Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beerta verdeeld zijn.

1. Keukenapparatuur is oké maar de rest komt verpaupert over. Pindasaus en de rest van het eten is prima. Erg onhandig is dat er niet met pin betaald kan worden

2. Chinees-Indisch Beerta

Geweldige plek. Heerlijk eten, veel speciale gerechten die je niet gauw ergens anders ziet. Prima bediening, echt een uitje.

3. Chinees-Indisch Beerta

kobus koopmans

4. Oud vet. Stinkt en proeft zo. Alles te hard gebakken. Sate saus is Chinese. Moet je van houden.

2,9
  5. Chinees-Indisch Beerta

Babi Pangang met roedjaksaus besteld, thuisgekomen bleek het een heel andere saus te zijn, was ook wel lekker maar toch…
    De dames waren wel aardig maar een andere medewerker liet zich wel even zien, maar toen ik even wat vroeg gaf ie haastig antwoord en liep daarna snel weg of ie wat mensenschuw was of dat ie het wat lastig vond dat er klanten waren; wat moet je er ook mee, je kunt beter met je collega's ouwehoeren dan een praatje met een klant maken.

Jan.

6. Chinees-Indisch Beerta

Recent hier gegeten. Ik bestelde de tipan ossehaas met champignons. Het was een erg grote portie dus ik was blij dat ik geen voorgerecht had besteld. Ook de nasi was goed van smaak en goed gevuld. De prijs is iets bovengemiddeld. Wel is de kaart wellicht verwarrend en zou men iets meer "uitleg" kunnen geven over (de mogelijkheden van) de gerechten.

7. Chinees-Indisch Beerta

Van der Haar

We hebben overheerlijk gegeten. De gerechten zijn heel smaakvol en de bediening is goed. We gaan hier zeker vaker eten.

8. Chinees-Indisch Beerta

1ste kerstdag geweest.Buffet was erg slecht.Lauw eten.De bediening heel slecht.all in maar ze hadden geen tijd om te bedienen.In totaal ieder 1glas drinken gehad geen ijs en koffie.Meerdere malen gevraagd maar werd steeds maar weer gezegd kom zo. Niet dus.Toen maar gegaan.Dit was de 1 ste en de laatste keer daar.

2,9
  9. Internationaal Beerta

Prima lekker eten prima bediening zeer goed!!

10. Chinees-Indisch Beerta

we komen hier vaker, maar gisteren weer heerlijk gegeten met vrienden.
    Het tipan gerecht en de you yi soep, heeerlijk!
    Complimenten voor de kok en de bediening!
    Komen gauw eens weer!!
    KLASSE!

11. zeer boze klant!

Slecht! Weer poging gedaan en weer niet wat ik besteld heb!! Hele slechte zaak en zonder nummertjes van de kaart weten ze helemaal niet wat ze verkopen! Duur, veel, heel veel fouten en slechte service! Ga er nooit weer heen. Ik hoop dat hij gauw failliet gaat. Slechte zaak!

12. Chinees-Indisch Beerta

A. Kuylman

Wat een verrassing! Op weg naar huis besloten we, na een tip van een vriend bij Winschoten de afslag naar Beerta te nemen. En onze moeite was niet voor niets. Ten eerste gaat het om het eten in een restaurant, dat was vers. Onze keuze smaakte zoals het hoort. De bediening is attent en vriendelijk en de prijs viel alleszins mee.

13. Chinees-Indisch Beerta

Piet Haan

Fantastische sfeer, heerlijke maaltijden echt exclusief, met veel zorg bereid. Fijne Chinese rode wijn. Gebakken ijs aan tafel geflambeerd, heerlijk allemaal.

14. Chinees-Indisch Beerta

Zeer sfeervol restaurant, leuke en beleefde bediening en het eten was heerlijk! Dit restaurant is aan te raden!

15. Chinees-Indisch Beerta

Beste Lezer,

Het (koud buffet) eten was met de kerst zeer slecht, lauw eten, helemaal doorgekookt en te lang in de diepvries gelegen, dat vervolgens gewoon opgewarmd aan werd geboden, en dan druk ik mij voorzichtig uit. Ik prijs deze chinees niet aan.

