Ruime parkeergelegenheid (gratis!)

Busstation voor de deur.
    Lijn nummer 257

Bezorgrestaurants in de buurt van Trien

wo lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 12:00

zo lunch 12:00 - 17:00 diner vanaf 12:00

1320105226 75

1. opsteeg

2. Fons van den Donk

Gisteren samen met mijn vrouw uitgebreid gedineerd bij Restaurant Trien in Herpen. Bijzonder hartelijke en gastvrije ontvangst, perfecte bediening, heerlijk eten. Hoewel het wel een beetje hoort bij de gastvrije en Bourgondische sfeer van dit restaurant vinden we de porties echt heel groot. Ga zeker terug en houd dan bij de keuze van het menu hier rekening mee.

3. familie G.van Mol

Zaterdagavond 11 maart gegeten bij Trien. We hadden een familie feestje met 18 personen.
    We werden door de gastvrouw erg vriendelijk ontvangen en naar een mooi gedekte tafel gebracht.
    We hadden verschillende voorgerechten en wat was het fijn dat alle gasten tegelijk hun gerecht hadden het zag er verzorgd uit en het was heerlijk.
    Zo ook het hoofdgerecht, veel verschillende keuzes weer iedereen gelijk hun gerecht.
    Het zag er weer prachtig en verzorgd uit en het was heerlijk.
    Het nagerecht... weer genieten. Het was ons feest maar ook een feestje om te zien hoe iedereen genoot.
    De bediening heel erg vriendelijk en belangstellend, er is regelmatig gevraagd of alles naar wens was.
    Onze avond was zeer geslaagd en we zijn zeker van plan om vaker bij restaurant Trien te gaan eten.
    We hebben een top avond gehad.

4. Sandra Pardoen

Het eten was verrukkelijk en de gastvrouw was erg vriendelijk. Erg prettige avond beleeft.
    Tip: Black Box is erg verrassend en lekker.

5. Sissy de goeij

Komen sinds een aantal jaren bij Trien. Gastvrouw en Gastheer zijn top en wij krijgen nog steeds het gevoel dat het de eerste keer is, zo proberen ze het maar de zin te maken.
    Kwaliteit super, zeer divers in wisselen van de kaart.

6. Slecht en arrogant. Kunnen/willen geen rekening houden met wensen en voedselallergie, terwijl ze er zelf naar vragen. Verrassingsmenu 4 gangen, met hele tafel besteld.

Eten was lekker, goede garing. Liever geen vlees, was de wens van 1 van ons. Het lam werd vervangen voor een perfect gegaarde zalm, alleen de smaakcombinatie met de Marokkaanse couscous (welke perfect bij het lam paste), maakte het zalmgerecht tot een oorlog in je smaakpapillen.

Voor het hoofdgerecht werd besloten toch gewoon vlees te serveren (ik werd er immers niet ziek van, was hun mening, bovendien serveren ze iedereen hetzelfde en hadden met de wisseling van lam in zalm al genoeg rekening gehouden).

Na het hoofdgerecht werd de tafel compleet afgeruimd, glazen, waterglazen, kaarsen.. Alles. Het was inderdaad al half 12, maar daar konden wij niets aan doen. Hoofdgerecht werd pas na 3,5 uur geserveerd. Het dessert volgde nog wel, na aandringen konden we ook nog wat drinken bestellen.

Dessert was een aanfluiting. Bij diegene die een fruit en notenallergie heeft werd het gerecht in zijn allersimpelste vorm geserveerd, gewoon een kwarkje. Niets geen aanvulling voor de weggehaalde ingrediënten. Ze vroegen nog wel of Bastogne koeken kan (!), maar serveren wel gewoon ijs met hazelnoot. Gelukkig was de allergische reactie minimaal na 1 verrassende hap. Hieruit maken wij op, dat de kok geen verstand heeft van voedingsallergieën en niet bereidt is de gast te plezieren.

Alvorens negatief op deze site uit te laten, hebben we het restaurant gemaild en gevraagd naar uitleg. Hierop geen reactie ontvangen. Dus nogmaals de conclusie moeten trekken dat gasten tevreden stellen niet belangrijk voor hen is.

