Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Dungen verdeeld zijn.

Dennis Duis

Erg lekker ook de kipbugget is lekker

Afgelopen zaterdag (02-09-17) hier gegeten.
    Geweldig lekker… leuke bediening… vriendelijk, vlot, grappig… er werd diverse malen gevraagd of alles naar wens was, erg attent.

Heerlijk gegeten. De tournedos was precies goed gebakken en de saus heerlijk. Ook de saté en de bijgerechten waren lekker warm en smakelijk. Van het aardbeientoetje hebben we genoten!

Anne-Marie van der Starre

Met vier personen op zeer warme zomeravond binnen gegeten omdat er buiten alleen nog plekjes waren in de volle zon. Bediening was echt te traag; we moesten uiteindelijk vragen waar het eten bleef... het terras zat vol en we kregen de indruk dat men daar meer op gericht was. Voorgerecht :aspergesoep beetje smaakloos en aspergekroketjes nogal donker van kleur. Slappe sla als garnering. Hoofdgerechten met vis/vlees beter, maar matig gepresenteerd. Dessert met aardbeien en ijs goed. Het "speciale" van de Romanov aardbeien was niet echt te proeven helaas. Alles bij elkaar wat teleurstellend, terwijl de gerechten best aan de prijs waren.

De Vries

Kwaliteit van het eten viel heel erg tegen. Te duur voor wat je krijgt. Service was niet heel slecht, maar wel erg ongeïnteresseerd.

Silvia van Gimst

De bekendste snackbar van Nederland, door de films New Kids. Het is er gezellig en leuk want je zit letterlijk in een film studio. Echte aanraders zijn een Jos Brinkie (50cm lange frikandel met satésaus) en de kipknots (gefrituurde kipschintzel). Allebei in de film New Kids tot leven gebracht. Kortom bezoekje zeker waard en je mag er schelden als je wil, het is toch een New Kids cafetaria.

Anne-Kim Alserda

Vorige week i.v.m. werk in dit hotel overnacht, aankomende week weer opnieuw. Aardig personeel, informeel contact. Schone kamers, heerlijk geslapen in het bed. Het persoonlijke contact vind ik erg prettig. Eten is ook heerlijk, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Voor de 2e keer in korte tijd hier gegeten. Wederom was het eten heerlijk. De bediening is zeer attent en vriendelijk. Als we weer in de buurt komen, gaan we zeker eten bij de Dungense Brug. Klasse!

We hebben gisteren heerlijk gegeten, alleen de Dame blanco viel tegen, er zaten stukken bevroren ijs in het ijs, en de chocolade was niet echt warm, en vrij bitter van smaak. Maar verder was het heerlijk, en aardige bediening.

Ad

Verrassend goed gegeten! Prima bediening, erg attent en aardig. Dit restaurant gaan we zeker vaker bezoeken. We waren met vieren en unaniem van mening dat dit kwaliteit is. Persoonlijk had ik als hoofdgerecht het lamstrio. Prima bereid! Het nagerecht was buiten de kaart om (met cheesetaart), heerlijk. Complimenten aan de kok en de bedrijfsleiding. Er wordt veel aandacht aan het eten besteed.

G. de Keijzer

Gisteren heerlijk gegeten met 8 personen. Ook werd er heel goed rekening gehouden met de glutenallergie van 1 van de gasten. Prima.

Constante kwaliteit. We hebben nog nooit iets moeten terugsturen naar de keuken. Het is altijd goed verzorgd en de bediening is altijd vriendelijk.

Gisterenavond een super avond gehad in de Dungense Brug. Marjon is een perfecte gastvrouw. De medewerkers verstaan een warm welkom en de klant centraal stellen. In juli 2012 een negatieve ervaring gehad. Is meteen opgepakt door Raymond van Zon. Heeft ons een mooie geste gedaan. Bedankt hiervoor. Goede sfeer en voortreffelijk eten. Een aanrader. We komen ervoor met liefde uit Maastricht. Bedankt en tot gauw.

Goede sfeer, mooie gerechten voor een heerlijke avond uit! Wij komen zeker terug Raymond!

Fam. de Wijs

Gisterenavond weer gezellig en lekker gegeten bij jullie. De bediening is ook zeer vriendelijk en goed. Echt toppie, komen zeker terug.

Jankees Schwiebbe

Al verschillende keren wezen eten. Iedere keer erg lekker en bijzonder sfeervol! Echt een aanrader wat ons betreft.

Pam Stolvis

Ik kom met mijn gezin al ruim 15 jaar bij de Dungense Brug en ondanks dat we allen fijnproevers zijn hebben we nog nooit iets te klagen gehad. We worden altijd zeer gastvrij ontvangen, de ingrediënten zijn altijd vers en het aanbod voldoende. Als je niet voldoende hebt kan je toch bij bestellen. Wij hopen nog lang van de etentjes te kunnen genieten bij de Dungense Brug.

