Bij ons op den dijk in Lith

Goed, gezellig en 'n mooi uitzicht op de Maas.

parkeerplaats om de hoek

vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 16:00

Eeterij "Bij ons op den dijk" heeft 'n gezellige huiskamersfeer, welke goed tot zijn recht komt in combinatie met 'n mooi uitzicht op de Maas.
In de zomermaanden kunt u genieten op ons buitenterras.

Wij zijn elke vrijdag, zaterdag en zondag geopend. Om teleurstelling te voorkomen vragen wij u om vooraf te reserveren.
Dit kan telefonisch of door het invullen van het contactformulier. U ontvangt van ons 'n bevestiging van uw reservering.

De Eeterij heeft 'n overzichtelijke kaart, waar vlees, vis en wildgerechten op voorkomen.

Ons restaurant biedt plaats aan 30 personen en is ook beschikbaar voor besloten feesten.

Graag tot ziens bij Eeterij "Bij ons op den dijk".

1. Personeel
    • Chef: joop van der zanden
    • Gastheer/vrouw: yvonne van der zanden
  2. Ambiance

zo vanaf 16:00

1411937348 94
1555196512 94

1. Jeannette Witte, de

Weer heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.
    Komen zeker weer eens terug.

2. Judith Veldhuis

We hebben een heerlijke avond gehad. Gemoedelijk sfeertje. Erg goed eten. Het eten wordt met liefde bereid. Het was een fijne afsluiting van onze vakantie op de Lithse ham.

3. van de Coolwijk

We hebben heerlijk gegeten bij Ons op den Dijk.
    Prijs / kwaliteit verhouding was prima.
    Voor ons mogen de bijgerechten wat kleiner van portie zijn. We konden het niet allemaal op.

4. A. van Maren

smaken verschillen en ook wat je gewend bent.
    De locatie is heel gezellig en de bediening bijzonder goed.
    Wel moesten wij heel lang wachten op het eten.
    Wij hadden gebakken paling die niet goed gebakken was, meer gestoomd.
    Gebakken aardappelen en salade is véél te veel !.!
    Ik ben ontwikkelingswerker en voelde mij schuldig omdat er wellicht zoveel weggegooid
    gaat worden.

5. Hou je van smakelijke visgerechten met een overvloed van gewoon lekkere bijgerechten? Hier wordt je met Brabantse gastvrijheid zonder opsmuk ontvangen. Bijzonder en toch heel gewoon. Wij waren dik tevreden!

6. Zondag weer heerlijk gegeten met ons gezin. Onze complimenten 👌

7. Agnes Bartelds

Een hele fijne avond gehad en heerlijk gegeten.

8. Ad van den Boogaard

Voor de 1e keer hier op aanraden van een kameraad naar toe geweest. Dit is gewoon perfect. Gastvrij, goed eten en lekker knus. Gezellige gastvrouw en gastheer die zelf in de keuken de heerlijke gerechten maakt.
    Prachtig uitzicht over de maas.
    We komen zeker terug.

9. Heerlijk gegeten met t hele gezin. Super!

10. M.van der Lee

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Royale porties. Attente bediening. Kortom we kunnen het van harte aanbevelen en komen zeker nog een keer terug.

11. Het was heerlijk en gezellig. Het eten was echt goed gezellig restaurant mooi intiem gezellige gastvrouw en haar man die ook nog komt vragen of alles naar wens was. Top.

12. Sinds kort verhuisd naar Lith en op aandragen van eens een hapje gaan eten met familie. Heerlijk gegeten en gedronken. Komen zeker vaker eens aan!

13. Hanenberg

Heerlijk (en veel) gegeten op de dijk. Gezellig gekletst met de kok en de gastvrouw en leuke tips gekregen om te doen in de omgeving. Er staat ook een zelf te bedienen jukebox. Kortom: genoten.

14. Eerste bezoek. Een fijne kleine setting met lekker eten, wild, vis veel keuze, fijne afwerking gerechten goed geserveerd.

15. Henk de Boer

Het eten was erg veel.
    Wel voortreffelijk.
    Wellicht meer kruidiger.

16. Lekker gegeten aardige bediening, heerlijke avond gehad👍

17. marga van orsouw

Het was weer geweldig!

