Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Nieuwleusen verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten daar met collega's.
    Leuke kleine hapjes en warme gerechten.
    Leuke bediening en mooie achtergrond muziek.

2. Echt goede bami! Lekkere wokgerechten! Vooral de kip combao! Wij halen er soms wat vanaf. Gezellig restaurant! Aardige bediening! Echte aanrader die van oosters eten houdt! (;

3. Vieze slappe patat! Gewoon amper te eten! De broodjes hamburger waren lauw. Ik kom hier echt never nooit meer! Gore tent!

2,4
  4. Heerlijk eten in een fijne gemoedelijke sfeer

5. T. van der Veen

Uitstekend gegeten. Erg vriendelijke en correcte bediening. We kregen vooraf heerlijke broodjes met boter en een flesje water. Voorafgaand aan het hoofdgerecht kregen we ook nog een amuse. Dit stond allemaal niet op de rekening. Restaurant is heel gezellig ingericht en het is niet helemaal volgepropt met tafels, zoals bij sommige restaurants waar je het idee hebt dat je bij onbekenden 'aan tafel' zit.

6. Quirine en Nathalie

Super lekker gegeten. Super leuke bediening. Super sfeer. Kortom een super aanrader om eens lekker te eten. Wij komen zeker nogmaals terug. Bedankt voor een leuke, gezellige en vooral lekkere avond. Liefs Nathalie en Quirine

7. Weer een heerlijk avondje gehad. Lekker eten, gezellige knusse vrije sfeer en snelle vriendelijke en goede service.

8. Als je hier naartoe gaat, weet je altijd dat je welkom bent. Perfecte prijs, perfect eten. Vraag vooral naar de gebakken nasi (staat niet op de kaart) de bediening is erg zorgzaam. Het lukt ze ook als het een keer wat drukker is om deze sfeer vast te houden. Dan hebben ze extra mensen in de bediening.

9. Meerdere keren gegeten en het was heerlijk, en het was altijd op tijd.
    Alleen 1 ding moeten ze verbeteren.
    Dat is namelijk, als je een broodje shoarma groot besteld.
    Krijg je tamelijk veel vlees, maar 1 broodje waar het nooit op past en je dus later gewoon vlees zit te eten.

Maar verder is deze pizzeria zeker aan te raden.

10. Chinees-Indisch Nieuwleusen

Vandaag hebben wij eten opgehaald en was zoals altijd zeer goed. Een fles heerlijke wijn gekregen voor mijn verjaardag!

Dikke tevreden!!!

11. Wat een geweldig restaurant! Je kunt er gezellig en heerlijk eten! Nooit lege schalen en alles lekker warm! Thnx team troubadour! Tot de volgende keer.

12. Een zondag middag in november hebben wij de auto gepakt en zijn richting Niieuwleusen gereden. We zijn natuurlijk doel gericht gereden. Omdat wij hebben gehoord en gelezen dat er een zeer goed en leuk Buffet restaurant staat aan een doorgaan de weg (het had ook hier kunnen staan)
    1. Het was het rijden er naar toe. Meer dan de moeite waard.
    2. De gastvrijheid was geweldig.
    3. Het eten zeer verrassend en geweldig.

Zo zal ik wel een 10 geboden op kunnen stellen. Wij kunnen alleen maar zeggen; Beleef het allemaal zelf! Het is echt de moeite waard. Als U er gaat eten, laat U vooral verrassen. Dan komt het allemaal goed!! Lieven mensen van de Troubadour ga vooral zo door.

Groet. Benny en Gerard.

13. Na de vele positieve verhalen gisteravond hier zelf gegeten met een groep van 5 man. Absoluut fantastisch! Vriendelijke bediening, goede sfeer en zalig / afwisselend gegeten. Wij komen zeker terug!

