De Chinese Muur in Erp

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

De Chinese Muur Erp is het nieuwe, unieke Aziatisch All you van eat restaurant in Erp. Wij bieden u de mogelijkheid om, zowel met z'n tweeën als met grote gezelschappen, in een geweldige ambiance onbeperkt te genieten van de beste Koreaanse BBQ, Chinese hotpot, Wok, Fusion en de traditionele Chinese keuken en nog veel meer.

• All-inclusive

1419876100 84
1456151925 66
1482063229 86

1. Marga de Koning

We vonden het eten wel lekker en goed.
    Alleen was er iedere keer heel veel op en werd het heel slecht aangevuld.
    Dit vind ik heel erg jammer, ook omdat er dus gerechten waren die we niet.
    Gehad hebben omdat het zo slecht aangevuld werd.
    We zijn hier vaker geweest en toen was het vele malen beter dan nu.
    Ik lees deze recensies hieronder dus vaker erg jammer.

2. Koud, niet vers en zeer slecht.
    We waren hier met het gezin. Aantal jaren geleden al eens geweest. Maar toen was het nog goed. Nu echt het tegenovergestelde. Drinken moet je uit flessen uit een koelkast pakken. Dit is al raar. Geen bediening aan tafel voor drinken. Maar goed, we komen voor het eten. Dit was ronduit slecht te noemen. Aan de wok en grill stond maar 1 man te werken en kon het amper aan. Eten was niet lekker alsmede de sauzen van het wokken. Kinderen wilde frietjes en snacks, maar dat was er het 1e uur niet. Maar je betaald wel. Bakken bleven echt lang leeg. Dan maar wat mini loempia's. Toen mijn zoon zei ze niet lekker te vinden en dat er een rare smaak en zat rook ik eraan en het gehakt wat erin zat was gewoon zuur. Overigens alle andere bakken waar het buffet eten in zou moeten zitten, waren binnen de kortste keren leeg en werden amper aangevuld. Iedereen klaagde erover. Dit is echt de slechtste wok die je maar kunt bedenken en ik raad het iedereen af. Ik heb mijn 1e bord al laten staan terwijl ik normaal wel een aantal keer loop. Dit is echt zonde van je geld.

1,7
  3. willy kornuyt

Heerlijk gegeten vriendelijke bediening zoals altijd top !!

4. J vd kuijlen

Het is een mooi goed verzorgt restaurant waar je heerlijk kunt eten en lekker genieten. Wij komen er graag terug het was gezellig.

5. Noud en Ria van Dijk - K'ézér

We hebben heerlijk gegeten. Prettige bediening en een charmante gastvrouw Xueling.
    Noud en Ria van Dijk - Kézér.

6. We hebben uiteindelijk lekker gegeten. Alleen in het begin de soep op. Later veel gerechten niet bijgevuld deze kritiek hoorde je vaker uiten in het restaurant erg jammer.

7. Het eten is opzich niet slecht maar de service is gewoon ruk… we kwamen 5 uur aan, waren ze het buffet nog aan het klaarzetten dus werd het tien voor half 6 voordat we konden eten… Voordat er iemand naar me toe kwam voor een drankje waren we ook weer een kwartier verder.

8. William Cöp

1 punt
  9. Marcel van den Tillart

Op 'n doodeweekse Donderdag daar geweest met 'n groep van 17 en hebben heerlijk gegeten, veel keuze, goede service en het zag er netjes en gezellig uit.

10. Irma Driessen

We hebben heerlijk gegeten, t personeel was erg netjes en heel vriendelijk. Wij komen zeker terug.

11. Wij komen al jaren bij de Chinese Muur en vinden het eten daar heerlijk. Er is veel keus, alles is netjes en verzorgd en de service is top!

12. Helma vd Boomen

We zijn hier al vaker geweest om te wokken. Wij vinden het hier lekker en goed. Er is veel keus aan eten en drinken. Lekker gegeten in alle rust goede en nette bediening. Iets te snel worden de borden weggehaald.

13. Lekker eten, veel keus. All inclusive waarbij je zelf drinken mag pakken dus dat is ideaal.

14. Hebben heerlijk gegeten, de tafel was netjes klaargezet voor 12 personen.
    Het eten was goed en de sfeer ook. We kwamen niets tekort.
    Voor herhaling vatbaar met zijn allen.

