Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Klazienaveen verdeeld zijn.

Geweldige zaak, haal er al heel lang patat enz. en het is geweldig!

2. Chinees-Indisch Klazienaveen

Prima eten, maar beter voor afhaal.

De lekkerste biefstuk van de omgeving!

De jongens doen altijd heel erg hun best en we zijn dan ook altijd voldaan de deur uit gegaan. Echt een aanrader!

Eten is helemaal niets mis mee, saus word ook gewoon weer aangevuld indien nodig.
    Alleen toen ik hier een maand geleden was, was t erg rommelig en smerig.
    De deur stond open en er lagen behoorlijk wat bladeren die naar binnen gewaaid waren, plus het feit dat de tafels niet schoongemaakt werden zodat je met je ellebogen in de salade en saus van de vorige klant zat.

Om gelijk met de deur in huis te vallen. Pizza shoarma speciaal besteld, kreeg pizza gyros. Aangegeven dat ik shoarma speciaal had besteld, bord werd vriendelijk weg gehaald met een oprecht excuus. Twee tellen later stond het bord met de speciaal weer voor mijn neus, ik zei, zo das snel… heb er ff ui en paprika op gedaan en opgebakken zei de eigenaar. Ik liet het maar zo, ondanks dat het nog steeds geen shoarma speciaal was. We hadden verder een prima avond. Vriendin kwam ons vergezellen en mij vriend bestelde daarom ipv een glas wijn die ik had, een hele fles voor ons tweeen.
    Nou beste mensen, mijn advies, vraag naar de prijs!
    Op het eind van de avond, en twee flessen wijn later, werd de rekening gepresenteerd door de eigenaar zelf… 131€ maar liefst. Navraag leverde op: u heeft exclusieve wijn besteld mijnheer… we hebben hier wijnen van 80€ per fles… en u heeft een exclusief wijntje besteld.
    Nou nee dus, het was de tafel wijn die we hebben gekregen, zegge nog geen 10 euro per fles.
    Advies, als u wijn besteld vraag naar de prijs want dit restaurant heeft zeeeeeeeer eclusieve wijnen en u wilt weten wat voor dure wijn u besteld.
    De eigenaar ging er vast van uit dat aangeschoten mensen niet meer kunnen tellen…
    Ik hoop dat u geniet, wij komen er in ieder geval nooit weer!

Gisteren hier wezen lunchen, het was heerlijk. De bediening was ook vriendelijk! Wij komen wel vaker en vinden het elke keer goed!

Lars Jager

Ik heb 29 Juli een een broodje warmvlees en een broodje tonijnsalade besteld. Beide broodjes waren zeer dun belegd. In de tonijnsalade zat bijna geen tonijn in. En de plakjes warmvlees waren verschrikkelijk dun.
    Het stokbrood wat erbij zat komt rechstreeks uit de diepvries. We hadden beiden het gevoel bij elke hap of we een homp deeg aan het eten waren. Dit is de tweede keer dat het zo slecht was. De keer hiervoor was de soep verschrikkelijk zout. De kosten van de laaste keer was bijna 20 euro inclusief 3 consumpties.

Ik kom daar niet weer.

Ik kom al jaren hier en vind Caïro echt goed en leuke mensen! Zowel afhaal als in het restaurant, eten is erg goed!! Ik zeg probeer iedereen en je zou er net zo over denken. Ik zeg ga zo door en hou het vol, toppers, heerlijk gegeten weer!👌

Heerlijk gegeten. Super service

Kids mochten eigen pizza maken.
    Hebben zelfs pizzabakkers diploma gekregen.
    Heerlijke avond gehad.
    Bedankt.

Onlangs erg goed gegeten bij dit eetcafe. Zalige salade en dito burger. Op advies van de gastvrouw er frietjes bij gegeten. Waren zeer lekker ook. Zeer gastvrije en vriendelijke ontvangst door, naar ik aanneem, de eigenaresse.
    De entourage van dit restaurant is smaakvol en was voor de kerst heel mooi aangekleed.
    Kortom we komen graag weer!!

Hans

Goede kwaliteit eten voor hele nette prijs. Wij komen zeker weer terug, mooie kaart ook; voor ieder wat wils.

Tijdens de Drentse avond van Dinsdag 8 nov hadden we kaartjes geregeld via de Bruna en daarop stond toegang en kopje koffie met cake. Maar één van ons wilde graag een kopje cappuccino, toen wij de vraag stelden aan de serveerster kregen we gelijk een antwoord "dat kan niet!" Toen wij zeiden dat wij wel bij wilden betalen voor de meerprijs ten opzichte van de koffie ging ze een koffie en een cappucino halen. Tot onze grote verbazing moesten wij de cappucino volledig betalen 2,25 euro. Wat een zeer slechte service vind ik dit, en wij waren niet alleen, bij ons aan de tafel zaten ook andere mensen die dit hadden besteld en ook dit heel bijzonder vonden. Toen wij dit zeiden tegen de serveerster zei ze" ik heb het ook niet bedacht, opdracht van de BAAS". Dank je wel baas!! Als je klanten wil houden zou ik dit heel anders aanpakken om je klanten binnen te houden en te binden. Dit is verre van klantvriendelijkheid!!

