Gratis parkeren

Bezorgrestaurants in de buurt van Restaurant Nu

Laat U verrassen en verwennen door onze koks en geniet van onze heerlijke gerechten, terwijl er op uw kinderen word gelet in onze kinderkamer!
Kwaliteit hoeft niet duur te zijn!
Wij verzorgen ook diners en walking dinners, aangepast aan uw gezelschap.
Geniet nog even na in onze gezellige lounge bar met een drankje.

Ook voor bedrijfsborrels, zakendiners en (snelle) lunches zijn wij een gelenheid bij uitstek om uw relaties te ontvangen. We hebben een Engelse, Franse en Duits vertaalde menukaart aanwezig!
In de zomer serveren wij onze gerechten op het mooie tuinterras!

Wij serveren ook een Italiaanse lunchtafel. Vraag naar de mogelijkheden.

• Buffet: € 22,50
  • All-inclusive

5. Betalen Visa Master Card pin

1241963810 95
1259911959 92
1319739122 92
1499220609 79
1505203325 79

1. Wat een super leuk en gezellig restaurant. Vanaf het begin dat we naar binnen gingen werden we super ontvangen, heel vriendelijk personeel, heel lekker eten, gezellige sfeer en wat het perfect maakt is dat er een speelruimte is voor de kinderen met oppas. Zowel mij man en ik als de dochter hebben genoten van deze leuke ontspannende avond! We gaan hier geregeld terug komen! TOP restaurant!👍🏻☺️

2. Uitstekend.
    Wildmenu is aan te bevelen.

3. Lekker gegeten met vriedin en mijn ouders! Prima voorgerechten (soepen) en iedereen was erg tevreden over hoofdgerechten. Het enige minpuntje was dat Mediterraanse plank pas na de soep kwam en het brood in eerste instantie ontbrak. Dit werd snel weer gecorrigeerd! Kortom, hele gezellige avond met heel goed eten. Hier komen we zeker terug!

4. Heerlijk gegeten van het 3 gangen 'tapas' menu. Met 11 personen was dit een goede keuze omdat we vanalles konden uitproberen. En als goede service een speelruimte met nanny voor de kinderen en speciale gerechten voor zwangeren. Lekker en relaxed.

5. Ik kende dit restaurant al vanuit mijn BNI Netwerk.

Heerlijk gegeten met prima bediening.

We waten vergeten om een allergie door te geven, maar ook dit werd perfect opgelost.

Echt een aanrader!!

6. Zeer goed gegeten bij dit restaurant. De gerechten waren van hoge kwaliteit en de service was goed!

7. Dirk Machielsen

Druk, maar niet storend. De sharing plate rund 1,2kg voor 4 personen was subliem. Zeer vlotte en vriendelijke bediening. We gaan zéker nog eens terug.

8. Robert Oster

Many thanks for short term arranging special food.

9. Martinette Derksen

Gezellig gegeten. Attent en jong personeel. 1 gerecht was niet in orde, maar dat werd onmiddellijk goed hersteld.
    Ik vond het erg jammer, dat ik in plaats van frietjes niet wat gegrilde groente kon krijgen. Dat kon alleen met bijbetaling.
    Terras was erg gezellig. Het restaurant is vrij groot, maar wel in verschillende ruimtes opgedeeld. Heel leuk om met vrienden naartoe te gaan, maar als ik met 2 personen zou gaan, kies ik liever voor een iets kleiner restaurant.

10. Langoustine soep was meer fond dan soep, lekker laten inkoken geeft veel meer smaak. Garnituur was zalm, past niet als je geen langoustine vlees hebt doe dan een scampi.
    Hoofdgerecht altijd maar die bak sla en bak friet. Lekker kriel uit de oven met rozemarijn, ik zeg maar wat ben geen kok.
    Gegrilde groente waren ze vergeten, vlees was saai.
    Bediening bijna niet gezien.

1,7
  11. Mike Slaats

Altijd lekker en gezellig. Ideaal met kids.

12. Jet van Woerkum

Omdat wij met 16 mensen en 2 kinderen wilden komen lunchen kregen wij het aanbod om te kiezen voor een Italiaanse lunchtafel. Dit alles werd ons op een sfeervolle manier aangeboden en iedereen vond het bijzonder smaakvol en gezellig.
    Complimenten voor alles en zeker ook voor Merlin.

13. Mooie locatie, goede bediening en erg lekker eten! Wij gaan zeker nog een keer terug.

14. Super lekker geten en was super gezellige.

15. Aangenaam verrast op alle fronten! Eten voortreffelijk verzorgd en zeer smakelijk. Bediening heel attent en gezellig. Kinderen goed vermaakt in de speelkamer. Wij komen hier zeker nog eens terug. Er is ook een mooi tuin terras met grote tuin waar de kinderen zich ook kunnen vermaken.

16. De bediening was vriendelijk en attent. We aten duo van lam op z'n Provençaals. Dwz. 3 Lamscoteletjes en een schouderstukje. Zo mals en smakelijk, het smolt haast op je tong.
    Daar bij heerlijke frietjes en een zalige salade. En dat ging vergezeld van een heerlijke bijpassende rode wijn.
    Het was ons tweede bezoek en we komen hier zeker weer terug.

17. Vooral de ontvangst viel tegen… we mochten absoluut niet buiten eten (het was mooi weer en vroeg!). Ook kregen we herhaaldelijk te horen dat de keuken tot 17u dicht was en geen bestelling aannam. Her was dus al 16.50!

18. Johan Smeets

Door drukte elders in het restaurant was de ons geboden service beneden peil!
    Dit straalt af naar sfeer, beleving en daardoor het geheel.
    Door een betere bediening was er een betere herinnering blijven hangen.
    Bedenkelijk voor herhaling.

19. Was super lekker en was super goed verzorgers zoals altijd 👍👍

20. Goed personeel en eten is heerlijk, waren alleen op dat moment veel kinderen, die huilen en rondrennen, dat is iets minder, maar kan restaurant niets aan doen.

21. Joyce Joyce

22. Goede service, aangename omgeving en lekker eten. Voor herhaling vatbaar.

23. Heerlijk mosselen gegeten vandaag. Lekkere wijn erbij. Daarbij in de tuin kunnen zitten. Goede en vriendelijke bediening. Wij komen er graag.

24. We waren echt blij verrast met wat er allemaal ter tafel kwam bij het verrassingsmenu. Het was heerlijk. Maar het meest waren we onder de indruk van de warme en attente bediening. Zelfs als bonus een lesje vis fileren gehad.

25. Heerlijke lunch op prachtig terras! Leuke sfeer, jong en oud, alles kan.
    Het heerlijke zondagmiddag gevoel.

26. En weer hebben wij een heerlijke avond gehad bij Eet.nu.
    Dit maal een Cataplana voor 2 personen besteld.
    Voor herhaling vatbaar

27. Heerlijk met mijn vrouw gegeten bij NU in Eersel. Het terras aan de acherzijde is erg mooi ingericht en geeft een vakantiegevoel. Nadeel is dat er geen aparte ruimte is voor rokers op het terras en je als niet roker zomaar tussen allemaal tafels zit waar de mensen aan roken. Helemaal irritant wanneer je vrouw zwanger is. Wellicht een idee om een gedeelte roken/rookvrij te maken. Verder lekker gegeten en vriendelijk personeel.

28. Met gezin met jonge kinderen gaan eten bij Nu. Lekker en zeer relaxed omdat er voor de kinderen zowel binnen als buiten speelgelegenheid wordt geboden (trampoline, fietsen, glijbaan, x-box en diverse speelgoed). Zelfs in het weekend een oppasmeisje!
    Zeer sfeervol restaurant, hip en erg aardig personeel!
    Dank voor deze relaxte avond met kinderen in jullie restaurant.

29. Marijn Mulders

Misschien is het beter om ouders met kinderen te plaatsen bij de kinderhoek. Het personeel doet goed hun best en wij vinden het nog steeds een goed restaurant. Ga zo door.

