di vanaf 13:00

1439194612 76
1509751930 92
1520335527 92

1. Con brio muziekvereniging

Als muziek vereniging een dagje uit dat kan je heel goed en in een fijne sfeer doen bij het boskamp. Vele mogelijk heden midden in de bossen waar het erg fijn vertoeven is.
    Het eten is uitstekend fijn personeel en zeer vriendelijk. Prijs verhouding ook uitstekend.
    Het is zeker een aan te bevelen. Wij komen hier zeker een keer terug met groep of ieder alleen.
    Namens iedereen van de groep
    Con brio

2. Henk de Groot

Zaterdag 20 januari hebben wij weer onze traditionele familiedag gehouden bij Het Boskamp in Dalfsen. De keuze van onze familie op Het Boskamp is zo langzame hand ook traditioneel. Het is er altijd gezellig en niets is daar te gek voor Willy en zijn professioneel personeel. Zijn voorstel om nu gezien het jaargetijde maar eens te gaan voor een stamppotten- gecombineerd met een bourgondisch buffet viel een ieder van ons zeer goed in de smaak. Willy en al jou lieve, zorgzame personeel bedankt voor deze gezellige avond. Familie De Groot

3. Kivits BV

Op 30 september hebben we met 55 personen genoten van een "foute boeking". Dit was een groot succes, eerst zelf krentenbrood smeren, daarna op klompen op pad voor een ritje met de huifkar, onderweg een borrel en dan verder op klompen met een rollator. (Misschien wel het meest hilarische en leukste moment van de dag.) na terugkomst "goud zeven", daarna na een drankje meegeholpen in de keuken om vervolgens te genieten van de Bourgondisch maaltijd. Keurig voor de niet-varkensvlees eters een aparte schotel op tafel.
    Zelfs tijdens het eten waren er, ondanks dat het geheim van de foute boeking verklapt was, nog mensen die dit niet door hadden.
    Geweldig!

4. Op 23 september 2017 zijn we in de middag eerst met de huiskartocht door het gebied gereden. Halverwege de huisfkartocht een borrel en/of frisdrank gedronken. Bij aankomst bij de Boskamp een fantastisch verzorgde barbecue gehad. Het eten en drinken was heerlijk. In de avond sloot de buren in de straat bij het feest aan. Met de DJ was het wederom een prachtig feest. Veel positieve reacties van familie, vrienden en de buren gehad.
    Kortom de sfeer zat er goed in!

5. Chris de Nie

Op 9 juli '17 hebben we met de hele familie (warme en koude kant, in totaal 33 gasten) na een lange tijd weer genoten van een middag klootschieten bij het Boskamp. Om te beginnen was het weer fantastisch. En ook de catering was de hele middag perfect verzorgd. Zo hebben we na het klootschieten uitgebreid gedronken en genoten van het heerlijke koude en Indische buffet.

Beste Willy en je lieve en professionele personeel, hartelijk dank voor de onvergetelijke middag! We komen zeker terug!

6. Sjoerd en Riemke Bakker

Op 15 juni '17 hebben we ons 50-jarig huwelijk gevierd op de Boskamp. Dit was een gouden greep, de gasten ± 80 waren vol lof over de locatie, de huifkarrentocht door de mooie omgeving, het borreltje onderweg en het bourgondisch buffet. En daardoor was het voor ons een bijzonder geslaagde feestdag. Alle hulde aan Willy en zijn medewerkers.
    Echt een aanrader!

7. Hanny Dekker

Een super dag gehad met 42 dames, foute boeking.
    Goede service, heerlijk eten.
    Een aanrader voor iedereen.

8. M.H.Iedema

Geweldige ontspannen verjaardag voor groot en klein. Zeer accurate afrekening. Betrouwbaar adres voor een feest. Uitstekende keuken. Erg prettige bediening.

9. Lidy Schrijver-Broekhuis

We hebben een heel goede en gezellige familiedag gehad. Goed verzorgd en super eten en bediening. Fam.Broekhuis. Iedereen was zeer tevreden!

10. A.van Gens

Op 4 juni hadden wij een fantastische familiedag bij Het Boskamp, Dalfsen. Wij waren met 21 personen en er was niemand bij die het niet naar zijn/haar zin heeft gehad. Gezelligheid, samen kokkerellen en tafels dekken, allemaal even leuk. Het eten was heel erg goed verzorgd en bijzonder lekker. Heerlijk gekruid en gaar en in ruime mate geserveerd. Bourgondisch eten zoals het hoort. Entourage en de plek in het bos maakten het voor ons allen tot een onvergetelijke dag.
    Zeer voor herhaling vatbaar!!