18. Perfecte bediening, heerlijk eten, mooi uitzicht. Het kan niet beter dan dit!

19. Ariaan Siezen

Bijzonder goed en gezellig, de gastvrouw en -heer maken er werk van. Zorg dat je met flinke trek komt, want de porties zijn royaal. Yum!

20. Marionne

Heerlijk gegeten. Gezellig op het terras met geweldig uitzicht.

21. Heerlijk gegeten en van de avond genoten super gastvrouw en gaster was weer een jaar geleden maar het was toppie

22. Zondag 1 april weer eens gegeten Bij ons op den dijk. Mooi uitzicht geweldige bediening.
    En het eten! Deze keer gekozen voor wild. Een pannetje met gans, en een stuk je! Ree rug.
    In een woord geweldig super mals. Het was weer een groot succes en voor herhaling vatbaar.

23. Heerlijk eerlijk eten, en een prachtig uitzicht! Een aanbeveling!

24. v Steenbergen

Het was voor ons de tweede keer dat we hier gegeten hebben en wederom heerlijk gegeten! Heerlijke verse gerechten en geen kleine porties.
    Een vriendelijke gastvrouw en een uitstekende kok in een keurige uitziend restaurantje in huiselijke sfeer. Kortom genieten!

25. Pierre Tiemissen

Lekker gegeten, gastvrij ontvangen en verzorgd. Niet eindeloos wachten tussen de gangen, was prima zo. Meer dan voldoende, wat we niet op konden kregen we mee naar huis. Met het oog op onnodig voedsel verspillen erg positief. Voor iedereen aan te raden daar eens te gaan eten!

26. Voortreffelijk.

27. Martin Hermsen

Meer dan heerlijk gegeten gezellige ambiance zeer zeker voor herhaling vatbaar.

28. Hebben weer heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant waar je hartelijk wordt ontvangen door Yvonne en Joop. Je zit er heel gezellig maar het eten is vooral voortreffelijk!
    Hebben weer echt zitten genieten!

29. Het eten is super, wel echt volle borden, de sfeer is heel gezellig, komen zeker weer terug.

30. Zaterdag weer heerlijk gegeten. Het eten smaakt verukkelijk en de porties zijn gigantisch. Prijs/kwaliteit is top. Je krijgt echt een heleboel vlees voor een kleine prijs. Ook uiterst vriendelijke gastvrouw.

31. Heerlijk gegeten. Grote porties. Heel gastvrij ontvangen. Heel gezellig intiem restaurant. Echt een topper! We komen zeker nog eens terug.

32. Simon Dermijn

Terugkijkend op deze en andere bezoeken 'bij hen op de dijk' kunnen we niets anders zeggen dat we welkom zijn, het eten overvloedig en heerlijk is en dat het een plek is om terug te keren.

33. Het was er erg lekker eten de bediening was erg goed Bij het raam zit je erg fijn en het is erg fijn om daar een avond te zijn.

34. ad en Angela Van Strien

Heerlijk gegeten bij "ons op den dijk",
    Eigenlijk is alles al goed verwoordt door andere mensen,
    Heerlijk eten, gastvrije mensen, mooie omgeving, kortom hier mag je niet aan voorbij gaan als je een.
    Keer in Lith komt!

Bedankt!

35. Op aanraden van onze B&B De Heerlijkheid in Maren Kessel hebben wij hier gegeten. Inderdaad alles wordt hier met passie bereid. Je proeft het gewoon en je krijgt veel voor je geld. Echte aanrader. Hou je van wild, bestel dan Hert.

36. Jan Gossens

Prima gegeten. Voor herhaling vatbaar

37. Es war ein wunderschöner Abend! Sind auf Empfehlung dort gewesen. Das Essen war super lecker und reichlich. Der Preis war angemessen. Die Chefin sehr nett.

Vrije vertaling door Eet.nu:
    Het was een prachtige avond! Het restaurant werd ons aanbevolen. Het eten was heerlijk en overvloedig. De prijs was redelijk. De baas heel leuk.

38. Mathieu

Het was wederom uitstekend.
    Gastvrouwen waren top!!
    De kok brengt een supermenu op tafel.

