Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Panningen verdeeld zijn.

Wij hebben heerlijk gegeten. De wildschotel voor 2 personen was fantastisch bereid. Het restaurant is leuk in kerstsfeer aangekleed en de bediening erg vriendelijk. Wij komen hier zeker 2 x per jaar een hapje eten.

2. Nederlands Panningen

Claudia Reijnen

Het was erg gezellig. Personeel was vriendelijk en aanwezig wanneer nodig. Eten was prima. Toetje subliem. Maar het allerleukste was het gezelschap!

3. Nederlands Panningen

Lotte van houtum

Het was heerlijk
    1 tip. Effe een kussen bij de deur aan de zijkant leggen want daar tocht het.

Zo vaak geweest maar deze keer viel erg tegen.

Te zoute soep en het gegratineerde was ver te zoeken.
    De broodjes waren taai en wat er bij geserveerd werd was minimaal.

Bediening zoals altijd erg vriendelijk.
    Jammer dat mijn favoriete salade van de kaart is gehaald!

rein ensing

6. Nederlands Panningen

Leon en gertie en kay van aarssen

Was heel gezellig goed eten goede bediening vriendelijk en een goede kok het eten was heerlijk.

Ben er zelf maar een keer geweest. Maar wat bezorgen betreft, toppie!! Ook vriendelijke bezorgers.

Weer prima! Zoals altijd: goed eten en prettige bediening!

Reservering communicatie was niet helemaal goed gegaan. Maar maakt niet uit er was nog plaats. Ik had een biefstuk die perfect gebakken was, daarbij nog een flinke bak friet erbij en heerlijke groentes. Die prei was ook erg lekker. Bediening kwam netjes vragen of alles naar wens was enzo. Prijs kwaliteit zeer de moeite waard. Waren iets meer als 40 euro kwijt voor 2 hoofdgerechten 2 nagerechten en 2 drankjes…

Met 3 dames geluncht. Was erg lekker. Alleen de dagsoep van donderdag 9 nov 2017 was iets te pittig.

Voor de rest was alles naar wens, en erg tevreden.

12. Nederlands Panningen

Elene Penders

Wij hadden een high tea gereserveerd en na 20 minuten eens gevraagd of we daarmee konden starten. Toen ging het wel snel. Het eten, hartig en zoet was lekker. Je kon kosteloos cappuccino of koffie erbij krijgen. De theepot stond op een theelichtje, maar vanwege de voet onder de thee (Koffiepot) hield deze het water niet warm.
    Het enige minpuntje was de beschikbare ruimte. Ik zat totaal klem tussen stoelleuning en tafel en achteruit schuiven ging niet, daar zat de volgende klant klem. Dus hoe lekker het eten ook was, als er niet meer zitruimte komt, kom ik er niet meer.

Lekker gegeten, aardige werknemer en je hoeft niet lang te wachten op je eten

14. Nederlands Panningen

Vriendinnen

Gisteren met een groep van 9 personen gaan eten bij Onz. We hebben 1,5 uur moeten wachten op ons voorgerecht en dat terwijl we al tijdig aangaven dat we de film van 21.30 Wilden halen. Ondertussen geen stokbroodje of niks aangeboden gekregen. Bij het hoofdgerecht hadden meerdere mensen biefstuk besteld die niet gebakken was zoals besteld. Medium was daar echt rauw. En na het bestellen van de toetjes kwamen ze pas na enige tijd melden dat de crème brûlée nog maar voor 2 personen aanwezig was. Over het algemeen was het eten wel lekker maar voor ons zeker geen tweede keer meer.

15. Internationaal Panningen

Aca driessen

Gezellig en heerlijk eten

lunch ladies

Heerlijke lunch gehad, super bediening! Alweer voor herhaling vatbaar.

We hadden een mix schotel met 3 soorten vlees (kipdöner, kipfilet en spare-ribs), een broodje dürum döner en een broodje gyros en het smaakte werkelijk óverheerlijk.
    Absoluut een aanrader.

18. Nederlands Panningen

Heerlijk eten in een gezellige sfeer

Ze waren later als aangegeven en eten was niet egt heel lekker:(maar de hoeveelheid was goed.

