China Tuin laten bezorgen?

China Tuin is door de jaren heen tot een begrip in Hengelo en omstreken uitgegroeid. Na onze verbouwingen in 2007 besloten we om het over een totaal andere boeg te gooien en van het voormalige à la carte-restaurant een waanzinnig wokrestaurant te maken.

Met succes zo is gebleken! Al die jaren later is dit een bruisende plek waar jong en oud hun buikjes vol eten en heel wat klanten veelvuldig terugkeren.

Kiezen voor China Tuin, is kiezen voor een trendy restaurant met een uiterst ruim assortiment aan dagverse gerechten bereid uit een exotische mix van lokale en Chinese ingrediënten.
Een open keuken van maar liefst 12 meter lang schotelt u de lekkerste gerechten voor die live en naar persoonlijke voorkeur en keuze bereid worden. Flamberen, grillen, teppanyaki of wokken…u noemt het en onze koks serveren het in een mum van tijd. Alsof dat nog niet voldoende zou zijn, bieden we onze gasten ook een warm buffet, een sensationeel sushibuffet, een zomers saladebuffet en als perfecte afsluiter een dessertenbuffet aan.

Of u nu vegetariër, carnivoor of zoetebek bent, er is altijd wel iets naar wens.

Jong en oud…we gaven het eerder al aan. Iedereen is bij ons welkom. Speciaal voor onze jongste gasten is er een kinderspeelhoek met het nodige speelgoed aanwezig. Daarnaast kondigen we ook met enige trots onze samenwerking met Lonnie Ballonnie aan. Een samenwerking waardoor uw kind in het middelpunt van te gekke clownacts, briljante ballonnenkunstjes en professionele schminkers komt te staan.

Voor de allerkleinsten onder ons, vinden moeders bovendien een babyverschoonhoek in het damestoilet, terwijl er voor invalide mensen een rolstoelingang en een invalidetoilet werden voorzien.

Wie toch liever thuis van onze kookkunsten geniet, kan nog steeds bij onze afhaalbalie terecht. Alle gerechten die in het restaurant worden geserveerd alsook klassieke rijsttafels, kunnen ook telefonisch aan aantrekkelijke prijzen worden besteld. Zo haalt u het beste van China in bij u in huis!

Smakelijk!

1209977927 79
1217961986 77
1241914166 83
1489420018 69

1. Na een klein opstootje is alles weer perfect opgelost door dit bedrijf! Het eten was overheerlijk en zeker voor herhaling vatbaar. Personeel aan de deur ook vriendelijk :)

2. Vandaag ajam pangang geprobeerd. Bah nooit weer... Zoveel botjes en harde stukken erin...

3. Het is ons deze keer tegengevallen. Aangezien we er.
    Al vaak zijn geweest. Het is nu echt achteruit gegaan. Bediening gooide drinken om bij het brengen. Tafel nat en glas op de grond. Later pas een andere tafel terwijl we er al 20 min hadden gezeten. Glas en opgerold tafelkleed lag er nog toen we weg gingen. Borden werden eerst niet opgehaald pas nadat we er wat van hebben gezegd. Het rook er muf. Weinig personeel en niet vriendelijk. Glazen bleven allemaal staan op de bar. En niets aangevuld. Zijn we van daar echt niet gewend. Heeft zn beste tijd wel gehad.

4. Familie Brummer

Wij waren met 18 personen op 2e Kerstdag bij China tuin in Hengelo. Bij aankomst werden we bijzonder hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Het eten was zeer goed en bijzonder uitgebreid in keuze. Al met al kan ik China tuin warm aanbevelen, het is zeer de moeite waard om hier met je familie en vrienden naar toe te gaan.
    Fam. Brummer Almelo.

5. Heeft zijn beste tijd gehad. Bediening zeer slecht en sacherijnig. Bijvullen van etenswaren zeer slecht. Rotzooi bij de bar… kortom een zooitje. En dan de all in prijs… achteraf betalen voor de genuttigde alcohol. Dan zegt die 6 euro extra ook niks. Alcoholische drankjes worden anderhalf keer zo duur op deze manier. Slim hoor.

6. Prima en fijne verjaardag gevierd samen met kinderen en kleinkind!

7. ingrid wilmer

Ondanks de kerstdrukte was het gezellig, alles was voldoende aanwezig.

