurgesteld!

4. Mijn vriendin en ik gingen verleden week weer eens naar de Volle Maan omdat het daar altijd gezellig is en het eten goed. Ik koos voor de drie slibtongen en mijn vriendin voor de kabeljauw. De borden kwamen snel door, maar de vis van mijn vriendin bleek ongaar, dus het bord werd "even" meegenomen. Na 10 minuten was het bord nog steeds niet terug en zat ik alleen te eten van mijn slibtongen. Van gezellig samen eten was dus geen sprake meer. Toen ik hierover aan de balie ging klagen, werd mij gezegd dat ik niet zo'n toon moest aanslaan. Dat de vis opnieuw gebakken moest worden en dat dat even duurde. Wie de man was, is mij niet duidelijk omdat hij verzuimd heeft zich voor te stellen. Als dit een klantvriendelijk beleid is wanneer de klant terecht klaagt en daarbij te horen krijgt niet zo'n toon aan te slaan, slaat de Volle Maan de plank volledig mis. In de toekomst krijgt Leidschendam er meerdere restaurants bij. Een goed advies: denk eens goed na over het klantbeleid, want deze uitspraken kunnen echt niet door de beugel. Ik denk ook niet dat de heer van den Boogaart dit goed keurt.

5. Jammer..,
    Patat was een hap zetmeel, gebakken aardappelen ook...
    Hamburger was koud toen ik 'm kreeg, de tweede keer ook.
    Het decor was wel erg geslaagd.

6. Henk 20 punten

Van de week wezen eten. Doe ik zelf nooit omdat ik weet dat het eten daar niet lekker is. Maar een vriend vond het wel gezellig om ff langs te gaan. Ik had een kipsate wat niet lekker was. Kip is vreselijk melig en moest vragen om de friet.

Personeel is bar slecht. Geen vriendelijkheid kennen ze, enkel de bedrijfsleider.

Nee voor mij geen eten daar meer. Een drankje nuttigen met een snack is prima maar geen hoofdgerechten. Verder een leuke tent maar het personeel laat te wensen over. Dat ze hetzelf niet inzien kan ik niet begrijpen.

7. Liesbeth

1 punt
  8. Donderdagavond rond half acht op het terras gezeten om een kopje koffie te drinken. Na tien minuten wachten kwam er nog steeds niemand om de bestelling op te nemen, ondanks dat er verscheidene personeelsleden ons zagen zitten. Het was helemaal niet druk! Wij zijn toen maar weggegaan en zullen er nooit meer komen. Dit is namelijk niet de eerste keer dat dit ons is overkomen.

9. Ria van der Ham

Voor het eerst in dit restaurant gegeten. Het was een goede ervaring. De prijs/kwaliteitsverhouding was uitstekend. De bediening was allervriendelijkst. Zeker de moeite waard om daar nog eens naar toe te gaan.

10. Pas hier gegeten met collega's, de bediening vind ik niet geweldig. Moesten zelf vragen te mogen bestellen. Mijn slibtongetjes waren erg droog. De dorade van een collega was wel prima. Het nagerecht (grand dessert) was wel erg lekker. Naar mijn idee te duur voor wat je krijgt.

11. Ontbeten bij de volle maan. Heel slecht ontbijt. Droog (normaal) brood. Wel croissantje maar verder niet eens harde broodjes o.i.d. Niet naar toe gaan!

12. Ondanks dat we onze high tea vooraf heel duidelijk hadden besproken met de eigenaar, werd er helaas geen rekening gehouden met mijn zwangerschap en vegetarische voorkeur. Er werd alleen maar vis en vlees geserveerd. Na een alternatief in de vorm van 3 tomaatjes en een paar sla blaadjes dan maar gevraagd of er nog iets was wat wel vult. Misschien een sandwich o.i.d. "Oh de zwangere heeft honger? Hier heb je een tosti". Niet echt wat je verwacht van een gezellige high tea met je vriendinnen. Afknapper.