30. Dirk-Jan

Goed eten, goede sfeer en bediening.
    Het beste restaurant in Eersel vind ik.

31. Brendy van Veghel

Heerlijke middag gisteren gehad. Kinderen vermaakten zich heel goed.
    Service en eten was ook super.
    We gaan zaterdag weer en nemen dan wat familie mee😊

32. Nog NOOIT zo slecht gegeten. De bediening bedoeld het goed, maar heeft totaal geen notie wat 'service' betekend. Slechtste ervaring ever..

33. Heerlijk gegeten foodsharing menu erg aan te bevelen!
    Mooi en gezellig restaurant... vooral buiten is een aanrader!

34. Bonnie Vermeer

Heerlijke lamsrack gehad met super sausje portsaus uit eigen keuken.

35. Anita van Dijk

Leuke ervaring, vriendelijk personeel. Behulpzaam. Sfeervol, gezellige tuin

36. Eten was erg lekker en voldoende, prima dus. Sfeer was ook uitstekend voor ons. Echter, wij moesten wel erg lang wachten op ons hoofdgerecht (zo'n 50 minuten), dat was vervelend, vandaar een lagere score voor de service. Personeel is wel vriendelijk, dat mag gezegd worden.

37. W. Vosters

We hebben met onze vrienden groep een gezellige en heerlijke avond gehad.

38. Mertens

Wij zijn al een paar keer bij jullie langs geweest en steeds lekker gegeten. Echter nu was het eten tegen gevallen; vlees was minder, frietjes slap, vis smaakte niet vers... een mindere dag? Verder was alles super! Zelfs met het hete weer was het personeel vriendelijk en gedienstig, zalig terras, de kinderen hebben zich rot geamuseerd in de tuin en dankzij jullie fantastische nanny hebben wij rustig kunnen genieten 👍🏼

39. Het eten was heerlijk. Heel leuk ook voor onze kids. Bediening was super, op 1 ober na, die drank serveerd over mijn schouders naar de andere kant van de tafel. Deze ober was ook brood aan het snijden wat net daarvoor op de grond was gevallen. Verder super avond gehad!

40. Super lekker gegeten. Gaan zeker nog een keer terug. Echt een aanrader.

41. Jeanne munnik

Lekker gegeten, was gezellig.

42. alice thijs

Prijs/kwaliteit is goed. De sfeer en service zou zoveel gezelliger zijn met een tafellaken of stoffen lopertje op de koude tafel, die men dan ook nog is komen poetsen als de aperitieven en hapjes al waren gebracht. Het eten was lekker.

43. Hans Galenkamp

Na een aantal jaren weer een keer terug bij Nu na vele bezoeken vroeger. Helaas niet verbeterd, maar verslechterd. Veel kinderkabaal, wellicht niets aan te doen maar wel hinderlijk. Waarom moet er voor het brood betaald worden en waarom wordt dit niet vooraf duidelijk gemaakt? Bij de chateaubriand GEEN groente, iets wat er zeker bij hoort. Er was wel sla maar dat zien wij niet als groente bij het chateaubriand. Frites helaas niet goed doorbakken en dus niet echt warm. Verder werd er een dessertbord weggehaald, terwijl anderen nog aan het dessert bezig waren. Algemeen: de gangen kwamen snel achter elkaar door. Dit is OK als je er om vraagt maar zeker niet als je eten ziet als gezellig samenzijn.

44. Johan Aarts

Prima ontvangst, vriendelijk en accurate bediening.
    Prachtige, grote vis (dorade). De vis leent zich beter voor grillen dan bakken: wordt dan snel te vet.
    De combinatie met champignons was bijzonder maar niet echt aan mij besteed...

45. We hebben ons laten verrassen door de koks en het was ook verrassend lekker. Iedereen doet zijn best om de gasten het naar zin te maken. Wij komen zeker nog een keer eten.

46. Voor ons is restaurant "Nu", een adres waar we moeilijk aan voorbij kunnen, wanneer we in de buurt zijn.
    prima kwaliteit van de producten en zeer vriendelijke bediening. Het was zaterdagavond en dus wel iets te veel lawaai. Maar dat neem je er op zo'n avond bij.

47. Jacqueline v Beek

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.

48. G van Os

Wat een lekkere verrassende gerechten. Met zorg opgediend en met een bereiding die je niet meteen verwacht. Leuk om zo kennis te maken met nieuwe gerechten
    Sfeervol restaurant met diverse kamers. Oogt erg gezellig niet massaal terwijl toch denk ik alles vol was.
    Attente bediening ook. Goed ook voor kinderen. Hier gaan we zeker nog eens terug.

49. Goede porties, sfeer is erg fijn. Was heerlijk!

50. Ton kuyken

Gisterenavond met 4 personen het Eindhovens dagblad menu gegeten. Prijs kwaliteit top. Leuke bediening. Kortom fijne avond gehad.

51. Ik had via de mail informatie gevraagd en laten weten dat we via de krant, Eindhovens Dagblad wilde eten.
    Daarop kreeg ik een bevestiging terug, dat er voor ons een tafeltje was en hoe laat ,Goed dus, op de dag zelf nog een berichtje of we het niet vergeten waren, denk ik, dus wij er naar toe.
    Maar helaas geen diner van de krant, daar had je een bon, voucher ,voor moeten hebben!! Dat wist ik niet.
    Dat hadden ze ook even in de mail kunnen zetten, denk ik.
    Dus nu de volle mep betaald, het eten was goed, maar de herrie onvoorstelbaar in het restaurant, niet van de muziek, maar van de drukte een heel hol geluid. En dat was voor mijn man, op leeftijd 80+ erg storend om te verstaan wat ik zei. Maar dat maakt het eten niet minder lekker en daarvan hebben we genoten.
    Loes

52. Nelleke Jacobs

We hebben het maandmenu van het Eindhovens Dagblad gehad. Het was lekker en de bediening was prima.

53. Chantal Maandonks

Het was heel gezellig bij jullie. Maar het was vrij druk en ik had moeite om mijn vriendinnen te verstaan. Mijn advies is ook om bij het bestellen van kip biefstukjes te vragen of het doorbakken moet zijn. Mijn portie was nog echt rauw. Ik had achteraf spijt dat ik het niet meteen teruggegeven had om het verder gaar te laten bakken. Mijn eigen keuze. Mijn vriendinnen hebben nergens last van gehad. Verder was alles prima.

54. Met 12 personen van een 4 gangen proeverij genoten. Prettige ambiance en heerlijk gegeten. Groot pluspunt dat er een keuze aan mooie wijnen is die je per glas kunt bestellen. Bediening gastvrij en zeer fexibel, een onaangekondigde vegetarische wens werd vlot verwerkt. Was voor ons een eerste kennismaking en goed bevallen.

55. Lekker gegeten met het ED menu. We kregen telkens 3 gerechtjes. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel lekker. Extra brood en frietjes werden niet in rekening gebracht. Huiswijn smaakte goed.

56. Vlotte reservatie met correcte bevestiging. Onthaal en personeel vriendelijk, vlot en toch met de nodige discretie.
    Een aangenaam aanbod op het menu en de voorgestelde witte biowijn was van prima kwaliteit! Het gekende duosoepje was weer prima. Onze hoofdschotel bestond enerzijds uit vlees, heerlijke steak, vol van smaak en lekker mals, en anderzijds Cataplana: Portugese visschotel l schaal-schelpdieren l bisque l vanaf 2 personen. Een verrukkelijke verrassing.

Bediening vlot en vriendelijk. We ontdekten Restaurant Nu enkele jaren geleden en gaan met veel plezier terug. Spijtig dat de afstand vrij ver is voor ons vanuit Bazel België. Maar ook Eersel en omgeving bieden een mooie natuur en een aangenaam centrum. Echt het dorp van de "contente mens". Gisteren hebben we met een bezoek aan de antiekbeurs Maastricht en files toch graag de omweg gemaakt naar dit restaurant dat waar voor zijn geld biedt. De 300 kilometer, alles bij elkaar, waren de moeite. Dank u!

