Bezorgrestaurants in de buurt van Lo Stivale

1341942562 62
1511916416 67
1519306583 65

1. Jeanine en Kees Houtepen

Kwamen hier jaren geleden vaak en graag, maar hebben lange tijd in Azië gewoond. Bij terugkomst blijkt het eten nog steeds prima en authentiek, maar heeft Tomasso de zaak ook leuk opgeknapt! Complimenten!

2. Wat een slechte zaak. Eigenaar is heel nors en onaardig. Hij behandelt klanten erg onaardig. De eigenaar kreeg ruzie met andere klanten midden in het restaurant, omdat zij ergens klachten over hadden. De sfeer was dus ook ver te zoeken. Tevens is het eten van matige kwaliteit.

3. E. Mosselman

Kom er al jaren en heb er altijd lekker gegeten en gedronken.

4. Uitstekende bediening en een uitzonderlijk goede kwaliteit eten. En keuze mogelijk uit voortreffelijke wijnen.

5. Prima kaart, vriendelijke bediening

6. Aardig restaurant, maar toch zijn we niet tevreden. Brood in een papieren zakje, niet lekker knapperig. Ossenhaas zelf was oké, maar dreef bijna in de olie en de zeebaars was oké, maar het bedje van aardappelen en groente was veel te zout. Toen ik dit wilde delen stond de eigenaar hier niet voor open, ik kon mijn kritiek niet kwijt.

Ik kom hier niet meer terug.

7. Heerlijke pizza en voortreffelijke verse salade

8. Astrid Esquinas

Alles was erg goed. De sfeer was fijn. Het eten was heerlijk. We hadden er een heerlijke wijn bij. Wij zullen zeker terugkomen. Top

9. Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Gevarieerd menu, aangename sfeer en vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. We zijn nog nooit zo behandeld in een restaurant. Bij het opnemen van de bestelling gevraagd of we wat pasta bij het hoofdgerecht konden krijgen. Het (nieuwe) meisje keek alsof ze water zag branden en deelde ons mee dat pasta eigenlijk alleen om af te halen was. Gezegd het dan maar zo te laten. Vervolgens hoorden we bij de tafel naast ons van een ander meisje dat er ook een voorgerecht was buiten de kaart om, dit was ons helaas niet verteld. Ook kwam er bij iedereen met carpaccio een mooie pepermolen en olie bij kijken, maar ook dit werd bij ons niet gedaan. Bij het opnemen bij de tafel naast ons wordt vervolgens door het andere meisje aangeboden dat het ook mogelijk is om pasta te krijgen bij de hoofdgerechten. Het nagerecht werd ons voorgezet door de eigenaar zonder een enkel woord.

Nadat we de (verkeerde) rekening gepresenteerd kregen door het nieuwe meisje met geljik de vraag of we wilden pinnen of contant betalen, wilden we de eigenaar hier toch nog even op aanspreken. Deze deelde ons mee dat we over kleine dingen aan het zeuren waren, dat het meisje nieuw was en dat het flauwekul was. Als we de volgende keer kwamen zouden we er wel pasta bij krijgen, toen ik zei dat ik de volgende keer niet meer kwam, werd hij helemaal kwaad. Of we even gewoon wilden betalen en vooral niet te veel lawaai wilden maken. Het was niet mijn bedoeling het meisje af te zeiken, maar wilde het wel gezegd hebben zodat ze dit kunnen verbeteren. Ik ben nog nooit zo behandeld in een restaurant en kom er nooit meer terug.

11. Said en Kimberly

Hele vriendelijke personeel en een hele goede service. Eten was heel lekker (vooral het voorgerecht de zalm met geitenkaas; echt een aanrader!). We hoefden niet lang te wachten op het eten en de sfeer was prima.

12. Raymond van Ligten

Verrassend goed Italiaans restaurant in nota bene Etten-Leur. Bediening heel vriendelijk, eten heel erg goed. Ervaring wel gebaseerd op eenmalig bezoek. Geen pizza gegeten, maar risotto met gamba's en zeebaars met couscous.

13. Zeer teleurstellende maaltijd, onze stamppot ziet er nog beter uit. We zaten met tegenzin te eten. De mensen naast ons zaten de hele avond hard te schelden op elkaars verhalen. Wat een vreemde ervaring, zo'n restaurant.

14. Mooi restaurant, leuke setting. Hadden een heerlijk 2-persoons tafeltje. Bediening heel snel en heel vriendelijk. En het eten, eigenlijk in 1 woord voortreffelijk! Voorgerechten waren zeer goed en zeer vers bereid. Zag er mooi uit op het bord en smaakte zeer goed. Als hoofdgerecht hadden wij pizza en deze waren ook van zeer goede kwaliteit met verse ingrediënten. Er staat een zeer mooi 3 gangen menu voor € 29,50 op de kaart. We gaan zeker snel eens terug om die ook te proeven!

Een absolute aanrader!!

15. We zijn hier 3x geweest en gaan zeker vaker. Dit staat hier onder pizzeria's, maar ik vind dat het gewoon bij Italiaanse restaurants hoort. Echt Italiaans menu, niet te standaard. Mijn man is Italiaans, dus dat vinden we een pluspunt. De eigenaar is tegen ons steeds vriendelijk. Bediening ook. Goed eten.

16. Henriette

Heerlijk eten in een rustige, relaxte sfeer. Vriendelijke en attente bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Voor een goede prijs-/kwaliteitverhouding eet je hier gevarieerde Italiaanse gerechten. Na renovatie mooier aangekleed (en kwalitatief verbeterd) maar het pand blijft zijn beperkingen hebben voor een restaurant.

