De Zevensprong in Joppe

1422036546 66
1510742093 63
1520598265 64
1619159984 56

1. Leuke plek maar de prijs voor het gebodene is te hoog… te duur.

2. Elsa 8 punten

Verrassend restaurant. Eenvoudige, maar lekkere gerechten. Voor elk wat wils. Gezellig. Helemaal top.

3. Kees 5 punten

Heerlijk gegeten in een prachtige omgeving. Geen overbodige luxe, maar wel heel erg goed! Vriendelijke bediening! Komen zeker terug!

4. Begon al raar alle tafels waren leeg, lippen stift op mijn glas inplaats van een nieuw glas werd hij om gespoeld met water, de tafel was fies terwijl er niemand voor ons daar had gezeten. Bediening was slecht hamburgers waren droog, spare ribs waren droog en er zat geen saus overheen, friet had geen zout, borden waren slecht opgemaakt, restaurant stonk naar het toilet, ze hadden het zelfs voor elkaar gekregen om de sla te verpesten, de sla smaakte alsof die al 3 maanden in de koelkast stond. Prijzen waren veel te hoog voor de kwaliteit, 85 euro moesten we betalen voor verschrikkelijk eten voor 4 personen. Zeer teleurgesteld moederdag / laatste dag van de vakantie verpest. (We gaan eigenlijk nooit uiteten dus dat maakte het extra jammer)

GA HIER NIET NAAR TOE
    Eten slecht
    Bediening slecht
    Restaurant indeling slecht
    Eten zeer slecht

Veel te duur ze hebben op alles zoveel mogelijk bezuinigd.

5. Prima geluncht. Vriendelijke bediening. Nu alleen de naam “Zessprong“ nog terug.

6. Sfeervol inrichting, de bediening erg aardig, wel amateuristisch. Bestelling vergeten door te geven aan de keuken. Drankje aangeboden met excuus. Aardig gebaar.

7. 2x cappuccino 1e appeltaartje en een wavel, prijs € 19,50. Veel te duur voor de kwalitiet die er wordt geboden.
    Terras en bediening was correct.

8. Gezellig terras waar tijdens een fietstocht wat gedronken en gegeten hebben. Vriendelijk personeel en vlotte bediening ondanks dat er naar eigen zeggen personnelsgebrek was wegens ziekte. Dit vertelde ons de uitbater die gezellig een praatje kwam maken aan de tafel. Een aanrader voor een ieder die lekker uit eten wil of gezellig een terrasje wil pakken.

9. liesbeth

10. Het eten was wel prima, maar niet hoogstaand.
    Maar niet al het personeel snapte het al even goed.
    Midgetgolf erbij was echt zonde.
    Slechte baan en stuk.
    Daar viel de prijs ook echt tegen.

11. Onlangs lekker gewandeld met gezin en hond en na afloop daar lekker wat gedronken en gegeten. Ze zijn er erg gastvrij/ vriendelijk en je wordt er goed geholpen. Mooie omgeving om daar lekker te vertoeven. Wij hebben het er erg naar ons zin gehad.

12. Mooie omgeving, leuke sfeer en prettige bediening. Ook het eten is top!

13. Eten lauw! Beide personen.
    Bediening correct, niet meer dan dat.
    Prijs veel duurder dan voorheen.
    Weinig sfeer meer.

14. D. Peters

Voor 3/4 gevuld bakje slappe capuccino, zeker geen € 3,50 waard. Slappe patat. Muf brood. Hopelijk is de rest beter.

15. Steenbakkers

VEEL TE DUUR!

De pannenkoek smaakte prima, de Zevensprong ziet er OK uit en er stond een paar leuke meiden te bedienen.
    Maar €15 voor een pannenkoek appel+spek is veel te veel. Bij pannenkoekenrestaurants in de buurt varieert de prijs tussen €8,95-€10,25.

16. Gisteren weer de lekkerste (perfect rosé gebakken) biefstuk gegeten. Wat mij betreft is Liesbeth de winnares biefstuk bakken. Verder gezellig gezeten met een lekkere salade erbij.

17. Eerder best gezellig en lekker koffie gedronken en geluncht, vandaag complete afknapper, zeer maar dan ook zeer onvriendelijke bediening, we zijn weggegaan voor we iets besteld hadden. Zo jammer een erg dikke onvoldoende.
    De andere serveerster vond het ook erg naar.