57. We hebben als vanouds weer heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk. We zitten hier altijd erg graag vw de warme uitstraling en gezellige sfeer. Dus we hadden weer een fijne avond.

58. Via een voucher hebben wij kennis gemaakt met Nu.

De gerechten van de proeverij waren allemaal erg smaakvol. Maar het viel ons vooral op dat alles op de juiste temperatuur geserveerd werd. En ook dat alles a-la-minute huisgemaakt was. Bijv. een tartare die met het mes gesneden was i.p.v. door een gehaktmolen gedraaid.

Wij komen zeer beslist terug.

59. Bediening was vriendelijk, maar zeer onprofessioneel; borden konden van alle kanten komen, ook voor andere mensen langs. Eten was redelijk, maar prijs/kwaliteit onder de maat. Meest storende was de ontzettend slechte akoestiek, wat nog versterkt werd door een feest met disco in de grote ruimte ernaast.

Prima voor lunch in tuin in voorjaar/zomer, maar geen aanrader voor een gezellig diner.

60. hampsink

Een sfeervol restaurant met een vlotte bediening. Een (gratis) karaf water is geen enkel probleem. De gerechten worden op een bijzondere manier opgediend. Een aanrader.

61. We hebben heerlijk gegeten en gedronken met onze vriendengroep!

62. Vooraf had ik op internet gezocht, en was ik bij restaurant NU terecht gekomen. Een leuk plaatsje en een heel leuk restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en zo ook de gehele avond verzorgt door het gehele personeel. Een fijne en huiselijke omgeving waar we voortreffelijk hebben genoten van een heerlijk bereid diner. In het begin zat het restaurant helemaal vol en zorgde voor een rumoerige sfeer, maar al met al was het een avond of nooit te vergeten en we zullen zeker nog eens teruggaan. Ga zo door !

63. Heerlijk gegeten. Ook leuke kinderkaart. Kinderen konden leuk spelen in de speelkamer. Vriendelijk personeel. Enige minpuntje het was heel koud binnen.

64. Ik vond het eten erg tegenvallen. Mijn tonijn voorgerecht was taai en mijn kip was ook niet goed schoongemaakt, zat allemaal vet tussen. Er staat verse frietjes, maar dit waren absoluut geen verse. Eten is belachelijk duur voor hetgeen wat je krijgt. Een salade met vieze noten erin. Eten voor de kids ook erg duur. Na reclameren hebben ze dat wel van de rekening gehaald. Ze gaven me gelijk. Mooie zaak, vriendelijke bediening, maar ik ga er niet meer eten. Leuk voor een drankje als het mooie weer is en je buiten in de tuin kunt zitten.

65. Wij gaan geregeld eten bij Nu. Fijn dat onze zoon ofwel binnen in de speelkelder ofwel buiten op het ruime grasveld kan spelen. Het interieur is er gezellig ingericht, en er hangt een spontane en warme sfeer. Het eten is altijd lekker, en ze zorgen altijd voor een speciale toets.

66. sandra Koeken

Geweldige ervaring. Wat een fijne plaats om te eten met kinderen. De bediening was ook zeer prettig en lief tegen de kinderen. En wij konden lekker en rustig genieten van het heerlijke eten.

67. Gerard van Ingen

We hebben heerlijk gegeten en de prijs kwaliteit was goed. De bediening was voortreffelijk en erg vriendelijk.
    Wat mij opviel was dat er hardgetaalde gasten in het restaurant waren die mij irriteerden. Toch was ons bezoek aan Restaurant NU een succes. Wij komen zeker terug.
    Tot Ziens

68. Gezellig damesclubje

Gezellig twee uur getafeld. Lekkere lunch met verrassend leuk plateau met warme en koude gerechten. Heerlijke verse theetjes ook. Wij komen graag weer terug.

69. Willemijn Veldhuizen

Ik heb bij Restaurant Nu mijn verjaardag gevierd met een brunch. Omdat er kleine kinderen bij waren heb ik voor een brunch gekozen.

Het was geweldig. We kregen een Italiaans menu met o.a. heerlijke soep, lekkere huisgemaakte pasta en carpaccio. De kinderen kregen kindermenu's en kleinzoon met Coeliakie kreeg apart glutenvrije flensjes, hotdog en broodjes. De kinderen vermaakten zich tussendoor uitstekend in de speelkamer.

Een pluim voor Restaurant Nu.

70. Chateaubriand was een zeer slecht stuk vlees en is teruggegeven aan de keuken.

71. Een gezellige avond, genoten van de maaltijd, plezante en persoonlijke bediening

72. Het hele gezelschap (12 personen) heeft zeer lekker gegeten en ook de wijnen waren top! Zeer kindvriendelijke bediening.

73. fam. van Hooff

Hoewel we eerder bij Restaurant Nu aten, werden we positief verrast door de kwaliteit van het eten en de plezierige bediening

74. PaulVan den Bossche

a: Bij aankomst leek het een prachtig herenhuis;
    b: de inkom was positief;
    c: restaurant geeft koelere indruk;
    d: geen tafelkleden;
    e: de aanwezigheid van diverse zeer kleine kinderen werkte hinderlijk op de gesprekken - wij houden heel veel van kinderen...
    f: de bediening was zeer fijn (althans een van de diensters);
    g: het eten was zeer goed - lekker en verzorgd;
    h: de wijn was zeer goed (prijs kwaliteit).

Wij waren tevreden - men zeg het voort.

75. Stephanie

Heerlijk gegeten en gezellig gezeten.
    Wildplankje was erg lekker.

76. Bleyen jeanne

Super lekker gegeten. Rustig en sfeervol. Zeer goede en vlotte bediening. Er werd mij zelfs gevraagd na het bestellen van de zeebaars of ik hem liever had als filet, zelfs dat kon. Ga zo verder!!

77. Voorop gesteld;
    We hebben weer heerlijk gegeten, zoals vanouds en een fijne avond gehad.
    De kaart op de site kwam deze keer niet overeen met de kaart in het restaurant, dus ik had wat anders in mijn hoofd om te eten, dat was jammer.
    Maar we vonden dat we deze keer 2 kleine tegenvallers hadden.
    De Chimichurri saus zou wat pittig zijn, maar er zat geen pepertje in, helaas. (Ik kreeg er wel een Harissa-saus voor in de plaats)
    Het wildplateautje als voorgerecht kwam niet overeen met onze verwachtingen van wild.( misschien een wat duidelijker uitleg ??) Maar het was echter wel erg lekker.
    Het restaurant blijft ondanks dit toch onze aanbeveling waard.

78. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.

79. Heerlijk gegeten vriendelijke bediening. Een van de veruit betere restaurants in de Kempen. Op de vraag naar of er ook half zoete witte wijn te verkrijgen was werd een glas om te proeven aangeboden. Uitermate vriendelijk. Timing van de gangen was uitstekend niet te traag en niet te snel. Kwaliteit top.

80. Helaas werd er geen rekening gehouden met de reservatie wensen. Had tafel gevraagd niet in looppad en kregen toch een tafel aangeboden in looppad. De bediening en levering van eten en drinken was erg traag. We bestelde bij aanvang eten nog wat drinken maar ontvingen deze pas tegen einde eten.

De bediening zou alerter moeten zijn, om te zorgen dat de klant hun bestelling op tijd krijgt.

81. Heerlijk gegeten samen met onze kinderen. We zaten heerlijk buiten op het terras, waar je goed overzicht hebt op de spelende kinderen. Bediening ook zeer vriendelijk. Tot de volgende ronde!

82. Gereserveerd ter gelegenheid van verjaardag; we wisten vooraf dat we de visschotel voor 2 personen zouden kiezen; toen we binnenkwamen hoorden we een klant klagen dat het 1 uur geduurd had voordat zij deze visschotel opgediend kregen; om dezelfde ervaring te voorkomen hebben we direct laten weten dat wij de visschotel wilden; ons werd geadviseerd een broodmandje te nemen en te genieten van onze prosecco.