7. Joep Bernards

Er werd mij gevraagd wilt u platwater erbij. Ik zei ja, maar nu ik thuis de rekening bekijk, zie ik tot mijn verbazing dat u voor een open fles kraanwater €3,90 2x vraagt. Dit vind ik erg veel geld voor platwater. De meeste restaurants schenken dit gratis als service. Dit is geen reclame voor uw zaak, wij hebben lekker gegeten maar zullen niet meer terug komen. Ik heb me nu nog netjes uitgedrukt.

8. jos.timmers

9. Ketelaars

Heerlijk en gezellig gegeten. Fijne en vriendelijke bediening. Was de moeite waard, zeker voor herhaling vatbaar.

10. Michelle N.

Wij hebben een voortreffelijke avond gehad! Fijne service en heerlijk gedineerd.

11. Gisteren lekker gegeten, echter was de bediening onder maat. Ongeïnteresseerd en niet gemotiveerd.

12. Afgelopen vrijdag een etentje gehad. Echter was dit een zeer teleurstellende avond geworden!
    Bij de reservering hadden we al aangegeven dat 1 persoon een allergie heeft. De gehele avond hebben we bij iedere gang extra moeten vragen of dat het aangepast kon worden en of dat de gerechten gegeten konden worden. Wat dan weer nagevraagd moest worden in de keuken. Voelde ons daardoor al niet gehoord en we moesten dus veel vragen aan het personeel. Wellicht hierdoor dat het personeel ook vaak geïrriteerd reageerde. We voelden ons dus niet gewenst.
    Ook lag er tijdens het hoofdgerecht een oorworm op één van onze borden. Ook dit moesten we weer melden. De serveerster kreeg de opdracht van de keuken om door te geven dat het beest waarschijnlijk op het bord is gevlogen. Ten eerste vliegt een oorworm niet en ten tweede was een excuus geen overbodige luxe geweest!

Bij de eindafrekening nogmaals aangegeven toen er gevraagd werd of alles naar wens was geweest. Eerlijk antwoord gegeven en nog geen excuses gekregen. Al met al hebben wij geen fijne avond door het personeel gehad. Slechte service, we voelden ons niet gehoord en gewenst!

13. Robert Dries

Na een week 4-daagse hebben we heel lekker ontspannen en goed gegeten. Voor de kids was er een leuke speelhoek met allerlei speelgoed en spelletjes en zelfs een TV. De inrichting en aankleding ziet er top uit, evenals het eten! De obers zien er picobello uit, kortom aan alles is gedacht en zorg besteed.

14. Wij kwamen altijd met veel plezier bij Trien in Herpen en beschouwden ons zelf wel als vaste klant aangezien we er regelmatig kwamen. Maar wat ze ons de laatste keer aandeden is niet te vergeten. Na een lekkere aspergesoep keken we volverwachting uit naar het hoofdgerecht: asperges traditioneel. Dit is niet iets wat op het menu stond maar wat volgens de keuken wel gemaakt kon worden: asperges met een eitje en wat ham. (er stond immers op het bord, waarop de specials van de dag stonden, ook dat er een klein portie asperges (6 stuks) met een eitje te bestellen was voor Eur 7,50). We bestelden een normale portie en nog een wat kleinere portie omdat ik de maand ervoor een portie asperges had ontvangen die zo groot was dat je het echt niet op kon. Toen het gebracht werd schrokken we toch wel ontzettend van de porties: de normale portie bevatte wel geteld 4 asperges en de kleinere portie 2 asperges. We wisten niet dat met het verloop van het aspergeseizoen dat de asperges zo op de bon waren als vanavond. Nou ja oke we zouden wel een Trien koffie (met wat lekkers bij de koffie) bestellen om het 'gat' op te vullen. Toen we de rekening kregen schrokken we nog meer dan we al deden bij het zien van de asperges want wat ze durfden te vragen voor de welgetelde 6 asperges was Eur 40 ( Eur 23 voor 4 asperges en Eur 16 voor 2 asperges). We hebben er kort wat overgezegd maar het uiteindelijk erbij gelaten. Het was zeker niet netjes gezien de kosten voor een kleinere portie van Eur 7,50. Waar zit het verschil????

