De Chinese Muur in Egmond aan Zee

Bezorgrestaurants in de buurt van De Chinese Muur

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1219850452 88
1333719549 90
1357691991 81
1507519751 82

1. Simone Bos

Zeer slechte ervaring. Ik ging het restaurant binnen en werd zeer vriendelijk ontvangen. Er zaten twee stellen te eten. Ik wilde take-out en werd naar een andere ingang verwezen. Ik ben, duidelijk zichtbaar, slecht ter been en kon eenvoudig door een deur, zonder de gasten te storen, naar deze andere ruimte komen. Helaas moest ik omlopen door een smal steegje naar de achterdeur. Voor deze deur lagen een stapel dozen. In de andere ruimte aangekomen werd nors en kort mijn bestelling opgenomen. De loempia was slap en zeer vet. De kleine loempia's kreeg ik mee zonder een sausje. De bami was niet bijzonder. Ik snap niets van de goede recensies en hoge cijfers. Niet voor herhaling vatbaar.

2. Gezellige goede bediening. Fijne sfeer. Heerlijk gegeten. Fijne (h)eerlijke mensen.

3. Melissa en Marco van Wijk

Zeer gastvrij, restaurant ziet er heel netjes en gezellig uit, en eten was top

4. Heerlijk gegeten bij de Chinese Muur tijdens ons verblijf in Egmond aan Zee. Eten was goed en de bediening snel en vriendelijk.

5. van Rossum

Geweldig. Top eten, top bediening, top eigenaresse, top lekkere sambal ;-)

Nog nooit echt recensies geschreven over restaurant en nu het eerste wat ik gedaan heb is twee keer een recensie plaatsen.

Geweldig. Sophie namens Sophie nogmaals bedankt!

6. Een weekendje samen weg. En dan moet je een leuk en goed restaurant zoeken. Altijd lastig! Lang geleden dat wij zo lekker gegeten hebben in een Chinees restaurant! Volgens mijn man de lekkerste tomatensoep ooit. Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten, prijs/kwaliteit is uitstekend! Als we weer eens in Egmond aan zee zijn, gaan we er zeker eten!

7. zonnetje

Recensies klopten echt! Erg schoon en vriendelijk. Zeker een aanrader. We vroegen om pittig en kregen ook pittig. Alles even heerlijk en ruim voldoende.

8. Cynthia Bangma

We hebben De Chinese Muur naar aanleiding van de positieve recensies gekozen. De recensies waren niet overdreven... een uitstekende Chinees, niet zomaar maar een Chinees. Heerlijke aparte gerechten, hmm heerlijk eten. De eigenaresse Sophie (tje) en de vrouw die ons bediende waren buiten gewoon geweldig.

Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

9. Met z'n tweetjes lekker gegeten bij de 'muur'. Eten prima en meer dan genoeg, service rustig, gewoon en degelijk.

10. Hans en Wilma

Hier fantastisch glutenvrij gegeten. Een verrassingsmenu van de kok (t.g.v. mijn verjaardag). Helemaal goed gegaan!
    Heel hartelijk bedankt kok!

11. Albert Davids

Zaterdag wezen eten en met 1 woord geweldig netjes ontvangen en het eten was buiten gewoon goed zeker een aanrader om in dit restaurant te gaan eten

12. Johan Mooij

Super! Mijn zoon van zeven moet glutenvrij eten. Na binnenkomst meteen aan hem vragen waar hij trek in had en dat speciaal klaargemaakt. Wij allemaal, maar hij in het bijzonder, heerlijk gegeten. Ondertussen let zij goed op of alleen zijn eigen bestek wordt gebruikt en geen gluten van ons eten worden gemengd. Zij is erg streng maar rechtvaardig en heeft er heel veel verstand van. Geeft een heel veilig gevoel. Zondag 9 juli 2015 eten inclusief glutenvrij, afgehaald. Grote porties twee dagen van gegeten en onze jongen vindt het heerlijk en blijft gezond. Als wij weer in de buurt zijn, weten wij ons adres te vinden.