De schotel werd binnen acceptabele tijd opgediend. De vis werd gepresenteerd op saffraanrisotto; toen wij na enige tjd om frietjes vroegen, kwam de opmerking "die hadden erbij behoren te zitten"; steekje laten vallen dus. Verder lekker op het terras genoten van ruime hoeveelheid vis en heerlijk nagerecht (rood vruchtentaartje met bosvruchtenijs ) en dubbele expresso. Prijs kwaliteit verhouding prima.

Commentaar puntje: eigenaar en eigenaresse gingen op gegeven moment zelf zitten eten, drinken en roken (met personeel dat afgewerkt was en bekenden uit het dorp); wij vinden dit eigenlijk niet kunnen, maar het was een zeer warme dag en iedereen was blij om buiten te zijn.

83. Adrienne. Dittrich-Witteveen

We hebben heerlijk gegeten. Alles mooi opgediend. Als ik de saus niet lekker had gevonden, zou ik een andere gekregen hebben. Het nagerecht met de vruchten was ook heerlijk met dat taartje.

Alles prima, dus.

84. Johan van der meer

Met het gezin uit eten geweest bij restaurant nu. Het eten is klassiek en top van smaak. Bediening is goed op de hoogte van de wijnen die bij gerechten geserveerd moeten worden en de prijs kwaliteit is goed. Vooral de Chateaubriand is een aanrader!! We hebben een top avond gehad dankjewel!!

85. saskia van de Sande

We waren voor moederdag bij restaurant Nu gaan lunchen. Daar we een plekje nodig hadden met zon en schaduw mochten we plaatsnemen op het grote grasveld waar de kindjes kunnen spelen op nog geen 3 meter afstand! Helemaal top want onze dochter van 4 kon zo heel de middag spelen en wij gezellig lunchen en drinken. Ook wanneer je geen kinderen meeneemt of hebt, is het een super restaurant maar voor ons was dit dubbel feest want zowel de kinderen als ouderen hebben plezier! Geweldige service en super leuke dag gehad! xxx

86. Jeanne

Met moederdag met ons gezin om 13.00 uur naar Nu voor de Mediterraanse proeverij. Lekker buiten in de tuin gezeten waar de kleinkinderen zich tussendoor prima konden vermaken.
    Het was erg druk, ik denk TE druk, want we hebben bijna een uur gewacht op het voorgerecht.
    Het eten op zich was heel lekker maar voor een 4-gangen proeverij is 3 en 1/2 uur erg lang zitten. De bediening was heel aardig.

87. Gezellige tuin. Moest serveerster 2x wijzen op vuil wat op de tafel was.
    Wel vriendelijk. Eten goed, alleen de wijnglazen werden bij mij 2x ( à 5,50! ), euro ondermaats geschonken. Kraanwater 2,50 euro, wat ridicuul is.

88. Stijn Oomen

1 punt
  89. rob de kroon

Gisteren een heerlijk verassingsmenu gehad bij Nu. Stijn en Marja super bedankt voor de gezellige avond.

90. Restaurant NU in Eersel, hèt adres als je iets te vieren hebt. Met z'n tweetjes gegeten. Het was voor ons al 'n speciale dag, maar door dit heerlijke etentje en de gastvrijheid die je in restaurant Nu ervaart en de zorg die aan ons diner is besteed, werd deze afgesloten met een gouden randje.

Onze dag kon niet meer stuk, we hebben genoten. Dank je wel team van restaurant Nu.

91. Mwah... Eten niet warm genoeg, middelmatig van kwaliteit en zeker te duur voor wat je krijgt. Personeel aardig maar kan professioneler...wel mooi ingericht en speelkamer voor kinderen is leuk...

92. Astrid Tijssen

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Mooie locatie👍

93. Enorme tegenvaller!! We zijn ons ervan bewust dat het met pasen erg druk kan zijn, maar wat was dit ongeorganiseerd zeg. Er was totaal geen sfeer! En bediening had geen idee wat te doen. Ook bij de vragen wat een gerecht inhield wist niemand het antwoord.
    De kaasfondue was bizar slecht. Een kant en klaar pakje smaakt nog beter! Bij de vlees of visgerechten krijg je wat frietjes, en een beetje salade. Wat groente op je bord kan geen kwaad. De kleine stukjes biefstuk op het grote bord, zagen er lachwekkend uit. Voor het toetje maar ergens anders gegaan en daar een heerlijk ijsje gegeten. Dit omdat de prijs kwaliteit totaal niet matcht.

94. Pieter Dierkx

Van de week langsgeweest met het vrouwtje voor een dinertje à la carte: niets op aan te merken. Geweldige sfeer, mooie inrichting, top ontvangst en bediening, om nog maar niet te spreken over het eten: miraculeus!
    Toen ik naar buiten liep met een brede glimlach kon niks mijn avond meer verpesten!
    We komen zeker vaker terug.

Pieter

95. Tegenvaller! De bediening was erg onattent. We moesten heel lang wachten tot de bestelling werd opgenomen en nadat we besteld hadden was er na 40 minuten nog geen broodplankje verschenen, we moesten de serveerster gaan zoeken, nergens te bekennen. Uiteindelijk werd het brood samen met het voorgerecht op tafel gezet, geen excuus, niets. Vervolgens weer heel lang wachten, ook nog een glas wijn bestellen was moeilijk. Er was een grote groep aanwezig en dit ging duidelijk ten koste van de service.
    Je voelt je hier niet welkom, wij komen niet meer terug!

96. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, kinderen kunnen fijn knutselen en spelen beneden in de kelder onder begeleiding, kortom een hele fijne avond gehad!

97. We zijn met 6 volwassenen en 5 kinderen bij NU gaan eten omdat er voor kinderopvang gezorgd zou worden en omdat de recensies erg goed waren.

Eerst het positieve gedeelte: Mooi sfeervol gebouw met behoorlijk wat zitplaatsen. Het eten was goed en de bediening aardig en netjes.

Dan toch wat negatieve ervaringen die jammer genoeg vaak het uiteindelijke gevoel bepalen: Door Valentijnsdag was het heel vroeg al erg druk. De staf was hier niet op ingespeeld. Er waren veel te weinig mensen in de bediening en diegenen die er waren, waren volgens ons erg onervaren. De veelgeprezen eigenaren hebben we pas bij het verlaten van het pand gezien. Pas na 18.00 uur kwamen er een paar ervaren krachten bij.

We zijn om 17.00 uur aangekomen en gingen om 20.30 uur weg. Dat is erg lang met 5 kinderen. De opvang in de kelder is een prima idee maar niet voldoende om kinderen van diverse leeftijden door 3,5 uur heen te loodsen. We vonden de kaart erg klein, zeker als je geen vlees eet. Biefstuk was heerlijk, de bouillabisque (?) viel erg tegen. Ook geen bordje voor graten en garnaal afval. Geen plek om je frietje neer te leggen. Je moest dus uit het gezamenlijke mandje eten.

Als nagerecht koos iedereen voor een warm chocoladetaartje. Jammer genoeg was dit ver onder de maat en het ergste was dat het praktisch koud was. De prijzen passen meer bij het pand dan bij de gerechten, was onze mening. Algemene indruk: Goed verzorgd, te druk voor het personeel en waarschijnlijk ook voor de keuken.

98. H. Wessels

We werden zeer sympathiek ontvangen, de verzorging was geweldig voor volwassenen en voor ons kleinkind en het eten smaakte voortreffelijk.

99. Henriette

Heerlijk gegeten. En de speelvelden waren fantastisch voor onze zoon. Geweldig dat er iemand was om met de kinderen te spelen!

100. Afgelopen zondag een 3 gangen lunch-menu gehad. De sfeer binnen was erg aangenaam en het eten was gewoon lekker en mooi gepresenteerd. Ik was vooral positief verbaasd over de variatie van producten die gebruikt waren. Verder was de service van het personeel en de gastheer zeer aangenaam.