15. ED 799 punten

De eigenaar / kok is duidelijk in het gezellige restaurant aanwezig. De bediening is accuraat en vriendelijk. De voor- en hoofdgerechten zijn heerlijk. Bij de hoofdgerechten worden ook voldoende groenten geserveerd. De hoofdgerechten zijn echter aan de te grote kant. De Brabantse gastvrijheid in combinatie met de prijs mogen wat ons betreft wat minder zijn.

16. Werkelijk geweldig om zo'n goed restaurant op loopafstand van je huis te hebben.
    Restaurant is van zeer hoge kwaliteit en kan zich meten aan kwaliteits restaurants in de grote steden.
    Heel sfeervol ingericht met leuke hoge en lage stoelen en afwisselend decor.
    De bediening is vriendelijk en komt vaak ongedwongen langs. Het eten was heel goed en de opmaak op de borden was leuk en mooi gedaan.
    Heerlijk getafeld en hier gaan we vaak naar terug.
    Niet het goedkoopste restaurant, maar meer dan waard!

17. Charl Bueters

18. C. Gerrits

Op vrijdag 24 januari 2013 heerlijk gegeten bij Trien. We begonnen met een heerlijk voorgerecht van 6 gerechtjes. Daarna als hoofdgerecht een tournedos scampi's . Als afsluiter hadden we caramel. Op ons verzoek voorzien van een bolletje ijs. Een geweldige ongedwongen sfeer met een hele fijne gastvrije bediening. Gevoel voor humor. Perfect! Een aanrader om zeker nog eens over te doen.

19. Hallo luitjes van Trien, wij willlen jullie nogmaals langs deze weg hartelijk bedanken voor de heerlijke 2e Kerstavond.
    We hebben echt heerlijk gegeten, zag er weer fantastisch uit en het smaakte formidabel, maar daar zijn we voortaan door jullie op verwend!
    Wij en pa en ma hebben een heerlijke ontspannen avond gehad.
    "Heerlijk zeker voor mij, geen boodschappen- en keuken stress."
    Ps. Jolanda heb je tip ter harte genomen;-). Tot gauw weer. Jullie fans Ot & Will

20. Goed ontvangen. Jas werd aangenomen als je wilde. 4 gangen verrassingsmenu genuttigd. Netjes gepresenteerd. Tussen gang 1 en 2 zat iets teveel tijd maar dat waren we al vergeten bij gang 3.
    Voor een diner voor twee in een gezellige comfortabele ruimte van wat meer exclusieve aard is dit een prima restaurant.

21. Het eten was uitstekend, en de sfeer gezellig. We hebben hier gegeten met zijn negenen dus een hele tafel vol. Er waren geen ronde tafels dus niet iedereen kon elkaar makkelijk spreken. Het eten was geweldig, smaak prima en de hoeveelheden niet klein (maar ook niet supergroot). De service was uitstekend. Het is geen goedkoop restaurant (maar ook niet duur), je betaalt voor wat je krijgt incl. de bijbehorende sfeer/service.

22. Marlie Jacobs

Afgelopen zondag met z'n vijven naar Trien geweest. Een gemeleerd gezelschap waaronder oma en 2 puberzonen.
    Mijn man en ik kozen als hoofdgerecht voor de zalm, oma voor het varkenshaasje met Brie en de boys voor de spareribs! Wat hebben we allemaal gesmuld! Alles met de grootste zorg bereid en geserveerd. We hebben er echt van genoten....een aanrader! Na ons e-mailadres achter gelaten te hebben en hierdoor kans makend op een diner voor 2, hopen we weer eens 'snel' bij Trien aan tafel te zitten!

23. Goed restaurant. De sfeer is er goed, het eten is heerlijk en prijs kwaliteit is ook super. Een aanrader!

24. Zijn weer bij Trien geweest, jongens hou t zo vol. Was weer geweldig. Een heerlijke avond uit. Op ons gemak kunnen genieten van het lekkers wat we besteld hadden. Ook hebben wij t ontzettend getroffen met de bediening als ik de recensies lees. Enthousiaste bediening, correct, beleefd. Heb dan ook ook de moeite genomen om dit bij Jolanda te melden. Luitjes, wij zijn fan. Tot de volgende keer. Ot & Will :-)

25. Prima eten! Niks van te zeggen, jammer dat de bediening de kwaliteit van de avond naar beneden haalt.

26. fam van de haterd

Super lekker gegeten. Mooi restaurant met heerlijke gerechten.