11. Henk Veldink

3 Jaar geleden hebben wij een Bourgondische maaltijd gehad bij Het Boskamp. Nu dit jaar vonden wij het tijd om daar weer eens naar toe te gaan.

We zijn begonnen met een super brunch waarna we met de gele karretjes en de hoge fietsen een puzzelrit gemaakt hebben en natuurlijk met koffie of ijs na. In een woord voortreffelijk en warm aan bevolen. Dik tevreden zijn wij weer naar huis gegaan. Groot compliment voor de bediening en verzorging.

12. We kenden Het Boskamp al van de gezellige zondagmiddagen met "De Stuwzangers" en "De Jonkvrouwen" o.l.v. Dirigent Flip Jonkman dat we vaak afsluiten met een lekker etentje. De leuke en vele activiteiten die er te doen zijn hebben we 2 zondagen achter elkaar van genoten. 20 Sept. Verrassings Vriendendag met z'n 8en in de fietstaxi door de prachtige bossen van Dalfsen en voor wie achterin de taxi zat kreeg een formulier met vragen, dus goed opletten onderweg. Afgesloten met een Boswachtersmenu (zonder bestek eten)l Heel leuk ook de verrassingen tijdens dit menu (maar die verklap ik niet). 27 Sept. verenigingsuitje Oranje Zwart En gingen we op konijnen jacht, 10 Konijnen (jonkies) zoeken die zich schuil hielden in de bossen en omgeving van Het Boskamp. Erg leuk bedacht! De konijntjes hadden een zendertje en de jagers een ontvanger. Na de jacht nog een aantal vragen beantwoorden. Een prachtige middag en afgesloten met een Megapangourmet met alles erop en eraan. Groot compliment voor Willy Schrijver en z'n vriendelijke personeel.

13. Jan Ardesch

Goed gegeten en heel goede service😄. Mooie bosrijke omgeving voor veel activiteiten. Top.

14. De combinatie van konijnjacht met de pizzerette leverde een leuk familie feest op voor 16 mensen. Vooral voor de 8 kinderen variërend van 5-14!

Lekker ontspannen zelf je eigen pizza's maken: geweldig!

15. C. Hoekman

Vorige week hebben wij bij het Boskamp een familiedag gehouden. De gehele dag is erg goed verzorgd door het Boskamp. Leuke activiteiten, mooi omgeving en vriendelijke bediening. Het eten was ook erg goed, en bovendien er was genoeg. Kortom, een geslaagde dag.

16. Bert van der linde

Gisteren een supergezellige neven en nichten reunie gehad bij "het boskamp". Wij hebben genoten van een prima verzorgde barbecue in een gezellige en ontspannen sfeer met een superweertje. Complimenten aan het team van willy voor de perfecte verzorging.

17. Bert Meijer

18. Werkelijk super, de ontvangst, service, gastvrijheid en de geboden activiteiten, een dikke tien. Ben je er nog niet geweest, snel doen en geniet.

19. Afgelopen zondag hebben we onze kameraden dag (met kinderen) gehouden bij Het Boskamp. Eerst lekker sportief spel gedaan (konijnenjacht) geweldig voor jong en oud, wat hebben we gelachen. Daarna lekker gedronken en gegeten met de mega gourmet.

Dit werd allemaal verzorgd door zeer vriendelijk personeel in een fantastische omgeving. Kortom het was een zeer geslaagde dag.

Team Het Boskamp bedankt!

20. Heb mijn verjaardag op camping Het Starnbosch gevierd, waarbij de catering werd verzorgd door restaurant De Boskamp.
    Zoals wij het hadden afgesproken met dhr. Willy Schrijver is het ook verzorgd. Goede kwaliteit van het eten en vriendelijk personeel. Een heel fijne dag!

21. Heerlijk gegeten met de pizzarette. Lekker je eigen pizza'tjes maken en ondertussen lekker bijgekletst in een zeer gemoedelijke sfeer. Lekker avondvullend!