101. Restaurant NU

Een goed lopende zaak en dat is niet voor niets. Het is altijd een feestje om hier te mogen eten, deze prachtig ingerichte oude woning heeft alles voor een avond verwennerij. Het uitermate vriendelijke en gastvrije personeel met verstand van zaken zorgt ervoor dat je aan niets ontbreekt. Onder leiding van eigenaren, tevens gastvrouw en gastheer/kok Marja en Stijn is het een soepel draaiend horeca bedrijf geworden.

Continu vernieuwen en innoveren maken NU tot wat het nu is. Chefkok Boris, die in meerdere gerenommeerde zaken heeft gewerkt in binnen- en buitenland zwaait momenteel de scepter in de keuken. En met verve! We aten huisgemaakte ravioli met paddenstoelen en salade met gekonfijte eend vooraf. Een heerlijk glaasje van de prima huiswijn maakte het helemaal af.
    De hoofdgerechten waren helemaal om je vingers bij op te eten! Dat deed ik ook bijna want gevulde kwartel mag je gerust met je handen eten (vind ik). Ontzettend lekker, zo ook het gerecht van mijn tafelgenoot, de Bouillabisque. Een soort van rijkelijk gevulde maaltijdsoep met zeevruchten, dorade, zalm en meer.
    Als dessert had ik een kaasplankje met een heerlijke port, en mijn gezelschap een schijnbaar fantastisch warm chocoladetaartje. Wat ik helaas niet mocht proeven.

Al met al een super avond, voor een normale prijs zit je hier eerste rang! Ik kom hier regelmatig en waar je in andere restaurants na een aantal jaren nog wel eens wat verval ziet is hier het tegendeel. Het is er alleen maar beter op geworden, Eersel mag trots zijn op zo’n fijn en gezellige zaak in het centrum.

Snel tot weerziens!

102. Zeer positief, gastvrij ontvangen en een zeer goed Engels sprekende serveerster wat prettig was voor ons internationaal gezelschap.

103. Heel lekker gegeten, maar slechte bediening. Kwamen niet vragen of alles naar wens was. Vroeg niet of het gesmaakt had, begon gewoon met afruimen, echt slecht! Heel jammer!

104. Met personeel lekker gaan eten bij Nu. Het eten was inderdaad lekker alleen de bediening liet nogal te wensen over! Totaal geen interesse aan tafel, een lachje kon er niet van af je zag dat daar totaal geen opleiding aan vooraf was gegaan. We hadden chateau briand besteld, deze werd aan tafel opgediend. Toen deze gesneden werd leek het wel of het vlees uit elkaar werd getrokken, eeuwige zonde! Dit kan echt niet. Bij het afrekenen ook geen dank je of nog een fijne avond ondanks dat men wist dat we een gezellig avondje uit hadden met collega's! Jammer maar helaas.

105. Ronald van Geffen

Heerlijk gegeten. Erg gasvrij personeel en een relaxte sfeer.

106. Zonder Kerstkookstress thuis, heerlijk uit gaan eten bij Nu. Ik vond de zaak mooi modern ingericht en in gezellige kerstsfeer gebracht. We zijn vriendelijk ontvangen en het was gezellig druk. De bediening zorgde ervoor dat we niets tekort kwamen en de gangen waren goed op elkaar afgestemd. De kids hebben tussendoor lekker gespeeld in de speelkelder zodat het voor hen niet een te lange zit werd. Bedankt team Nu voor een fantastische avond!

107. Fam. Hoppenbrouwers-Kros

Net als vorig jaar hebben wij op 2e Kerstdag met onze familie gegeten bij restaurant NU. Wederom voor herhaling vatbaar! Zeer gastvrije ontvangst, gezellige sfeer, het personeel is altijd heel vriendelijk en bovenal hebben we echt genoten van het heerlijke kerstdiner wat ook qua prijs/kwaliteit dik in orde was. Echt een aanrader!

108. Joke en Wim

Op 2e kerstdag samen met familie genoten van een heerlijk Kerstdiner. Zoals altijd was het gezellig zitten met leuke bediening.

109. We hadden ons verheugd om bij Restaurant Nu op 1e Kerstdag ons Kerstdineetje te nuttigen. We hadden een eerder goede ervaring maar dan in hun mooie tuin tijdens een zomeravond. Toen was het super. We hadden ons lekker opgedoft om in een fijne ambiance de avond door te brengen. Bij binnenkomst werden we eigenlijk door niemand opgevangen en moesten we zelf de bediening attent maken dat we er waren. Even was er onduidelijkheid over onze reservering, maar uiteindelijk werd onze tafel aangewezen.
    Whoww...we waren best teleurgesteld. Er was geen tafel ingedekt, in plaats van een mooi tafelkleed lag er een ikealopertje op tafel waar de vlekken van onze voorgangers in zaten. Geen mooie glazen, 'n botertje uit een plastic pakje, nauwelijks kerstversiering, soepje was lauw opgediend in een glas, papieren servet.
    Het eten zelf was niet slecht, maar zeker niets bijzonders. Het restaurant was volle bak en daardoor veel herrie. Toen de helft van de gasten weg waren maar wij nog niet klaar waren met ons diner, werden er al tafels verplaatst voor de volgende dag en zat de eigenaar met personeel gesprekken te voeren.
    Jammer. Wij gingen met een kater naar huis en dat was zeker niet van de drank.

110. Fam. Maria en Ger ter Haar

Ondanks tijdige reservering via internetsite met een herinnering, wat op zich zorgvuldig is, kwamen we in donker hoekje aan een niet ingedekte tafel terecht. Maakt geen gastvrije indruk.

Later vrije tafel in het gezellige deel voor bij de bar. Afstandelijke benadering door serveerster, duidelijk een hulpkracht, niet professioneel.

Lange wachttijden bij opnemen bestelling, de drankjes en vooral ook gerechten. Duidelijk meer aandacht voor grote tafels waar (veel) meer werd gedronken. Tomaten soep matig, weinig substance, dunnetjes, partner tevreden over slakken. Hoofdgerechten lekker, biefstuk mooi rose maar lauw. De Irish coffee was super.

Al bij al een tegenvaller qua maaltijd, iets te hoge verwachtingen. Sfeer is prima.

111. Lekker gegeten zoals altijd, maar er was geen verrassings menu maar een proeverij menu met allemaal kleine hapjes. Persoonlijk vonden wij 4en een verrassingsmenu beter dan het proeverij menu. Volgende keer weer graag een verrassingsmenu, deze was nu niet te bestellen.

112. Vivian Reijnders

Voor het eerst met collega's bij Nu gegeten. Eerst voor allemaal broodplank met diverse sauzen. Was heel lekker. Daarna tomatensoep. Was ok, maar niet bijzonder. Hoofdgerechten deels de bouillabisque en de biefstuk van de sucade. De bouillabisque werd erg gewaardeerd. Was erg lekker door de saus van strandkrab. We misten alleen een bakje met water voor de handen, omdat je toch gamba's moet open maken.
    De biefstuk van de sucade stukjes waren erg mals en lekker. De friet en salade waren ook prima. Hebben wel nog een keer friet erbij moeten vragen, maar dat was geen probleem. Als nagerecht de mousse duo en het Eersels seizoenijs. Allebei heel lekker. De bediening was prima. Attent en vriendelijk. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Hele mooie gezellige locatie.

113. Wij komen graag bij NU. Mooie zaak, prettig zitten -'s zomers op het terras achter met een grote tuin waar kinderen kunnen spelen en ook binnen prachtige kamers en tafels. De keuken is verzorgd en lekker, de gerechten mooi gepresenteerd. Wat mij betreft mogen er nog iets meer groenten bij omdat ik dat zelf heel lekker vind. Het vlees is heerlijk van de grill, de vis lekker gekruid. Deze keer hadden we met 4 personen de 3-gangen mediterrane proeverij. Echt voldoende, alle items in 4-voud zodat iedereen ook echt alles kon proeven. Zeer aan te bevelen.

