ma lunch 12:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 10:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Bij Restaurant “Aan de Fonteyn” kunt u sfeervol genieten midden in het bruisende centrum van Dronten. U bent van harte welkom met uw familie, vrienden of zakelijke relaties op ons uniek gelegen terras of in ons sfeervolle restaurant.

Wij hebben vers gezette koffie, lekkere lunches, een heerlijk diner of een gezellige borrel.

De menukaart is gevarieerd opgezet. Zo vindt u bij ons voor de lunch vers afgebakken brood, tosti’s met een twist, heerlijke soepen en diverse gerechten van de grill.

Voor het diner heeft u keuze uit verse vis, kwaliteitsvlees, huisgemaakte salades, lekkere pasta’s en zowel vegetarische als veganistische gerechten. Door de bereidingswijze van onze koks komen de ingrediënten tot hun recht in smaakvolle gerechten.

Bij ons kunt u onder andere heerlijk genieten van onze huisgemaakte Ice Tea’s, verschillende speciaal bieren en een ruim assortiment van wijnen.

Ons restaurant is elke dag van de week geopend en makkelijk te bereiken met voldoende parkeergelegenheden. Vanuit de parkeergarage bent u binnen enkele stappen in ons restaurant.

Voor meer informatie over restaurant “Aan de Fonteyn”, kunt u een kijkje nemen op onze website, www.aandefonteyn.nl, of kom gezellig langs!
Het Ruim 15, 8251 EL Dronten, 0321 820 992

1482020904 81
1504192058 89
1520820424 91
1531906001 86

1. Erg lekker gegeten in een erg prettig restaurant. De bediening was vlot, toegankelijk en uiterst vriendelijk. Wil je lekker uit eten in een relaxte omgeving? Ga naar "Aan de Fonteyn"!

2. Het was er erg gezellig en het eten was ook erg goed en lekker. Kom zeker nog een keer terug.

3. Heerlijk en gezellig gegeten met de familie. Prima bediening.

4. A. de Schutter

Het eten was erg lekker en betaalbaar. De bediening was geweldig.

5. Gisteren voor het eerst sinds tijden weer eens samen uit eten geweest zonder kinderen. We hadden geen beter restaurant kunnen uitkiezen.

In totaal hebben wij zeven gerechten gehad (voor-, hoofd-, en nagerechten) en alles was werkelijk heerlijk.

Vriendelijke bediening en mooie locatie. Bedankt voor de fijne avond en het lekkere eten.

6. M. van Manen.

Wij hadden hier gereserveerd ten tijde van de Meerpaaldagen. Nog geen uur later werd een bericht ingesproken dat het aanbod om hierboven genoemde reden, wel wat was aangepast. Netjes!! Heerlijk gegeten, uitstekende bediening, heel vriendelijk personeel! Kortom Top! Een aanrader.

7. Heel lekker gegeten en vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!!

8. We zijn hier erg vriendelijk ontvangen en konden kiezen of we binnen of buiten wilden eten. Voorgerecht buiten gegeten en het hoofdgerecht binnen, was allemaal geen enkel probleem. Zeer vriendelijke bediening met genoeg aandacht voor de gasten. Eten was prima voor elkaar en smaakte voortreffelijk. Dankjewel voor jullie gastvrijheid, we komen hier zeker terug.

9. 1e keer dat ik bij dit restaurant heb gegeten. Vriendelijk ontvangen bij binnenkomst, we kregen de keuze of we binnen of buiten wilde zitten. Was beide geen probleem geweest. Vervolgens een vriendelijke, beleefde en vlotte (niet te vlot) bediening, met genoeg aandacht voor de klant. Het eten was heerlijk. Mals vlees wat, in het geval van de spareribs, zo van het bot af viel. Prima sfeer en topservice. Daarnaast was de prijs naar verhouding. Al met al een aanrader. Ik ga hier zeker vaker eten!

10. M. van Vegchel

Ter afsluiting van een verenigingsjaar kwamen we met een groep van 14 mensen voor koffie, taart, een andere consumptie en een hapje. Het zou warm worden en de vriendelijke bediening had zowel binnen als buiten op het terras een lange tafel voor onze groep klaargezet. Zéér attent en goed nagedacht! We belandden uiteindelijk op het terras en hadden een goed geslaagde ochtend. Terugkomen hier doen we zeker!