18. Leontien van den Bosch

Het eten viel erg tegen en de prijs/kwaliteitverhouding klopt niet.
    Ik had de gebakken mosselen met frietjes van zoete aardappel mijn reisgenoot de vangst van de dag.
    De mosselen waren niet gebakken maar dreven in het vet. We kregen een portie frites omdat "de frietjes van zoete aardappel de frites die bij de zalm hoorden vervangen" (?)!

19. De cappuccino zijn veel schuim en 4 slokken koffie. Meer een espresso zo klein!

20. Lekker gegeten, prima bediening.
    Vieze toiletten (+ toiletpapier en handdoeken op) en smoezelige kinderhoek. Kinderen waren ‘zwart’ van het spelen. Brrrrr.

21. Jaap Dorsman

Prima gegeten in een leuke ambiance.
    Eten kwam vlot door en werden prima geholpen door de desbetreffende serveerster.
    Zeker een aanrader in een leuke ongedwongen omgeving.

22. Ik ben hier geweest met mijn moeder en dochtertje. We hadden er helemaal zin in!! Viel helaas bitter tegen..
    Een plekje uitgezocht op het terras. Niemand van de bediening kwam. Na een poos wachten kwam er eindelijk iemand en die liep ons straal voorbij naar een ander tafeltje om de bestelling op te nemen terwijl die mensen er pas nét een minuut zaten. Absurd. De vrouw van de bediening was wat ouder. Naar haar toegestapt en ze reageerde zo onverschillig en onbeleefd!! Echt zoiets nog nooit mee gemaakt.
    Een absolute teleurstelling. Toen zijn we weg gegaan, we komen hier niet meer terug.

23. Verliefd srel

Bij de houtkachel is het gezellig toeven.
    Echter zoenen is ten strengste verboden.
    Werden door de eigenaresse vermanend toegesproken (nou ja ze stuurde een serveerster om het vuile werk op te knappen). Onmiddel stoppen of zaak verlaten. Tja..........

24. Heerlijke plek in bos. De sfeer en kwaliteit ruim voldoende.
    Tip: pak achterstallig onderhoud aan. Fris het interieur op

25. Op zich leuk restaurant, mooie ligging. Herken wel van het personeel, gaat niet supervlot. Maar dat is bij meer restaurants zo: vaak zeer jonge, nog studerende mensen die het ene been niet voor het andere kunnen krijgen. Maar ja, zal wel goedkoper zijn :-(

26. Service is 10 keer niks. Mijn vrouw en ik werden volledig genegeerd. Telkens oog contact met de bediening en zwaaien maar niemand die reageerde. Na 25 min konden we eindelijk ons drinken bestellen. Het drinken hebben we nooit gehad en we zijn ook gewoon weer lekker naar huis gegaan. Een zware afrader. Jullie zullen ons nooit meer terug zien…

27. Jan Willem.

Gisteravond genoten van een sfeervolle avond. Lekker eten en vriendelijke bediening het is met kinderen altijd genieten want die hebben een geweldige speelplek. De geitenkaas salade is een aanrader. Jammer dat ze niet aan huis bezorgen want daar had ik zeker gebruik van gemaakt!

28. Wat een leuke plek! Altijd gezellig met grote speeltuin buiten en alle ruimte voor kinderen binnen. Prima eten voor een scherpe prijs. Ik kom altijd voor de bediening (Saskia volgens mij) is de beste gastvrouw die je kan wensen. Snel, duidelijk en adequaat.

29. Tafel gereserveerd om kwart over zeven.
    Tafal aangewezen gekregen en na 20 minuten nog geen bediening terwijl ze wel elke keer langs je heen lopen en wel andere mensen bedienen.
    Volgens mij waren wij onzichtbaar, maar weg gegaan, waardeloze bediening.
    Beetje jammer van je vrijdagavond, zijn maar lekker in Zutphen gaan eten.

30. M.J.Zimmerman

Prettig restaurant, mooi gelegen en zeer geschikt als uit gangs punt voor wandelaars en fietsers.
    Ruime keus in eten en drinken.

31. Margrevan Exter

Jammer dat niet door was gekomen dat wij plantaardig eten. En dus maar gegaan voor de veg hamburger (van de AH) zonder ei en kaas. Verder een fijne gezellige plek!

