Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Den Dungen verdeeld zijn.

1. joke wolters

In een prachtig ingerichte ruimte genoten van heerlijke garnalenkroketjes die heel mooi opgediend werden.
    De bediening is attent en niet opdringerig.
    Redenen om terug te komen!

2. jan van ommen

2De Kerstdag 2023 19.30 U. weer gezellig eten bij jullie!
    Zonder iemand tekort te doen willen we ffff de gastvrouw in het zonlicht zetten.
    Wat een gastvrouw voor de horeca, perfect!
    Gr. Van de fam v Ommen en Lans!

3. Carlo van Lier

Op dinsdagavond samen met mijn vrouw heerlijk gegeten bij de Dungense Brug. Het voelde alsof alles in het werk gezet werd om het ons zo aangenaam mogelijk te maken. Vriendelijk personeel, goed eten en heerlijke wijn.

4. Simone

5. Eten en drinken was heeeerlijk. Met corona wat lastig on te lunchen maar werd goed opgelost, goede service! Zeker waar voor je geld!!

6. Leuk om op een maandag gezellig en lekker te kunnen lunchen. Smakelijke carpaccio en niet duur.

7. Héérlijk gegeten met ons gezin.
    Komen zeker een keertje terug.

8. Van Der Donk

Wij komen hier elk jaar wild eten omdat het altijd zo goed klaargemaakt is. Maar dit jaar was het aanzienlijk minder lekker omdat de wildsaus anders klaargemaakt was (dikker en zuurder) en dientengevolge ook het vleeshoofdgerecht minder smakelijk. Jammer. De rest van het eten was goed.

9. Van de'n akker

Eten perfect. Gezellige sfeer.

10. We hebben heerlijk genoten van een driegangenmenu menu, en een lekker glaasje wijn erbij.
    Super bediening.
    Klein minpuntje. Tafeltje naast ons was een luidruchtig gezelschap.

11. Vanavond super lekker gegeten!
    Met mijn familie.
    Genoten… alles was top👌
    Tot gauw weer eens.

12. Eten en drinken: 9
    Sfeer/service: 9
    Prijs/kwaliteit: 8

Prima gegeten met 8 volwassenen. Bediening is vriendelijk en doet alles om ons tevreden te stellen! We komen hier zeker snel nog eens terug!!

13. We hebben er erg lekker gegeten en de prijs in verhouding met de kwaliteit is ook goed 👍🏻
    Erg vriendelijk personeel, een erg gezellige sfeer.

14. Dennis Duis

Erg lekker ook de kipbugget is lekker

15. Afgelopen zaterdag (02-09-17) hier gegeten.
    Geweldig lekker… leuke bediening… vriendelijk, vlot, grappig… er werd diverse malen gevraagd of alles naar wens was, erg attent.

16. Heerlijk gegeten. De tournedos was precies goed gebakken en de saus heerlijk. Ook de saté en de bijgerechten waren lekker warm en smakelijk. Van het aardbeientoetje hebben we genoten!

17. Anne-Marie van der Starre

Met vier personen op zeer warme zomeravond binnen gegeten omdat er buiten alleen nog plekjes waren in de volle zon. Bediening was echt te traag; we moesten uiteindelijk vragen waar het eten bleef... het terras zat vol en we kregen de indruk dat men daar meer op gericht was. Voorgerecht :aspergesoep beetje smaakloos en aspergekroketjes nogal donker van kleur. Slappe sla als garnering. Hoofdgerechten met vis/vlees beter, maar matig gepresenteerd. Dessert met aardbeien en ijs goed. Het "speciale" van de Romanov aardbeien was niet echt te proeven helaas. Alles bij elkaar wat teleurstellend, terwijl de gerechten best aan de prijs waren.

18. De Vries

Kwaliteit van het eten viel heel erg tegen. Te duur voor wat je krijgt. Service was niet heel slecht, maar wel erg ongeïnteresseerd.

3,5
  19. Silvia van Gimst

20. De bekendste snackbar van Nederland, door de films New Kids. Het is er gezellig en leuk want je zit letterlijk in een film studio. Echte aanraders zijn een Jos Brinkie (50cm lange frikandel met satésaus) en de kipknots (gefrituurde kipschintzel). Allebei in de film New Kids tot leven gebracht. Kortom bezoekje zeker waard en je mag er schelden als je wil, het is toch een New Kids cafetaria.

21. Anne-Kim Alserda

Vorige week i.v.m. werk in dit hotel overnacht, aankomende week weer opnieuw. Aardig personeel, informeel contact. Schone kamers, heerlijk geslapen in het bed. Het persoonlijke contact vind ik erg prettig. Eten is ook heerlijk, goede prijs-kwaliteit verhouding.

22. Voor de 2e keer in korte tijd hier gegeten. Wederom was het eten heerlijk. De bediening is zeer attent en vriendelijk. Als we weer in de buurt komen, gaan we zeker eten bij de Dungense Brug. Klasse!

23. We hebben gisteren heerlijk gegeten, alleen de Dame blanco viel tegen, er zaten stukken bevroren ijs in het ijs, en de chocolade was niet echt warm, en vrij bitter van smaak. Maar verder was het heerlijk, en aardige bediening.

24. Ad

Verrassend goed gegeten! Prima bediening, erg attent en aardig. Dit restaurant gaan we zeker vaker bezoeken. We waren met vieren en unaniem van mening dat dit kwaliteit is. Persoonlijk had ik als hoofdgerecht het lamstrio. Prima bereid! Het nagerecht was buiten de kaart om (met cheesetaart), heerlijk. Complimenten aan de kok en de bedrijfsleiding. Er wordt veel aandacht aan het eten besteed.

25. G. de Keijzer

Gisteren heerlijk gegeten met 8 personen. Ook werd er heel goed rekening gehouden met de glutenallergie van 1 van de gasten. Prima.

26. Constante kwaliteit. We hebben nog nooit iets moeten terugsturen naar de keuken. Het is altijd goed verzorgd en de bediening is altijd vriendelijk.

27. Gisterenavond een super avond gehad in de Dungense Brug. Marjon is een perfecte gastvrouw. De medewerkers verstaan een warm welkom en de klant centraal stellen. In juli 2012 een negatieve ervaring gehad. Is meteen opgepakt door Raymond van Zon. Heeft ons een mooie geste gedaan. Bedankt hiervoor. Goede sfeer en voortreffelijk eten. Een aanrader. We komen ervoor met liefde uit Maastricht. Bedankt en tot gauw.

28. Goede sfeer, mooie gerechten voor een heerlijke avond uit! Wij komen zeker terug Raymond!

29. Fam. de Wijs

Gisterenavond weer gezellig en lekker gegeten bij jullie. De bediening is ook zeer vriendelijk en goed. Echt toppie, komen zeker terug.