11. Jonkman

We zaten lekker buiten maar de bediening was nog steeds snel en goed. Het eten was een verrassing. Bediening heel vriendelijk en ontspannen ondanks dat het druk was. Een prima restaurant.

12. Het eten was verrassend lekker, zo ook de wjjn!
    We werden door een super lief meisje bediend, die een beetje te vaak kwam vragen of alles naar wens was. Maar beter zo dan dat ze niets zou vragen.
    Wij komen zeker nog een keer terug.
    Dit is echt een aanrader!

13. Op uitnodiging van dochter samen een "vorkje geprikt". Wederom een positieve ervaring. Personeel heeft ruim aandacht voor klanten. Wij komen zeker een keer terug! Ook handig te weten: piggy punten gebruiken voor lunch of diner!

14. Gezellig restaurant op een leuke plaats. Kunt binnen en buiten eten. Werden erg vriendelijk ontvangen. Bediening vriendelijk en voorkomend. Was steeds bereid om te helpen. Eten voortreffelijk. In dit geval hoef je zeker niet te twijfelen of je hier zult gaan eten. Gewoon doen!

15. Prima tentje met goed kwaliteit eten.
    Echt beter dan we van buitenaf hadden verwacht. Met name bediening is erg vriendelijk!

16. Van Uden

Lekker eten. Lief personeel.
    Enig min puntje, de muziek stond wat hard.
    Hier wat over gezegd hebben ze meteen er wat aangedaan.
    Misschien een tip andere achtergrond muziek. Meer sfeer muziek.

17. Fam.Baak

Heerlijk gegeten en onze verjaardag werd feestelijk gevierd met vuurwerk d.m.v een fonteintje en een plateau waar gefeliciteerd op stond.

18. Bernita bosma

Met 11 personen hier gegeten vanwege een verjaardag. Vlotte en zeer vriendelijk bediening. Eten was uitmuntend. Voor de jarige en achterkleinkind was er een vuurwerkje.
    De rekening was in goede verhouding met wat je krijgt.
    Echt een een aanrader om hier te eten en voor herhaling vatbaar.

19. Gereserveerd voor 8 personen n.a.v. een verjaardag van een van ons.
    Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance, waardoor de ganzenlever, die op was, niet echt gemist werd.
    Grote smakelijke porties, goed gevuld en opgediend door enthousiast, vlot en beschaafd personeel.
    Een absolute aanrader voor zowel partijen als individuele gezelschappen!

20. Vanavond een diner voor 2. Kaart onvolledig. Geen vraag of het gesmaakt had. Helft diner laten staan. Smakeloze puree en trostomaten incl droge asperges, smakeloze bieten. Wij kregen geen 'bedankt' of 'tot ziens' en werden genegeerd na de kritiek. 2× 23, - 4,50 broodplak 22, - fles wijn. €72,50 Voor 45 minuten smakeloos diner en ongastvrijheid. Nog nooit zo slecht gegeten en behandeld als hier.

21. Voor de 2e keer hier gedineerd want de 1e keer was heel goed bevallen. Nu dankzij het prachtige weer fijn op het terras echt 'aan de fontein' kunnen eten. Als je binnen zit kijk je helaas voornamelijk uit op een saaie gevel.
    Het aspergemenu was verrukkelijk. Heel vlotte en deskundige bediening. Een probleempje met een niet voldoende doorbakken biefstuk werd keurig opgelost. Wat je niet op kan wordt op verzoek keurig verpakt om mee naar huis te nemen. Kortom een aanrader.

22. Ilonka

Voor de 5e keer hier gegeten en zoals altijd voortreffelijk. Lekker mals vlees, superleuke bediening en leuke locatie. Tot de volgende keer.

23. Lekker gegeten, prima bediening die ook alle tijd voor ons nam.
    Jammer dat de ganselever op was.

24. Lekker gegeten. Prijs kwaliteit is prima. Vriendelijke bediening. Al met al een aanrader om terug te komen.

25. Koorn J

Gereserveerd voor 8 personen maar wij kwamen met 9 personen en dat was geen probleem. Zeer vriendelijke bediening en de tijd tussen de verschillende gerechte was goed zodat wij gezellig met elkaar konden praten. Het was behoorlijk druk maar toch niet storend. Op onze wensen werd soepel ingespeeld. Al met al een prima avond.

