Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Klazienaveen verdeeld zijn.

1. Eerlijk personeel omdat het te druk was konden er geen bestellingen meer plaats vinden. Eten was super!

2. Romy Moes

3. Helaas. We hebben net te horen gekregen dat wij als klant niet meer welkom zijn. En dat allemaal omdat hun zich niet aan afspraken konden houden. Na de laatste bestelling contact gehad met de eigenaar en die vertelde er voor te gaan dat het beter gaat de volgende keer. Deze keer melde, na het plaatsen van de bestelling, de medewerker dat wij als klant niet meer welkom waren.

Klantvriendelijk dus niet echt top. En zoals in de andere review te lezen, op tijd leveren en de goede producten is niet van toepassing. Maar, dit alles was de schuld van de klant. Dus, heb je de mogelijkheid om ergens anders te bestellen is ons, gratis, advies. Te doen.

4. Henk Kroezen

On the go een broodje gehaktbal gehaald.
    Bedroefend slecht! Hun site doet vermoeden een mooi opgemaakt broodje bal… helaas is de waarheid anders. Een waterige bal gehakt geserveerd met 2 plakjes witbrood in een wit plastic bakje. Geen enkele garnering… 1 zakje mosterd en 2 bakjes boter… Geen plasic mesje of servetten… ronduit slecht voor €8, -… een snackbar of benzinepomp doet het vele keren beter…

5. Heerlijk sushi.. en super vers.. zo lekker. Vooral de chocolade banaan als toetje.

6. Christina

Met een vriendin heb ik hier een High Tea gehad, en de hapjes waren heel goed en lekker. Het aanbod aan thee was matig. Wat verder nog jammer was, was dat er wel werd aangeboden nieuw water te komen brengen, maar dit vervolgens werd vergeten en we er zelf achteraan moesten. Toen we vroegen of we een doosje voor chocolaatjes en koekjes konden krijgen, die we niet op kregen, was dit geen probleem, alleen kwam het doosje niet, en werden we ook genegeerd toen we naar de bar liepen om er nog eens achteraan te gaan, zodat we de restjes maar hebben laten staan. Dat was wel echt jammer.

7. Silvana

2 poke bowl zalm besteld, zalm was nergens te vinden net als de rest van de vulling. Er zat geen soja saus bij helaas, er zat wel wat wasabi mayo over de pokebowl maar ook hier weer heel weinig. Het was gewoon een droge hap rijst erg jammer.

8. jan

Het was perfect.
    Bedankt jonges.

9. jan

10. Uur wachten op bezorging van 1pizza shoarma en broodje shoarma.. vervolgens geen enkel stukje shoarma wat gaar is. Jokers

11. Het eten was koud en smaakte bizar slecht terwijl het een paar jaar terug best goed was bij Cairo.
    Het personeel is wel erg vriendelijk.
    Voor ons was dit de laatste keer.

2,2
  12. Van der veen

De beste in de weide omgeving, we komen elke week speciaal uit Emmen (bargeres) om hier patat te eten. Nette, schone en frisse zaak! Uitstekende bediening en zeer vriendelijk personeel. Voor ons de beste snackbar.

13. Gezellig petit restaurant. Lekker gegeten. De carpaccio was heerlijk. De mosterdsoep vond ik persoonlijk te romig met niet echt een mosterdsmaak. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
    Goede bediening. Alleen jammer dat de prijzen op de menukaart niet overeen kwamen met de rekening. Alles was een duurder dan op de kaart. Nadat ik dit telefonisch meldde bleek men op de hoogte te zijn, maar nog geen tijd gehad om te veranderen. Slechte zaak. Vindt het niet een onoverkomelijk probleem, maar wanneer men niet even de moeite neemt om dit te zeggen, valt dat mij persoonlijk erg tegen. Kleine moeite toch. Alles wordt duurder, maar meldt dit dan vooraf. Ga er rustig nog een keer heen, want het eten was goed.

14. Wilma Van Der Ven

15. Trippies

Vriendelijk personeel, goede prijs, kwaliteit is echt top.
    Echt een aanrader.

16. Nou, nu weer bedorven shoarma. Over gebeld, grote bek, in zaak nog grote bek. Wel 5 euro weer gekregen maar al de zoveelste keer wat met eten is.

17. Vandaag voor de lunch geweest. Moesten 45 minuten wachten, nadat we ook nog zelf hadden gevraagd waar onze bestelde lunch bleef. Het was overigens absoluut niet druk. Vervolgens zaten er op een broodje beenham cashewnoten zonder vermelding op de kaart en een dochter met cashew allergie. Verder kreeg ik een caesar salade, of wat ervoor door moest gaan. Een bord sla met een verdwaald stukje kip en bacon en een paar plakjes eiwit en dat voor 13,50€. Daar heb ik voor bedankt en we zijn zonder eten vertrokken. Eens maar nooit weer!!

2,6
  18. Chinees-Indisch Klazienaveen

Aron klaver

Verschrikkelijke service en bezorging.
    Vanmiddag eten besteld voor 17.30 Het was er een uur later. Als je heen belt vertellen ze je het smoesje dat ze onderweg zijn. Bestel er niet weer.

3,7
  19. Prima gegeten. Verdejo wijntje en blond bier vd tap. Verse soep en heerlijke spareribs. Keurig voor elkaar daar!

20. Bestellen duurt lang. Glazen waren niet schoon. Dame in bediening weet niet eens wat voor wijn soorten ze hebben. Personeel zit zelf te roken aan tafel op terras. Vonden er niet veel aan daar.