22. Een uitje besproken voor het bestuur van de carnavalsvereniging, "foute boeking" konijnenjacht en Bourgondisch eten. Het was allemaal prima geregeld. Personeel speelde het spelletje helemaal mee. Erg leuke ervaring, zelf helpen in de keuken😀. Konijnenjacht was ook erg geslaagd. Het eten was heerlijk en wij zijn vol en tevreden naar huis gegaan, weer helemaal opgeladen voor het komende carnavalsjaar!
    Team van Het Boskamp ontzettend bedankt !!!

23. Fam.de Groot

Onze moeder was vorige week jarig en zij werd 87. Natuurlijk wou ze haar feest weer bij het Boskamp vieren. We hebben het allemaal weer prima naar onze zin gehad, het eten was heerlijk en de service en gezelligheid was super. Bedankt allemaal. Familie de Groot.

24. Zeer goed gegeten, verrassend goed zelfs. Mooie locatie in het bos, waar je heerlijk kunt zitten. Heel vriendelijk personeel dat je netjes en goed tot dienst is.

25. Thea van de Valk

Afgelopen woensdag hebben we heerlijk gegeten in Het Boskamp. Het was geweldig, fijne omgeving /bediening door de gastheer. Het was allemaal top.

Tot onze verbazing stond er een omgebouwde fornuis ketel zoals wij dat hier zeggen. Door jullie wordt het een kokkepot genoemd, erg grappig. We werden tijdens het wachten goed bezig gehouden door het "ganzenbord", heel goed idee.

We komen hier beslist nog eens terug.
    Vriendelijke groeten

26. Afgelopen zondag een personeelsfeest gehad met een BBQ, was voortreffelijk verzorgd.

27. Vrijdagavond voor de 2e keer gegeten bij Het Boskamp en ook deze keer was het uitstekend. Biologische biefstuk gehad, heerlijk gebakken en mals vlees. Mijn partner heeft Schweine Hakse gehad en ook dat was bijzonder lekker van smaak. En wat minstens zo belangrijk is, het was erg gezellig. Bedankt familie Schrijver, wij komen zeker nog eens terug.

28. Herman Nijenhuis

Ik heb bij "Het Boskamp" mijn verjaardagsfeestje gevierd met ca. 75 personen.

Vooraf met de heer Schrijver het één en ander besproken en ik moet zeggen dat onze afspraak heel goed is nagekomen. Een ontzettend goede service en bijna alles is mogelijk.

Het was er erg gezellig en het eten wat heel lekker. Je voelde dat het hele team van "Het Boskamp" je een onvergetelijke dag wenste te bezorgen, hetgeen hen heel goed is gelukt.

Echt een aanrader.

29. Heerlijk gegeten en gedronken op deze unieke locatie in het bos. Zeer vriendelijk personeel en bijzondere uitbater. Als toetje hebben we een heerlijk softijsje gegeten, In jaren niet zo'n lekker ijsje gehad. De uitbater kon mooi verhaal vertellen over het ijs en waar hij de machine huurde.

30. Met het hele gezin gegeten. Zeer kindvriendelijk. Vrolijke mensen en goede service. We komen graag weer.

31. Onlangs heerlijk gegeten! Lekkere spareribs. Bediening top!

32. Je kunt hier goed eten in een gezellige locatie met vriendelijk personeel. Een aanrader is de schweinehakse. Erg lekker!

33. Hartstikke lekker gegeten met de hele familie! Iedereen was heel erg enthousiast over de locatie, de sfeer maar vooral over het Bougondische eten. Het smaakte naar meer! Vriendelijk personeel en in overleg is heel veel mogelijk! Een restaurant waar je met een hapje of een drankje ook fijn kunt genieten van de prachtige omgeving, de rust en de ruimte! Wij komen graag nog een keer!

34. Herman Lindeboom

Leuke vriendendag gehad met "foute boeking" Iedereen was zeer verrast. Eten en drinken goed en keurig verzorgd. Zeker een aanrader voor een familie-vrienden of bedrijfsfeest

35. jan de mink

Op 7 december met 20 mensen gegeten. Het was verrukkelijk, met name de balkenbrij was om te smullen. Ik ben zelf slager geweest dus balkenbrij en schnitzel kan ik wel keuren. Wanneer de Stuwzangers weer optreden zijn wij van de partij.

36. Familie van Lenthe

We komen nog wel eens bij dit restaurant. Het is prachtig gelegen, midden in de bossen. Vriendelijk personeel en het eten is er prima. Wanneer het erg druk is (met groepen of zo) dan hoor je direct of je het eten wat later geserveerd krijgt, en kan je aangeven of dat een probleem is. Kortom er valt van alles te overleggen.