8. Heb voor het eerst thuis laten bezorgen niets dan lof. Snel bezorgd goed warm en lekker. Heb er alleen 2 dagen van moeten eten omdat het te veel was maar dat is geen minpuntje, kwam goed uit want de volgende dag was het zaterdag.

9. Heerlijk gegeten alles lekker vers en voldoende keus.

10. Onbekend

Afhaalmenu. Botten in de Ajam pangang.

11. Erg lekker gegeten, prima prijs/kwaliteit verhouding! Niks mis mee.

12. Afhaal: Was daar rond 20.00. Eten was oud en kip had een rare smaak. Alsof het te lang in de magnetron heeft gelegen.

13. Zeer trage bediening.

14. Tapermouse

Het was gewoon veel geld voor weinig keus.

15. Het eten is altijd goed, er is voldoende keus. Het personeel werkt kei hard om iedereen te helpen. Wij komen hier al ruim 2 jaar een keer per maand ongeveer. Het is er vaak wel druk en dat is een goed teken. Een teken dat het vers is en dat mensen tevreden zijn, anders komen ze niet terug.

16. Na de beloofde 15 minuten nog 30 minuten extra moeten wachten op een niet al te lastige bestelling. Het eten was voldoende, maar het lange wachten overschaduwde de avond. (De nadruk lag meer op de bezorgdienst dan op de wachtende afhalers, geef dit bij het bestellen dan aan.)

17. jeroen van ling

Matig restaurant in eten en bediening...wel mooie inrichting.

18. marion egberink

Na lange tijd weer eens gegeten bij dit restaurant... echter in kwaliteit sterk achteruit gegaan. Jammer, zowel eten als bereiding onder de maat.

19. Maurits

Gisteren wezen eten met z'n tweeën. De kok achter de bakplaat hanteert zijn eigen volgorde zodat we uiteindelijk apart zaten te eten. Bij de grill stond een kok met druppelend bloed op zijn voorhoofd waar hij continu aan zat te krabben. Op de vraag of alles naar wens was bij het afrekenen gaven we een oordeel over de veel te doorbakken zalm. We kregen te horen dat dit kon gebeuren. Punt uit. Wij komen niet weer.

20. Hans Vinken

Vorige week vrijdag hier voor het eerst eerst geweest! Leuk en vlot personeel en lekker gegeten. Veel variatie qua eten drinken en toetjes! Ik kom hier zeker weer een tweede keer!

21. Gereserveerd voor 19 mensen, dag van te voren nog eens gebeld voor extra bevestiging! Puntje bij paaltje geen plaats! Geen oplossing en geen eten! Wat een slecht bedrijf!!

22. Ik heb nog nooit zo'n slechte bediening en klant onvriendelijk personeel gezien. Al hangend op de glazen tussenwand werd onze bestelling opgenomen en dan gedraagt het bedienend personeel zich of ze al jaren bij je in de klas hebben gezeten. Het aanvullend personeel was ook zeer vriendelijk mijn vrouw werd aan de kant gedrukt door de vrouw die alles bijvult, als het al werd bijgevuld. Over smaak valt te twisten maar als ik kijk voor wat je krijgt voor wat je betaald dan zijn er in de buurt betere opties.

23. Zeer goede kwaliteit en ruime keus. Wij vinden het steeds beter worden. Top bediening, zeer vriendelijk!
    We komen graag weer terug.

24. Marjolijn

25. Jammer dat er geen taart meer in het assortiment was en het tafeltje was erg ongezellig. Ook zaten we op de tocht..

26. Chris Greenfield

27. jannnie

Ideaal voor de kinderen, de nieuwe speelkamer met die leuke clown!
    En de nieuwe sushibar! Heerlijk genieten!!

28. Het is jammer dat China tuin nu een lopend buffet is geworden, vroeger ca. 15 jaar geleden, kwam ik hier speciaal voor bepaalde gerechten op de menukaart hier eten. Nu vind ik die speciale gerechten niet meer terug. Het personeel nu is ook niet meer zoals toen. Voorheen kwam er altijd de hostess of de baas even een babbeltje maken, nu is het zo chaotisch en is het daar te druk voor.