18. Na lange tijd weer eens gaan kijken... Je klanten welkom heten is voor de eigenaar net iets te veel...dat deed hij dan ook niet.
    Eten was niet slecht maar de eigenaar was druk met een vaste klant... Aan het klagen dat het zo rustig was... Misschien eens bij jezelf te raden gaan waarom klanten niet komen... Maar gelukkig had hij zijn horloge nog wat hij uitgebreidt aan het showen was...
    Amateurisme ten top... Dit kan een leuke zaak zijn..... Maar dan wel met een andere eigenaar...

19. Wat een afknapper!
    We bestelden beiden een glaasje lambrusco en deze was kennelijk al enige tijd geopend geweest. Op geen enkele wijze nog mousserend. We besloten het maar zo te laten. Het aan alle tafels geserveerde schaaltje olijven was helaas ook niets aan ons besteed, maar daar ga je uiteraard ook niets over zeggen. Bij het voorgerecht kwam "de baas" vragen of we nog iets wilden drinken. Toen ik zei dat ik graag een andere wijn wilde omdat deze niet was zoals hij hoorde te zijn, werd daar niets mee gedaan. Behalve dan dat daarmee zijn irritatie gewekt was. Vanaf dat moment werden borden zwijgend op onze tafel gezet zonder enige vorm van contact.

Conclusie: het eten was was niet slecht, maar hier eten is niet voor herhaling vatbaar. De twee jonge knullen in de bediening doen hun best maar zijn erg verlegen. De baas lijkt een afkeur voor klanten te hebben.

20. Al diverse keren hier gegeten.

Eten is iedere keer prima. Al verschillende gerechten geprobeerd en nog niet teleurgesteld geweest.

Bediening is vriendelijk, wel een beetje schichtig.

Toptentje waarvan je echt kunt zeggen dat je waar voor je geld krijgt.

Een minpuntje, de zaak mag weer eens opgeknapt worden. Erg sobere inrichting...

21. Lekker gegeten alleen de bijgerechten zijn minimaal. De eigenaar was behoorlijk onvriendelijk/chagerijnig en we voelden ons niet echt welkom.

22. Afgelopen vrijdag voor het eerst gegeten hier. Ondanks de drukte verliep alles vlotjes en gesmeerd. Van authenticiteit was zeker te spreken met name de streekgerechten uit Calabrië.

Mocht je een beetje krap zitten met je budget en toch van een lekkere wijn houden de huiswijn is ook van prima kwaliteit.

Prijs-kwaliteit is goed in verhouding en ook met de kwantiteit zit het welletjes. De bediening is ook zeer vriendelijk en denkt met je mee.

Al met al een echte aanrader.

23. Voor de 2e keer een poging gewaagd bij Lo Stivale nadat we de eerste keer lelijk bekeken werden toen we uiteindelijk met een cadeaubon wilden afrekenen en een opmerking maakte over een (terechte) 'fout' in de rekening.

Echter ook deze keer weer teleurgesteld. Baas is onvriendelijk, ober deed zijn best.

Pizza's waren een teleurstelling en de pasta was zeer gewoontjes. Desserts waren wel lekker.

Interieur mag eens opgefrist worden.

24. Hoofdgerechten zijn 'overpriced' voor de kwantiteit en kwaliteit die je op tafel krijgt. Bijgerecht betreft een schaaltje met plukje spinazie en 8 partjes aardappel, te delen met z'n 4-en. Wellicht een poging tot Haute Cuisine d'Italie? Mist smaakexplosie en verrassing die daartoe behoort.

Bediening vriendelijk, sfeer goed.

25. Eten is redelijk tot goed. Heb alleen altijd het idee dat ze niet echt blij zijn als je daar komt eten. Ze hebben aardig wat boter op hun hoofd, zeer arrogante houding. Zonde, want kan best een leuke tent zijn.

26. Wel aardig, maar niet geweldig... Frutti di Mare pizza was erg vet en de sappen dropen van de pizza af. Pasta om af te halen is er wel erg goed, in het restaurant niet... Te weinig keus in pasta's.

Baas is aardig, maar soms te bemoeizuchtig met klanten die dit niet op prijs stellen.

27. Jessica

Afgelopen zondag heb ik gegeten bij Lo Stivale.
    Was heerlijk.

28. Gisteren hier voor het eerst gegeten. We zaten buiten en werden vriendelijk bediend. Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. Wij komen zeker terug!

29. Super Restaurant!

30. Patricia

Heerlijk gegeten! Alleen de wijn vonden wij niet te drinken, deze had een hele vieze nasmaak.

Bediening was niet al te vrolijk ingesteld alleen de baas was vriendelijk tegen de klanten.

Al met al niet slecht.

31. Door Andy

Ja het is waar. De baas eruit uit circus. Ik hou niet van dit restaurant. Binnenin is heel vervelend, het personeel is amateur.

32. The food was perfect, stuff very nice, except boss - who looks like clown.

33. Regelmatig geweest. Was vroeger aanzienlijk beter. Keuken nog steeds niet verkeerd, maar tafels staan te dicht op elkaar en op de eigenaar na is de bediening abominabel.

34. Gezellige sfeer, overheerlijk eten en verslavend

35. Ontvangst abnormaal slecht. Soep was schandalig. Bediening zonder respect. Gedwongen menu had een zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding.Prijs los gerecht wilde men niet noemen!

2,1
  36. C. Baremans

Vriendelijke ontvangst en bediening. Even dachten we dat we het voorstel kregen om iets te eten waarin pieren verwerkt waren. Bleek om peren te gaan! Heerlijk gegeten

37. Prima restaurant. Vriendelijke bediening, eten is prima in orde

38. Lang wachten, arrogante bediening, slecht eten.
    Dit mag geen italiaans restaurant heten.