32. Willem Sandra Hans Barbara

Sinds jaar en dag onze favoriete locatie voor een gezellige avond. Vriendelijk personeel, ontspannen sfeer, fantastische gastheer en vrouw en de beste spareribs van oost Nederland!

33. pieter biezenaar

Waar in Nederland tref je nog een restaurant zonder een vegetarisch hoofdmenu!! Komt het zien bij de Zevensprong. En iets in de keuken in elkaar flansen is ook te veel gevraagd voor deze uiterst ongastvrije uitbaters. Niet te geloven!!!

34. Martin Preuter

Op een vrijdagavond prima gegeten in een ongedwongen, gezellige huiskamer sfeer. Bediening goed, verzoek dat niet op de kaart stond, werd gewoon aangenomen en geserveerd “daar maak ik wel van” :-) Gewoon goed!

35. Met twee volwassenen en een klein kind geluncht. Twee jonge meiden in de bediening die ongeïnteresseerd hun werk doen. De tonijnsalade was keurig. De pannenkoek (met appel en gongorzola) zeer matig. De plek is schitterend, speeltuin en minigolf gedateerd. De plek zorgt voor de bezoekers, het restaurant zelf niet.

36. Jan en Joke

Gistermiddag ons veertigjarig huwelijks jubileum hier gevierd met ca. 80 personen.
    Alles kon naar onze wensen in een prima overleg worden ingevuld.
    Het buffet was uitstekend verzorgd en het personeel was vriendelijk.
    Een prima locatie voor dit soort feestjes.

Een minpuntje is dat het invalidentoilet moeilijk tot niet toegankelijk is voor een rolstoel met beenlade vanwege de te krappe ruimte voor de toiletdeur.

37. Zondag hier weer heerlijk gegeten, de tent zat weer helemaal vol. Kinderen lekker gespeeld in de kinderhoek en de meiden in de bediening erg leuk en vriendelijk. Eigenaar overigens ook zeer gastvrij. De Latte Macchiato is hier aan te raden, super lekker in een mooi groot glas. Gezellig restaurant en heerlijke sliptong gegeten!

38. Als het hier druk is, moet je hier niet heen gaan. Wilde een latte maciatho, kreeg een koffie verkeerd en ook nog koud. Klacht ingediend, krijg je te horen dat het druk is en heel veel werk om te maken. Ja dus...? Dan moet je het niet verkopen. Eigenaar staat er bij en doet niets, terwijl we hier vaker komen. Maar dat moet ik nu nog maar weer zien.

39. Mooie plek om te zitten. Lekker rustig in het bos. De appeltaart was heerlijk, de chocoladetaart was niet vers (jammer) en het broodje tonijn was zeer matig. Het broodje was vers, maar er zat gewoon tonijn uit blik op, dit was gewoon niet lekker. Maak er dan een lekkere tonijnsalade van! Buiten rook het niet lekker, rioleringlucht. De wc ' s kunnen een stuk schoner. De speeltuin is zeer verouderd, dit geldt ook voor de midgetgolf baan. Jammer, deze plek heeft veel potentie maar wordt niet ten volle benut!

40. We hebben zondag een hapje gegeten met manlief en de kinderen. We mogen van geluk spreken dat de kinderen niet gewond uit de speeltuin gekomen zijn! Uiteindelijk na lang wachten twee biefstukken gekregen en twee kindermenu.
    De friet was zacht en slap, de biefstuk zat vol met zenen. Zonde van de mooie middag, we hadden een andere afsluiting van de vakantie verwacht. En dan de prijs kwaliteit is zeer slecht. De C1000 bij ons heeft beter vlees dan dit restaurant.
    De meisjes van de bediening deden erg hun best, maar konden de maaltijd niet veranderen. Zonde!! Nooit weer

41. Een erg gezellig adres in gemoedelijke sfeer!
    Zowel binnen als buiten is het genieten van de lekkere gerechten van een uitgebreide kaart.
    Vooral ben ik blij met de salades die je er sinds kort kunt eten!
    We komen graag nog vaak langs!

42. Vanavond weer heerlijk gegeten bij Hans en Liesbeth. Ondanks de drukte was het eten er snel en voor onze dochter die vegetarier is was er dit keer lasagna. Ook zij heeft er altijd voldoende keus. De sfeer is ongedwongen en de bediening hartelijk. Wij blijven graag komen!