Het eten vind ik nu gemiddeld en niet meer bijzonder, daardoor kom ik hier eigenlijk nooit meer. terwijl ik hier al vanaf kinds af aan kwam. Jammer dat ze nu hebben gekozen voor het snelle geld en fastfood. En ben zelf geen fan meer van een lopende buffet, alleen wanneer je met een grote groep bent en met kinderen. Je gaat niet naar zoiets als je lekker met z'n 2-en romantisch wil eten, voorheen kon dit nog wel.

29. Erg lekker eten, zeer ruime keus. Bediening heeft een gevoel voor humor, maar zorgt er toch voor dat alles, ook al is er een volle zaal, op de goede plek terecht komt. Wokken gaat erg snel, en de kant-en-klare maaltijden zijn altijd gloeiend heet. Een echte aanrader dus!

30. Zeer vriendelijke personeel. Er is eten naar ruime keuze.

Sfeer is super vooral de kroonluchters.

Prijs is redelijk betaalbaar.

31. Dit wok restaurant is echt het beste wat er is tot nu toe.

Ik kom hier met mijn man 1 x in de maand.!

Alles is netjes en perfect, vriendelijke personeel en de bazin is zeer vriendelijk! Het zijn beleefde mensen.

Veel keuze met het eten en lekkere toetjes, je ziet het niet gauw met gebak en pudding, echt geweldig. Echt een aanrader.

32. Zeer teleurstellende ervaring.

Eten was niets bijzonders, sfeer erg kaal, een grote zaal vol met mensen. Een van de kinderen heeft er 30 minuten overgedaan om een bieflapje gegrild te krijgen. Kwam met tranen in zijn ogen met friet met kipnuggets op zijn bord aan tafel, bieflapje niet terug gezien.

Desserts erg goedkoop, ijs is van slechte kwaliteit.

33. Heerlijk gegeten, ruime keuze in groente en vlees, lekkere sushi en zeer betaalbaar.

34. Simone 74 punten

Ruime sortering in groenten, vlees en vis. Ook lekker veel toetjes, mmm! Altijd heerlijk smullen hier.

35. Super wokrestaurant, ben al bij vele andere wezen eten maar deze springt er toch bovenuit. Krijg nu alweer zin om te gaan.

36. fam dageraad

Top restaurant! Vriendelijk personeel, erg lekker eten met veel variatie, genoeg parkeergelegenheid en de aankleding is super!

Kortom wij zullen zeker vaker komen.

37. Het was zo goed als leeg toch werden we op een tochtige hoek geplaatst. Na een nieuwe plek gevraagd te hebben, keek ik goed rond. Prachtige hanglampen, mooie verdeling, maar dan die goedkope bruine slechtzittende hoezen.

Als eerste was de bami koud en de nasi lauw. Naast dat er geen Chinese bami was, zag ik meer dan een paar lege plekken in het buffet waar verschillende bijgerechten hoorden. Die werden pas om 18.00 aangevuld. Het assortiment is drastisch veranderd. Meer groenten en minder vleesgerechten. Mijn favoriet ku lu yuk zat er niet meer bij. Het ijs is ook niet meer van van der Poel. Niet echt de 21 euro p.p. waard. Exclusief drankjes.

38. Was er gisteravond sinds een hele tijd weer geweest, en vond het perfekt allemaal, dit wordt mijn favoriete wok. Vriendelijk personeel, linnen tafelkleden.

En servetten, hele verse groenten, vlees en fruit, toiletten schoon en fris, slagroom uit een machine en niet uit een spuitbus.

Vele soorten vis, vlees voor de gril en bakplaat en voor het wokken veel keus uit vlees enz.

Een aanrader.

39. De sfeer is kil en koud, bediening arrogant. Lang niet alle personeel is even vriendelijk. Het eten ging wel hoewel de lamskotelet aardig was aangebrand.
    Niet echt een aanrader.

40. China tuin heeft een aardige keuze, vooral voor een klein wok restaurant. De sfeer is gezellig en de bediening vriendelijk. Nadeel is dat je beperkt wordt tot 2 stuks vlees of vis op de gril, maar goed dan loop je wat vaker.

Af en toe duurt het wel lang voor de lege bakken worden bijgevuld.