15. Wilma Verhagen

Heb prima gegeten, het was erg gezellig. Het eten is goed en de service ook. De ober heeft respect voor je en dat is dus uitstekend!

16. Tamara De Gruyter

Laat ik beginnen met een compliment. In de weekenden is het hier hartstikke goed verzorgd, lekker eten en voldoende keus.

Op een doordeweekse avond is het wel anders. Eten werd nauwelijks aangevuld, hier moet je zelf continue achteraan, voor ijsblokjes zelfs. In de sushi is geen enkele vis te bekennen, in 1 soort maar (ook hiervoor en het kinderbuffet moet je continue vragen voor bijvulling.) Koffie automaat geeft aan dat deze gereinigd moet worden, maar dit word afgedaan met "dat zegt hij altijd! " Lijkt mij niet echt goed?

Ik vind de hygiene in de speelhoek echt erg slecht, kind met zwarte broek en schoentjes.

Als je 5 minuten langer blijft zitten om nog even je drankje op te drinken word gelijk al het bestek van tafel gehaald, niet erg klantvriendelijk als je met een tafel vol mensen komt eten.

Jammer van de slechte ervaring, het personeel is erg vriendelijk alleen de eigenaresse vind dit alles vrij normaal…

Jammer, als wij hier nog eens komen, dan alleen in het weekend.

17. Lekker gegeten.

18. van helden

Toevallig daar in de buurt zochten we wat om even lekker te eten op internet gezocht en hier voor gekozen het is ons prima bevallen ruime keuze uit gerechten en onbeperkt eten en drinken de bediening van alcoholische dranken was zeer royaal wij komen hier graag terug.

19. Zeer lekker gegeten en alles keurig verzorgd voor een grote groep van 17 personen!

20. Geweldig restaurant eten en drinken is er prima,en ook de bediening.
    Zeker een aanrader.

21. Wij werden blij verrast.
    Werden keurig ontvangen. De jongeman legde ons uit hoe de formule werkte. Was heel duidelijk. Kregen snel een drankje .
    We hebben even rond gekeken .
    Het buffet zag er tip-top uit.
    Heel veel keus en het smaakte allemaal voortreffelijk!!!
    Voor ons is dit restaurant kwalitatief super.
    Wij hebben een nieuw stekkie gevonden. Lekker dicht bij huis. Een geweldige sfeer en..... super eten.
    Je krijgt een stempelkaart waar je een leuke korting mee krijgt als je de kaart vol hebt!!!
    AL MET AL EEN ECHTE AANRADER
    WIJ WORDEN VASTE KLANTEN.

22. Mevrouw van der Donk

Het was een mooie locatie en het eten was super eveneens de bediening. Vriendelijk personeel.

23. Heerlijk gegeten! Mooie verbouwing! Alles genoeg en vers!

24. Een tijdje terug gegeten daar bij het buffet. Alle schalen leeg. We moesten telkens vragen om bij t e vullen. Als excuses kregen we te horen dat het afhalen heel erg druk was. Dachten we gisteren dan maar afhalen. We hebben een uur en een kwartier moeten wachten op onze rijsttafel. Het kwam echt als een slakken tempo er uit. En het was nog eens niet lekker. bamie zat niets onder, gewoon kale mie. Je zag ook geen verschil tussen de gewone rijst of de nasi. Sate gort en gort droog. Enz. Enz. Nooit meer Chinese muur voor ons.

25. Sfeervolle zaak. Netjes en schoon. Groot aanbod aan gerechten. Schalen worden niet tot aan de rand gevuld, maar vaak opnieuw aangevuld. Hierdoor is het steeds vers. Veel keuze aan vlees en vis voor op de plaat en in de wok. Divers aanbod aan 'kant en klaar' en heerlijke suchi. Service is vlot en voorkinderen een ruimte om te spelen. Ruim toetjesbuffet met steeds wisselende kleine hapjes. Voor herhaling vatbaar!