39. Wilco van Hoof

Voor de derde keer gegeten bij ons op den dijk. Ook nu was het weer fantastisch. Een prachtige locatie aan de maas en een sfeervol interieur.
    Het eten is van superkwaliteit en Joop en Yvonne geven je het gevoel dat je bij hun thuis aan tafel zit.
    Na het eten nog gezellig met ze na zitten kletsen.
    Gewoon een gezellige avond gehad

40. Rene van Lith

Zondag lekker gegeten Bij ons op den dijk. Zeer gastvrije huiskamer-sfeer en persoonlijke aandacht voor de gasten. Mooi uitzicht op de Maas.
    Ook de hele grote eters gaan met een goed gevulde maag naar huis.
    Rene.

41. Theo en Ingrid

Een mooie lokatie met uitzicht op de Maas, vriendelijke en behulpzame bediening, lekkere en zeer royale porties. Super.!

42. Marcel & Jacqueline

Met een zeer tevreden gevoel verlieten wij Bij ons op den dijk. We hebben fantastisch heerlijk gegeten en gedronken in een gezellige ambiance. Met dank aan Joop & Yvonne.

We zijn benieuwd naar de andere gerechten.

43. Antoinette de Vries

Wij hebben genoten van het eten,meer dan voldoende gegeten.
    De paling was heerlijk mijn klein zoon van 1,5 had van mij een stukje gehad hij vond die zo lekker dat hij nog meer paling wou (heb ik hem ook gegeven). Ik en mijn kinderen en mijn man vonden het eten zeker 10 waard. We komen nog zeker een keertje bij jullie eten. Wij werden gastvrij ontvangen

44. Bernadet Klinkhamer-Oomen

Was weer gezellig eten bij jullie, wij waren met familie leden uit Frankrijk. Eten was heerlijk, de Fransen hadden paling gekozen ook omdat je dat in frankrijk niet kan eten, het was erg lekker. Entourage blijft mooi en 't uitzicht op het water.

Goede kok en gastvrouw, je kan lekker een avondje dineren, aan twee gerechten heb je meer als voldoende.
    We nemen familie of vrienden, die van ver komen, hier graag mee naar toe omdat het ook voor ons nog steeds een hele mooie plek is om in Lith uit eten te gaan.
    We blijven terugkomen.

45. Patricia Dappers

We hebben genoten van het heerlijke eten en drinken. Super kok (Joop) en gastvrouw (Yvonne) zorgen dat je heerlijk op je gemak zit en je komt echt niks tekort.
    We komen zeker nog terug.

46. Toos Fleuren

was hartstikke lekker, alleen gebakken aardappels op je bord en nog een grote kom frites was echt te veel, jammer was allemaal over.

47. Afgelopen vrijdag ontzettend lekker gegeten. Gastvrouw Yvonne en gastheer Joop zijn echte toppers. Zij zijn echt het voorbeeld van de drie Brabantse G's, gastvrijheid, gezelligheid en gemoedelijkheid!

48. Lucy en Kees

Prachtig plekje uitzicht over de Maas, lieve gastvrouw, heerlijk eten, grote porties, (te groot voor ons)

49. Super lekker gegeten, sfeervol, hele gastvrije gastvrouw en gastheer. Komen zeker weer terug, echte aanrader.

50. Wij hebben heerlijk gegeten in een schitterend sfeervol intiem restaurant met uitzicht op de Maas. Een absolute aanrader. Wij komen 1000% zeker terug om te genieten van alles wat jullie bieden.

51. Het was voortreffelijk!! Wij hebben heel goed gegeten Bij ons op den Dijk. We hopen snel weer langs te komen en te genieten van het prachtige uitzicht bij jullie op den dijk. Tot snel.

52. Als je echt letterlijk een avond heerlijk uit eten wilt ben je hier op het goede adres. De porties zijn inderdaad aan de "ruime" kant, maar de gastvrouw en gastheer jagen je niet op. Je krijgt ruim de tijd om van het voorgerecht naar het hoofdgerecht te gaan. Gastvrouw en gastheer geven je echt het gevoel dat je gast bent. Je moet hier niet zijn om vlug een 3-gangen menu te eten. Je hebt hier echt een avondvullend diner waar de gastvrouw je ook echt het gevoel geeft dat je gast bent. Ook geeft gastvrouw je het gevoel dat je welkom bent en is oprecht geïnteresseerd in haar gasten. Wij hebben een super fijne en lekkere avond gehad. We hebben genoten en komen zeker weer terug.