21. H.W. Waninge

We hebben hier met familie geluncht. 6 volwassenen en 4 kleine kinderen. We hebben totaal ruim 2,5 uur gezeten. Op de soep hebben we 55 minuten moeten wachten.

Mijn vriendin had voor ons en de kids een broodplank besteld. Ook gezegd dat het voor 2 volwassen personen is en 2 kids. Deze broodplank werd niet tegelijk met de soep gebracht. We moesten navraag doen waar ons brood bleef. Pas toen ieder de soep al op had kwam ons brood. Nou ja brood, het was een pistoletje waar we met 4 personen van moesten eten. Mijn vriendin gaf aan dat dat het jammer was dat we het brood zo laat kregen. Antwoord bediening: ja, het moest even in de oven!

Het eten was goed verder maar de bediening bedroevend. De wachttijden tussen de gangen zo lang.

Bij het uitserveren van de koffie was er een Latte te weinig gebracht. Deze zou ze na brengen. Na meer dan 10 minuten moesten we naar de bar lopen om navraag te doen. Ook daarna duurde het nog een kleine 10 minuten voordat de latte werd geserveerd. De rest was al klaar met de koffie en het uitje.

Ik wist niet dat er in één lunch zoveel mis kon gaan in de bediening. Diep en diep triest dit.

22. Kan me echt niet vinden in de mindere referenties.
    Kan af en toe iets langer duren. Maar het kwaliteit is echt prima. Juist 1 van de betere snackbars van Klazienaveen. Ga zo door 👍

23. H van der Keur

Ten eerste slagroom bij thee en jus vind ik geen combi.
    Broodje kroket prima zo ook pistolet brie.
    Maar club sandwich was niet lekker, vreemde smaak, niet te plaatsen helft laten staan.
    Bij afrekenen binnen is gevraagd of het naar wens was en heb het uitgelegd, waarop de dame zei, smaken verschillen en geen klachten gehad. Ze zei, heb je weer wat geleerd, nou ik zei dat is dan een dure leerschool en bestel dit ook niet weer. Ik kan er niks aan doen zei ze, nou misschien iets voor de kok.
    Vind het niet klantvriendelijk en ze hadden misschien tussendoor kunnen vragen of het smaakt

2,2
  24. Anoniem

Een keer eerder op locatie geluncht en dit was heerlijk. De mosterdsoep was goed en ook de broodjes waren super.

Vandaag echter een tapas voor 3 personen besteld. Maar dit was echt verre van wat je van een tapas zou verwachten. We kregen 6 stukjes kaas en 6 stukjes Drentse harde worst, mosterd, knoflooksaus, chilisaus, olijven tapenade en kruidenboter. Twee kleine stokbroodjes. 3 kipkluifjes. 6 Yakitori spiesjes, 6 gefrituurde inktvisringetjes en 3 gefrituurde gamba’s, 6 gehaktballetjes in tomatensaus, en een bakje nacho’s met een klein beetje gepureerde advocado.

Ten eerste was dit vrij weinig voor 3 personen. Daarnaast misten wij ook de Spaanse invulling van de tapas. Ook was er eigenlijk geen groente of iets van fruit te bekennen. Het waren vooral kant en klaar opgewarmde producten en de nacho’s waren droog en er was weinig kaas en teveel peper. Deze uiteindelijk ook niet opgegeten. Daarnaast was alles lauw. Ook vonden we de mosterd en chilisaus een erg aparte combinatie bij de tapas, net als de Drentse worst, kaas en yakitori spiesjes. Deze staan op de site ook niet genoemd onder de tapas pagina. Wij hadden een beetje het gevoel dat er gewoon gekeken was naar wat er in de keuken over was en dat onder de noemer tapas door moest gaan. De patates bravas die ook op de site stond ontbrak bijvoorbeeld.

Voor het geld wat we kwijt waren hadden we zelf een veel diversere en lekkerdere tapas kunnen verzorgen.

Voor ons dus de eerste keer hier maar nooit weer.

3,5
  25. Een hele kunst om gewoon elk gerecht compleet te verzieken. Patat minstens 2 keer opgewarmd en niet te vreten. Kapsalon verbrand. Kipstukjes van het kwik kwek en kwak (maar in de vuilnisbak) menu waren zwart gecremeerd. Pizza's smakeloos. Bruschetta ook niet te eten. Pluspunt is gratis drinken en een pepermuntje, maar die heb je ook nodig om de ranzige smaak weg te krijgen. 1 keer maar nooit meer.

26. Chinees-Indisch Klazienaveen

Wat een waardeloze tent is dit. Hebben 3 uur moeten wachten op ons eten. Nooit weer!

27. René Loves

Knoflooksaus over datum en de salade op het randje… laatste keer dat we besteld hebben bij Cairo Bella Italia Klazienaveen. Getver, daar kun je echt ziek van worden.

28. Wat is deze snackbar met de kwaliteit van eerder superslecht.
    Sindsdien de nieuwe eigenaar het heeft overgenomen.
    Prijs omhoog kwaliteit naar beneden.
    Gewoon de oude producten weer terug.
    Beste is ook in oude stijl.

1,5
  29. Meer dan anderhalf uur moeten wachten op ons eten!! Het eten was goed en lekker en we hebben 4 euro korting gekregen maar los daarvan dit was al de 2e x dat het eten zoveel te laat kwam! Wij bestellen de volgende bij een ander om te zien hoe het daar is en smaakt.

5,9
  30. Mike van Rooden

Spareribs menu laten bezorgen
    Wij hebben heerlijk gegeten. Een aanrader