114. Heel lekker gegeten, vlotte bediening en erg kindvriendelijk!

115. We hebben met ons gezin, 6 volwassenen en 3 klein kinderen, heerlijk gegeten, zijn erg tevreden over de bediening en de smaak van alle gerechten die we kregen. We hebben 1 puntje als opmerking en dat is dat we wat meer groente, bv roerbak groente, bij de gerechten fijn hadden gevonden in plaats van enkele schaaltjes met salades.

116. Erg gastvrije ontvangst en zeer vriendelijke bediening, helemaal top. Eten was prima, mosselen waren wat klein maar dat zal ongetwijfeld met het seizoen te maken hebben. Verder alles prima in orde.

117. Top snelle bediening en lekker gegeten. Echt een heerlijke avond gehad. Kom er zeker vaker terug!

118. Anne Bax

Vandaag met een vriendin genoten van een heerlijke proeverij bij Restaurant Nu. Gezellig achter in de tuin op een mooi terras. De bediening is erg vriendelijk en allert. Al met al, een echte aanrader!

119. Ben vorige week gaan eten bij restaurant Nu. Wat hebben wij genoten zeg! Heerlijk gegeten in de tuin, de bediening is daar super. Ik heb me voorgenomen om daar vaker te gaan eten.

120. Maarten Jacquot

Absoluut heerlijk gegeten bij restaurant NU! Buiten in de tuin mogen eten tijdens het warme weer. We kwamen er toevallig uit, maar voor mij zeker het lekkerste restaurant in Eersel. Binnenkort gaan we zeker weer een keer langs om nog eens heerlijk te genieten!

121. H. Nellen

Een high tea gereserveerd. Ondanks laatste kwamen de versnaperingen, na een lauwwarm soepje vooraf, na drie kwartier pas op tafel. En dat terwijl de dame aan de telefoon mij adviseerde te reserveren, zodat men vooraf al kon voorbereiden en wij dan niet zolang hoefden te wachten. Vanwege het mooie weer zaten we in de tuin. De ambiance is zeker oké, de versnaperingen lekker, maar helaas werden de tafels rondom ons heen, er waren slechts enkele bezoekers, schoongeboend door een klein meisje (dochtertje van een personeelslid/ eigenaar?). Ook nam zij de veger ter hand en ging het terras schoonvegen. Het bedienende personeel ging met enkele bomen in pot aan de haal, later kwam een personeelslid met een ladder over het terras aanlopen. Nu ben ik van mening, dat laatste zaken niet thuishoren in een restaurant waar reeds gasten aanwezig zijn. Het kleine meisje hoort er niet thuis en de bezigheden van het personeel naast de bediening horen uitgevoerd te worden op het moment dat er nog geen gasten zijn, of in ieder geval niet zichtbaar te zijn voor de gasten. Jammer, zonder deze kritische noot zou het oké geweest zijn.

122. Stijn Oomen

1 punt
  123. Wil de Bondt op 5 April 2015

Wij hebben met onze dochter en kleindochter op Eerste Paasdag bij 'Nu' genoten van 3 gangen Mediterrane Proeverijen, in één woord; fantastisch! Alles was even lekker en origineel, complimenten aan de kok. Voor herhaling vatbaar! Hoewel we vaak in de zomer buiten op het terras hebben geluncht en gedineerd hadden we nog nooit binnen gegeten. Alles was prima voor elkaar.

125. Familie de la Haye

Wij, gezin met 2 kids (jongens van 4 en 7), hebben een heerlijke avond gehad bij het sfeervolle restaurant Nu te Eersel.
    Tot onze aangename verrassing was er een leuke speelruimte met oppas, onze kinderen hebben zich daar uren vermaakt. Het eten was erg lekker, en opvallend mooi gepresenteerd. Culinair, maar wel gewoon een frietje erbij (zo zien wij het graag ;-)) Ook de prijs en bediening prima in orde. Hier komen we terug!

126. Vorig weekend weer eens bij NU in Eersel geweest. Ik blijf dit een top tent vinden. Er wordt veel liefde in deze zaak gestoken, dat proef je aan alles. Attente bediening, gezellige sfeer, warme inrichting en superlekker eten iedere keer weer! Ook hebben ze vaak onwijs leuke specials zoals wijn en spijs avond.
    We hebben een keer een wijn en kaas proefavond georganiseerd met vriendinnen in de bar gelijk links als je binnenkomt (met openhaard!), is allemaal te regelen daar ook.
    Ik kom graag vanuit Eindhoven voor een avondje NU, er zijn in mijn ogen nog maar weinig horeca zaken waar je waar voor je geld krijgt en een welkom gevoel van thuiskomen krijgt.

127. R. de Horn

Avondje uit. Voorgerecht met 3 soorten mossels, waarvan 1 echt koud. Past dus niet. Commentaar Nu: dat moet van de Warenautoriteit. Hoofdgerecht halve kreeft gecombineerd met kalfsstoofvlees, niet erg voor de hand liggend en niet echt goed als combinatie. Ander hoofdgerecht was hazerug. Was omwikkeld met spek en bleek te gaar (overcooked) en dus niet lekker. Achteraf bemerkingen gemaakt. Reactie: had u dat niet eerder kunnen zeggen? U kunt nieuwe krijgen, bovendien, spek hoort erom. We kregen dus de wind van voren. Er is gewoon afgerekend. De jassen moesten we zelf halen, de bediening keek opvallend "weg". Netjes afscheid nemen was er ook niet bij.
    Voorlopig maar niet meer naar Nu.

128. Gisteren heerlijk gegeten en gedronken bij restaurant NU! Gekozen voor het verrassing menu, echt een aanrader! Daarbij heerlijke bijpassende wijnen gedronken die toegelicht werden door een aardige ervaren gastheer. Ook hangt er een goede sfeer in het restaurant. Kortom een top avond gehad, Ik kom hier graag nog eens terug!

129. Sonja vriens

Mooie locatie in het centrum van eersel. Aparte ruimtes wat een sfeervol geheel heeft. Vond het er niet schoon. Broodkruimels en sla op de grond. Toen we binnen kwamen viel het me op dat er weinig andere gasten waren.
    Eten was goed maar niet bijzonder. Vond de gastvrouw "gemaakt" aardig.

130. Heerlijk geborreld met vrienden op het gezellige terras. Leuke, spontane bediening, niet te opdringerig.Daarna avondvullend getafeld met een mooie verscheidenheid aan gerechten.

Top avond
    Top personeel
    Top sfeer

Wij komen zeker nog een keer terug!

Bedankt 'Nu'!

131. fam jongsma

Wat gedronken op het terras aan de achterzijde. Duurde lang voordat bestelling opgenomen werd. Gastvrouw niet aardig, wat kortaf en "gemaakt vriendelijk". Daardoor geen lunch meer genomen, voelde niet prettig.

132. Fam. Verberne

Met plezier denken wij terug aan ons 40-jarig huwelijksfeest bij restaurant NU. Mooie en sfeervolle locatie, de gerechten van het Walking Dinner waren heerlijk en de bediening was vlot en vriendelijk. Wij en onze gasten hebben heel erg genoten! Hartelijk dank!

133. Mollemans

Veel te harde en dreunende muziek. Zijn daarom niet aan eten toegekomen. Wel een mooie kaart en een mooi tuinterras.

134. Willian van der sanden

Wij hebben ons al meerdere malen laten verrassen door het fantastische concept van Restaurant "NU" Vanaf moment dat je wordt ontvangen tot het afscheid nemen is het genieten. Heerlijk verrassende gerechten met perfect passende wijntjes. Een zeer sfeervol en relaxte omgeving om lekker te tafelen. Lekker eten, leuke bediening, fijne muziek, schone toiletten, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een aanrader.