26. Bij binnenkomst stond er niemand achter de balie. Uiteindelijk komt er een jonge jongen aan en die kon onze reservering niet vinden, dus haalde die een andere man erbij. Waarschijnlijk kon die het ook niet zo gauw vinden in de computer maar nam ons gezelschap van 7 personen mee naar een tafel. Geen glimlach, geen gastvriendelijke uitdrukking op zijn gezicht.
    Het eten was heerlijk. Niks over te zeggen. Zag er allemaal goed uit, lekker vers en fris uitziend. Prima eten! Enige minpunt was dat ik tot 2 keer toe een vies bord van de stapel pakte. Bij 1 bord zat er nog aangekoekt eten op en ander bord was nog nattig.
    Ook werd er op een gegeven moment bij me moeder haar bord onder haar neus weggehaald, terwijl ze nog haar laatste stuk meloen in haar hand had. Dat je bij wil houden om de lege borden bij de mensen van tafel te halen snap ik, maar het gaat wel net wat te ver om bij een nog etend iemand het bord onder de neus weg te halen.
    Even later hetzelfde bij mijn zus. Er lagen notabene nog wat Engelse dropjes op haar bord en de meneer in kwestie pakt haar bord zo onder haar neus uit. Ze zegt "Ho Ho wil mijn snoepjes nog?"... Beide incidenten werd geen excuus voor aangeboden, dus dat vonden we zeer slecht en niet klantvriendelijk. Verder niks te zeggen over het restaurant. Eten perfect.. Sfeer goed... Mooi in gericht... Alleen het personeel laat hier en daar wel wat steken vallen.

27. Waren ar al een tijdje niet geweest. De eerste keer na de mooie verbouwing en het is nog altijd goed en gezellig eten in Erp!

28. Prima. Heerlijk gegeten. Volop keus, van de bakplaat en/of de wok. Lekkere vis, sushi, groente, nagerechten en daarbij vriendelijke bediening.

29. Diny van Geffen

Bediening was zeer vriendelijk en correct.
    Eten uit de zelfbediening was niet warm. Ook de soep niet.
    Bij aanbieden van eten aan de wok was alles gekookt in het vergiet in plaats van daarna even knapperig wokken!
    Verder was er alles volop en hebben we genoten van de tafel barbecue.

30. Nou bij de Chinese Muur eten is echt een aanrader, en dit weten al vele. het is altijd vol fijn teken. alleen vinden ik en mn man het jammer 2 uur eten is te kort voor dat geld. 3 uur is beter .je praat wat hoort er ook bij. plus het wachten tot je het kan eten die tijd die tijd word vergeten. das jammer.
    Maar het is er goed

Met vriendelijke groet
    Arna

31. Mario - Jenny en Martijn Riemens

Lekker gegeten aan de Koreaanse BBQ (zouden meer mensen moeten proberen).
    Gezellige sfeer en goede en vriendelijke bediening.

Aan iedereen aan te raden.

Tot de volgende keer!

32. Veel op, jammer en dat op zondag!

Harde rijst en koud eten.

Zou er niet meer naar terug gaan.

33. van Lankvelt

Lekker gegeten, zoals altijd. Deze keer kwam de drank heel snel. We komen regelmatig :-) en iedereen is altijd heel aardig. Andere keren hebben we lang moeten wachten voor de drank, maar gisteren was perfect.

34. H.Rooijackers

Zeer goed gegeten en goede service.

35. AW endevoets

Kan wel eens tevoren zijn maar eten is altijd goed.

36. Met zijn 2 prima gegeten. De gerechten v.d. wok en plaat waren héérlijk. Het lopend buffet daarentegen wat minder, maar dit kwam ook doordat het een rustige doordeweekse avond was, waardoor de producten wat langer stonden dan waarschijnlijk normaal.

37. esjeewee

Eerste drankje werd 25 min. na de bestelling geserveerd, verdere bediening ook erg traag. Vaak lege schalen en als klap op de vuurpijl, het bier was op evenals het softijs, nee echt geen aanrader.

38. Wij hebben er met 9 personen, lekker gegeten en gedronken. Zaak is mooi veranderd.

39. Wij zijn heel goed tevreden en komen nog graag terug enn dat doen wij zeker. Wiij hebben met 4 personen gegeten en het was gezellig.

40. Wij hebben heerlijk heerlijk gegeten. Het vlees was precies goed.

41. Mwa m'n vlees was niet gaar en flauw en de rijst was aangebrand saladebar was niks letterlijk alleen sla en ei
    Erg jammer

42. Wederom prima na de zoveelste keer..
    We blijven zeker komen

43. Na binnenkomst duurde het 5 min voor we geholpen werden. Dan het eten, man wat een rotzooi, niet goed aangegeven wat wat was, alle pannen waren leeg, weinig aanvulling van eten. Bij het bakken en wokken duurde het zeker 15 min voor je aan de beurt was. Dit is geen aanrader voor dit geld, mensen klaagden steen en been.