43. Vrijdag jl. mijn verjaardag gevierd in "de Slagerij" bij De Zevensprong! Wat een topzaak. Alles, precies zoals vooraf was afgesproken, klopte! En méér dan dat! Zelfs (last minute!) bijzondere en aanvullende wijzigingen en wensen waren absoluut geen probleem en werden zeer accuraat opgelost!
    Chapeau voor de vriendelijke en vlotte bediening.
    Een rustige ligging, midden in het bos, maakte het nog eens heel speciaal.
    Hans & Liesbeth en jullie bediening: "Ga zo door!"
    Ik kom zeker terug en een locatie voor een volgend feest hoef ik niet meer te zoeken..... De Zevensprong!

44. De Zevensprong lijkt leuker dan het is. De locatie is top, maar de rest laat te wensen over. Speeltuin oud, niet een fijne plek om je kindjes te laten spelen zonder meedenkend toezicht. Maar dat is nog te doen vergeleken bij het eten. Soep is uit blik, en hoewel niet vies, duidelijk niet uit eigen keuken. De portie mosselen die twee personen in ons gezelschap bestelden voor € 17,50 p.p., kwam ongevraagd in een tweepersoonsportie, met het formaat van een eenpersoonsvariant. Zeer magere aankleding, met fantasieloze sla, hoewel patat prima.
    Geen fooi, die was niet verdiend, hoewel de 17-jarige meisjes vanzelfsprekend niets aan de kwaliteit kunnen doen.
    Ik ga er zeker niet meer heen, jammer van deze boslocatie!

45. L.Kaptein

Een gastvrij en gezellig restaurant,ligt in een prachtige omgeving.
    Prima bediening aardig personeel.
    We hebben er heerlijk gegeten.
    De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin en de kleinste in de poppehoek.
    Kortom,we hebben een heerlijke middag en avond gehad!

46. Waardeloos gegeten. Waren hier gisteren voor een feestje/etentje van oma haar 90e (!) verjaardag. Oma had een bbq besteld met biefstuk, lamskotelet, zalm en gamba's en we kregen zalm, worstjes, hamburgers en sate. Nadat oma de eigenaar haar lijstje van het onlangs besproken menu liet zien, haalde hij zijn schouders op en zei 'jammer, maar dat heb ik niet in huis'!!! Zonder verder excuses en een eventuele tegemoetkoming was het aan oma om zich te verontschuldigen bij haar kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen.. Dat voelt bij ons allemaal natuurlijk helemaal niet goed!
    Daarnaast hadden we er speciaal geboekt voor de speeltuin.. dit was echter nog de jaren 70 versie, deze is omdat ze onveilig zijn al lange tijd uit het straatbeeld verdwenen. Midgetgolf en sanitair waren ook oud en slecht verzorgt! Er stonden n.b. overal gewoon brandnetels in de speeltuin!

47. Wij kwamen hier toevallig langs en het viel ons op hoe druk het was. Heerlijk gegeten. De biefstuk was erg mals. Mmm. Hier komen we zeker nogmaals.

48. Aaron 24 punten

Ooh! Wat heb ik genoten van die kipsaté!

De bediening was uiterst vriendelijk. En de sfeer was leuk.

Ook mijn kinderen hebben zich heerlijk vermaakt in de speeltuin!

Aanrader!

49. Leen Bom

Altijd hartelijke ontvangst. Zeer prettige bediening en het eten is betaalbaar en altijd van zeer goed niveau! Aanrader!

50. Meegedaan met de speculaaspoppenloop, vertrek was bij de zevensprong. Super, de hele zaak stond vol en toch kon iedereen iets bestellen. Na afloop heerlijk gegeten, pannekoeken voor de kinderen en ikzelf een broodje tonijn.

Erg gezellig en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

51. erg lekker gegeten, ook een sate gehad, was lekker, saua ook heerlijk pittig!

52. Heerlijk gegeten op erg mooi plekje. Leuke ambiance, niet verwacht op zo'n lokatie; eerder in een stad.

53. WvM 20 punten

saté was verbrand, vies smakende saus uit een potje, knarsende sla (zand ?). Eens maar nooit weer !