13. De volle maan? Nooit naar toe gaan. Als ex chef-kok met een 8 koppig gezelschap zijn wij daar gisteren gaan eten.
    Het voorgerecht is niet om over naar huis te schrijven. De carpaccio is een kant en klaar diepvries product en heel sober voorzien van extra's. Zonder enige vorm van dressing... De visschotel vooraf is sober en er wordt pas 15min later toast bij gereserveerd. De hoofdgerechten: er werd door 2 personen een chateaubriand besteld, dan mag je verwachten dat dit echte ossenhaas is, dat was het maar hij was "bedorven", de stank aan tafel was niet te harden. Mijn Tournedos was aan 1 zijde keihard, zwart aangebrand. Dit probeerde men te verdoezelen door hem ondersteboven te serveren. De Entrecote van de grill was zo doorbakken dat hij niet te snijden was.
    Al met al een hevige strijd toen wij alles terugstuurde. De politie is er bijgehaald omdat wij niet voor dit eten gingen betalen, toch? De bedrijfsleider, of wat het ook is, hield vol dat we alles moesten betalen, hij zou de Chateaubriand alleen van de rekening halen. Kortom, wij vertrouwen dit restaurant niet meer, zeker niet toen de kok de souschef de schuld gaf omdat hij zo genaamd de chateaubriand op de visplank had gelegd. Zulke uitspraken moet je niet doen met een (ex) chef-kok en 3 slagers aan tafel. Er is een verbaal opgesteld waar zelfs de politie aangaf om de Voedsel- en Warenautoriteit in te schakelen (de vroegere keuringsdienst van waren).

14. Ik wil hier niet eens woorden aan vuil maken! Wat een schandalig slecht eten en arrogante / harde bediening. Ik zal details besparen maar wat een horror restaurant! Niet heen gaan.

15. Leo 13 punten

Ook deze week met temperaturen tegen de 30 graden Celsius wordt een glaasje kraanwater bij de cappuccino ad € 2,50 geweigerd. We konden alleen een flesje Spa erbij bestellen. Dit hebben we dus niet gedaan.

Volgende keer maar elders heen gaan, waar je bij een cappuccino ad € 1,95 wel een glaasje water op verzoek erbij krijgt.

16. Vandaag een ontluisterende ervaring lauwe koffie en nauwelijks belegde broodjes. Vragen hieromtrent werden niet allemaal adequaat beantwoord. Laatste keer dat ik daar aan tafel ben gaan zitten.

17. Gavin

18. Wat is het hier leuk! Aardige bediening, leuke inrichting en een fantastisch ontbijtje.

19. Het eten is matig en de prijs die je ervoor betaald is hoog! Buiten dat staat er op de kaart overal bij "meerpijs", die meerprijs is nogal véél.
    De sfeer is prima maar dat gaat niet op tegen de trage, onvriendelijke, onnozele en ongeinteresseerde bediening. Die nogal bot uit de hoek kunnen komen!
    Wij zaten gewoon gezellig te kletsen en worden onvriendelijk verzocht te betalen??
    Ik kom er af en toe maar dit was echt de laatste keer! Het zit voor mij om de hoek gelegen en het was altijd gemakkelijk om daar een drankje te drinken maar in al die jaren is er nooit vooruitgang geweest. De prijzen zijn dit jaar enorm omhoog gegaan wat het eten betreft, maar verbetering? Dat kennen ze bij volle maan niet!

Enorme geluidsoverlast, vreselijke bediening, slecht eten en heel veel geld vragen!!
    Klanten? wat maakt het uit als er maar betaald wordt toch?

De aankleding van het restaurant maakt geen verschil in mijn mening, als je de klanten zo bot behandeld en ze eten geeft dat uit een blikje lijkt te komen (tot twee keer toe het verkeerde krijgen en een Cappuccino die uit alleen maar melk bestond) om vervolgens te zeggen: "u gaat betalen?" Ik heb nergens om gevraagd! "ok ik haal even de rekening" Waar slaat dat op? Me inhouden kostte heel veel moeite maar ik had bijna gezegd dat ze de rekening zelf mochten betalen! Vreselijke avond gehad.

Met vriendelijke groet....