14. Ze hebben hier de lekkerste patat van Nieuwleusen!

15. Peter & Marjo

Fantastisch, geweldig!! Wat hebben wij een ontzettend heerlijke trouwdag gehad!! Met als begin en eindpunt de Troubadour! Wat een sfeer, wat een geweldig lekker eten, wat een ongelooflijk aardige mensen! Helemaal top hoe wij met z'n allen zijn verwend door Johan, Jeannette en het hele team. Hoe er ook aandacht was voor de kids. Alle bruiloftsgasten hebben het fantastisch gevonden. Wow... We zouden het zo nog een keer doen:)
    Heel hartelijk bedankt voor alles! Peter & Marjo

16. Willem Brader

Het was de eerste keer dat we het restaurant hebben bezocht. Het was uitgezocht door mijn zoon die, gelet op de goeie recensies, ons uitnodigde in het voor ons onbekende restaurant. Bij binnenkomst ademde het sfeer. Het personeel was fantastisch. Na een welkomstwoord van één van de personeelsleden mochten we genieten van de sfeerrijke ambiance en het fantastisch buffet. De muziek bracht ons terug naar vervlogen tijden en was aangenaam aanwezig. We bleven tot bijna sluitingstijd en niemand die ons sommeerde te vertrekken. Mijn zoon rekende af en had nog een aangenaam gesprek met de eigenaar. Met ons vieren kunnen we volmondig zeggen, CHAPEAU, Johan en Janette.

17. Fam Kerkdijk

Heerlijk genoten met vrienden van een heerlijke avond. Wat een gastvrijheid, en wat een heelijk buffet, voor elk wat wils. Bedankt Johan / Jeanette. We komen zeker nog een keer terug.

18. Een aantal weken geleden hebben wij heerlijk gegeten bij de Troubadour. Na een gezellige avond met vrienden hebben wij besloten om onze avond hier af te sluiten met voor mij een bekend restaurant. Met onze grote groep vrienden (elf man) werden we hartelijk begroet en konden wij met het mooie weer lekker op het terras zitten. In de zon hebben we genoten van de speciaalbiertjes en kregen om te beginnen een heerlijke amuse met aardbeien.
    Met z'n allen hebben wij enorm genoten van het buffet, voldoende vegetarische hapjes maar voor de echte mannen natuurlijk ook genoeg vlees. De bediening was snel, vlot en heel spontaan.

Kortom, wij hebben een topavond gehad en een avondje bij de Troubadour is zeker voor herhaling vatbaar! Zolang die lekker aardbeitjes met geitenkaas er maar zijn!

Johan en Jeanette, heel erg bedankt!

19. Fam. Veldkamp uit Nijverdal

Op dinsdag 6 augustus jl. hadden we bij de Troubadour in Nieuwleusen een verjaardagsfeest van onze vriendin Alies. We kwamen binnen, de sfeer was goed, de gastheer legde netjes uit hoe het ging met het hapjesbuffet, de bediening keurig en vriendelijk, we hebben echt genoten van allerlei hapjes, echt héérlijk, petje af voor de keuken.
    Hopelijk tot een volgende keer!

20. Prachtig vrijgezelligheids feest gehad , en heerlijk gegeten zoals altijd bij de troubadour , daar kan niemand tegen op , de Bride to be werd verrast met vuurwerk op haar toetje en de klanken van ''morgen ben ik de bruid''
    Erg goed voor elkaar alles , nogmaals bedankt.......

21. Fam. Kappert

Voor de 50e verjaardag van de jongste dochter gingen we met ons gezelschap van 47 personen naar de Troubadour (eigenlijk zouden ze gesloten zijn vanwege vakantie, maar dat hebben ze voor ons een dag uitgesteld!!!) Zowel wij, als ons gezelschap, hebben, zoals elke keer als we daar komen, enorm genoten van het heerlijke eten en de geweldige gastvrijheid. Nogmaals hartelijk dank voor de goede zorgen.

22. Chinees-Indisch Nieuwleusen

sterzo

Een beetje een vervallen interieur. Kinderen die in het restaurant rumoerig aanwezig zijn. Ze serveren vissticks bij verschillende menu's. Bepaalde gerechten zijn wel goed, maar dit restaurant is niet aan te bevelen.

