Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant Witte verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Ik heb op 6december met vrienden gedineerd in restaurant Witte.
    Het was een prima ervaring, een ruime zitplaats, geen muziek. Het eten werd keurig opgediend, en last but nog least was de smaak voortreffelijk.
    Een echt avondje “uit eten”

2. Bas van Donselaar

Restaurant Witte belooft een klassieke Franse keuken en serveert inderdaad het beste wat dat land aan culinairs te bieden heeft: steak tartare, sole meuniere, coquilles etc. Je proeft dat Witte werkt met de beste producten, die goed bereidt en er verder geen poespas bij levert. Eerlijk eten noemt men dat. De chef weet er echter ook heerlijke sauzen bij te maken die de gerechten nog net wat verfijnder maken. Naast de prima wijnen is ook het bedienend personeel de moeite van het vermelden waard: ervaren krachten met kennis van zaken waarmee ook nog een onderhoudend gesprek te voeren valt. Kortom, een aanrader!

3. J.Broekman

Gisteravond hebben we heel lekker gegeten bij restaurant Witte en zullen dit zeker doorgeven aan anderen.
    Ook de service was prima.
    We komen zeker terug.

4. Zeer gezellig restaurant, lekker kleinschalige met een perfecte persoonlijke benadering. Uitstekend wijnadvies en verzorgde gerechten. Srrvice met een lach. Zeker terugkomen!

5. Lambertus Wip

Lekker gegeten! Leuke ambiance, leuke bediening! 1 Klein verbeterpuntje wat mij betreft: Bij de schol een roomsausje (mag apart) serveren.

6. Een hele leuke plek, met heerlijk eten en goede wijnen. Toen we klaagden over te harde muziek werd die meteen zachter gezet.

7. Onze eerste bezoek was meteen in de roos.

Wat een heerlijke plek om te eten, drinken, jezelf te zijn en jezelf te laten verwennen door een enthousiaste equipe.

Witte geeft je een een warm gevoel in maag en geest.

8. Heerlijk gegeten en erg goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!

9. Leuke entree, Frank heet ons welkom. Goede sfeer en direct contact met onze ‘buurtafel’. Kaart is simpel maar toegankelijk. Huiskamergevoel ontbreekt enigszins in de achterruimte. Personeel lijkt niet opgeleid of gemotiveerd om in de zaak te werken. Dame in bediening is eigenlijk gewoon ‘chagerijnig’. We zijn meermaals.
    Verkeerd geïnformeerd over de kaart, en de eerste drankjes kwamen pas na 40 min. Zullen helaas geen tweede keer terug gaan.

10. Toch hoge verwachting als je de sumiere site leest.
    Eten is niet bijzonder.
    Eenvoudig en kleine porties.
    Niet nog een keer.

11. Top gegeten en top service! Heerlijk klassiek Frans eten, zalm met zuring sterrenniveau.

12. H K l e uve r

Geweldig eten in een evenzo super ambiance met een bijzonder gedreven chefkok-eigenaar, kundige bediening en mooie, sappige coquilles en een zeer goede steak tartare. Aanrader dus!

13. Echt, wat een heerlijke avond hebben hier gehad! Personeel is leuk, grappig en aardig. Het eten voortreffelijk! De wijn was verrukkelijk. De sfeer uitstekend, de aankleding sfeervol. Leuke open haard, mooie tuin. We komen zeker terug.

14. Bettie van Achthoven

Het was een 1e kennismaking met restaurant Witte. Het was een heerlijk diner in een prettige sfeer en vriendelijke bediening.

15. Judith Veenman

"Uit de losse pols zijn we hier gaan eten". Wat een bijzonder restaurant. we werden zeer hartelijk en spontaan ontvangen, een vlotte bediening met inhoudelijk juiste tips met betrekking tot de gerechten en wijn, huiselijk sfeer, goed eten, lekker. We hebben genoten van deze wonderlijke verrassing.

16. Brendan Bank

Heerlijk gegeten bij Witte. Gezellig en sfeervol. Kaart precies goed en mooie smaken. Perfecte bediening.

17. Dorien wijstma

Heerlijk, klassiek eten in een fijne sfeer. Ook de bediening is aardig en gezellig. Wat een fijne, waardevolle plek in deze buurt van Haarlem.

18. Hendrik de Swaaf

Wat hebben wij hier fantastisch gegeten: de coquilles waren werkelijk subliem, de kalfsoesters perfect en het kaasplankje formidabel! En een prachtige superwijn maakte de avond volledig! Een absolute aanrader: geen ingewikkelde toestanden maar producten van hoge kwaliteit in een smaakvolle omgeving. Humor, passie en professionaliteit zijn allemaal aanwezig! Hier komen wij zeker terug!

19. Top restaurant! Heerlijk gegeten, relaxte sfeer!

20. Bea Chandi

Erg lekker eten en vriendelijke bediening; zeer aan te raden...

21. Geweldig leuk restaurant. We hadden eerlijk gezegd ook niet anders verwacht van zo'n "Globetrotter " als Jan Willem is. Perfectionist, kieskeurig en in iedere hoedanigheid een geweldige gastheer. Kort om een aanwinst voor Kennemerland en bovenal " value for money" waar we heerlijk gegeten hebben. We zouden wel graag een menu-kaart op de website zien, om van te voren gerichter onze keus te kunnen maken, dit geld ook voor de wijnen.