26. Ik was samen met mijn man onze verjaardag vieren, en werden super goed geholpen. Ondanks ze alles alleen moest doen met bedienen. We hebben erg genoten en een hele fijne avond gehad.

27. Was zeer geslaagd! Heerlijk gegeten en bediening was heel erg prettig

28. Echt heerlijk gegeten, niet zo standaard maar zalig! En aardige bediening!! Was echt TOP zeker een aanrader wij komen zeker nog een keer.

29. Maandag 12 februari hebben we heerlijk geluncht En gedineerd.
    De bediening was ook goed gezellig en p rijs kwaliteit klopte ook. Als we weer eens in Dronten zijn komen we zeker aan.
    N dikke 8 voor alles.

30. Sfeervol restaurant. Bediening en service zijn prima.
    Heerlijk gegeten voor een prima prijs.
    Komen zeker nog terug.

31. We hebben heerlijk gegeten, Vriendelijke bediening.
    Top avond komen we zeker een keer terug.

32. De service was geweldig. Ik heb ze van te voren gemaild over het kerstmenu, vanwege het feit dat mijn vriend niet alles eet en er niks op stond wat mijn vriend lekker zou vinden hebben ze speciaal voor ons een menu gemaakt met varkensvlees. Ook het voorgerecht hebben ze aangepast en naar onze smaak gemaakt. De prijs was wat veel, naar mijn mening toe, gezien het feit dat je bij andere restaurants meer krijgt voor minder geld. Kwaliteit daar in tegen was super. Heerlijk mals vlees. De sfeer was erg gezellig, warm en uitnodigend. Eten en drinken was heerlijk. Zeker als je zin hebt om wat nieuws uit te proberen, zou ik dit aanraden. Niet als je een eter bent die veel op kan. Top restaurant.

33. Prettig verblijf met vrienden in Aan de Fonteyn.
    Lekker eten, met zorg opgediend.
    Het personeel was vriendelijk en belangstellend.
    We komen graag nog een keertje terug.

34. Goed restaurant eten prima en een zeer goede bediening Mijn kleindochter is glutenvrij en werd goed voorgelicht wat zij mocht hebben.
    Goede sfeer en de prijs en kwaliteit ook.

35. Fam. Boks

Met een grote groep een verjaardag gevierd met een tapasbuffet. Het was geweldig: heerlijk gegeten, vriendelijk personeel dat uitleg gaf over de gerechtjes en dat geregeld kwam vragen of alles naar wens was, ruimte was door het personeel leuk versierd met ballonnen en er was aandacht voor de jarige. Kortom, een grote aanrader!!

36. Heerlijk mals eten, zeer gezellige sfeer.

37. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk.

38. Vorige week vrijdag voor het eerst daar gegeten.
    Was erg lekker, vriendelijke bediening en een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Ga daar zeker nog een keer eten als ik in Dronten ben.

39. Rene steenge

Eerste keer dat wij bij de fonteyn zijn wezen eten en wat was het fijn. Bediening vriendelijk netjes. Eten was echt top. Zo'n lekker stukje ribeye! Ik had geen mes nodig. Wij zullen hier ook zeker terug komen.

40. Herman Jongen

We hebben heerlijk gegeten. De kok krijgt onze complimenten. Ook de manier waarop we te woord werden gestaan en geadviseerd over onze keuze was perfect. Heel eerlijk en charmant. We doen dit zeker vaker!

41. Als je de chef zijn gang laat gaan dan krijg je dit: oa lekker mals wild, verschillende soorten vis en mini groenten :) alles even vers en lekker!

Het toetje was net zo, maar daar heb ik geen foto van omdat dat héél snel op was!

42. Max Smeenk

Ruime gevarieerde keuze, zeer goede kwaliteit van de bereiding, ook van het zeer gevarieerde garnituur. Gelet daarop meer dan schappelijke prijzen.

43. Echt ontzettend lekker gegeten! Lieve, vlotte meiden in de bediening en nette prijzen. Een absolute aanrader

44. Harry Speelman

Uitstekend. Jammer dat er weinig tafels bezet waren. Mensen die elders eten weten niet wat ze missen bij "Aan de Fonteyn".