We zullen er vaker komen al is het niet de topper van ons gezin, China tuin is toch een prima restaurant.

41. Ik heb nog nooit zoveel keuze gezien en ik ben in redelijk veel wokrestaurants geweest.

Er is keuze uit diverse koude voorgerechten, soep, maar ook vele voorgerechten van de grill. Echt geweldig! Geldt voor zowel voor-, hoofd- als nagerechten.

Niet alleen de kwantiteit, maar ook de kwaliteit is uitstekend.

Sfeer is goed, restaurant ziet er mooi en schoon uit. Bediening is zeer vriendelijk en correct.

Dit restaurant is een echte aanrader!

42. kees 49 punten

Inrichting ziet er goed uit, echter nogal massaal. Het eten is niet zo geweldig, het vlees ziet er niet zo goed uit, ook minder keus wat betreft voorgerechten. Geen aanrader.

43. We komen er enkele keren per jaar. En we genieten er iedere keer weer van. Het is mooi verbouwd. Personeel is vriendelijk. Borden worden netjes weggehaald en er word regelmatig gevraagd of je nog iets te drinken wilt.

Het is inderdaad in het weekend een stuk drukker dan door de week.

Wij gaan met de hele familie wel eens in het weekend daar eten en we zorgen dan dat we rond half zes daar zijn, dan is het heel goed te doen.

Verder wordt alles netjes aangevuld. Dus alle lof voor dit restaurant.

44. Uitstekend restaurant, diverse vis soorten, sushi, vlees, tepan yaki is uitstekend. Er word continue gevraagd of je nog wat drinken wilt, hartstikke goede service. Ik kom hier minstens 1 x per maand. Nog nooit een slechte ervaring gehad.

45. Lekker eten.

Jammer dat drinken niet inbegrepen is.

46. Josephine

Ik ben in het weekend met een groep van 9 personen geweest. Hartstikke goed en gezellig. Het zag er geweldig uit, wat een entourage, wellicht wel iets te chique voor een wokrestaurant, maar het eten was erg goed. Eten werd goed bijgevuld. Er is veel keuze: Sushi, salades, wok, grill, bakplaat en kant en klaar eten. Het nagerecht was ook verrukkelijk. Flamberen en de chocoladefontein... Heerlijk! De koks waren ook vriendelijk, alhoewel de Nederlandse taal niet uitstekend was, probeerden zij wel een praatje met je te maken. De bediening sprak vloeiend Nederlands en waren beleefd en vriendelijk.

Het was de eerste keer dat ik dit restaurant heb bezocht, maar zeker niet de laatste keer. De prijs/kwaliteit verhouding is zeker de moeite waard, waar kun je nou voor 21 euro zoveel heerlijke vis eten!

47. We zijn d'r met 9 mensen geweest. Het was aardig druk, maar goed te doen. Het is erg veel veranderd sinds vroeger. Zo'n 8 jaar geleden ben ik ook geweest. Het ziet er allemaal een stuk netter, schoner en mooier uit. Heel het interieur was veranderd.
    Heb me helemaal vol gegeten. Erg veel keuze aan eten. Wanneer je je bord leeg hebt, wordt het binnen 5min opgeruimd zodat je een nieuw schoon bord kan pakken! Echt de moeite waard om er terug te komen. Een aanrader!

48. Wij zijn hier geweest met de hele familie.

Gezellig, maar veel "te" druk.

Je kon je kont niet keren.

Hierdoor zeer lange wachttijden.

Wel werd alles zeer goed bijgevuld.

Personeel praat geen of slecht Nederlands.

Het is niet leuk als je iets 4 keer moet herhalen of als je iets krijgt wat je niet hebt besteld.

Pannen werden wel goed schoongemaakt, maar wat gebeurt er met de lepel waarmee het eten wordt opgeschept?

Verder geen ernstige misstanden tegengekomen.

Geen rolstoel ingang?

Wij zijn hier een tijd geleden geweest, voor de verbouwing. Mooi verbouwd.

Maar we komen hier niet weer. De prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Het wordt afgedaan als zeer luxe restaurant, maar dat klopt niet in verhouding met het eten.