Van Dongen

Heerlijk gegeten bij dit restaurant. Personeel is vriendelijk en de bediening is goed. De kwaliteit van het eten top!

Boomkwekerij van den Berk

Afgelopen donderdag met alle medewerkers een fijne avond bij jullie gehad: gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten! Het was heel gezellig, tot de volgende keer!

Ben

Onlangs heerlijk gegeten hier! Een echte aanrader!

Albert Antoinette

Zondag rond 17.00 ook nu weer heerlijk gegeten. Lekker buiten op het terras. Je wordt altijd zeer vriendelijk ontvangen. En er wordt kort een praatje gemaakt wanneer dat kan. Want de klant staat centraal. Dat is een gegeven bij Eeterij de Dungense Brug. Heb je wensen maak ze kenbaar bij 1 van de medewerkers en dan komt dat goed!
    De capuccino is altijd lekker met een koffieboontje of koekje erbij! Tot gauw maar weer.

Het was niet de eerste keer dat we hier kwamen. Helaas viel het gisteren avond tegen. We misten een warm welkom. Vooral de man in de bediening zocht geen klik met zijn klanten, Sterker nog hij kwam arrogant over. Het was niet druk dus er was tijd voor persoonlijke aandacht. Voorgerechten waren goed. Het hoofdgerecht wordt opgediend met de saus over het vlees. In een apart bakje zou wat meer allure geven. Ook wij hebben frietjes bijgevraagd en deze ontvangen toen onze borden leeg waren. Op 15-04-2012 is door de eigenaar al aangegeven dat ze dit zouden oppakken!!!. Geeft weinig vertrouwen als dit op 07-07-2012 nog niet opgepakt is. Wij overwegen uit te wijken naar een ander restaurant voor onze etentjes.

We waren op zoek naar een restaurant voor de lunch en reden langs De Dungense Brug. Hier hebben we geen spijt van gehad, want de lunch was heerlijk. Na een cappuccino met een perfecte schuimlaag kwam onze lunch. Ik had een carpaccio en Ruud had een sandwich vitello tonnato. Mijn carpaccio was mals en de truffeldressing was heerlijk. De salade was vers, alleen een klein beetje jammer dat onder de verse sla nog wat sla van de dag ervoor lag!! Het desembrood was echt perfect, wat een heerlijk brood is dat. De sandwich van Ruud was gemaakt met desembrood en de kalfsrollade was niet, zoals je meestal krijgt kant en klare vleeswaar, maar vers bereid. Complimenten hiervoor..De sauvignon blanc was een goede begeleider van deze lekkere lunch. De serveerster was heel vriendelijk, maar helaas kon ze geen antwoord geven op mijn vraag 'hoe onderscheid desembrood zich van ander brood en hoe wordt het gemaakt?' Ze heeft het nog wel aan de kok gevraagd, maar het antwoord is nogal complex en moeilijk na te vertellen. Dit gaan we dus maar even googelen, want dit brood wil ik nog vaker eten!! Warenkennis vind ik wel belangrijk, je moet weten wat op de kaart staat!! De aankleding was modern met een warme uitstraling.

Reactie op de recensie van Marijke

Beste Marijke,
    Wat ontzettend vervelend dat niet alles naar wens is geweest,
    wij proberen het echt iedereen naar zijn/haar zin te maken.
    wbt de opmerkingen daar gaan we echt iets mee doen.
    U heeft echter op de avond zelf niets kenbaar gemaakt over de service en kwaliteit van ons bedrijf.
    Op de site staan inderdaad menu's, deze zijn speciaal voor grotere groepen, boven de 8 personen.
    Om voor € 30,- a la carte te dineren, is bij mij echt niets bekend.

Toch vind ik het vervelend en bied u daarom een diner voor 2 personen aan op onze kosten.

Met vriendelijke groet,
    Raymond van Zon (Eigenaar)
    Eeterij de Dungense Brug

moderne inrichting
    prijs/kwaliteit slecht: onze vis met saus, was één eetlepel saus erbij, bij de eendenborst werd niet gevraagd hoe we deze wenste; dus dan zal de kok wel weten hoe het hoort:rood-rosé; jammer dus deze was nog amper rosé en taai.
    Om de bijgevraagde frites moesten we herhaaldelijk vragen net als om de bijbestelde drankjes!
    Er staat op de site menu á la carte € 30,00 en op de site staan ook div. keuzemenu's, in de menukaart was hier niets van terug te vinden!
    Brood kwam tegelijk met het koude voorgerecht en de borden van het hoofdgerecht waren amper lauw.
    Nee, ons zien ze hier niet meer terug.

Gastvrij ontvangst.
    Heerlijke maaltijd.
    Kortom, een geweldig diner.
    Leuk gezellig sfeervol restaurant.
    Echt een aanrader

Lekkere friet! Curry is ook heerlijk!
    X