27. Jaap en Ans

Afgelopen weekend met 5 personen bij Trien geeten. Slechte ervaring, warm binnen, kwaliteit staat in geen enkel verhouding tot prijs. Personeel die alleen met zichzelf of telefoon bezig zijn. Kortom eens maar nooit meer. Het eerste beste eetcafe serveert ook sauzen uit een pakje, maar wel tegen een eerlijke prijs. Onder andere € 3,- voor een flesje leidingwater...

28. Afgelopen woensdag ontzettend lekker gegeten. Leuke bediening en vriendelijk keukenteam die tijd hebben voor een praatje! Bedankt Trien

29. Afgelopen weekend zijn we wezen eten bij trien het was echt top. Met zijn zessen aan een ronde tafel gezeten in een mooi ingericht restaurant. Erg gezellig. Het eten was super en de bediening erg vriendelijk en enthousiast, Is zeker voor herhaling vatbaar. Als we in de buurt zijn zullen we er zeker weer de tijd voor nemen om een avond lekker te eten bij trien. Bedankt jongens.

30. De ontvangst was prima met twee gastvrije mensen, maar bij vertrek riepen we zelf maar tot ziens want er was niemand te zien.
    De ventilatie kan beter, erg warm.
    Het duurde allemaal erg lang na het voorgerecht, en eenmaal ontvangen ontbraken de asperges, die hebben we nadien zelf maar gevraagd,nee de service vonden wij met ons vieren niet zo goed, ook onervaren bediening die de antwoorden op de vragen niet wisten....wat werd geserveerd was redelijk goed, muv het toetje ijs met caramel, maar het ijs en de caramel was ver te zoeken.
    De stoelen die wij hadden, ben je snel beu, we zijn dan ook maar gaan verzitten.

31. Kim uit de Kelder

Prima gegeten al duurde het allemaal erg lang. Wat ons erg tegenviel was het afscheids ritueel. Er was afgerekend en we zaten nog even na te praten, vervolgens vroeg de dame van de bediening of we jassen bij ons hadden en stond daar gelijk mee klaar! Letterlijk de tent uit gebonjourd, zeer teleurstellend. Zo kun je een prima avond verzieken..

32. Veelbelovend, maar niets is minder waar. Ze proberen het wel maar komt niet echt goed uit de verf. Eten is middelmatig tegen een hoog prijsniveau. Tegenvaller is dat men na afloop op de kassabon twee wijn erbij plust als je een wijnarrangement bestelt, en zeer zuinig zijn met bijschenken. Bij navraag proberen ze dit ook nog te rechtvaardigen, en gaan in discussie. Klant is koning klinkt ze onbekend. Al met al voor twee personen € 120,= verder en geen voldaan gevoel, jammer van de avond

33. Vrijdagavond kwamen we met z'n drietjes uit Bocholt( Belgie) in een flinke file net voor Herpen. We bedachten ons geen moment en gingen de snelweg af op weg naar een (onbekend) restaurant waar we een hapje konden eten. Zo kwamen we bij Restaurant Trien en dat hebben we geweten. Wat een geweldig eten om je vingers bij af tge likken. Het was smullen en dat hebben we dan ook gedaan.De sfeer was perfect en prijs/kwaliteit goed in balans. Wil je even snel een hapje nemen dan moet je hier niet zijn, hier neem je even de tijd en rust om te geniet van al het lekkers. Veel zorg aan het eten maar zeker aan het opdienen. Zeer vriendelijk personeel !! Jammer dat je voor het water moet betalen, het zijn geen "gesloten waterflessen", het restuarant heeft een eigen cooler. Voor de rest was het voor 100% genieten. We zullen maar zeggen: "tot een volgende keer !". We gaan zeker nog eens een keer terug....

34. Afgelopen week lekker gegeten bij Trien. Wel echt jammer dat het zo warm was binnen we zweten ons eigen echt kapot. Wel jammer dat de oude gastvrouw : Sabine weg was we zijn altijd heel goed door haar ontvangen en hebben altijd een leuke avond beleeft. Verder hebben we lekker gegeten, het verassings menu was heel "verassend" echt top! Een echte aanrader!