20. Nederlands Panningen

Verassingsmenu gehad. Heel erg lekker gegeten. Aan iedereen aan te bevelen.

21. Nederlands Panningen

1x gedineerd en hierbij gekozen voor het sharing verrassingsmenu. Van te voren kun je aangeven wat je niet lust zodat je hier ook geen gerecht mee / van krijgt. Het eten werd op een mooie manier opgediend en smaakte heerlijk. De hoeveelheid was ruim voldoende.

1x gelunchd en ook nu weer genoten van het lekkere eten. Alleen duurde het deze keer langer voordat het opgediend werd al kan dit te maken hebben doordat 1 persoon soep besteld had en deze kreeg voor de andere gerechten werden opgediend.

Het is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel.
    De prijs-kwaliteit is goed.

Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen

Gezellig restaurant met heerlijk eten! Helemaal verliefd op de biefstuk van de haas; nergens in de omgeving zo goed. Hier komen we al jaren voor terug. Vorige week met mijn vriend weer hier geweest eten. Toen beiden toch voor wat anders gekozen. We hebben genoten van het driegangenkeuzemenu, uitgebreid met een vierde gang.
    Beiden gestart met de rundercarpaccio; een mooie portie met lekkere sla en royaal van de heerlijke dressing. Hierna had ik de tomatensoep en mijn vriend de uiensoep, beide ook erg lekker. Als hoofdgerecht koos ik voor de zalmfilet. Deze werd geserveerd met een heerlijke saus en de vis was super mals. Mijn vriend had een gevulde varkenshaas. Hierbij werden (zoals altijd) frites, sla en verschillende lekkere verse groenten apart geserveerd, waarvan je altijd bij kunt vragen. Altijd voldoende dus: een echt pluspunt! De panna cotta en dame blanche na vielen ook erg in de smaak. Beide nagerechten waren een fijne hoeveelheid om mee af te sluiten. Het personeel is er erg spontaan en vriendelijk en weet je goed te helpen bij vragen. Dit was wederom niet de laatste keer dat we hier zijn gaan eten! Super restaurant voor een gezellig romantisch avondje uit!

23. Nederlands Panningen

Daphne Parren

Opzicht prima gegeten alleen de bediening was erg chaotisch en duurt lang voordat ze drinken komen bestellen. Het sharring dinner vond ik niet z'n succes met een grote groep. Ik vond het nogal verwarrend en met een grote groep is niet altijd even handig als je eters hebt die niet alles eten. Opzicht waren de gerechten wel lekker en prima en hoe het wordt opgediend is wel erg leuk. De sfeer is prima.

Fam. Reijnen

Gisteren genoten van een 6-gangen verrassingsmenu. De gerechtjes waren bijzonder lekker van smaak en ook echt verrassend! De bediening was prima en de uitleg aan tafel was perfect. Prijs-kwaliteit verhouding is voor dit menu geweldig.
    Gaan we zeker nog eens doen!

25. Nederlands Panningen

Super lekker gegeten voor goede prijs met gezin 3 kleine kinderen. Aardige bedoening!

Buiten ons zaten er bij aankomst nog twee andere mensen, maar dat was het dan ook, wat op zich al vreemd is. Na de gerechten werd me al vrij duidelijk waarom. Eenvoudige gerechten, zeer matige smaak, ingekochte desserts, geen passie te vinden. Prijs/kwaliteit is absoluut niet in orde, te duur voor wat je krijgt. Wil deze tent blijven bestaan dan zullen de prijzen naar beneden moeten en de kwaliteit van de gerechten omhoog. Kijk eens om je heen in panningen en steek je kop niet in het zand. Met deze formule ga je het niet meer redden.

27. Internationaal Panningen

Uitsekend drie gangen menu gegeten! Prijs/kwaliteit is dik in orde!

Jean maurice

Kan personeel niet goed verstaan

29. Internationaal Panningen

Super beleving! Heerlijk gegeten vanavond, aanrader!

Fam. J. Cuppes

Prima gegeten in een leuke ambiance. Het "verrassingsmenu" was echt een verrassing qua afwisseling kwaliteit en hoeveelheid.
    Wij hebben genoten.