Pien de vries

Patat was erg vet en donker van kleur,waarschijnlijk voor de tweede maal in de frituur gegooid.
    Prijzen aan de hoge kant. Voor minder geld kun je in Emmen in vergelijkbaar restaurant beter eten
    Bij high beer vergaten ze bij de tweede ronde de bijpassende hapjes te serveren. Zelf maar om gevraagd, waarna ze te laat geserveerd werden.
    Week ervoor ergens in Emmen high wine gehad voor een euro minder, een drankje meer, leuke modernere hapjes en passende uitleg bij elke ronde.
    Al met al een teleurstellende ervaring

Vanavond wezen eten met onze dochter van 4, bijna 5 in oktober, die als verrassing een pizza ging bakken en diploma kreeg.
    Met een lach op haar gezicht en vol trots. Bedankt voor deze gezellige avond.
    Voor ons zeer geslaagd.

Net terug van een heerlijke maaltijd. Het begon al met de stokbrood en kruidenboter, wat was dat lekker zeg! Echt een aanrader. Het hoofdgerecht was even lekker. Je zou het van de buitenkant niet zien maar dit eetcafé is echt super kwaliteit. Wij gaan zeker nog terug.

Plateservice ver onder de maat, vis zo klein dat ik een vergrootglas nodig heb, bijna verkoold, patat volgens ons al drie keer opgebakken, niet te pruimen. Gore verlepte sla, saus voor vis was ver te zoeken. Schnitzel leek wel voorverpakt van de supermarkt en in de olie verkikkerd. Kwaliteit ver te zoeken. Muziek veel te hard.

18. Chinees-Indisch Klazienaveen

Meest waardeloze en respectloze zaak wat ik ken. Bamie van de Lidl smaakt nog beter... Ze zouden deze toko moeten sluiten!! Te duur en te vies.

Jan van der Meulen

Bediening top! Maar keuken kan 't niet aan,
    Kwaliteit ondermaats en dan ook nog eens een schreeuwende man achter de bar die zijn wel werkende personeel afkraakt.

stefanie jonksma

Afgelopen donderdag hier geweest om een hapje te eten. De meiden van de bediening liepen de benen onder hun lijf vandaan. Te weinig personeel op een vol terras. Het eten was matig, 30 min gewacht op extra friet. 45 min gewacht totdat de lege borden weg werden gehaald. Medelijden met het bedienend personeel. Komen hier dus niet weer!

Op dinsdag lekker gegeten, de bediening en de keuken waren goed op elkaar ingespeeld, kwaliteit was zeker voor herhaling vatbaar! Wij komen terug!

Dounia

Altijd erg lekker eten, zowel voor lunch als voor diner. Restaurant straalt gezelligheid uit en het personeel is erg vriendelijk!

Naar aanleiding van de goede recensie in het Dagblad van het Noorden maar eens naar Klazienaveen gereden. En het was het meer dan waard.

Ze hadden een nieuwe kaart, zei de eigenaar, en de mixed grill is zeker een aanrader.
    Als dessert een hele fijne tiramisu.

Ik denk dat we dit tripje vaker gaan maken!

Zaterdag is bij ons spareribs dag, dus met z'n drietjes heerlijk gegeten bij De Witte Olifant. Zoals altijd een heerlijke sfeer en top bediening.

Een echte aanrader.

Henny en inie nijenstein

Zondag een hapje gegeten. We komen er geregeld en het eten was weer voortreffelijk. En de bediening was top, dus voor herhaling vatbaar!

Afgelopen weekend de nieuwe kaart geprobeerd, zeer malse kipfilet en top risotto! Een lekker wijntje erbij en kwaliteits bediening. Voor herhaling vatbaar.

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten met mijn vriendin. Goede kwaliteit eten, mijn vriendin aan een lekkere chardonnay en ik aan een lekkere lentebok. Hele fijne ambiance en vriendelijke bediening. Hier gaan we zeker vaker heen.

Asperges met lambsrack echt een aanrader! Pepersteak top. Borden goed en mooi opgemaakt. Uiterst vriendelijke bediening. Bij De Witte Olifant ga je echt terugkomen!

Anja Tobben

Eten was lekker, personeel vriendelijk. Alleen werd het personeel goed te horen behoorlijk op de vingers getikt, niet professioneel van de eigenaar.

Pizza's zijn altijd goed vooral de calzone kebab. En de spareribs smaken hier ook top.