Nogmaals bedankt.
    Jan en Ingrid

53. De porties zijn veel te groot waardoor je de helft moet laten staan en geen toetje meer op krijgt. Ik hou meer van wat verfijndere keuken. Het vlees was lekker maar niet heel mals. Er wordt veel moeite gedaan en mooie schotels opgediend, maar alles mag wat minder. Bediening is super vriendelijk.

54. We hebben weer erg lekker gezeten en gegeten. We hadden gasten meegenomen en deze mensen zijn altijd erg kritisch, maar nu waren ze alleen maar lovend. Dus: dank jullie wel en we komen (weer) terug.

55. Staat altijd garant voor een avondje heerlijk eten en drinken! Mooi locatie met uitzicht op de Maas. Aanrader voor iedereen die van (h)eerlijk eten houdt.

56. Heerlijk gegeten, we komen nog een keertje terug.

57. Theo en carlien

Eet de hele dag niet en geniet dan van al het heerlijks wat er op je bord komt. Eerlijk en met liefde bereid. Uitermate vriendelijk en welkom. Twee bevlogen mensen.

58. Het is een gezellig en sfeervol restaurant, alsof je bij vrienden op bezoek bent.

Eten en service is prima.

59. Het eten is geweldig: met veel zorg, kennis en toewijding klaargemaakt. Het uitzicht op de rivier en uiterwaarden met schapen is prachtig. Samen met de 'huiskamerbeleving', de perfecte service en het gesprek met de kok hebben ervoor gezorgd dat we genoten van een sfeervolle avond.

60. leeuwtjes

Heerlijk ontspannen en rustig gegeten aan de overkant langs de Maas. De reerug is een echte aanrader. Komen hier zeker terug.

61. Een gezellig klein restaurant, leuke bediening en lekker eten.

62. Mooi restaurant, niet te groot en mooi buitenterras waar we heerlijk hebben gegeten en gedronken. Je krijgt er alles voldoende, echt een aanrader om naar toe te gaan en eventueel het heerlijke kaasplankje als nagerecht te pakken (nieuw). Wij komen zeer zeker terug.

63. Mooi restaurant waar oog voor iedere gast is.
    Heerlijk gegeten en gedronken.
    Een aanrader!

64. marian kools

Mooi restaurant met prachtig uitzicht over de Maas. Heerlijk eten met ruime porties. Overtollig vlees wordt indien gewenst vacuüm verpakt. Prima sfeervolle plek.

65. Uitstekend met acht personen gegeten. Prima kwaliteit en vriendelijke, vrolijke bediening. Het enige wat ik miste was een hartig nagerecht. Hier komen we zeker terug.

66. Wat hebben wij genoten, erg gezellig, de bediening was geweldig en het eten erg goed. Mijn broer en zijn vrouw uit Bolivia waren in Nederland en ook die vonden het geweldig, dus alles bij elkaar een schot in de roos en voor herhaling vatbaar.

67. Een belevenis in "Het dorp aan de rivier".
    Een feest.

"Van zo veel mogelijk lekkere dingen genieten op een avond."

De kok en zijn vrouw hebben ons hierbij perfect geholpen:
    -Gerechten voor één persoon werden geserveerd op twee borden of op één groot bord met bestek voor twee personen.
    -Op voorstel van de kok werden verschillende delen van een lam bereid en opgediend met bijpassend garnituur( waarbij o.a. gegrilde groene asperges en heerlijke eerlijke aardappelpuree.)
    -De smaken waren steeds puur of zacht gekruid.
    -De porties waren zeer royaal. Het overgebleven vlees werd vacuüm verpakt meegegeven.

Het stoere en brandschone interieur, de gezellige gastvrije bediening, uitzicht op een weide met schapen en koeien en op de rustige rivier de Maas maakten de avond compleet.

68. Zondagmiddag heerlijk op het terras gezeten bij Op den dijk. Vriendelijke bediening. Zelfs de kok komt een praatje maken. Lekker soepje, heerlijk broodje. Mooi uitzicht op de Maas. We komen zeker gauw terug.

