1 positieve stem1 negatieve stem

ma 10:00 - 19:00
di 09:00 - 19:00

1 positieve stem1 negatieve stem

1. Harrie Peeters

Vandaag van een heerlijke lunch genoten bij Lunch & Zo in de Veestraat. De menukaart is veelomvattend zowel voor lunch als dinner. De bediening is top en het eten kwam snel door ondanks dat de zaak tot de laatste stoel bezet was. Een aanrader zowel voor zakelijk als winkelend publiek.

2. Een topper in de stad met een super goede prijs kwaliteitsverhouding.
    Een aanrader voor jong en oud .

3. Kom al jaren in deze zaak ( voorheen De Smickelerie ) prijs kwaliteit is uitstekend , de bediening zijn vakmensen en de sfeer is optimaal. Prachtig terras voor de deur met nieuwe windschermen van hoge kwaliteit. Een aanrader voor iedereen.

4. Bij Lunch & zo gegeten, kwaliteit uitstekend, bediening zeer gastvrij, prijs uitstekend. Een bezoek aan dit restaurant is door ons aan te bevelen.

5. Vorige week gingen wij voor de verandering eens op zoek naar een ander restaurantje/eetgelegenheid, dan waar we doorgaans gaan eten. We hadden Lunch & zo uitgekozen.

Wij hadden voor ons vieren een hamburgermenu american style besteld, en de borden met de hamburgers kwamen heel snel op tafel.

De hamburger in zijn geheel en het broodje waren heel kleffig. De ingrediënten zoals tomaat, ei, uien, kaas etc waren heel matig, en zeer weinig.

Voor 2,60 per persoon kon je friet met mayonaise bij je hamburgermenu bestellen, en dat hadden wij ook gedaan.
    De frietjes waren jammergenoeg bikkelhard, en heel weinig mayonaise.

Na afloop vroeg de serveerster ons of het had gesmaakt, en wij hebben beleefd en eerlijk gezegd dat we het slecht vonden. Hier werd nagenoeg niet op gereageerd, en persoonlijk vind ik dat jammer. Je kunt als eetgelegenheid zeker iets met klachten van klanten doen, zodat het in de toekomst verbeterd kan worden.