135. Redelijk gegeten. Mooie locatie. Terras niks te doen, aan achterkant een grote tuin, daar was het sfeervol zitten. Broodje was lekker, maar niet bijzonder. Bediening kan beter, vond de gastvrouw niet zo... Beetje arrogant.

136. Afgelopen week gegeten. Soep was lekker. Hoofdgerecht was smakelijk, sla niet helemaal vers. Bord mooi opgemaakt. Nagerecht was prima. Bediening mag wat vlotter. Wij vonden het jammer dat we erg veel gelach en lawaai van het personeel hoorde. Niet erg professioneel.

137. Gisteren heerlijk gegeten bij Nu. Het restaurant speelt helemaal in op de huidige trends. Een speelkamer voor de kinderen met in het weekend een kindermeisje, zodat je als ouders rustig boven kunt eten. Veel eerlijke en biologische producten. Goede service en ook goed eten. Wij komen hier zeker nog eens terug. We kijken uit naar een bezoekje in de zomer als de tuin open is.

Enige opmerking: graag een iets actiever kindermeisje wat iets beter op de wat kleine kinderen let, zou welkom zijn.

138. Kunt er best prima eten, soep was niet heel warm. Broodje goed maar sla was niet helemaal vers. Bediening mag wat vlotter. Gastvrouw wat arrogant.

139. Heerlijk geluncht van de diner-kaart. Alle gerechten prima qua samenstelling en smaak. Witte huiswijn naar onze smaak wat zuur maar de wijnen van de kleine wijnkaart daarentegen heerlijk. Bediening ongedwongen maar alert. We komen zeker nog eens terug.

140. Genoten van een heerlijke lunch. Mooie ambiance op een fraaie locatie. Gastvrijheid wordt met een hoofdletter G geschreven. Aandacht voor detail. Bezig met meer dan het product alleen. Maar dat was al goed weet ik uit een eerdere ervaring. Een aanrader en zal er zeker nog eens terugkomen.

141. Vanavond heerlijk gegeten en gedronken. Echt een aanrader. De sfeer is super, heerlijk rustig en toch gezellig. Gerechten worden zeer netjes opgediend. De tuin is geweldig zeker als het donker word.
    Daarbij komt dat de prijs kwaliteit verhouding ook goed is. Beste nu, tot snel!

142. We hebben een prima avondje gehad in dit leuke restaurant. Het eten is gewoon erg lekker, niet uitzonderlijk, maar wel bovengemiddeld. De sfeer is er prima in orde, ondanks dat het best een groot restaurant is. De bediening was erg wisselend. Het ene meisje was ontzettend vriendelijk en professioneel, terwijl de andere enigzins nonchalant en ongeinteresseerd overkomt (niet eens even smakelijk eten zeggen bv)
    De prijs was eerlijkgezegd wel een tegenvaller, maar dat weerhoud me er niet van dit restaurant bijj anderen aan te raden.

143. Yvonne

144. Beste allemaal, personeel restaurant NU Eersel,

Een speciale gelegenheid voerde ons naar Eersel voor een weekendje lekker eten en overnachten met zeer goede vrienden!
    Het was onze derde ervaring in uw restaurant.
    Jullie hebben geen sterren maar verdienen hartjes!

1 voor de heel vriendelijke en warme service!
    1 voor het gezellige kader
    1 voor het lekkere eten; verfijnde, mooi gepresenteerde, maar vooral smaakvolle (voor mijn echtgenote zeker de verrukkelijke kaviaartomaatjes) porties.
    Het hoeven geen schilderijtjes te zijn, maar lekker en mooi op het bord gebracht volstaat.
    1 voor de wijnen, rond van smaak en niet hoofdpijn- verwekkend
    1 voor de eerlijke prijs/kwaliteit

Bedankt iedereen, verder veel succes. Behoud het zoals het is!

Fijne zondag!

Carl en Lief Buts-Bauwens,
    Parklaan, 3
    B 9150 Bazel

145. Vorige week wederom erg lekker gegeten! Wij eten regelmatig bij restaurant Nu en zijn hier nog nooit teleurgesteld! Lekker eten, relaxte sfeer en leuke bediening!

Tot de volgende keer!

Hans

146. We wonen in Sneek, en hebben al vaak bij Nu gegeten.
    Was altijd goed, maar de laatste keer in november viel het erg tegen en dat was jammer.
    De friet was wel heel erg doorbakken, het vis plateau voor twee personen was ook niet je van het, viel tegen wat er op lag en voor die prijs verwacht je wel iets beters.
    Jammer.
    Dus de volgende keer als we weer in Eersel zijn sorry wij komen niet meer

147. Volledige maaltijd gegeten. De amuse was zeer lekker, een explosie van smaken. Het voorgerecht bestond uit een romig tomatensoepje, het had iets meer mogen zijn. Het hoofdgerecht smaakte prima maar was bij iedereen hetzelfde gegarneerd. Het lijkt me dat bij vis andere groenten horen dan bij wild of gevogelte. Het vegetarische gerecht was minimaal. De nagerechten zagen er goed uit, na uitdrukkelijk gevraagd te hebben of er een zoetigheidje bij de koffie geserveerd kon worden, verscheen er inderdaad een (slechte kwaliteit) bonbon.
    Verder gezellig restaurant en wij zaten aan de ronde tafel wat de sfeer ten goede komt.

148. Na mijn vorige ervaring in dit restaurant was ik eigenlijk niet van plan om hier nog eens terug te komen, maar door omstandigheden ben ik hier afgelopen zaterdag weer geweest. Gelukkig beviel het deze keer al een stuk beter!
    Het eten was goed, zoniet erg goed. De carpaccio vooraf viel nog een beetje tegen, niet dat deze niet lekker was, maar het kan gewoon beter. Het hoofdgerecht was heerlijk, hoewel de spruitjes en aardappelpuree er voor mij niet bij hadden gehoeven. Het nagerecht was ook erg lekker en leuk geserveerd op een tegel.
    Wat helaas nog steeds niet goed is in het restaurant is de bediening, de een komt niet aardig over, de ander is niet netjes gekleed.
    De sfeer is goed, er is denk ik best veel plaats in het restaurant, maar verdeeld over verschillende zalen.
    De prijs die je er moet betalen is dan weer wat minder, ze vragen namelijk de prijs die je in een restaurant verwacht waar ze wel weten hoe je je gasten moet bedienen en waar geen frites in een puntzak op tafel komen.

149. Nog nooit ben ik teleurgesteld bij Nu. Heerlijk eten, goede sfeer, vriendelijke bediening en een goede kaart.

We komen hier regelmatig voor de lunch of diner en iedere keer sta ik weer versteld van de goede smaken.

Bij goed weer zit je heerlijk in de tuin achter, weg van de drukte op de markt.

Ook hebben we hier vorig jaar een borrel gegeven voor een grotere groep. Iedereen heeft het er nog lang over gehad hoe goed dit geregeld was en hoe lekker de hapjes en drankjes waren.

150. Nog nooit zo lekkere asperges gehad. De bediening is geweldig. De ambiance geweldig. Al in al: super - aanrader.

151. Vanuit groningen hier gegeten. Aspergeseizoen, echt heerlijk menu genoten. Leuke ambiance, oppas voor kinderen in een erg mooie tuin. Kortom, aanrader.

152. familie peters

We hebben heerlijk gegeten, de eendeborst, kabeljauwhaasje, saté en iberico varken waren geweldig. We willen Jeroen en Hobie speciaal bedanken voor het lekkere eten en het mooi presenteren van het toetje ter gelegenheid van ons 22 jarig huwelijk, fantastisch! Verder willen we Joost bedanken voor de goede bediening tijdens het eten en het naborrelen in de lounge. Bedankt allemaal, jullie weten hoe je gasten het gevoel kan geven speciaal te zijn.

153. Ik heb hier al meerdere malen gegeten en toch wordt je steeds weer verrast. Zo heb ik de laatste keer het verrassingsmenu op, echt heerlijk was dat. En in het eerdere bezoek heb ik het voorgerecht proeverij op. Ook dit was erg lekker. De sfeer en bediening was ook goed en gezellig. Na het eten hebben wij ook nog even zitten borrelen in de gezellige lounge.

