Bezorgrestaurants in de buurt van Italia

1. Anoniem

Vandaag samen met mijn dochtertje eten besteld bij Italia. Tijdens het wachten zagen we een kat lopen in de keuken, onze bestelling gelijk geannuleerd vind het gewoon vies dat er dieren rond lopen. Zegt de mevrouw ook nog maar deze kat is niet van ons, wat doet het dan in jullie zaak??

2. Vandaag twee broodjes Italia besteld kosten 6,50 per stuk, werden thuisbezorgd. De bezorger zei 7,00 euro, ik het is toch 13,00 euro. Ik heb twee broodjes Italia besteld, hij ja dit zijn twee italia. Dus wij eten en een half uur later staat de bezorger weer voor de deur, sorry hier is uw broodje Italia (een broodje). Er was weer eens wat fout gegaan. Het eten is heel lekker maar de desintresse van het personeel is enorm. Dit is nu de vierde keer dat er iets fout is met de bestelling. Ook de laatste keer dat ik hier kom of bestel.

3. nico 199 punten

Vandaag bij Italia gegeten. Op het eten is niets aan te merken, maar als je spa blauw besteld en een glas leiding water krijgt en daar ook nog eens twee euro voor gerekend word, denk je de volgende keer toch wel even na.

We hebben daar regelmatig zitten eten en dan was er altijd een flesje. Ik persoonlijk vind het een slechte zaak om mensen die regelmatig wat bestellen en in je bedrijf eten een glas leiding water voor te zetten en gewoon twee euro te rekenen. Water kost niets hier in Nederland.