Advies: bakken vol houden met eten, beter aangeven wat wat is, voor eten bakken en wokken met dubbel man voor het aantal mensen te helpen.

44. Super gegeten!! Was echt lekker allemaal, niets op aan te merken. Alleen jammer dat je frietjes of kipnuggets enz voor de kids moet vragen, het is leuker als ze dit zelf kunnen opscheppen.

45. Onze trouwdag wilden we samen met kinderen en kleinkinderen deze keer eens buitenshuis vieren en kozen hiervoor de "De Chinese Muur". We kregen voor deze groep van 11 personen een heel gezellige hoek met veel privacy en bleven daardoor tot op het laatst gezellig bijeen, ook toen we al lang voldaan waren. Het was puur genieten vanwege de kwaliteit en vooral omdat ieder zijn eigen maaltijd kon samenstellen en kon eten in eigen tempo. Het werd een avond waar mijn vrouw en ik met genoegen en voldoening aan terugdenken. Het is zeker voor herhaling vatbaar en voor anderen aanbevelenswaardig. Onze dank ook voor de snelle en prettige bediening.

46. miep van den nieuwenhuizen

Erg lekker. heel veel keus.Het was er op dat moment heel rustig,dus weinig over de sfeer te zeggen. Wij hadden het wel gezellig

47. Gezellig uit eten. Keuze genoeg en heerlijk klaargemaakt. Kom er graag!!

48. Mari Manders

Het was in een woord geweldig net als altijd

49. Vlemmings

Super linker geeten

50. Erg laat gereserveerd op tweede kerstdag om 17.00 uur. Aardig maar niet echt vriendelijk door de gastvrouw ontvangen, mooie zaak maar werden in een kleine kamer achter een muur aan een heel klein tafeltje gezet, de overige plaatsen waren gereserveerd.

Het voorgerecht was goed, maar beperkt. De paling was ok, de sushi matig. Warm buffet niet echt warm, alsof het nog warm moest worden. Niet smakelijk, gerechten waren niet vers klaar gemaakt, waarschijnlijk restanten van eerste kerstdag. Voor de bakplaat verse vis in overvloed zelfs tarbot, visje en garnalen laten bakken. Tongetje te lang gegaard, garnalen waren als fiets band niet te eten, kok weet niet hoe het moet. Mijn partner heeft nog slechter gegeten, gerechten waren niet haar keus. Het nagerecht niet geprobeerd, stelde niet veel voor.

Niet geklaagd bij het personeel, die waren echt vriendelijk. Wij hebben koffie gedronken en afgerekend 2x 37,50 euro. Wij gaan hier niet meer terug.

51. Ik heb gisteren sushi gehaald bij de Chinese Muur. Wat een teleurstelling na vriendelijke bediening en snelle uitlevering!
    Allereerst bleek bij thuiskomst de sojasaus in boterhamzakjes te zitten. Lekker goedkoop, natuurlijk, maar onmogelijk om dit in een kommetje te doen zonder alles vol te kliederen.

Dat was nog te overzien geweest als de sushi eetbaar was... Ik had zowel nigiri als maki besteld. Op de rijst was niets aan te merken. Goed van kwaliteit en structuur. Op de nigiri was enkel de zalm en de garnaal vers. De paling was bedorven, de tonijn droog en hard en de surimi was dun en hard. Supermarkt kwaliteit.

Dan de Maki... Een type was gevuld met dezelfde surimi als de nigiri. Die gingen nog. De overige waren gevuld met zalm. Maar wat voor zalm! Het hield het midden tussen een mousse en snippers en had de kleur van vis uit blik. Over de smaak kan ik enkel zeggen: BAH!

Ik heb bijna alles weggegooid en ben op weg naar huis maar bij de McDrive gestopt.

52. Mooie ambiance, chique uitstraling, heerlijke gerechten en een prima gastvrouw.

53. Familie Jackson

Het was er net en schoon. Personeel heel attent en vriendelijk.
    Het eten was goed en zeer betaalbaar.
    Waar een klein dorp groot in kan zijn!

Het enige nadeel vond ik dat je op het drukste van de dag met je bord eten tussen de mensen door moest wringen die stonden te wachten voor het wokken. En dat sommige klanten zich ronduit onfatsoenlijk gedroegen. Maar daar kan het resaurant niets aan doen.

