Bakhuus de Heihoek in Oss

Bakhuus de Heihoek laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 17:00 - 19:30

• Bezorgen

ma Gesloten
di 17:00 - 19:30

1. Eten is niks mis mee, was gewoon goed.
    Maar veels te duur, Elke saus die je neemt moet je apart betalen. Neem bv een snitzel menu, championssaus betalen, Mayo waar je niet om vraagt moet je betalen, Sundae ijsje mag je toch aannemen dat er saus op hoort, Nee betalen… Een All you can't eat is goedkoper. Ons zie je hier niet meer!

2. Eerder kwam ik hier en was wel tevreden.
    Maar sinds geruime tijd let de eigenaar, eigenaresse en overige medewerkers helemaal niet op in het restaurant gedeelte wie of wat er zit. Vorige week ruim 15 min gewacht voordat er überhaupt iemand bestelling op kwam nemen. Gelukkig kwamen er nog 4 mensen en toen pas zagen ze mij. Vandaag wederom 20 min gewacht, andere mensen komen binnen, worden snel geholpen en aan andere kant zie het niemand lopen of in de gaten houden. Voor mij nog 1 x spaarkaart inleveren dan nooit meer

3. Marco Verstraten

Schandalig duur, 2 sorbets besteld, plastic bekertje met softijs, aardbei siroop, 4 aardbei plakjes en slagroom... ja, ja, u leest het goed, 4 aardbei PLAKJES.
    Prijs: 18,- !!! of wel €9,- euro per stuk.
    Waarop wij antwoorden "€18,- Euro ? " ja, was het antwoord, er zitten verse aardbeien op !

Nou ja zeg... 4 plakjes !
    Frikandel speciaal met friet: €10.50 !
    Oh ja, op google zwerft nog een oude menukaart van hun, zeker om klanten te lokken...

Dit was eens, maar NOOIT meer !
    En dan vinden ze het gek dat er steeds minder klanten komen naar een cafetaria.
    Vinfy je het gek, voor €19,- koop je een friteuse... 2x frikandellen erin met friet, en je het het al terug verdiend.

Met de vriendelijke groeten,
    Marco Verstraten !