Welkom bij Las Carretas Oldenzaal!

Mexicaans restaurant Las Carretas is al meer dan 22 jaar een begrip in Oldenzaal. Onze zaak bevindt zich op wat door sommige het gezelligste plein van Oost-Nederland word genoemd: Het Martkplein van Oldenzaal. Wij serveren de lekkerste Mexicaanse gerechten, Mexicaanse bieren, cocktails en tequila’s. De wereldberoemde Margeritha bijv. wordt hier nog naar origineel recept gemaakt

Met ruimte voor circa 90 gasten op twee etages is er meestal wel plek voor u, maar reserveren in de weekenden wordt aanbevolen. Met mooi weer is er natuurlijk ook plek op ons fraaie terras met uitzicht op het marktplein van Oldenzaal.

1196719369 88
1203873306 88
1289720554 76
1346952053 75

1. Samantha

We hebben vandaag voor 4 personen besteld en alles na n hap weggegooid de inktvisringen waren uitgedroogd en alles behalve hoe ze normaal smaken en de spareribs verbrand!! Heel jammer normaal kun je er prima eten ook werd de wachttijd langer dan ze hebben gezegt er komt elke keer 5 min bij. Heel jammer maar wij eten voorlopig niet meer van las carretas

2. Ine Mensink

Heel goed eten prima personeel heel gezellig gegeten fijne sfeer heel gezellig komen zeker terug!!

3. Jolanda de Ree

We hebben heerlijk gegeten! Hadden op tv gezien dat zij een award hadden gewonnen, daarom wilden wij dit graag eens proberen. We vonden het eten fantastisch. Vriendelijke bediening. Het restaurant zelf mag iets sfeervoller.

4. C.J.M. Danel

Bediening heel prettig en voorkomend.
    Plaats in restaurant vanwege rollator, prima.
    Eten en drinken waren heerlijk.
    Prijs was in goede verhouding met de kwaliteit.
    We komen graag terug.

5. Goed eten een gezellig terras en erg kindvriendelijk

6. Wat mij betreft de beste mexicaan uit Twente. Niet voor niets hebben zij onlangs een award gewonnen voor het leukste restaurant in oldenzaal! Eten goed, service top, sfeer geweldig! Wij gaan hier zeer zeker vaker eten en rijden er speciaal voor naar Oldenzaal!

7. Ik kom hier al jaren. Dit is echt een top restaurant met een goede kwaliteit eten en egeweldige service.
    De zaak is ook erg mooi en warm ingericht! Aanrader als je in de buurt van Oldenzaal bent! Vleesgerechten zijn super lekker! Vooral de spare ribs!

8. Jeroen Heideman

Perfect voor elkaar. Heerlijk gegeten en erg aardige lui daar. We komen zeker terug.

9. laatste 2 maanden 2 keer gegeten. het eten was erg slecht. medium steak doorbakken, patat melig. Spareribs aangebrand. Kortom geen aanrader.

10. De hele beleving was super. Vanaf de vriendelijke telefonische reservering, vriendelijke ontvangst in het restaurant als de attente bediening. Als voorgerecht de Nacho's en als hoofdgerecht de Fajita's met garnalen, biefstuk en kip, Alles smaakte heerlijk en was voldoende. Bovenruimte blijft een beetje donker, maar wel gezellig, ook de cocktails zijn een aanrader. Enige wat misschien nog iets verbeterd kan worden, zijn de rieten stoelen op de bovenste verdieping, maar dat is dan ook het enige wat ik kon bedenken. Las Carretas bedankt voor een heerlijk avondje uit eten.

11. Margje blok

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel. Eten is goed, ook veel, en voor een redelijke prijs. Echt een aanrader!

12. Harry de Vries

Personeel is een sterk punt. Goed gemotiveerd , enthousiast personeel. Alles tot in de puntjes geregeld. Top!!

13. Heb hier gisteren gegeten en zoals ik gewend ben was het weer prima in orde. Ben blij dat er nog zulke restaurants bestaan waarvan je weet dat je altijd meer dan tevreden weggaat, prima personeel, sfeer en heerlijk eten. Ga zo door Las Carretas.