54. Geweldige ambiance, net verbouwd. Gastvrouw met hart voor de zaak. Veel keuze, niet te vergelijken met andere wokrestaurants in de buurt. Prijs/kwaliteit is prima.

We komen zeker terug.

55. Komen hier al jaren. Super aardige eigenaresse en altijd hartelijk ontvangen. Met vernieuwd ziet er super mooi uit. Het assortiment is nog bredere geworden. Wij bij verschillende wok restaurant gegeten maar kennen geen wok restaurant zo goed als deze. Zeker een aanrader!

56. Daar heb ik echt met plezier gehaald. Heel lekkere sushi en veel meer gerechten waren zo top. Vriendelijk sfeer. Een woord; top.

57. Babi Pangang heel erg droog en heel erg zout, inderdaad vies. Ook vleesballetjes, Pang-Sit, de rest alles onder de maat. Vooral alles droog en heel erg zout, ik hoef voorlopig geen Chinees meer! Flinke tegenvaller en geld niet waard. Ook bijvullen ging erg langzaam en flinke wachttijden voor het tepan gebeuren, zodat je belemmert wordt in het opscheppen uit de andere bakken. Ook kun je er niet rustig eten, veel rumoer. Denk dat mevrouw zelf niet weet dat de producten zo slecht en erg zout zijn.

58. Vanavond chinese rijsttafel afgehaald. Lekker na de vakantie. Bleek volledige misser. Babi pangang heel erg droog, geen saus, wel ontzettend zout. Gewoon vies. Vleesballetjes droog en smakeloos. Prei in nasi grove stukken, niet met aandacht gesneden. Overige ingredienten niet meer dan gemiddeld. En vanavond: geen sambal bij. Gewoon een flinke tegenvaller. Het geld echt niet waard.

59. Vanavond met 4 personen wezen eten (all-in). Zeker voor herhaling vatbaar. Personeel was zeer vriendelijk, en het eten voortreffelijk. Ook bestellen van drinken ging heel goed, geen moment droog gestaan. Afgesloten met een lekker bakkie koffie. Opvallend rustige kok, geen gehaast of zenuwachtig gedoe, en toch alles geweldig goed bereid.

60. Eerste keer hier geweest, kan niet anders zeggen dan dat het heel goed was.

We hadden al-inn, lege glazen werden binnen no time gevuld, het buffet, de wok en grill keuze was goed tot heel goed.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Mvg. Babi pangang

61. Zijn afgelopen zondag met 18 personen wezen wokken en het was ronduit slecht. Nauwelijks of geen bediening. 5 voor 7 binnen en pas om 5 voor half 8 werd gevraagd wat we wilden drinken wat vervolgens nog ruim een kwartier duurde voor het werd gebracht. 2 consumpties gehad op de hele avond: geen ober te bekennen. Het eten was halfkoud en de bakken half leeg. Er werd bijna niet bijgevuld. Op het einde van de avond stonden de soepkommen en de rest van de gebruikte borden nog op tafel. Er werd de hele avond niks afgeruimd. Ronduit slecht. Dit restaurant is echt geen aanrader voor een gezellig avondje uit. Het tot ziens van de ene ober hebben wij wijselijk niet beantwoord met ja, tot ziens.

62. gezelschap uit helmond

We zijn weleens wezen wokken in Helmond [4 keer] maar die 15 km rijden wij in het vervolg met plezier naar Erp.
    Hier krijg je waar voor je geld na jl. 11 april er gegeten te hebben.
    Het was genieten van 100% verse voor, hoofd en nagerechten!
    Wij hebben nog nooit zo lekker gewokt met overheerlijke Chinese en zoetzuuresaus.
    Alles was perfect en er zaten op een donderdag zeker 80 mensen te eten!!
    Dit zit in het weekend nog niet binnen in Helmondse of Gemertse wokrestaurants .
    Dit zegt ook veel over de geweldige kwaliteit die wij t.o.v. de ervaring hebben met bovengenoemde hebben.
    Wij raden dit aan mensen die nog twijfelen in een woord super voor zijn geld!!

63. Fijn restaurant, veel ingrediënten, die gewokt of gebakken kunnen worden. Ook veel kant en klare gerechten, dus veel keuze! Gezellige sfeer, keurige bediening.

