Hier zie je hoe de meningen over de Aan de Fonteyn verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Internationaal Dronten

Echt ontzettend lekker gegeten! Lieve, vlotte meiden in de bediening en nette prijzen. Een absolute aanrader

2. Internationaal Dronten

Harry Speelman

Uitstekend. Jammer dat er weinig tafels bezet waren. Mensen die elders eten weten niet wat ze missen bij "Aan de Fonteyn".

3. Internationaal Dronten

Hier meerdere malen met en zonder onze 3 kinderen geweest.

Na hier meerdere malen uit eten te zijn geweest kunnen we met recht een 5 sterren recensie geven.

Bij elk bezoek was het eten top! De porties zijn ruim voldoende. Toen we 1× een hamburger plate besteld hadden die niet 100% naar wens was werd het gelijk gecorrigeerd en hebben een nieuwe gekregen. Echt heel fijn.

Wat wij aanraden? De Spareribs! Een ware smullerij!

Voor de kinderen is er een leuk plekje waar ze heerlijk kunnen kleuren. Het personeel was zeer vriendelijk voor de kinderen en er zijn voldoende kinderstoelen aanwezig waardoor geen van onze kinderen op schoot hoefde. Dat is enorm fijn!

In het invalide toilet waar je zéér veel ruimte hebt om met 1 of meerdere kinderen tegelijk te kunnen staan is er een zeer stevig en ruime verschoontafel aanwezig.

Wat een aanwinst voor Dronten!

4. Internationaal Dronten

Voor het eerst hier gegeten. Wat een feestje! Heerlijk eten, mooie opgemaakte borden en geweldige bediening! Wij komen zeker terug.

5. Internationaal Dronten

Verjaardag gevierd. Heel goed verzorgd, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en ook nog verrassing van de chefkok gekregen. Heel attent.

6. Internationaal Dronten

Annette Vroom

Geweldig lekker gegeten.
    Goede bediening

7. Internationaal Dronten

Ed van Leeuwen

Uitgebreide kaart, enorm grote spare ribs, heerlijke wijn, prima service!

8. Internationaal Dronten

Jan en Ina Smit

We hebben onze neven en nichten dag afgesloten met een heerlijk diner bij Aan de Fonteyn. We werden echt verwend met een heerlijk diner. Dankjewel Nick en Stephanie. Het was super.

9. Internationaal Dronten

Iris Iwema

Heerlijk gegeten vorige week! Gezellige sfeer en goede kwaliteit van het eten voor een prima prijs!

10. Internationaal Dronten

Joke ijspeerd

Heel gezellig eetgelegenheid! Het eten was echt heel erg lekker, heel mooi opgemaakt! Bediening was fantastisch! Komen zeker weer een keer eten!

11. Internationaal Dronten

Lia en Dirk

Voor het eerst wezen dineren. Prettige ontvangst en bediening. Lekker gegeten voor een prima prijs. Ontspannen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

12. Internationaal Dronten

Super lekker gegeten!! Goed rekening gehouden met een allergie in ons gezelschap. Echt een aanrader!

13. Internationaal Dronten

B. Haverkort - van Hulsen

Heerlijk gegeten, smaakvol en verrassend goed!

14. Internationaal Dronten

Alles top! Alleen koude borden waardoor het eten snel afkoelde.
    Verder was alles erg lekker met goede bediening en gezellige sfeer.

15. Internationaal Dronten

We hebben op 15 december een geweldige high tea gehad ,dit was de tweede keer .
    Het was zo gezellig dat we drie uur zijn blijven zitten.
    Onze complimenten voor de kok en de bediening.
    We gaan zeker terug komen en zegt het voort.

groet van Sonja Duve.

16. Internationaal Dronten

Met een tiental leden van het ANBO-proefpanel gisteren naar restaurant Aan de Fonteyn in Dronten geweest. We bestelden vooraf een 3-gangendiner. We begonnen met een amuse, daarna een pompoensoepje, een plate met een flink stuk biefstuk en tot besluit een soort tompouce met slagroom. Daarnaast dronk ik twee flesjes Cassis. Totaal was ik inclusief een fooitje € 25 kwijt. Leuke bediening door twee vriendelijke jonge meisjes. Dit was een geslaagde avond!

17. Internationaal Dronten

Minze Roorda

De biefstuk was perfect klaargemaakt. Naar de manier waarop je dat wenste: medium, well done etc. We hadden een mooie plek om als gezin een gezellig moment te hebben; deels een ronde bank, deels enkele stoelen. Attente bediening. Aan te bevelen adres in Dronten.

18. Internationaal Dronten

Smaak van het eten was goed, maar het was jammer genoeg niet warm. Onze borden waren koud en het eten dat erop lag, koelde daardoor heel snel af! Toen het hoofdgerecht bij onze buren kwam, werd er gewaarschuwd voor de hete borden! Dat was bij ons duidelijk niet zo. Na mijn opmerking hierover, wel excuses, maar geen goedmakertje.

