Op dit adres zit nu: Royal Curry

Vlora Adriatik in Leidschendam

Bezorgrestaurants in de buurt van Vlora Adriatik

1. Ana

2. Wij komen hier regelmatig om verrukkelijk authentiek Italiaans te eten. In dit restaurant wordt zowel Italiaans als Grieks geserveerd, maar het Italiaans steekt hier (wat ons betreft) met kop en schouders bovenuit. Je wordt ontvangen met een verrukkelijke bruschetta. Wij aten de laatste keer tomatensoep en salade als voorgerecht. Zelden zo´n lekkere tomatensoep gegeten en de dressing maakt de salade helemaal af. Als hoofdgerecht ossenhaas met een truffelsaus - om je vingers bij op te eten. Mijn partner at een pizza Calzone - ook een toppertje! Als toetje een klassieke panna cotta. Hmmmm. Bij de maaltijd wordt altijd kraanwater geserveerd (die niet in rekening wordt gebracht). Porties zijn redelijk tot groot; voor kleinere eters kunnen 3 gangen te veel zijn. De bediening is allervriendelijkst. Bij de rekening krijg je ook nog een scroppino van het huis die niet te versmaden is. Het leuke is dat echt alles uit eigen keuken komt. Zelfs de limoncello is home made. De locatie aan de Damlaan is niet indrukwekkend, maar als je binnen bent, merk je daar weinig meer van. Echt een aanrader!