64. Dit was onze 1e keer hier.. maar nooit meer

1 eten en drinken redelijk
    2 lang wachten op je drinken
    3 grill en wok gedeelte ronduit slecht (mag wel eens vernieuwd worden)
    4 aanvulling redelijk
    5 het meest erge vonden wij is dat 1 van de koks toen het wat rustiger was en niet zo druk meer, hij aan een tafeltje ging zitten trok zijn klomp uit en ging lekker aan zijn tenen pulken!

6 als de smaakpolitie een kijkje komt nemen zullen ze ongetwijfeld een hele lijst krijgen wat er aan verbeterd dient te worden.

hier komen wij dus never nooit meer! zeker een afrader!

65. Kom hier minimaal 5x per jaar eten, altijd perfect! Goede en vriendelijke bediening, ruime keuze aan eten en ook bij onbeperkt drinken word je glas snel aangevuld.

66. Echt goed. De keuze aan eten is groot. Je hebt de keuze tussen wokken, bakplaat en buffet voor een prijs. Daarna lekker afvullen met een toetje.

Echt een aanrader!

67. Prima restaurant. Zijn hier meerder keren geweest. Bijzonder aardige mensen, zowel in de bediening als de koks. Alles ziet er prima uit en wordt snel aangevuld. Volop keuze zowel in vlees als vis. Zeer uitgebreide keuze in groente. Naast het wokbuffet ook een zeer uitgebreid aanbod in traditionele chinese gerechten. Ook het dessertbuffet is zeer uitgebreid. Voldoende en ruime zitplaatsen.

68. We zijn bij menige wokcentra bekend en deze werd ons aangeraden door kennis en familie. Alleen eenmaal aangekomen viel het ons ontzettend tegen.

De groente was oud en uitgedroogd. Ik werk zelf in de vleessector, maar het vlees zag mij er niet vers uit. Ook werd er veel te veel zout aan toegevoegd op de bakplaat.

De kinderhoek was niet aanwezig, en dit viel mijn zoontje erg tegen, omdat hij het leuk vind om zelf iets te pakken. Ook werd er vantevoren niet aangegeven of we inclusief of exclusief het drinken wilde.

We moesten zelf ook om het eten uit de kinderhoek vragen, en dit kregen we toen op een bordje opgediend. Ook werden alle mensen op een hoopje gepropt, en de rest van het restaurant werd niet eens gebruikt.

De grootste tegenvaller was toch wel dat er niet eens een simpele witte rijst of frites waren. Wij hebben vele malen beter gehad, voor dezelfde prijs!

Geen aanrader!

69. Wij zijn hier een aantal maanden geleden wezen wokken. Op zich een mooi restaurant en ontzettend leuk opgediend, allemaal in wokpannen en veel keuze. Heel veel groente en vlees en vis voor op de Teppan Yaki en Chinese gerechten die normaal op de kaart staan. Ook is er een kinderhoek met allemaal friet en kipnuggets etc., en als deze dicht is omdat er weinig kinderen zijn, kun je deze gerechten zonder extra kosten aan je tafel laten serveren. Ook heel veel keuze in de toetjes hoek, lekker ijs, puding, taart, en zelfs spekkoek.

Maar helaas zag het er allemaal niet heel erg vers uit, met name de groente zagen er een beetje oud en uitgedroogd uit.
    Op het vlees zat ontzettend veel zout, ik denk om de goedbaarheid te verlengen. Sowieso zat er overal heel veel zout op, je moest echt veel drinken en dan nog volgens mij heel ongezond.

Dus vooral omdat het niet heel vers was en ontzettend zout was komen wij hier niet meer, ondanks het vriendelijke prijsje van 16.50 pp.

70. Wij wonen zelf in Erp en hebben al menig maal gegeten bij de Chinese Muur. En het is de moeite waard om dit restaurant met een bezoekje te vereren. Het eten is uitgebreid en zeer gevarieerd. Voor iedereen is er wel iets. Zelfs voor degenen die niet zo van Oosters eten houden. De gastvrouw komt later op de avond als ze het niet meer zo druk heeft ( want ze staat zelf ook achter de bakplaat als het nodig is ) nog even langs om te vragen of het goed was geweest. Heel vriendelijk.
    De locatie is ook mooi en er is voldoende plaats zodat je niet met je rugleuning tegen de stoelen van de tafel achter je zit.