3,6
  23. Chinees-Indisch Nieuwleusen

Familie pakket opgehaald. Bestond uit 4 soorten saus en bami en nasi. Daarbij nog loempia's en friet gehaald. Het eten was niet erg warm, loempia's erg vet, de patat was slap, lijkt niet helemaal goed doorbakken. Wij halen niet weer eten bij deze Chinees!

24. Wat hebben wij gisteravond lekker gegeten! En er werd zelfs nog aandacht besteed aan het behalen van mijn diploma, middels klein vuurwerk en een speciaal lied. Geweldig! We komen zeker terug!!

25. Mooi restaurant, top bediening en fantastisch lekker gegeten, toppie. Zeker proeven: Hagel en donder en catharina, lekkere likeuren. De bijgerechten zoals aardappels en de verschillende soorten groente zijn echt heel lekker. Zeker een aanrader!

26. Johny Zunnebeld

Feestje van onze vader gehad die 80 is geworden. Zeer gezellig en klein restaurant waar je zeer goed kunt eten. Een echte aanrader. Op tijd reserveren zegt al genoeg. Ga zo door.

27. leeuwtje

Vrijdag 24 mei hier gegeten met Adri (mijn man) en onze kameraad Marco.
    We hadden super veel geluk, want had rond de middag pas gebeld.
    Het was weer allemaal verrukkelijk! Echt een culinaire traktatie om daar te mogen eten.
    Het is beslist geen "standaard buffet". Wat we ook erg leuk en lekker vinden dat vele gerechtjes in kleine pannetjes/schaaltjes voor je klaar staat.
    Zo als Marco zo mooi zei: het lijkt net als het speciaal voor jou is klaargemaakt.

Adri heeft vooral erg gesmuld van de op eikenhout gerookte zalm.
    Maar alles wat bijzonder en super lekker.
    En de amuse vooraf was ook verrukkelijk.
    En dat terwijl Adri "normaal gesproken" geen aardbeien lust.
    Maar dit smaakte ons allen prima!

Zoveel keus. Er waren 3 soorten soep, vele koude & warme gerechten.
    Vlees, vis, vegetarisch. En alles smaakt verrukkelijk.
    Ik heb zelfs voor het eerst van m'n leven gefrituurde garnalen gegeten.

En 22 juni "moet ik er weer heen"
    Wat heb ik het zwaar hè. Dan ga ik gezellig alleen met m'n dochter.
    Die heeft daar nog nooit gegeten.
    Dus moeders "offert zich wel op" om mee te gaan. hihi

Kan me er nu al op verheugen.
    Echt een geweldig team mensen hebben ze daar aan het werk.
    En wat ik ook heel prettig vind.
    Het is geen bezwaar dat je "gemeente pils" drinkt.
    Het wordt heerlijk koel in een mooie fles opgediend.
    Je moet jezelf en je dierbaren een bezoek aan dit restaurant zeker een keer gunnen.

Mensen tot 22 juni!
    groet Gea.

28. Jan en Geertje de Vries

Vanavond heerlijk gegeten bij de Troubadour! Wat een leuk restaurant zeg. Allemaal verschillende hapjes in kleine pannetjes. Hmmmm. Ook de wijnen werden goed en duidelijk uitgelegd. Zeer vriendelijke bediening, weten veel van de producten en zijn gastvriendelijk.
    Omdat het vandaag moederdag was, nog een leuk klein moederdagcadeautje meegekregen. Heel origineel.
    Wij zullen zeker vaker terugkomen, een echte aanrader!!

29. Erik en KArin

Heerlijk gegeten, ook voor de kleine kinderen was er keuze genoeg. Gelukkig lag er geen patat!
    Kwaliteit van het eten was prima, lekker vlees. Mooi in kleine porties geserveerd. Een aanrader!