14. Mooi restaurant en warm ingericht. Heerlijk eten en altijd gezellig. Gisteren lekker wezen eten! Fajitas altijd lekker daar, natuurlijk met nachos als voorgerecht. En ja...de boca chica als nagerecht...yammie.
    Ga zo door Carretas Oldenzaal. 30 jaar al aan de top! Mijn kinderen komen ook graag...dus tot snel!

15. Mark & Jolanda

Wij eten hier regelmatig en we eten hier goed! De spareribs zijn wat mij betreft de lekkerste! De muchos nachos als voorgerecht ook heerlijk. Grote porties, dus krijg het niet altijd op. Top ingericht, erg warm en vriendelijk personeel.
    Door deze sfeer hebben we ook lange avonden daar in 'Mexico'.

Over 2 weken zitten we er weer :-)

16. Vanavond met Jet geweigerd bij Mexicaans restaurant #lascarrettasoldenzaal! Dit vanwege hun 'beleid'. Erg koude douche!!!!

Toen gingen we maar naar een ander restaurant. Hier méér dan welkom! Er werd een aantal keer gevraagd of Jet ook water wilde en na afloop kreeg ze een koekje omdat ze zó braaf was geweest! Warme douche!!

Even ter info: Jet is mijn blindengeleidehond en zonder haar komt deze blinde vink nergens!

Stichting Vrienden Van Stichting Gebruikers Assistentiehonden is ook ingeschakeld!!

17. Marjolein

Onlangs hier gegeten. Wat een leuke afsluiting van een diploma uitreiking moest worden is geëindigd met een kater. Deze kater kwam niet van de drank maar van de slechte service en bediening. We hebben twee uur moeten wachten op ons hoofdgerecht, er waren maar 2 meisjes die heen en weer renden in de bediening op een overvol warm terras. Een duidelijk voorbeeld van een verkeerde bezuiniging.
    Na gevraagd te hebben of het hoofdgerecht nog kwam, werden ons excuses en een drankje aangeboden door de baas(?). En toen kwam het klapstuk van de avond, want ook dat aangeboden drankje werd vergeten uit te schenken. Echt heel erg slecht. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer naar toe.

18. Bijzonder vriendelijk ontvangen door een jongeman. Het voorgerecht kwam echter tegelijkertijd met het hoofdgerecht. Alles trouwens al binnen 10 minuten. Toen wij er iets van zeiden werd er niet op gereageerd en ging de man zwaar in de verdediging. Het werd daarna onverkwikkelijk. De sfeer was verder om te snijden. Tal van fout op fout. Wij komen er nooit weer. Dit was trouwens de 3e keer binnen een jaar dat wij er kwamen. Jammer dat de horeca en de medewerkers niet veel bijleren!!!!!!

19. Arjen en Carol

Gisteravond heerlijk gegeten. De lamsrug was heerlijk mals en perfect gegrild, ook de crème brulee (huisgemaakt!) was heerlijk! Prima Chileense huiswijn. Ambiance en bediening correct en gezellig. Bedankt voor de fijne avond, we komen zeker weer terug!

20. Arno en Katja Jansen

Super leuke avond gehad dankzij goed personeel en geweldige gastheer! Het eten is erg lekker zeer smaakvol en betaalbaar. Een absolute aanrader. Wij komen zeker terug!

21. Heerlijk eten, als je bepaalde dingen niet lust bijvoorbeeld op de nacho's en je geeft het aan is het helemaal geen probleem! Top eten, ook de spareribs vielen in de smaak! De sfeer is erg leuk, met de muurschilderingen en de Mexicaanse muziek. Ik kom er zeker terug!

22. Vaak gegeten hier en de afgelopen keer was alles perfect. Helaas vandaag niet het geval, het eten was onder de maat en duurde lang voordat ze de spullen kwamen weghalen. De bediening was op hun kleding na lekker enthousiast en kundig

23. Gisteren wezen eten. Combinatie van goede kwaliteit en prijs en service. Mooi ingericht en echt het gevoel in Mexico te zijn. Personeel ontzettend attent! Grootste compliment is voor de gerechten en de smaken. Zelf had ik een heerlijke lamsrug die prima bereid was en kwalitatief super goed vlees! Binnenkort maar weer eens plannen!