45. Hier meerdere malen met en zonder onze 3 kinderen geweest.

Na hier meerdere malen uit eten te zijn geweest kunnen we met recht een 5 sterren recensie geven.

Bij elk bezoek was het eten top! De porties zijn ruim voldoende. Toen we 1× een hamburger plate besteld hadden die niet 100% naar wens was werd het gelijk gecorrigeerd en hebben een nieuwe gekregen. Echt heel fijn.

Wat wij aanraden? De Spareribs! Een ware smullerij!

Voor de kinderen is er een leuk plekje waar ze heerlijk kunnen kleuren. Het personeel was zeer vriendelijk voor de kinderen en er zijn voldoende kinderstoelen aanwezig waardoor geen van onze kinderen op schoot hoefde. Dat is enorm fijn!

In het invalide toilet waar je zéér veel ruimte hebt om met 1 of meerdere kinderen tegelijk te kunnen staan is er een zeer stevig en ruime verschoontafel aanwezig.

Wat een aanwinst voor Dronten!

46. Voor het eerst hier gegeten. Wat een feestje! Heerlijk eten, mooie opgemaakte borden en geweldige bediening! Wij komen zeker terug.

47. Verjaardag gevierd. Heel goed verzorgd, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en ook nog verrassing van de chefkok gekregen. Heel attent.

48. Annette Vroom

Geweldig lekker gegeten.
    Goede bediening

49. Ed van Leeuwen

Uitgebreide kaart, enorm grote spare ribs, heerlijke wijn, prima service!

50. Jan en Ina Smit

We hebben onze neven en nichten dag afgesloten met een heerlijk diner bij Aan de Fonteyn. We werden echt verwend met een heerlijk diner. Dankjewel Nick en Stephanie. Het was super.

51. Iris Iwema

Heerlijk gegeten vorige week! Gezellige sfeer en goede kwaliteit van het eten voor een prima prijs!

52. Joke ijspeerd

Heel gezellig eetgelegenheid! Het eten was echt heel erg lekker, heel mooi opgemaakt! Bediening was fantastisch! Komen zeker weer een keer eten!

53. Lia en Dirk

Voor het eerst wezen dineren. Prettige ontvangst en bediening. Lekker gegeten voor een prima prijs. Ontspannen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

54. Super lekker gegeten!! Goed rekening gehouden met een allergie in ons gezelschap. Echt een aanrader!

55. B. Haverkort - van Hulsen

Heerlijk gegeten, smaakvol en verrassend goed!

56. Alles top! Alleen koude borden waardoor het eten snel afkoelde.
    Verder was alles erg lekker met goede bediening en gezellige sfeer.

57. We hebben op 15 december een geweldige high tea gehad ,dit was de tweede keer .
    Het was zo gezellig dat we drie uur zijn blijven zitten.
    Onze complimenten voor de kok en de bediening.
    We gaan zeker terug komen en zegt het voort.

groet van Sonja Duve.

58. Met een tiental leden van het ANBO-proefpanel gisteren naar restaurant Aan de Fonteyn in Dronten geweest. We bestelden vooraf een 3-gangendiner. We begonnen met een amuse, daarna een pompoensoepje, een plate met een flink stuk biefstuk en tot besluit een soort tompouce met slagroom. Daarnaast dronk ik twee flesjes Cassis. Totaal was ik inclusief een fooitje € 25 kwijt. Leuke bediening door twee vriendelijke jonge meisjes. Dit was een geslaagde avond!

59. Minze Roorda

De biefstuk was perfect klaargemaakt. Naar de manier waarop je dat wenste: medium, well done etc. We hadden een mooie plek om als gezin een gezellig moment te hebben; deels een ronde bank, deels enkele stoelen. Attente bediening. Aan te bevelen adres in Dronten.

60. Smaak van het eten was goed, maar het was jammer genoeg niet warm. Onze borden waren koud en het eten dat erop lag, koelde daardoor heel snel af! Toen het hoofdgerecht bij onze buren kwam, werd er gewaarschuwd voor de hete borden! Dat was bij ons duidelijk niet zo. Na mijn opmerking hierover, wel excuses, maar geen goedmakertje.

Erg jammer en dat voor dat geld!

Ook apart dat je voor de sauzen bij het hoofdgerecht bij moet betalen! Niet eerder meegemaakt.

