wo lunch vanaf 13:00 diner tot 20:00

vr lunch vanaf 13:00 diner tot 20:00
za lunch vanaf 13:00 diner tot 20:00
zo lunch vanaf 13:00 diner tot 20:00

1. Richard

De locatie van dit pannenkoekenhuis is het enige pluspunt. Bij binnenkomst verplicht zitten in het drukke en krappe rechter deel van het restaurant. Het is daarna een kwestie van eten of gegeten worden door de vliegen. Verder hangt er overal stof en spinrag. De vliegen poep zit op de lijsten van de foto's. Vervolgens de pannenkoeken ik telde welgeteld 3 kleine plakjes spek in mijn en de spekpannenkoek van mijn tafelgenoot. Nog niet eens een derde van de pannenkoeken waren voorzien van spek. Daarnaast waren de pannenkoeken ook niet goed gaar. Het is ook niet vreemd gezien het hele pannenkoekenhuis door drie tieners werd gerund deze zondag. De claim op de website van De Roozeboom dat er o.a. verse melk gebruikt wordt is een leugen. Bij het bezoeken van het toilet eens goed de keuken ingekeken en daar ging gewoon de goedkoopste lang houdbare melk die er te vinden is in het beslag. De keuken had ook al in tijden geen goede schoonmaakbeurt gehad. We kwamen net na de opening van de zaak binnen dus er was gewoon niet schoongemaakt. Dat geldt ook voor het toilet een stinkend hok met de vliegen weer overal. Vervolgens vliegen die zo met je mee als je naar buiten komt zo de keuken in. Om een lang verhaal kort te maken. Ga niet naar De Roozeboom.