Eva

20. Zaterdag heerlijk gegeten. Personeel was zeer vriendelijk en het eten was heerlijk!
    Echt een aanrader!

21. Yvette Rensen

Afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij Volle Maan. Ruim voldoende keuze op de kaart, vlotte en zeer vriendelijke bediening, ruim voldoende verse groenten bij het eten en de mogelijkheid om kosteloos frites, groente, sla e.d. bij te bestellen.

22. op 17 -8-2012 voor de eerste x bij de vollemaan geweest was redelijk druk en gezellig de bediening was goed en vriendelijk
    en de hapjes en de drankjes waren erg lekker zeker voor herhaling vatbaar

23. 28-01-2012
    Hebben vanavond hier gegeten, vond eigenlijk alles lekker. Miste wel een groente bij de biefstuk, maar de biefstuk zelf was erg goed. Bediening ook erg leuk en vooral vlot, hebben eigenlijk nergens op moeten wachten. Het terras lekker warm en erg sfeervol.
    Al met al een leuke avond gehad en komen zeker terug.

24. Zojuist geweest. Restaurant is net verbouwd en het is toch een verademing als je tijdens het eten zo lekker naar de wc kan kijken als je aan het eten bent. Zelfs als ze dan ook 's avonds om 18:00 uur deze lekker gaan staan poetsen.
    Het eten had een goedkope uitstraling alsof het kant en klaar uit blik kwam. Gehaktballetjes in tomatensaus, smaakte naar soepballen uit een potje. Kokkie, die balletjes moet je bakken, niet koken.
    Slakken in knoflooksaus waar de knoflook ver te zoeken was. Ossehaas puntjes in stroganoff saus, heel heel erg flauw. Zout en peper op, kokkie?
    De keuken is hier ver beneden maats, kok moet nog veel leren.

Komen wij in iedergeval niet meer terug.

25. Het is jammer dat je een dag wel lekker eet, en de andere dag kan het heel erg tegen vallen. Wat ook jammer is, is dat de echte mayonaise weg is, en dat je nu een armoedig zakje frietsaus krijgt. Zonde van je friet. Het rookbeleid vind ik prima. Voor de mensen die roken is het in ieder geval ook gezellig. Voor de mensen die niet roken zijn er meer restaurants rookvrij in Nederland. In weinig woorden ga zo door.

26. Elaine

1 punt
  27. Slechte ervaring op een maandag. Salade met geitenkaas was slecht. Kaas te lang in de oven was een brij geworden. Salade werd teruggenomen. Nieuwe salade met zalm. Salade bezaaid met rode ui! Kreeg op de rekening wel een toeslag berekend voor de zalm, weinig klantgericht. Onder mijn protest werd rekening naar beneden bijgesteld. Prijzen staan niet in verhouding tot het gebodene. Bedienend personeel weet niet hoe ze klanten te woord moeten staan, zijn luidruchtig in de zaak aanwezig. Benaderen klanten te informeel. Nooit meer.
    september 2011

28. Lijkt een gezellige gelegenheid, maar valt erg tegen. Lang op eten moeten wachten wat vervolgens lauw was. Entrecote was taai. Bedrijfsleider erbij geroepen die nogal onverschillig reageerde, zeer onsympathieke man. Dit alles viel ons erg tegen. Is geen aanrader! Rooklucht kwam zelfs naar binnen, wat niet zou mogen.

29. michel

30. Slechte ervaring;

Vandaag voor €20,50 hoofdmenu Stevige omhelzing besteld.

Dit betrof filet Mignon (kogelbiefstuk), volgens de menukaart met verse groente, keuze aan saus en aardappelgarnituur.

De biefstuk was goed gebakken, de groenten bestond uit slechts 5 stukjes paprika en 1 minisprietje sla.

De Peperroomsaus moest je bijna zoeken op het bord.

Ik kreeg samen met mijn tafelgenoot 1 klein schaaltje frites.

Het aardapppelgarnituur bestond uit 5 dunne plakjes aardappel.

Voor de de fritesaus betaalden we € 0,60 extra, voor een redelijk groot schaaltje.