Fam. Ipenburg.

22. Tommy Vader

23. Ron van der Wel

Samen met mijn vrouw en twee vrienden heerlijk gegeten. Gezellige, maar rustige sfeer. Vrolijke en vakkundige bediening. Overzichtelijke kaart met heerlijke gerechten. Wij hebben per twee voor- en hoofdgerechten steeds gedeeld. De gerechten waren om je vingers bij af te likken. Sla het kaasplankje niet over. Witte is een echte aanrader!

24. Anne-Jet van Marsbergen

Heerlijk gegeten, fijne huiselijke sfeer!

25. Heerlijk gegeten, fijne sfeer!

26. Heerlijk gegeten. Zeer goede wijn! Ik kan dit restaurant van harte aanbevelen. Je voelt en proeft hier de liefde voor het vak. Relaxte sfeer en prima prijs/kwaliteit, we komen snel weer!

27. Wat een ervaring en aanwinst op de Wagenweg
    Alles top!

28. Steer ongedwongen… spontane bedoening… eten picco bello.
    Zalm perfect vooraf en steak tartaar smikkelen.
    Kom terug en hoop dat terras er komt.

29. Claudia

Vrolijke bediening, lekker eten, ontspannen sfeer.

30. Beperkte kaart, maar met verrassende gerechten en alles met vakmanschap bereid.
    Keuze uit aantal zeer goede wijnen.
    Prettige bediening, goede ambiance. Een aanwinst voor Haarlem.

31. Relaxte sfeer zeer gastvrij ontvangen. Heerlijk coquilles vooraf en de tonijnsteak was mals en lekker gekruid. We komen graag weer.

32. Heerlijk gegeten en goede wijn aanbevolen. Er mist nog iets aan de sfeer.

33. Leuke internationale sfeer met ruime keuze van voortreffelijke wijnen uit verschillende landen en het eten van uitstekende kwaliteit. Alle drie hadden we andere gerechten gekozen en ze waren alle drie top.
    Een zeer attente en informative service en fijne achtergrond muziek maakten de ervaring nog beter.

34. M.van nifterik

Een sfeervolle plek waar je het misschien niet verwacht in haarlem.
    De gastvrijheid is echt fantastisch, heerlijke wijnen en Italiaans bier geven je ook een goed gevoel.
    En het eten? Wij zeggen… eerlijk en heerlijk.
    Zeker een bezoek of meerdere waard.

35. In een mooie ambiance heerlijk gegeten voor een scherpe prijs verzorgd door een top bediening!

36. Heerlijk met vriendin aan t raam gezeten. We werden verwend met heerlijk eten, -die zalm...!-, en goede wijn. Voelden ons echt welkom deze avond. Kom graag terug!

37. Leuke, goede en gezellige bediening, heerlijk gegeten, nieuw maar een echte aanrader, je avond wordt gemaakt door horecamensen die hun sporen verdient hebben, en die weten, hoe een goede en gezellige avond uit hoort te zijn.

38. Afgelopen donderdag voor het eerste gegeten bij Witte. Asperges, wat een heerlijkheid, ook de steak tartaar was een feestje. En dan dat kaasplankje om je vingers bij op te eten. Goede kwaliteit, pure ingredienten zonder teveel opschmuk, precies waar we van houden. Zelf de vraag of we nog zin hadden in èxtra asperges. Bediening was top, aan de ene kant correct aan de andere kant losjes. Iedereen (inclusief de kok die ook nog even gezellig aanschoof) deed echt hun best ons een fijne avond te bieden. Een goed begin !!

39. Louise

Wat onsvooral stoorde was het feit dat om 20u 4 mei de muziek pas stil werd gezet nadat de gasten hierom verzocht hadden ong 1 min (ervoor was een soort van generale gedaan wat volgens het personeel voeldoende was = geen respect voordat wij nu in vrede leven.
    Tevens was de steak tartare niet super. Kortom wij komen niet meer terug.

40. Ingrid

Sfeervol, rustig interieur van het restaurant.
    Net 5 weken open.
    Fijne ruimte tussen de tafeltjes, privacy.
    Er is ook een mooie aparte ruimte voor een grotere groep om te kunnen dineren.
    Aardig deskundig personeel en goede bediening. Heerlijk eten.
    De kok, meneer Dankelman, komt bij je tafel langs. Dit werd door ons zeer gewaardeerd.
    Prijs, kwaliteit en hoeveelheid in goede verhoudingen.
    Veel succes met " Witte"! Wij komen graag nog een keer dineren.

41. Prima gegeten, zeer vriendelijke en enthousiaste bediening. De prijs/kwaliteit beleving wordt negatief beïnvloed doordat bij een gerecht een zeer kleine portie friet (1 persoons?) wordt meegeleverd en er voor een extra portie gewoon nog een extra bijdrage wordt gevraagd, terwijl de gerechten toch al stevig geprijsd zijn. Staat keurig op de kaart, maar voelt toch niet helemaal ok.

42. Rico

43. Lotte Toet

44. Eigenlijk was het zo perfect dat ik het liever voor mijzelf zou willen houden, dus als je dit leest, ga er snel naar toe voor dat je geen plaats meer krijgt.

45. Wij hebben heerlijk gegeten bij Witte. Hoog kwaliteit, traditioneel Franse keuken en heerlijke wijnen, ook van buiten Frankrijk.

Vorige pagina