35. Heerlijk gegeten, maar dat 1 fles water 3 euro 90 moet kosten dat is wel wat veel! Als dit nu een fles spa blauw was die aan de tafel werd geopend daar aan toe, maar gewoon een fles water... erg duur!!

36. Heerlijk eten bij Trien, alles was zeer goed bereid en goed op smaak. Wij waren er op een warme dag, maar zijn binnen gaan zitten omdat er regen aan zat te komen. Binnen vlogen behoorlijk wat vliegen rond (misschien ook wel omdar er een open afvalbak langs de bar staat). mooi aangekleed restaurant met een jong, maar enthousiast team van medewerkers.

37. Wij zijn in het Pinksterweekend bij jullie geweest, het was echt fantastisch!!!. We hebben lekker buiten op het terras gezeten.

38. Vanavond heerlijk gegeten in Trien. Medewerkers doen er alles aan om je een fijne avond te bezorgen. Vooral Sabine is erg spontaan. We zitten er binnenkort weer.

39. John en Miranda en de rest

Wij hebben een lekker etentje gegeven i.v.m ons 25 jarig
    huwelijk, we kunnen met z'n allen terug kijken op een zeer geslaagde avond een dikke 10 voor de bediening en natuurlijk voor onze chefkok Jeroen, die had het maar weer mooi allemaal onder controle.
    Een beetje uit de hand gelopen was het wel (sorry Ger) maar dat mocht de pret niet drukken.
    Wij kijken terug op een super geslaagde avond dank je wel.

40. Wij zijn zondag avond bij Trien geweest en het was weer heerlijk!! Er is veel aandacht voor de presentatie van de gerechten en de smaak is echt geweldig! Men weet op een originele manier de gerechten te bereiden, met verrassende elementen... ga zo door! We komen zeker nog vaak eten dit jaar!

41. Afgelopen zaterdag met z'n tweeen bij Trien gegeten: Heerlijk gegeten, leuke en goede bediening, prachtig restaurant.(inrichting en afwerking is tot in de puntjes verzorgt). Een klein punje van kritiek, gaat nergens over maar goed: de servetten zijn van papier!

Ga zo door, we komen zeker een keer terug.

42. Harry & Jacqueline

Beste Trien,

Gisteravond zijn we bij jullie wezen eten en we hebben een top avond gehad! De enthousiaste bediening zorgt voor een gezellige sfeer. Verder is er niks teveel gezegd over de opmaak van de gerechten, deze zien er namelijk super uit en smaken ook heerlijk! Ga vooral zo verder met zijn allen, wij komen zeker terug!

43. Gisteravond met vrienden bij jullie gegeten, het was weer top.

Een heel vriendelijke bediening, een gezellige sfeer, er is erg veel aandacht besteed aan de presentatie van de gerechten dat maakt het eten extra smaakvol. Elk gerecht is meer dan voldoende, ook is het prettig dat er voldoende ruimte is zodat niet iedereen tegen je stoel of tafel loopt. Wij hebben genoten en heerlijk gegeten.

44. Hallo Trien team.

We zijn naar dit restaurant gegaan door de goede verhalen dus ff een reactie. Niets teveel gezegd, we werden welkom geheten door de kok, je komt binnen in een gezellige sfeer een chapeau voor het team en de samenwerking onderling. Het eten was geweldig.

Wij komen zeker terug.

45. Wij hebben een vervelende ervaring gehad bij Trien in Herpen. Wij hadden met 3 personen gereserveerd om 18:30 uur; tja, tafel was nog even bezet maar men zou direct in gaan dekken, kan gebeuren. Na 30 min. Gevraagd en.... tafel zou nu ingedekt worden. Na 50 min. Ja hoor, de tafel zou ingedekt worden?!? En ondertussen waren er toch zeker 8 personen naar binnen gegaan (en niet alleen tafels van 2) De ober hield ruggespraak met de eigenaar; maar die hebben we niet gezien. Toch jammer en een gemiste kans. We zijn na bijna een uur wachten terwijl je gereserveerd hebt vertrokken.