24. De kuip

Ongeintereseerd personeel. Sausjes die bij het gerecht horen na twee keer vragen niet gekregen.
    Drankjes bleven op de bar staan en werden niet gebracht.
    Op de rekening stond een gerecht wat wij niet besteld hadden en twee drankjes teveel.
    Toch ruim € 20 teveel op de rekening.
    Kortom een zaak waar ze ons niet weer zien.

25. We waren met een groep collega's. Het personeel is erg geinteresseerd en bieden een prima service.

Het eten was verrukkelijk! Heerlijke muchos nachos gehad als voorgerecht en fajitas als hoofdgerecht. Ook mijn collega's vonden de andere gerechten heerlijk en goede porties!!

Als nagerecht de boca chika gehad ( tiramisu ). Zo lekker heb ik het in tijden niet gegeten!

Er heerst daar een heerlijke warme sfeer, mede dankzij de inrichting en het personeel

26. 4 vriendinnen

Heerlijk op het terras gegeten. Vriendelijke bediening. Eten was verrukkelijk. Goede adviezen voor menukaart van personeel. Voor een prima prijs krijg je topkwaliteit eten.

27. Erg donker boven, maar eten was echt heel erg lekker, nachos als voorafje, nou dat was echt goed! daarna iets met 3 soorten tacos burritos enzo, wauw! was mij echt prima bevallen

28. - Eten was verukkelijk, lekker warm en heerlijk op smaak! Poppers als voorgerecht! Fajitas als hoofdgerecht met gamba's.
    - Erg gezellig gehad met vriendinnen. Ontzettend goed geholpen door oprechte service te bieden! mooi om te zien, want dat vind ik belangrijk.
    - Sfeer was leuk, mooi ingericht en er waren veel mensen, vind ik ook altijd leuk.

We hebben eerst buiten gezeten en toen er geen zon meer was wilden we het hoofdgrecht binnen eten. Hebben ze direct geregeld voor ons met een glimlach...erg attent

29. Met vrouw en kinderen gegeten, we vinden het niets voor ons, duurde te lang allemaal. Spareribs smaakten anders dan normaal, ongeïnteresseerde bediening, nee wij komen niet meer terug.

30. Ik vind Las Carretas geen sterk mexicaans restaurant. Onlangs hier gegeten met mijn vriendin. Wij hadden beiden spareribs besteld en deze stonden binnen 5 minuten op tafel. Dit vind ik te vroeg. De spareribs waren tevens koud. Ook de patat en dergelijke was niet van hoogstaande kwaliteit en koud. Allereerst wilden wij boven gaan zitten, maar het is erg donker daar en er staan kantoorstoelen. kortom het geen erg goed restaurant en ik ga er niet snel meer heen.

31. Lekker gegeten. Snelle bediening.
    Niet te duur.
    Enige minpuntje was dat er klontjes ijs in de sorbet zaten.

32. Nette Mexicaan, wel erg donker boven.

33. Knus en romantisch, met lekker eten, we zijn er al vaker geweest en de laatste keer is zeker nog niet geweest.

Geen klachten, gewoon een top Mexicaan uit Oldenzaal.

34. Al meerde keren in dit geweldige restaurant geweest.

Romantisch en sfeervol.

Het eten is er erg goed en de service ook.

Ik heb niks te klagen en zeker een aanrader.

35. Sinds de nieuwe eigenaar is deze zaak er echt op vooruit gegaan!

Zeer vriendelijk personeel, het eten is heel lekker.

Het is je geld meer dan waard. Het is het meer dan waard om hier eens avond te eten.

36. Lekker gegeten, alleen vind ik dat er niet genoeg smaakvariaties zijn. Alles heeft een bepaalde smaak. Wel genoeg gegeten. Bediening kwam meerdere malen om te vragen of het smaakte en waren zeer vriendelijk.

37. Pas gegeten met het hele gezin.

Prijs/kwaliteit erg matig.

Geen enkele link met de Mexicaanse keuken.

Ze lopen met tafels en stoelen rond, terwijl er mensen aan het eten zijn.

38. Oud monumentaalpand met gezellige sfeer, met vriendelijke bediening en prijs/kwaliteit verhouding ontzettend goed. Echt mexicaans?