69. Net of je thuis een broodje maakt. Geen wil om te verkopen. De glazen waren leeg. Eten is van dezelfde kwaliteit als thuis. Makkelijk, niets apart maar je gaat juist uit omdat je iets extra's wil. Kok hebben ze niet. Is gewoon of je thuis iets makkelijks maakt. Brood van lunch waren witte afbak pistolets van plus weinig keus. Geen bruin mogelijk. Borden werden al weggehaald terwijl nog iemand aan tafel zat te eten.

70. Wintmolders Peetermans

Hebben er leuke fietstocht gemaakt en zeer lekker gegeten! Zeer sympathieke gastheer en gastvrouw!
    Als je in de buurt bent zeker EEN AANRADER 👌

71. Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving. Aanrader.

72. martien van liempd

Prima eten, meer dan genoeg en goed van smaak

73. H.C. van den Broek

Het voor ons geheel onbekende adres op de dijk was een zeer plezierige ervaring. De ligging is perfect met een mooi uitzicht over de maas met zijn scheepvaart. De ontvangst was zeer hartelijk en het door ons bestelde menu was zeer goed bereid en zeer smakelijk. Het geheel is zeker voor herhaling vatbaar. Nogmaals hartelijk dank aan deze twee mensen.
    De heer en mevrouw van den Broek.

74. Pascalle Herlings

Geweldig gegeten, heerlijke wijn. Grote porties.

75. Martin en Phily Hemmes

Verrassend, leuke ambiance, uitzicht op de Maas, mooie gerechten, mooi geserveerd, maar bovenal heel erg lekker.

76. Caspar van Dongen

Prima eten en goede porties. Leuke sfeer; bedankt Yvonne.

77. Frans V Gennip

Op 6 maart met 4 personen gaan eten. Het plaatje was helemaal af. Mooie verse gerechten en zo lekker kom je niet vaak meer tegen. Het was erg goed en de hoeveelheid was erg veel. Wij hadden zalm en lamsrack, zalm was perfect en zo veel ook. De lams was meer dan royaal van omvang. Voorgerecht en hoofdgerecht en nagerecht ging gewoon niet meer zoveel als je krijgt(en mega lekker).

Fijne gastvrouw ze hebben voor iedereen aandacht. Mooie locatie met zicht op de Maas.

Wij gaan in elk geval terug komen dat is duidelijk.

78. We hebben heerlijk heerlijk gegeten in een gezellige entourage. Ook de bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Zeker voor herhaling vatbaar om ook andere gerechten van de kaart te proberen.

79. Het was, zoals altijd, weer helemaal TOP!

Heerlijk wild (hert) gegeten.
    Wat elke keer weer bij me boven komt als we bij Joop en Yvonne gaan eten is "SMAAK" (ja, in hoofdletters)!
    Ik ken weinig restaurants in de ruime omgeving die dat ook zo kunnen / doen!

Joop heeft echter één probleempje, hij kan gewoon geen kleine(re) porties maken. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat zelfs de grootste eters niet meer dan genoeg krijgen. Voor ons is het eigenlijk altijd te veel, maar dat is een luxe 'probleem'.

Het is niet het goedkoopste restaurant in de omgeving, maar als je de gemoedelijke sfeer, de hoeveelheden en vooral de kwaliteit van het eten mee telt dan is de prijs wat ons betreft zeer te rechtvaardigen.

80. tanja Janssen

We hebben zalig wild en vis gegeten. Ontspannen huiskamersfeer. Goede kaart. De tijden voor en tussen de gerechten mogen wat korter. Mooi gelegen aan de Maas. Een aanrader.

81. Javad Bakhshi

Gisteren hebben we "bij ons op den dijk" heelijk gegeten. Het was echt goed en gezellig, heerlijk eten voor een goede prijs! Restaurant in huiskamer sfeer met uitzicht op de maas. Een gezellige locatie, gezellige kok en gastvrouw. Zeker een aanrader en voor ons een restaurant om nog eens terug te gaan.

82. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Alles was heerlijk vers en super bereid. Als je een liefhebber van vlees bent, ben je hier aan het goede adres. Het gastechtpaar Joop en Yvonne waren erg aardig en wij hebben nog even gezellig nagebabbeld.