46. Beste M,

Bedankt voor uw recensie. Wij waarderen het als meningen over ons restaurant gedeeld worden.

Wij besteden veel zorg aan de presentatie van onze gerechten. Wij staan achter de prijs/kwaliteit verhouding, zowel wat het eten als drank betreft.

Iedere klacht wordt serieus bekeken en besproken. Wat uw reactie betreft, kunnen we echter niet achterhalen wanneer u bij ons gegeten heeft, wie u bent, met hoeveel personen u bij ons te gast was en wat u gegeten en gedronken heeft.

Wat betreft de bediening: Wij werken met een jong en enthousiast team. Dit betekent dat er ook personeel werkt dat nog in de leerfase zit. Zij worden echter te allen tijde gesuperviseerd door iemand die alle problemen voor u mee op wil lossen. Dit willen wij u ook meegeven. Als u problemen c.q. klachten op de avond zelf aan het licht brengt, werken wij graag mee aan een passende oplossing.

Voor meer informatie verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Dit kan zowel telefonisch als via e-mail.

Met vriendelijke groet,

Team Trien.

47. M 13 punten

We zijn vriendelijk ontvangen. Ook menu suggestie is aardig geweest. Prsentatie van eten is subliem. Daarentegen is de smaak matig! Prijzen staan niet in verhouding voor smaak en kwaliteit. Digitale wijnkaart is handig maar niet overzichtelijk. Ook de prijzen van wijn zijn veel te hoog voor gewone huiswijnkwaliteit.

Mooie en schone open keuken. Zou misschien een goede tip zijn voor chefkok om personeel te verbieden in keuken te eten! Staat niet netjes in een open keuken. Bediening mag ook wat professioneler gedragen.

48. Jos 80 punten

Ook ik heb lekker gegeten, maar er zijn toch enkele punten die aandacht behoeven.

Geen gepaste en veel te harde muziek. Er werd geen aandacht gegeven aan meerdere opmerkingen hierover! Verder was de temperatuur binnen erg hoog. De medium bestelde tournedos vielen erg rood uit. De entourage is echter mooi; sfeer goed en de opmaak van de gerechten verrassend.

49. Erg leuk restaurant, mooie inrichting en lekker eten!

We hebben erg lekker gegeten, maar het meisje in de bediening was erg bijdehand.

De tafel naast ons had er ook last van.

Dat was jammer, want verder was alles helemaal goed.

50. Lekker eten in een, zoals ze dat altijd zo mooi zeggen, stijlvolle doch informele sfeer. Wij hebben een topavond gehad!

51. Heerlijk gegeten bij Trien, met mijn Zus.

De bediening, de kok, het keuken personeel, allemaal even vriendelijk.

Het was weer super.

Laura.

52. v. Kesteren

Hallo Trien!

We hebben heerlijk gegeten afgelopen week! En komen zeker vaker terug. Wij vonden het eten voortreffelijk en goede smaken!

Heel veel complimenten!

Fam. v Kesteren.

53. Fam v/d Camp

Heerlijk gegeten bij Trien.

Het eten was een totale verrassing, zowel opmaak als smaak!

Het restaurant is modern en stijlvol. Kortom zeker de moeite waard om een bezoek aan te brengen.

Wij komen zeker terug!

54. Eerste indruk goed. Moderne sfeer, leuke inrichting. Op zondag tafeltje gereserveerd voor 2 pers; wilden graag i.v.m. onze 30e trouwdag een leuke tafel. Bleek achteraf een klein tafeltje tegen muur bij toiletten. Gezinnen keken vanaf hoge tafels op ons neer. Voelden ons niet erg comfortabel. Het was erg druk en onrustig. Veel kleine kinderen.

Bediening matig (onervaren scholieren?). Verkeerde wijn gebracht en verkeerd gerecht. We hadden klassieke gerechten gekozen. Deze waren te eenvoudig, geen verfijnde smaken, te weinig aandacht gekregen. Prijsniveau te fors. Prijs-kwaliteit duidelijk onvoldoende. Attentie van het huis voor onze trouwdag kwam er ook niet, hoewel men ervan op de hoogte was. Kortom teleurstellende avond.