Op mijn vraag of het kleine bakje frites bedoeld was voor 2 personen, kreeg ik als antwoord:"onze porties zijn zo groot, dat de meeste mensen het niet op kunnen, en u mag altijd bijbestellen".

Voor dit bedrag, waar eigenlijk alleen maar een biefstukje op je bord komt, mag je verwachten dat het op zijn minst wordt vergezeld van een redelijke hoeveelheid groenten en aardappelgarnituur.

De bediening vonden we op zich vriendelijk, maar ik had niet het gevoel dat ik waar voor mijn geld kreeg, een beetje jammer want de zaak ziet er best gezellig uit.

Ik kom zeer regelmatig in allerlei horecagelegenheden in binnen en buitenland, maar voor het eerst in jaren verliet ik een restaurant met een onvoldaan gevoel, en dat vind ik jammer.

31. Vlotte bediening. Gezellig met meer dan 20 collega's daar.

32. E. Bergwerf

Vandaag gegeten bij Volle Maan. Het eten was best goed, slibtong uitstekend bereid en satehschotel ook goed op smaak. Wat mij vreselijk heeft gestoord was het rookvrije gedeelte. Hier verwacht je dus niet in de rooklucht te zitten. Dit was helaas alles behalve waar. Thuisgekomen stonk onze kleding alsof we in een rokerige disco hadden gestaan. Temeer omdat ik zwanger ben een niet wenselijke situatie. Helaas voor niet-rokers niet echt aan te raden.

33. Laatst gegeten bij Volle Maan. Erg goed ingericht en vriendelijk en behulpzaam personeel. De saté die ik besteld had was heerlijk evenals het chocoladetaartje. Ik kreeg echt het gevoel alsof ik in een restaurant zat te eten en niet bij een of andere slappe tent.

Een aanrader voor iedereen!

34. Gegeten op 3-12-2010.

Nooit meer!

Kruidenboter gevraagd, kregen een soort calve knoflooksaus met brood.

Tussen alle gerechten door vreselijk lang moeten wachten iedere keer.

Voorgerecht carpaccio smakeloos! Supermarktpakjes smaken beter!

Hoofgerecht, tournedos, was wel mals, maar totaal smakeloos. Toen ik de ober daarop aansprak, zij deze, dat klopt mevrouw, wij kruiden het vlees niet. Daarvoor staan er zout en pepervaatjes op tafel! ( ook de pepersaus was uit een flesje). Onvoorstelbaar!

Salades waren ronduit smakeloos, met grove stukken zalm, en de olijven waren vervangen door slecht smakende rode taaie vruchtjes!

Wij kwamen hier op advies van anderen (die een tijd geleden hier heerlijk hadden gegeten).

Misschien ondertussen een andere eigenaar of kok?

Het vervelende van alles was dat wij mensen uitgenodigd hadden voor een etentje, we hebben ons ontzettend geschaamd!

De prijzen waren behoorlijk, voor ons gevoel zonde van het geld en zeker niet meer voor herhaling vatbaar.

Het enige positieve was dat de serveersters vriendelijk waren...

35. Vanavond met mijn famlie, totaal 7 personen bij jullie gegeten. Het was bar koud bij jullie, excuus de ijsbaan enz. Overal was het koud zeiden jullie dus de verwarming ging wat hoger waar wij amper wat van merkten. Entrecote moest terug, was gewoon koud op het bord gekomen, we kregen een andere. Bediening was niet deskundig, kwam terug om dingen na te vragen. Wij komen deze winter in ieder geval niet meer terug, jammerrr. Eerdere ervaringen waren aanmerkelijk beter dan vanavond!

36. Mevr. JC Blankestijn

Langs deze weg willen wij ons ongenoegen uiten.

Gisteravond zijn wij bij De Volle Maan wezen eten, echter het woord eten mag u schappen.

Ossehaaspuntjes in strog. saus, waar waren de puntjes en de saus leek meer paprikasaus dan wat anders.

Entrecote was niet lekker en beide gerechten leken meer op een voorgerecht. De fabrieksfrieten waren slap, te koud en er was erg weinig. We hebben nog naar groenten gezocht, helaas er zat zelfs geen blaadje sla bij.