37. Riet en Bernard van Dam

Wij hebben in voorgaande jaren al meerdere keren in Het Boskamp een feestje gevierd en erg genoten van verschillende buffetten. Deze zomer op donderdag 16 juli zijn we met een paar vrienden een lekkere sorbet gaan gebruiken. We hebben al weer genoten en kijken uit naar een volgende gelegenheid om hier iets te vieren.

38. Goed verzorgde familiedag gehad met erg leuke activiteiten. Afgesloten met een heerlijk betaalbaar buffet.

Keurige bediening. Ondanks dat het erg druk was voldoende aandacht voor ons familie festijn.

We komen zeker terug.

39. Het Boskamp is een gezellig restaurant waar het eten zeer smakelijk wordt voorgeschoteld; waar je met plezier naar toe gaat om te dineren. Het restaurant is een aanrader, waar de prijs / kwaliteit zeer goed is.

40. Het Boskamp is een prima restaurant waar je voor zeer redelijke prijzen uitstekend kunt eten. Het personeel is allervriendelijkst. Wij smulden vooral van de Duitse hammetjes. En qua omgeving is Het Boskamp in alle jaargetijden het bezoeken waard.

41. fam. Nijhoff

Eten smaakt altijd goed en de bediening is altijd netjes en beleefd.

42. Prima gastvrij restaurant met zeer vriendelijk personeel. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

43. Gerrit Kok

Een mooi gelegen restaurant met heel veel mogelijkheden. De kwaliteit van het eten is gevarieerd en is uitstekend. De sfeer is rustgevend met vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om naar toe te gaan. Mijn vrouw en ik doen dat regelmatig.

44. Niels Jansen

Knus en bovenal gezellig restaurant met vlotte, enthousiaste bediening. De sfeer is formeel en gepast informeel, je voelt je er al snel thuis. (geldt voor een ieder).

Daarnaast is het menu zeer veelzijdig en voor elke gast naar smaak samen te stellen. Staat iets niet op de kaart? Geen probleem, de klant is koning.

Specialiteiten en zeker een tip: Spies Onwies, en de malse gegrilde Schweinehaxe!

45. Miny Nijboer

Vaak wandelen we in Het Sterrebosch en we komen dan gegarandeerd uit bij Restaurant/Partycentrum Het Boskamp. Deze plek is een ontmoetingscentrum voor jong en oud. Het team van Het Boskamp barst van de nieuwe ideeën, zoals recentelijk: live muziek op een aantal zondagmiddagen. Bij Het Boskamp waren toch al onnoemelijk veel activiteiten en arrangementen voor individu en groep. De keuken was vanouds al vermaard vanwege de snert en de balkenbrei. En dat is nog steeds zo: Het Boskamp heeft een zeer uitgebreide menukaart. Het personeel in het Restaurant en in de Keuken en ook de Leiding doet er letterlijk alles aan om het de gast naar de zin te maken. Kort gezegd: NIETS DAN LOF!
    Miny

46. Gezellig eten in een leuke sfeer. Lekker laagdrempelig, nuchter en goed eten. Ook ontzettend leuke en originele arrangementen trouwens. Zeker een aanrader voor iemand die gewoon lekker wil eten, of met een groep eens een keer wat anders wil.

47. Regelmatig wandelen wij in de omgeving van restaurant het Boskamp. Na een prachtige tocht doen we voor een overheerlijke pannenkoek met spek het restaurant aan. Een ware traktatie. En dan geholpen worden door de immer vrolijke en servicegerichte Shakira. Onze dag is weer goed.

48. Hilly en Johan

Diverse keren hier gegeten of feestje gehad. Elke keer was het gezellig, lekker en goed verzorgd. Een echte aanrader.

Hilly en Johan

49. Wim Duteweerd

Het is nog niet zo lang geleden dat we bij Het Boskamp gegeten hebben en wel donderdag 6 augustus.

Eerst een prachtige wandeltocht naar de Aalshorst onder leiding van Jan. Ondanks dat ik inwoner ben van Dalfsen en de omgeving toch redelijk goed ken, heb ik toch weer een aantal nieuwe dingen gezien. Na afloop moet er thuis natuurlijk weer gekookt worden, maar daar hadden we op dat moment niet zo veel zin meer in. Als de wandeltocht eindigt op een mooie locatie met een goede keuken, is de keuze al niet zo moeilijk meer.