83. Dierckx Rudy

Heel vriendelijk, super gezellige locatie en overheerlijk gegeten. Ivonne en Joop zijn heel gezellige mensen waar we na eten nog gezellig hebben mee nagetafeld. Een aanrader. Als we er nog eens komen met schip gaan we er zeker terug gaan eten.

84. C. Buis-van Mourik

Vriendelijk, goed verzorgt. Heerlijk gegeten. Aan te bevelen.
    Advies: menukaart ook in het Engels.

85. Bob en Annie Hendriksen

We hebben daar heerlijk gegeten. De bediening was goed en zeer vriendelijk. De zaak wordt gerund door een jong stel en ook de kok kwam uit de keuken een praatje maken. Zeker een aanrader en voor ons een restaurant om nog eens terug te gaan.

86. Jeske Kortenhorst

Een mooie locatie met uitzicht op de sluizen en de rivier. Gulle borden, niet alleen smaakvol en smakelijk, maar ook vol garnalen, of lamsvlees of zalm, - dat was wat we hadden besteld. Heerlijke wijn erbij. Vriendelijke en correcte bediening. Heel fijn, de kleinschaligheid van een 'huiskamerrestaurant' op de dijk in het dorp aan de rivier.

88. marisca van den berg

Het was buitengewoon goed en gezellig. Keuze in eten is uitgebreid en moeilijk om te kiezen. Er is meer dan voldoende te eten!! Van de zomer met mooi weer zeker over doen, dan met een magnifiek uitzicht op de maas!!!

89. Het eten was zo als altijd weer voortreffelijk! Gastvrouw Yvonne weer zeer gastvrij en de kok heeft weer echt zijn beste beentje voor gezet! Top!
    Je eet en drinkt hier heerlijk en je zit er echt op je gemak.
    Kwaliteit is top!
    Komen hier zeker weer vaker!

90. Afgelopen zaterdag hadden wij gereserveerd bij 'Bij ons op den dijk'. Toen we 10 minuten na het besproken tijdstip aan kwamen lopen, zat het gastechtpaar Joop en Yvonne lekker buiten koffie te drinken. In verband met een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal bleken er verder geen reserveringen te zijn. Wij kregen dus alle aandacht! Heerlijk gegeten (aanrader: lamsrack!) en zitten kletsen met de eigenaars. Leuke mensen, van alle markten thuis en bijzonder aardig. Wij waren 2,5km komen lopen vanaf ons Bed&Breakfast. De gastvrouw bood zelfs aan om ons met de auto terug te brengen. Een bijzonder geslaagde avond!

91. john van de ven

Vandaag met gezin van 7 personen echt heerlijk gegeten en wat een mooie locatie, echt een huiskamer gevoel. De service is super, gastvrouw erg vriendelijk en kok heeft verstand van zaken want eten is topklasse. Zeker een aanrader, ga zo door! Ik kom zeker nog een keer terug.

92. Yvonne Langen

Na afloop van een congres even onthaasten bij dit super gezellige huiskamer-restaurantje.
    We hebben hier heerlijk gegeten. Met een tafeltje bij het raam konden we genieten van het uitzicht buiten. Het pondje dat regelmatig op en neer voer en andere gezellige lichtjes op het water maakten buiten kijken tot een waar genoegen.
    De kreeftensoep vooraf was heerlijk romig, maar toch niet machtig. En ook de mosterdsoep van mijn tafelgenoot viel erg in de smaak.
    Als hoofdschotel had ik ree. Klinkt simpel, maar als je kijkt wat voor bord de gastvrouw neerzette, dan was het véél meer dan dat. Een mals stukje hertenbiefstuk én een stoofpotje van ree, tezamen met een heerlijke aardappelpuree, gekookt witlofstronkje en gekookte wortelen smaakten geweldig lekker. De frietjes en salade bleven haast onaangeroerd. Mijn tafelgenoot genoot van op de huid gebakken zeebaars. Ook dit bord was fraai opgemaakt en smaakte hemels.
    Voor het dessert was geen plaats meer door de royale porties. Dus maar een kopje koffie (met bonbonnetje) genomen om het geheel af te sluiten.