Een flutje appelmoes voor 2 euro.

Op een bepaald moment werd het licht gedempt, zodat we zelfs niet meer konden zien wat er op ons bord lag.

De prijs die gerekend wordt voor deze hap is dan ook niet in verhouding met hetgeen wordt geboden.

Het is dat uw bedienend personeel vriendelijk is en wij een iemand bij ons hadden, anders hadden we ter plaatse gereclameerd.

Jammer hoor, maar ons ziet u niet meer.

Alsnog met vriendelijke groet,

Mevr. J. Blankestijn.

37. Fenna Bosgraaf

Ik eet regelmatig bij Volle maan, zowel lunch als diner. Ik vind het altijd erg lekker en de prijs is goed in verhouding. Ook ga ik er 's avonds met vriendinnen regelmatig wat drinken. Een prima tent.

38. Petra van Geenen

Erg gezellig getafeld bij Volle Maan. De tafeltjes buiten waren erg prettig zitten met mooi weer. Goede bediening en lekker eten. Er was alleen een grote meeuw die recht op mijn lege bord landde. Een beetje griezelig, maar daar bleef het bij. Een aanrader, we komen zeker terug.

39. h n 241 punten

Mooie ruimte, beetje te donker naar mijn zin, maar dat is persoonlijk. Beetje troosteloos uitzicht in de winter, ander jaargetijde zal het buiten zeker beter zijn.

Vriendelijk geholpen. Mooie lunchgerechten, genoeg keuze. Pittige kip en lekker warm vlees met pindasaus op een mooie Waldkornbol. Helemaal niks mis mee. Cappuccino was wel wat aan de slappen kant, maar niet slap genoeg om er iets van te zeggen.

40. Vindt het altijd erg gezellig daar. We drinken meestal alleen daar op een zaterdagmiddagje of zondagmiddagje, en inderdaad zodra het te druk wordt loopt het soms mis met de bediening. De sfeer vind ik wel erg gezellig hoor. Van de zomermaanden lekker buiten, van de winter op een verwarmd terras waar je lekker mag roken.

41. Afgelopen zondag de 10e januari een partijtje gegeven bij de Volle Maan. Alles was tot in de puntjes geregeld, zoals ook was toegezegd bij de reservering. Waaarvoor onze hartelijke Dank!

Een hele gastvrije bediening door lieve medewerk(st)ers.

Ook Marco, Louis onze hartelijke dank.

De door ons uitgenodigde mensen hebben het allemaal als een heel bijzonder en leuk feest ervaren.

42. Gezellige tent alleen de bediening is dramatisch.

Ben er een tijd geleden gaan lunchen met 2 collega`s, na 5 minuten werden we al geholpen dus dat was wel snel.

Maar na 35 minuten hadden we nog steeds geen eten en drinken op tafel, terwijl het gewoon simpele broodjes waren waarbij er niks verwarmd moest worden.

Wanneer wij vriendelijk vroegen waar ons eten bleef kregen we een snauw van de bediening dat het druk was. (4 man bediening en 15 tafeltjes bezet?)

43. Nu de feestdagen er weer aan komen zitten we te bedenken waar we gaan eten op Eerste Kerstdag.

Zeker niet nog een keer bij 'De Volle Maan' , ze kunnen de hoeveelheid mensen absoluut niet aan!
    Het eten is zéér matig, de kinderen kregen pas om een uur of 11 's avonds een paar frietjes. Meerderheid van de kinderen werd vervelend of viel in slaap, Kerstman en het kleurboekje kwam pas om 23.30, lekker handig!
    En het toetje was compleet bevroren, er zijn mensen boos weggelopen. Nee, echt geen aanrader, het ziet er wel gezellig uit, dat wel, maar daar is ook alles mee gezegd!

44. Op woensdag 2 september met 6 personen bij de Volle Maan gegeten. Vriendelijke en vakkundige bediening, grote menukeus, maaltijd smakelijk.
    Prijs/kwaliteit verhouding goed.