61. Geluncht bij jullie, weinig smaak, het brood lag op het bord van vlug even klaar maken.
    Geen verse sla op het broodje. Jammer.

62. Op een dinsdagavond onverwachts met zijn tweetjes uit eten. In de 5 jaar dat wij nu in Dronten wonen, konden we geen restaurant vinden dat een beetje lef had om wat meer spicy te koken. Nu weten we wél waar we moeten zijn. Aan de Fonteyn.

Aanrader. Wij komen zeker terug.

63. ineke bosch

We hebben heerlijk gegeten. We vonden het een hele goede prijs kwaliteit verhouding. Ook vegetarisch was uitstekend. Ga zo door. Wij komen nog wel eens.

64. Wij hebben met 8 personen na een golfwedstrijd op aanraden van een kennis gedineerd bij Aan de Fonteyn. Na een hartelijk ontvangst gestart met een keuze uit de dagkaart resp. menukaart. Wij hebben een fantastische avond gehad met heerlijk eten en uitstekende bediening. Vragen voor eventuele aanvullingen werden terstond gerealiseerd. Een aanrader voor een goed adres met een redelijke prijs.

65. G.van Opstal

Maandagavond, n.a.v. recensies bij de Fonteyn gegeten. Voldeed aan onze verwachtingen. Bediening vriendelijk. Soms iets te snel. Voor herhaling vatbaar.

66. Serieus echt lekker gegeten, fijne sfeer, uitstekende service en goede kaart!
    Echt een aanrader dus!

67. Super lekker geluncht en niet heel erg duur :)

68. Heerlijk gegeten, een aanrader. Jammer dat er geen vegetarische gerechten op de diner menukaart staan.

69. We hebben buiten met z'n viertjes een heerlijke burger gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening, prima, niet-industriële hamburger, verse groenten en lekker brood. Pinnen moest binnen, maar omdat het zonnetje zo lekker scheen toch de volle punten. Van harte aanbevolen.

70. Wij hebben hier nu een aantal keren gegeten en kunnen inmiddels uit ervaring zeggen dat het een erg goed restaurant is om een gezellig avondje te gaan eten. De sfeer is aangenaam, het is met veel zorg ingericht, het eten is echt ontzettend lekker en het personeel is erg vriendelijk en attent. Men staat open voor tips en adviezen van de klant; iets wat je niet overal ziet. Na enkele opstartproblemen in het begin kunnen wij zeggen dat het nu prima loopt.
    Het is onze favoriete plek om te gaan eten. Ga zo door!

71. Ton Eggink

Heerlijk gegeten en een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader voor de Drontenaar. Ga er zeker vaker eten. Tevens hele aardige bediening.

72. Top. Geweldig, fantastisch. Goede sfeer, professionele bediening, dat dit restaurant geen sterren heeft snap ik niet!!!

73. Voor het eerst gegeten in dit restaurant met nieuwe eigenaar. Wat mij betreft mogen ze best wat meer reclame maken! Menig restaurant kan hier nog wat van leren! Prima service, verse ingrediënten voor de gerechten en een uitstekende bereiding! Gekozen voor de valentijnkaart. Allemaal zeer smaakvol.

Komen hier zeer zeker weer terug. Goede aanwinst voor Dronten

74. Na gisteren een slechte lunch in een ander restaurant in Dronten centrum. Vandaag hier een lunch genuttigd. We waren hier al een keer geweest maar nog nooit gegeten. De zaak is sinds kort heropent en met groot succes. Heerlijke lunch, goed verzocht, zeer vriendelijk personeel. Wij wensen de nieuwe egenaar en zijn personeel veel succes. Als ze zo door blijven gaan dan zitten ze vaker goed vol. Wij komen zeker terug. Aanrader van ons, probeer het brood met de dipjes. Wat een zaligheid mensen. Zie op de foto links.

75. Eerst bij een ander restaurant hier in Dronten binnengelopen en er eigenlijk met dezelfde vaart weer uit doordat we onvriendelijk verzocht werden te verhuizen naar een ander tafeltje, terwijl er geen kaartje stond dat aangaf dat de tafel gereserveerd was. Toen door naar dit restaurant. En het was top! Heel vriendelijk personeel, goede service en overheerlijk gegeten. Echt een aanrader!