13. Willemien

Voor ons een onbekend restaurant maar wat was het lekker zeg! Goede service, lekker en veel eten! Kortom, geweldig!

14. Zeer lekker gegeten, van Chinese tomatensoep tot heerlijke loempia en traditionele kippenvoeten als vooraf en als hoofd heerlijk vogelnestje met verse vis en groentes, tevens had de gastvrouw tijd om even gezellig met ons te praten over Egmond, leuke info gehad dus, het was een lekker en gezellig avondje!

15. Geweldig lekker gegeten met ons gezin, hele aardige mensen die je goed verzorgen, eten smaakte voortreffelijk, wij zijn niet snel tevreden maar komen hier zeker vaker!!

16. Samen met mijn vriendin in dit "restaurant" gegeten, de ontvangst was erg goed en de jassen werden netjes aangenomen, wij waren als enigste op dat moment aanwezig.
    Wij namen het "openingsmenu", een 4 gangen menu. De problemen begonnen bij het voorgerecht, deze bestond uit enkele stukjes kip gebraden/gewokt in 5 kruiden. Helaas konden wij de 5 kruiden niet herkennen wegens de gigantische hoeveelheid zout, we konden beter een flesje zout nuttigen. Toen wij de gastvrouw hierop wezen werd ons meegedeeld dat het gerecht pittig was door de 5 kruiden. Eigenlijk werd ons subtiel de mond gesnoerd. En vanaf toen werd bij elk gerecht ons meegedeeld dat het pittig kon zijn en dat de kok had voorgeproefd.
    Het tweede gerecht was goed, het hoofdgerecht was tevens pittig (zout)

Het valt mij tegen dat de gastvrouw niet tegen kritiek kan en ons het gevoel gaf dat het aan ons lag.

17. Betere Chinees in NL ken ik niet. Alles kan gluten en lactosevrij gemaakt worden. Welke voedsel allergie je ook hebt, de kok kan er mee omgaan. Meld het wel van tevoren of kom op een tijd waar het niet druk is. Restaurant gaat om 16 uur open. Mijn favorieten? Wan tan soep, Pangsit, Vogelnestje met tong en garnalen, Chinese Bamie, Ossenhaas in zwarte bonensaus... eigenlijk de hele menukaart :-). Heerlijk restaurant en geweldige service

18. Dit restaurant was altijd al goed en is nu na de verbouwing en herinrichting 'n top locatie geworden. We komen graag weer terug!

19. Chinese muur is elke keer weer een feestje om te eten. Gastvrije, vriendelijke ontvangst door gastvrouw Sophie en haar rechterhand William.
    Van simpele gerechten tot uitgebreide exclusieve schotels, alles is heerlijk en met zorg gekookt.
    Aanpassingen aan persoonlijke wensen zijn altijd mogelijk. Ook buiten de kaart om is topkok Jack bereid alles te maken en in huis te halen.
    Ook voor de visliefhebber is dit restaurant een aanrader, Jack weet op hoog niveau de lekkerste vis te bereiden.
    Vergeleken met veel andere Aziatische restaurant is de wijnkaart zeer uitgebreid, en ook hier is buiten de kaart alles mogelijk. Verwend met koffie met allerlei lekkers erbij garantie voor een geslaagde Chinese avond.

20. Op donderdag 27 december hebben wij gegeten bij de Chinese Muur in Egmond aan Zee. Door de geweldige recensies op deze pagina waren onze verwachtingen hooggespannen, misschien iets te?
    We waren er vroeg, er waren geen andere gasten aanwezig. Toch moesten we behoorlijk wachten tot we geholpen werden. Doordat het personeel ook zelf moest eten, stond ons eten even af te koelen voor het aan tafel werd gebracht. Hierdoor was het eten niet meer echt warm te noemen.
    De smaak van het eten (Indische rijsttafel en Tja Siu (kantonese Babi Pangang)) was uitstekend, echter was de heoveelheid ruim onvoldoende, zeker vergeleken met de toch wel pittige prijs.
    Voordat er gevraagd werd of we nog iets na wilden, moesten we ons toch zeker wel 10 minuten flink vervelen. En nee, er waren nog steeds geen andere klanten in de zaak. Tegen die tijd hadden we al gegeten en gedronken.. Niet voor herhaling vatbaar.