45. Eten en drinken perfect, een goede sfeer zo langs het water. Maar de bediening, slecht! Ze luisteren niet en kijken niet vriendelijk (zowat boos) zodra je iets vraagt.
    Maar zeker een aanrader, buiten de bediening.

Groetjes,

Hanne.

46. Er wordt niet geluisterd naar je.
    Als je 2 keer vraagt of er knoflook in mag en later zit er geen knoflook in, vind ik dat toch een teleurstelling.

Bediening was absoluut niet vriendelijk!

Dus het was de laatste keer ook al is de sfeer verder erg leuk, behalve de medewerkers.

Jammer dat het zo moest gaan.

47. m. Koppen

Niet zo best. Mijn tonijn was draderig, echt niet lekker.

Het garnituur zag er verschrompeld uit.

Jammer, want de vorige keer was het prima. De bediening was goed en het probleem met de tonijn werd professioneel opgelost.

48. De huiswijn is perfect, eten is gewoon goed.

Bediening is gezellig, en goed.

De ambiance is uniek, kerst super gezellig. De ijsbaan is een vette plus, er is altijd wat te doen.

49. Eten best redelijk, bediening is aardig, ziet er leuk uit. Maarrr je mag er nog gewoon roken. Sterker nog: het rokersdeel(waar altijd door moet) is gewoon door een open doorgang verbonden met het niet rokers deel. Erg ranzig.

50. Kees Hogerveen

Eten is meestal redelijk, sfeer is erg aangenaam.
    enkel de service heeft moeite met het gelijktijdig opdienen van alle maaltijden ( vriendin moest 10 minuten wachten op haar hoofdgerecht terwijl ik deze al had gekregen).

absurd kleine ruimte voor niet-rokers. personeel bestaat voornamelijk uit jongeren die er eigenlijk maar weinig zin in hebben. Geringste opmerking maakt je al een "vervelende klant" waarbij ze kinderachtig laat je bestellingen doorgeven.

51. Jammer dat er zo veel gerookt wordt op het overdekte terras.Verpest de sfeer met de ijsbaan behoorlijk

52. Lekker eten voor een goede prijs en nog een leuke schaatsbaan erbij ook. Wat wil je nog meer!

53. Tijdens de opening van de nieuwe schaatsbaan (ligt op het water voor het restaurant) hadden wij op de bovenverdieping goed uitzicht op het vuurwerk. Leuke setting, goede bediening en de slibtongetjes zijn een absolute aanrader!

54. Gezellig sfeervol familierestaurant!Goede Service, Spontane bediening!

55. Pieter van de Weg

Lauwe kipsaté op een koud bord, halverwege de maaltijd de frites en nog later de fritessaus. Ik wist niet dat droge witte wijn zo zuur kon zijn!

56. Er wordt, ondanks het rookverbod, heel veel gerookt!!
    En je moet erg lang wachten.
    Het eten is wel OK

57. Restaurant ziet er gezellig uit, jammer dat we zo lang moesten wachten op alles. Na 3 keer de bediening te hebben geroepen kwam er eindelijk een onvriendelijk mens aan tafel. We voelden ons gewoon tot last! Heel jammer, we gaan er nooit meer heen.

58. heel slecht

59. Restaurant ziet er gezellig uit; waarom dan nog kerstversie- ring in februari? Duur restaurant gezien de kwaliteit en grootte van de porties. Bediening niet altijd even professioneel. Het was tijdens ons bezoek heel lawaaiig. We konden elkaar alleen verstaan door zelf ook hard te praten.

60. Lekker gegeten, goed geholpen, leuke, vlotte bediening. Wat ons betreft een aanrader.

61. super, lekker romantisch. zeker met kerst! het eten is super

62. leuk ook met de schaatsbaan in de winter.
    En het eten is prima

63. Een leuk restaurant, de bediening is erg traag. Het eten is zeer redelijk te noemen. De eigenaar is een ondernemende horeca man. Ambiance is leuk. Nogmaals de bediening is matig. Tevens zijn er veel jongeren, wat soms wat storend over komt.