Erg jammer en dat voor dat geld!

Ook apart dat je voor de sauzen bij het hoofdgerecht bij moet betalen! Niet eerder meegemaakt.

19. Internationaal Dronten

Geluncht bij jullie, weinig smaak, het brood lag op het bord van vlug even klaar maken.
    Geen verse sla op het broodje. Jammer.

20. Internationaal Dronten

Op een dinsdagavond onverwachts met zijn tweetjes uit eten. In de 5 jaar dat wij nu in Dronten wonen, konden we geen restaurant vinden dat een beetje lef had om wat meer spicy te koken. Nu weten we wél waar we moeten zijn. Aan de Fonteyn.

Aanrader. Wij komen zeker terug.

21. Internationaal Dronten

ineke bosch

We hebben heerlijk gegeten. We vonden het een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Ook vegetarisch was uitstekend. Ga zo door. Wij komen nog wel eens.

22. Internationaal Dronten

Wij hebben met 8 personen na een golfwedstrijd op aanraden van een kennis gedineerd bij Aan de Fonteyn. Na een hartelijk ontvangst gestart met een keuze uit de dagkaart resp. menukaart. Wij hebben een fantastische avond gehad met heerlijk eten en uitstekende bediening. Vragen voor eventuele aanvullingen werden terstond gerealiseerd. Een aanrader voor een goed adres met een redelijke prijs.

23. Internationaal Dronten

G.van Opstal

Maandagavond, n.a.v. recensies bij de Fonteyn gegeten. Voldeed aan onze verwachtingen. Bediening vriendelijk. Soms iets te snel. Voor herhaling vatbaar.

24. Internationaal Dronten

Serieus echt lekker gegeten, fijne sfeer, uitstekende service en goede kaart!
    Echt een aanrader dus!

25. Internationaal Dronten

Super lekker geluncht en niet heel erg duur :)

26. Internationaal Dronten

Heerlijk gegeten, een aanrader. Jammer dat er geen vegetarische gerechten op de diner menukaart staan.

27. Internationaal Dronten

We hebben buiten met z'n viertjes een heerlijke burger gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening, prima, niet-industriële hamburger, verse groenten en lekker brood. Pinnen moest binnen, maar omdat het zonnetje zo lekker scheen toch de volle punten. Van harte aanbevolen.

28. Internationaal Dronten

Wij hebben hier nu een aantal keren gegeten en kunnen inmiddels uit ervaring zeggen dat het een erg goed restaurant is om een gezellig avondje te gaan eten. De sfeer is aangenaam, het is met veel zorg ingericht, het eten is echt ontzettend lekker en het personeel is erg vriendelijk en attent. Men staat open voor tips en adviezen van de klant; iets wat je niet overal ziet. Na enkele opstartproblemen in het begin kunnen wij zeggen dat het nu prima loopt.
    Het is onze favoriete plek om te gaan eten. Ga zo door!

29. Internationaal Dronten

Ton Eggink

Heerlijk gegeten en een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader voor de Drontenaar. Ga er zeker vaker eten. Tevens hele aardige bediening.

30. Internationaal Dronten

Top. Geweldig, fantastisch. Goede sfeer, professionele bediening, dat dit restaurant geen sterren heeft snap ik niet!!!

31. Internationaal Dronten

Voor het eerst gegeten in dit restaurant met nieuwe eigenaar. Wat mij betreft mogen ze best wat meer reclame maken! Menig restaurant kan hier nog wat van leren! Prima service, verse ingrediënten voor de gerechten en een uitstekende bereiding! Gekozen voor de valentijnkaart. Allemaal zeer smaakvol.

Komen hier zeer zeker weer terug. Goede aanwinst voor Dronten

32. Internationaal Dronten

Na gisteren een slechte lunch in een ander restaurant in Dronten centrum. Vandaag hier een lunch genuttigd. We waren hier al een keer geweest maar nog nooit gegeten. De zaak is sinds kort heropent en met groot succes. Heerlijke lunch, goed verzocht, zeer vriendelijk personeel. Wij wensen de nieuwe egenaar en zijn personeel veel succes. Als ze zo door blijven gaan dan zitten ze vaker goed vol. Wij komen zeker terug. Aanrader van ons, probeer het brood met de dipjes. Wat een zaligheid mensen. Zie op de foto links.

33. Internationaal Dronten

Eerst bij een ander restaurant hier in Dronten binnengelopen en er eigenlijk met dezelfde vaart weer uit doordat we onvriendelijk verzocht werden te verhuizen naar een ander tafeltje, terwijl er geen kaartje stond dat aangaf dat de tafel gereserveerd was. Toen door naar dit restaurant. En het was top! Heel vriendelijk personeel, goede service en overheerlijk gegeten. Echt een aanrader!

Vorige pagina