Tip: verrassingsmenu.

Voorgerecht proeverij.

Michel.

154. Wow, lang geleden dat ik zoooo lekker gegeten heb. Je proeft de echte smaken, super bediening en mooie wijn.

Dit is een hele grote aanrader.......

155. We hebben pas nog in dit restaurant gegeten en hebben ons laten verrassen door de kok.

Heerlijk gegeten en ontspannen getafeld. Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. Verder de complimenten aan de kok welke er een culinair kunststukje van had gemaakt.

We komen zeker op korte termijn weer terug om ons weer te laten verwennen!

156. Na het winnen van een dinerbon ter waarde van 30 euro ben ik samen met mijn vriendin gaan eten bij restaurant Nu, nou en dat heb ik geweten.

Eenmaal in het restaurant in een hoekje weggezet te zijn hoorde ik het personeel roddelen over de mensen die volgens de reserveringen niet waren geweest (maar er dus wel zaten)

Vervolgens viel het eten tegen! Bijvoorbeeld: de garnalen waren niet de moeite waard om op te eten.

Ten slotte moest het bij het afrekenen (van de al erg hoge rekening voor de kwaliteit van het eten) ook nog fout gaan. Een vrouw die over deed komen als de eigenaresse wist niet eens hoe ze in de kassa een kortingsbon moest verwerken. Hoofdrekenen kon ze ook al niet bleek vervolgens.

Alles bij elkaar een erg teleurstellende ervaring!

157. Tilly Leenmeijer

Van de week heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Bediening zeer vriendelijk. Eten was boven verwachting! Had al veel gehoord over dit restaurant. Wij hebben 3 kinderen die niet stil kunnen zitten dus lang dineren zit er voor ons meestal niet in. Wat een verademing was dit voor ons. Lekker lang tafelen en leuke gesprekken voeren onder het genot van een glas goede wijn terwijl de kinderen lekker spelen in de tuin en niemand tot last zijn. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

Goede tip: Visplateau!

158. Ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Pand is schitterend, de tuin is mooi, maar ik vond de bediening niet erg goed en het eten niet bijzonder. We zaten meerdere malen met een leeg glas, moesten iemand echt aan het shirt trekken om te kunnen bestellen en toen het ging regen, komt niemand even melden wat de bedoeling is. We zijn uiteindelijk zelf maar met bord en al binnen gaan zitten. Enkele malen heen en weer wandelen om alle spullen over te zetten, maar niemand die even aanbiedt om te helpen. De borden zijn heet (!) als deze net opgediend zijn. Een beetje: zoek het maar uit. Nee... het was onze eerste kennismaking met Nu, maar ik ben bang dat het hierbij blijft.

159. Allereerst uitermate vriendelijke bediening in een heerlijk ontspannen sfeer. Wij zaten in de tuin met als er regen zou komen een plaats binnen in het verschiet. Wat kan er dan nog mis gaan. We hebben geweldig genoten van de verse producten die op de tafel kwamen en zullen nogmaals Nu een bezoek brengen.

160. Erg mooie en grote tuin, meubels zagen er binnen ook erg leuk uit. Buiten wat minder. Eten viel naar mijn mening tegen, vooral tegenover de prijs die je er voor betaald. Service was goed. Jammer van het redelijk kleine assortiment van het drinken.

161. Marieke

Heerlijk ontspannen, goede bediening, we voelen ons thuis!

Al meerdere keren zeer aangenaam verrast door het verrassingsmenu, een aanrader!

Met collega's of vrienden na het diner nog even blijven plakken in het cafe...

162. Ine 7 punten

Op zondagmiddag gezellig op het terras, lekkere Latte met verrukkelijke cheesecake en de aspergemenukaart bekeken.

Voor 's avonds gereserveerd voor het aspergemenu en de week daarop weer!

Was werkelijk de moeite waard, heerlijk!

163. Prachtig pand, supertuin achter dus heerlijk terrassen in de zomer.

Van de nieuwe kaart een aantal gerechten gehad, erg lekker. Verantwoorde producten, gewoon goed!

De gerechten met de geitenkaas blijven mijn favoriet, de wederhelft gaat voor de vleesgerechten. Brabantse gezelligheid, goede bediening en uitstekende muziekkeuze voor op de achtergrond.

Bij dit restaurant valt op dat er nog een ouderwetse gedrevenheid is om alles goed en eerlijk neer te zetten. Aanrader!

164. Vandaag even wezen lunchen, was super!

Dit soort zaken moet je koesteren.

Vergeet vooral het overheerlijke calzone broodje ossenhaas niet te proeven, neem daar zo'n heerlijk Swinkels' biertje bij en ga vooral niet meer werken die dag.

165. geert (henk en henk)

Zonder enige verwachting een reservering gemaakt, we waren een beetje 'bang" voor de buitenkant, ziet er inderdaad sjiek uit, maar wat hebben we een geweldige avond gehad!

Het eten was heerlijk, de bediening fantastisch en vergeet de lounge bar niet na het eten, gezellig naborrelen!

Ik heb heel wat restaurants gezien maar dit restaurant heeft echt de "Brabantse gezelligheid en de klasse van een toprestaurant"!

We komen hier zeker nog een keer terug!

166. Heb nu voor de 2e keer het verrassingsmenu gehad en het was wederom weer erg lekker.

Zeer vriendelijke bediening!

167. Zijn er met heel het gezin gaan eten. De sfeer was heel gemoedelijk. Vriendelijke bediening en het eten was heel goed.
    Dit vind ik zeker een aanrader voor als je met familie iets te vieren hebt.

Kom hier zeker terug.

168. Afgelopen zaterdag bij Nu wezen lunchen. Ik was al een tijdje van plan hier te gaan eten en door de recensies op deze site waren mijn verwachtingen hoog, maar die zijn helemaal waar gemaakt!

Het eten was lekker en de prijs/ kwaliteitverhouding was goed. De sfeer in het restaurant is prima en de bediening is erg vriendelijk.

Ik denk dat ik hier snel een keer ga dineren!

169. Super!

De menukaart was goed.

De smaakcombinatie in de gerechten verrassend en uitstekend gecombineerd.

Het eten was van hoge kwaliteit.

We komen zeker terug en kunnen het iedereen aanraden.

Bediening was prima.

Fijn als je zo kunt genieten.

170. We zijn met 9 volwassenen, 3 kleine kinderen en een baby gaan eten.

We hadden gekozen voor een verrassingsmenu en het was super! Er zat een goede timing tussen de gangen en het eten was heerlijk!

De bediening is heel vriendelijk en heeft goed in de gaten wanneer er iets nodig is aan tafel. De kinderen kunnen via hun placemat kiezen wat ze willen eten dmv fotootjes van het gerechtje; ideaal. Ze zien wat ze gaan eten.

Tussen de gangen door was er de mogelijkheid om lekker te spelen, binnen in een gezellige ruimte met oppas(!) en buiten op een groot grasveld. De papa's en mama's hebben zo ook heerlijk rustig kunnen praten en eten!

Een echte aanrader!

171. Maaike Heck

Zeker een aanrader ook voor mensen met kinderen. Bedienig was super, eten heerlijk en voor de kinderen mogelijkheid om te spelen zowel binnen als buiten. Echt geweldig.

Zo mogen er meer restaurants zijn! Dit is een echte aanrader.

172. Fam.J Andersen

Echt een Restaurant waar je graag nog eens terugkomt.Alles was perfect en het eten heel lekker en vers.

173. Een gezellig en kindvriendelijk restaurant. Wij gaan er graag nog eens naar terug als wij in de buurt zijn

174. Jan Hendricks

Erg mooie tent, gezellige sfeer: een echt huiskamergevoel. Goede bedining en heel erg lekker eten. Echt een aanwinst voor Eersel!