21. Wij hebben vanavond, 24 november 2012,bij de Chinese muur gegeten. Wat hebben wij daar heerlijk gegeten! De service is ook top!
    Wij hebben daar zalig gegeten. Sophie is een schat van een gastvrouw. Bij de aangeboden kop koffie kregen wij ook nog een gelukskoekje. Hopelijk gaat dit ons veel geluk brengen. Mochten wij hier weer in de buurt komen dan komen wij zeker weten weer langs!

22. Fanisha Salamat

23. Jan, Ria, Henk en Dicky

Alles een dikke tien. Alleen de prijzen zijn aan de hoge kant. Zeker in vergelijking met soortgelijke restaurants.

24. Toine

1 punt
  25. Zijn bij de Chinese Muur geweest en het eten was ontzettend goed en lekker! Sophie, de gastvrouw is een ontzettende lieve vrouw en ook als het druk is geeft zij de aandacht die je nodig hebt aan tafel. Later kwam Jack, de kok en tevens de echtgenoot en eigenaar van het restaurant aan de tafel om te vragen of alles naar wens was. Dit restaurant verdient gewoon een ster! Eten is geweldig en de bediening is geweldig!
    Jack en Sophie wij komen zeker terug!!!

26. Geweldig lekker eten en ook nog eens glutenvrij! Was altijd al een grote fan van dit restaurant, maar zeker nu ik glutenvrij moet eten ben ik er nog blijer mee.

Dit is geen restaurant om de simpele hap te eten (wat nog geeneens Chinees is maar Indonesisch zoals kipsate, babi pangang etc.) maar een restaurant waar je hun specialiteiten moet proberen zoals ossenhaas tepan in zwartebonen saus, tong en garnalen in vogelnestje en vele andere successen. Zelfs glutenvrij en lactosevrij kan ik bijna alles eten wat ze serveren en anders past de kok het aan! Helemaal Toppie!

27. Heerlijk vers eten bij de Chinese Muur. Zeer gezellige gastvrouw, ik heb echt nog nooit zo heerlijk Chinees gegeten als hier! Echt een top restaurant.

28. Eric Amersfoort

Wij zijn nu enkele malen wezen eten bij deze Chinees. Het eten is uitstekend en ook de bediening is spontaan. Als het rustig is neemt Sophie de tijd voor haar klanten, lekker spontaan en symphatiek. Als we weer in Egmond zijn komen we zeker langs om een hapje te eten.

29. We hebben hier 2 keer gegeten, en beide keren is het ons niet bevallen.

Met deze Chinees is het niet om over naar huis te schrijven. Simpele Bami en nasi Pangang en kipsate gegeten. Het kipsate was te droog, satesaus te waterig en de kipsate smaakte totaal niet naar kip.

Tweede keer was op een drukke zaterdag avond, dat was een ramp. We hadden heel erg lang op ons eten moeten wachten. En toen het eten uiteindelijk kwam was het niet lekker. Het was niet de juiste smaak wat je van een Chinees verwacht. We namen tomatemsoep maar die was niet op temperatuur. En als hoofdgerecht hadden we spek maar dat was veel te doorbakken. Het was te droog en hard.

En de mihoen die er bij zat was te vettig.

Een gastvrouw die in de drukte bij een tafel gaat zitten en de rest laten wachten? Het moet niet gekker worden.

30. William

31. Geweldige ontvangst, zeer persoonlijk, Naar we hebben begrepen, is de chefkok in de keuken, tevens de eigenaar van het restaurant, wat ook wel te proeven was! We namen het speciale menu, 4 gangen en iedere gang was een verrassing! De smaak uitstekend. We kregen ook nog een koffie aangeboden en voelden ons echt gast. Bij een volgend bezoek aan Egmond eten we zeker weer daar! Een aanrader!

32. Francis Peelen

Gisteravond hier gegeten ter gelegenheid van de verjaardag van mijn zoon...Marc.