Er zat nog een stel dat ook deel nam aan de wandeltocht.
    Ook zij hadden hetzelfde idee, ook geen zin aan koken. Al snel werden de tafels aan elkaar geschoven en het werd bijzonder gezellig.

Opvallend was, en daar let je achteraf pas op, dat ondanks dat we totaal andere gerechten besteld hadden, en ook niet gelijktijdig besteld hadden, de gerechten toch gelijktijdig geserveerd werden. Er werd dus goed naar de klanten gekeken en alert gereageerd.

Het eten smaakte bijzonder goed en er was voldoende. Dit zijn we natuurlijk wel gewend omdat we wel vaker komen, niet alleen om te eten maar ook tijdens feestavonden. Het is altijd gezellig en goed.

Kortom, een horeca gelegenheid om vaker te bezoeken.

Gr Wim Duteweerd

50. Vincent Overgoor

Midden in het bos gaat het los, met name het bourgondisch groepsarrangement is een aanrader, goed van eten en drinken met daarbij ambiance verhogende "gekkigheid".

51. Jan Overesch

Gezellig restaurant op een fantastische plek in het Sterrenbosch. Gastvrij en heerlijk eten. Onze complimenten!
    Groeten, Familie Overesch

52. Stefan Veldman

Nu een paar keer gegeten van Uitsmijter tot Zweinehakse tot spareribs. Elke keer een goed gevuld bord en erg lekker. Net als de andere mensen hieronder vond ik ook de salade erg verrassend en fris.

Ook met een groep is het in combinatie met een evenement en eten een fantastisch adres, midden tussen de enorme bomen, kun je heerlijk buiten vertoeven.

53. Regelmatig gegeten en feestje gehad. Prijs/kwaliteit zeer goed en dito bediening. Mooi start/eindpunt om de prachtige omgeving te verkennen!

54. Weekje op vakantie geweest op camping Starnbosch, na de 1ste dag restaurant Het Boskamp ontdekt. SUPER! Dag 2 t/m 8 daar gegeten! Erg lekker, ruime keuze en een flink bord vol! Echte aanrader!

55. Prachtige ambiance midden in de bos. Het team van Het Boskamp heeft ons goed verzorgd. Zoals we gewend zijn.

De service was bijzonder goed en persoonlijk. We hebben haar naam gevraagd zodat we haar kunnen complimenteren: Shakira bedankt.

Over het eten: lekker en verrassende keuze wat salade betreft.

Groeten Rick Hartkamp

56. Paul Scholten

Een gezellig restaurant midden in de mooie bosrijke natuur van Dalfsen. Het personeel staat voor je klaar en is erg gastvrij. Men doet alles om het naar je zin te maken.

Het eten heeft een goede (verse) kwaliteit en smaakt heerlijk.

Restaurant De Boskamp heeft een behoorlijk uitgebreide menukaart.

57. Lekker eten en goede sfeer met gezellige bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

58. Heerlijk gegeten en als toetje een heerlijk softijsje

59. Fantastische locatie, midden in het bos. Hier heerlijk gegeten. Ook met kinderen zeer geschikt. Supervriendelijke bediening en een ontspannen sfeer.

60. johan en miny

We hebben geweldig genoten in het restaurant van Het Boskamp. Het eten was zoals altijd super lekker en overvloedig. Je kunt merken dat het met liefde word verzorgd en 'n geweldige sfeer.

Willy en medewerkers (sters) onze dank en zeker tot ziens.

Groet uit Nieuw-Heeten

61. Lekker eten gehad en het mooie is dat je ook meer dan voldoende krijgt. Daardoor een erg goede prijs/kwaliteit verhouding!!
    Vooral de salade was perfect, echt vers!

62. Erg slecht, het eten komt of uit de magnetron, of uit de frituur, en dan moet je alsnog een uur wachten op je eten. Het is weinig en erg duur voor wat je krijgt.

63. Joop Kooman

64. Gisteren hebben wij een bezoek gebracht bij Restaurant het Boskamp te dalfsen. Het eten was weer geweldig zoals altijd, bediening was voortreffelijk.

65. Slecht! Matig eten tegen toch een redelijke hoge prijs. Er zat weinig smaak aan en was erg slecht bereid. Had niet het idee dat deze mensen het voor hun plezier deden. Als je dan wat vroeg was het nog maar afwachten of het gedaan werd als je al iemand aan je tafel kreeg. Had geen beste avond in het Boskamp.