49. Heerlijk eten, voor een goede prijs. Er is veel keuze in sausen en gerechten. Verder is het persneel erg vriendelijk en gaat de bediening erg vlot. Het restaurant en de keuken zien er goed en hygienisch uit.

we komen zeker de volgende keer weer.

50. Heerlijk, gezellig restaurant met een zeer mooi interieur!

We hebben heerlijk gegeten, de kinderen waren ook zeer tevreden en hebben zich ook prima vermaakt. Het personeel was ook zeer vriendelijk. Voor ons was dit de eerste keer maar zeker niet de laatste keer.

51. Gewoon lekker wokken voor een goede prijs met je familie ofzo. Ik vind het gezellig en lekker!

52. Tevreden Klant

Laat ik het zo zeggen, het doet er totaal niet toe of een kok al dan niet aantrekkelijk is of dat het personeel al dan niet "Moeders Mooiste" is.. Wel vind ik dat personeel er representatief en hygiënisch uit moet zien, correct en klantvriendelijk moet zijn, en ook dat de maaltijden hygiënisch bereid moeten worden. Als er alleen maar personeel aangenomen wordt om de looks, dan was half Nederland werkeloos. Chinese mensen zien er nu eenmaal anders uit dan Westerlingen.. Ook is het een kwestie van persoonlijke smaak, Oosterlingen vinden bijvoorbeeld Westerlingen grof en er ook niet aantrekkelijk uitzien. Maar goed, over smaak valt niet te twisten, of het nu om eten of om uiterlijkheden gaat. Als je klachten hebt over bepaalde personeelsleden dan kun je vriendelijk om de Nederlandse bedrijfsleider vragen, in dit geval is de bedrijfsleider Sandy. Het is inderdaad zo dat het gros van het Chinese personeel die hier werkt geen woord Nederlands kan. Verder vind ik persoonlijk het eten prima.

53. Ik vond het eten juist uitstekend en zeker niet drapperig zoals de vorige recensie. Onzin! Erg lekker gegeten voor een zeer lage prijs. Waar eet je je buik nog vol voor 15 euro inclusief voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht??

54. ben met mijn vrienden vorig week geweest en het was niet zoals we het gehoort hebben.De zaak was wel mooi maar de bediening waardeloos en arrogante meiden.Het eten was drapperig en het zag er onhygienisch uit achter de wok.eerste keer en laatste keer voor ons.

55. Jan van der Sluis

Prachtig restaurant, heerlijk gegegeten en de prijzen waren zeeeer aangenaam. Prachtige waterval bij entree, prachtige lampen en kroonluchters en zelfs een gave chocoladefontein!! goede service en natuurlijk heerlijk gegeten.. Ga zo door!!!

56. wat je wil zien zie je ook die hier boven.
    het eten was supper de bediening supper
    mooi restaurant en schoon een woord geweldig goed aan te bevelen voor iederen om eens lekker te gaan wokken

57. wij zijn met ons gezin net na de opening wezen eten.
    Wij vonden het helemaal super.het eten was ontzettend lekker.Onze kids vonden het ook leuk en erg lekker.We hadden geluk dat er nog een tafeltje vrij was dus reserveren we de volgende keer wel. Wij komen zeker vaker daar eten.

58. johanna van den buren

Ik ben tijdens de heropening geweest en het was erg mooi het is erg verandert vergeleken met voor de verbouwing. De sfeer was goed, het eten was geweldig en het personeel was zeer gastvrij.

59. Sam de Bakker

Prachtig restaurant, ik was er tijdens de pre-opening. Het heeft een heel nieuw jasje en inhoud gekregen. Het eten was uitstekend. Het was erg sfeervol. De 5 koks die ik heb gezien waren geen aantrekkelijke mannen, maar koken konden ze wel!

60. Vanuit ons tafeltje konden we op het wokgebeuren kijken.2 van de 3 "koks"waren TE vies om naar te kijken.1 kok spuugde zo in de hoek van de keuken.Een natte doek over de vloer werd ook gebruikt om het vleesmes "schoon"te maken.Vlees op de grond..werd weer opgeraapt en gebakken.Ik heb gekotst.Nooit weer dit vieze restaurant.

61. Lekker eten en prijs/kwaliteit is zeker goed. Verder is de service ook goed