We hebben ons laten 'verrassen' door het verrrasings menu.

Het was heerlijk.

Echt genoten hebben we.

Mede dankzij de gezellige gastvrouw Sophie....

Dank je wel voor deze heerlijke en gezellige ervaring.

33. Gisteren bij de Chinese Muur wezen eten. Uitgenodigd door mijn ouders, terwijl we een weekend in Egmond waren. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Werkelijk een verrassing! Heerlijke originele Chinese gerechten. Dus niet het "standaard Nederlands" hapje, zoals babi pangang, etc. Daarnaast is Sopie geweldig als gastvrouw. Ik ga niet met 10-en smijten, dat is overdreven, maar hoge scores geef ik wel. En idd: een aanrader!

34. Dit is werkelijk onovertroffen, zo heerlijk gegeten. Iedere keer als wij naar Egmond aan Zee gaan eten we bij de Chinese Muur.

Want een avond overheerlijk eten in een huiselijke sfeer met super service en ook nog een uitgebreid menu voor een lage prijs, dat raden we iedereen aan. Onze gastvrouw, Mevr. Sophie alweer bedankt voor een geweldige avond.

35. Hoger dan 10 kan niet; je zou het toch bijna willen doen.

Ook "afhalen" prima.

Sophie is een spontane gastvrouw.

Prijzen zijn laag, zoals bij "de Chinees" gewend.

36. Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

Aanrader!

37. Ik had niet verwacht dat je daar zo lekker kon eten, het is een tijd geleden dat ik "echt Chinees" heb gegeten. Dit restaurant mag best een paar Michelin sterren hebben, als ze ook voor Chinese restaurants worden gegeven tenminste en Sophie houdt er de sfeer lekker in. Een toppie, ga zo door!

38. Op mijn verjaardag, samen met echtgenote, dit restaurant bezocht. Heb mij laten leiden door de recensies op deze site. De beoordelingen werden volledig ingelost. Een puik restaurant met puik eten. Beslist een aanrader!

39. h.dekker/m.v.kuijk

Hebben ontzettend genoten van een overheerlijk verrassingsmenu. De St. Jacobsschelpen waren perfect en echt een verrassing qua smaak. Je had gelijk Sophie, jouw man is een geweldige kok! :-) Bovendien was de sfeer heel ontspannen en de bediening top.

40. Dit is een topper met het uit eten. Een betere Chinees kon ik niet vinden. Het afhaal gebeuren is ook zeer goed!

41. We zijn daar donderdag 18 februari gaan eten met 4personen en hadden alle 4 gekozen voor het feestmenu. Vanwege hun 5 jarig bestaan 17.50 euro voor 4 gangen, die je zelf kon kiezen.

Het was helemaal top. Het eten was ontzettend lekker, bediening was goed.
    Zeker een aanrader.

42. Van der Zee

Heb er gegeten tussen kerst en nieuwjaar. Miehoen De lange Muur, en een gado gado. Precies genoeg voor twee goede eters. Erg lekker, zeer goed op smaak. Vooral de saté is aan te bevelen. Vriendelijke bediening.

43. En plotseling was in onze keuken niets te vinden. Geen tijd om boodschappen te doen en kregen ook nog eens bezoek dus ... uit eten met z'n allen.

Mocht niet te duur zijn, dus.......... eten bij de Chinees in de Zuiderstraat.

Het werd echt een avondje uit en we werden in de watten gelegd door Sofietje. Het was voortreffelijk wat de kok voor 12,50 op tafel zette en samen met Sofietje dronken wij geen ranja met een rietje.

Dus mensen, als je perfect en sfeervol wilt dineren of zo maar even een hapje uit het buffet voor de 55-plussers, ga dan naar de Chinees in Egmond aan Zee, dan ben je verzekerd van een geslaagde dag.

44. Het is lekker en de bediening is echt prima!

45. Paardebloemenplukker

Erg lekker eten en lieve bediening.
    Ben blij dat ze op loopafstand zitten want we gaan er vaak heen.

46. uitstekend eten en hele aardige bediening. Ook voor feesten en partijen geweldige buffetten.