93. Opa en Oma Stoop

Op een Zondag in Juli de verjaardag van Oma gevierd met een lunch.
    Twee kleine kinderen kregen een mand met speelgoed om mee te spelen. Ook daar is door Joop en Yvonne over nagedacht! Geweldig!
    Op het terras, met uitzicht op de Maas, is het goed toeven met verrukkelijke eigengemaakte soep en heerlijke, vers afgebakken broodjes met beenham, zalm en natuurlijk het zeer gezonde broodje gezond met knapperige salade. Als toetje waren de gezellig opgemaakte ijsjes vooral voor de kinderen een feest.
    We hadden het zonnige weer mee, maar als de zon niet schijnt is het binnen óók kneuterig gezellig, weten wij uit ervaring.

94. Ans Rasing

Met vieren geweldig lekker gegeten: ree, lamskoteletjes en vis. Zeer ruime porties.
    Zeer gemoedelijke sfeer en een geweldig uitzicht.
    Kortom, voor herhaling vatbaar!

95. Uitstekende keuken. Ruime kaart met vlees ,vis en wild .
    Restaurant in huiskamer sfeer met uitzicht op de maas .
    Een aanrader ook in de zomermaanden om op het terras aan de maas te dineren .

96. Wild was het motto deze avond. Door de persoon die ons meenam naar dit leuke huiskamer restaurant, van een timmerman, was van te voren aangegeven dat we wild wilden eten. En wild is wat we kregen want naast kok en timmerman is het ook een jager en een slager. Het begon rustig met een wild soepje om de maag even te laten wennen aan het eten wat ging komen. Let op we waren met 6 personen maar het volgende kwam op tafel: hertenvlees, een hele wilde gans die 8 uur heeft staan garen, een wilde eend en een hele haas. Lekker zelf alles van de karkassen halen, moeite koste dit niet want alles was goed doorgegaard en nog o zo mals. Geen poespas maar wild en dat is wat we wilde. Uiteraard ging niet alles op, maar weggooien doen we niet, doggy bag met restantjes voor naar huis. Dat wordt komende dagen nog ergens restje gans eten.
    Alles naast het vlees was deze avond irrelevant maar van top naar waarom en dan bedoel ik top hollandse puree met mooie smaken, maar de mediterraanse salade was onnodig.
    Eigenaren zijn erg prettig aanwezig je bent hun gast.
    Ga hier niet heen als je een kleine eter bent of niet houdt van het bourgondische.

97. tiny ,anja

Afgelopen zaterdagavond hier gegeten met 4 personen
    en het was super.
    We hadden een mosterdsoep en een carpaccio als voorgerecht en het was erg lekker.
    Als hoofdgerecht een wild trio een biefstuk en een zeetong
    erg lekker.
    De porties zijn ruim voldoende, echt voor de grote eter.
    Een gezellige locatie, gezellige kok en gastvrouw. Ze kwamen na het eten aan je tafeltje zitten .
    We komen nog zeker terug

98. Vanavond hier gegeten. Mooi uitzicht op de Maas. Sfeer is knus, huiskamersfeer. Eigenaren zijn zeer vriendelijk, hij kookt, zij verzorgt de gasten. We hadden als voorgerecht mosterdsoep met zalmsnippers. Leuk geserveerd in een gietijzeren pannetje. Prima smaak, geen kleine portie. Op de vraag of het mogelijk was een wildtrio te serveren werd enthousiast geantwoord. Uiteindelijk werd ons een wildkwartet geserveerd van biefstuk van wild zwijn, hert en ree en daarnaast nog een hertenstoofpotje in weer zo'n leuk gietijzeren pannetje. Mooi opgemaakt met een kruidenaardappelpuree met bleekselderij en wortel. Daarnaast ook nog zelfgemaakte frietjes en een sublieme kleine salade met rucola, olijf, feta, tomaat en paprika. De portie was zodanig groot dat we de frietjes en de hertenstoofpot niet op kregen. Maar de stoofpot mocht mee naar huis worden genomen. De keuze in wijn is rood, wit of rose. De droge witte, Chardonay was prima van smaak.De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend en daarnaast was het reuze gezellig. We komen hier zeker nog een keer terug.

99. Op 12/8 met 4 personen voor het eerst in deze verrassende eeterij te gast geweest. Allemaal heerlijk gegeten. Een echte aanrader zowel voor de vlees als visliefhebber.

Volgende pagina