Daarnaast bleek er verwarring te zijn over de reservering. De service was op zich goed, punt was alleen dat niets gedaan werd met de eventuele klachten die we hadden. De bediening daarin tegen was super, vriendelijke mensen maar ja daar kom je niet voor natuurlijk. De tienen die hieronder staan zijn echt overdreven en het eindcijfer 8.9 ook hoor. We hebben met 13 man daar gegeten en allemaal waren we het er over eens dat het hooguit een 5je is (naar boven afgerond).

2,7
  16. Chinees-Indisch Beerta
  17. Internationaal Beerta

Op 31-10-2015 hier gegeten met schoonvader en vriendin. Voor mij een eerste keer, maar zeker niet de laatste. Hoewel het enthousiasme bij sommige dames van de bediening wat ontbrak, was wel alles keurig en op tijd voor elkaar. Bij binnenkomst direct een drankje aangeboden gekregen en vervolgens even de tijd om te acclimatiseren voor je het menu onder je neus geschoven krijgt.

Als voorgerecht had ik de mosterdsoep en de vrouw de kippensoep. Beide van uitstekende kwaliteit. De huisgemaakte kruidenboter was ook erg lekker. Al zou ik graag een alternatief zien voor het wat al te gemakkelijke witte stokbrood. Wees creatief zou ik mee willen geven.

Als hoofdgerecht het Porkrack gehad. Deze was zeer goed van smaak, malsheid en temperatuur waren ook van hoog niveau. Ook de Schnitzel (tafelgenoten) met ui, champignons en gegratineerde kaas zag er heerlijk uit. Als ik het moet geloven was de smaak ook voortreffelijk.

Het dessert wat in mijn geval de Arretjeskeek was, deed me ook terugdenken aan 'vrouger' toen je dit nog wel eens geserveerd kreeg.

Al met al een dikke voldoende. Enkel de tocht langs de ramen en wand is wel een puntje van aandacht. Heb heel het diner met een warme vest aan moeten zitten. Wij komen in ieder geval zeker nog eens terug!

18. Chinees-Indisch Beerta

Geweldig restaurant, heerlijk eten en zeer sfeervol en uitstekende service. En zeer klantvriendelijk!

We komen er apart voor uit Appingedam. Een dikke 10!!

19. Internationaal Beerta

2e kerstdag heerlijk gedineerd met vrienden, we komen volgend jaar terug.

20. Stoffer en Belinda

Zij hebben de lekkerste shoarma van oldamt.

21. Internationaal Beerta

J. van der Deure

Heerlijk gegeten in een prachtig restaurant. Sfeervol, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader als je in de buurt bent.

22. Internationaal Beerta

Hillie Blok-Helbig

23. Chinees-Indisch Beerta

Fred Hokkelman

24. Chinees-Indisch Beerta

Als afsluiting van een evenement in Bad Nieuweschans hadden we besloten om te gaan dineren in Exclusief Chinees-Indisch Restaurant China You Yi in Beerta. Gezien de beoordelingen van eerdere bezoekers moest dit wel 'een schot in de roos' zijn. Dit knusse restaurant met een mooie en nette inrichting is gewoon een aanrader. Het ligt aan het water en heeft zelfs een verlaagd gedeelte met een prachtig uitzicht. Naast de 'traditionele' gerechten die op de 'afhaalkaart' (aparte ingang) staan, is het in het restaurant mogelijk om ook de meer exclusieve gerechten te bestellen. Mijn keuze viel op een Tipan ossehaas, varkensvlees, kipfilet en garnalen. Standaard wordt dit op smaak gebracht naar keuze van de chef. Het is echter ook mogelijk om de tipans te laten bereiden met jouw eigen favoriete saus. Mijn keuze viel op de Gon Bao versie, en daar heb ik nu nog steeds geen spijt van. Het gerecht wordt 'spettervers' en gloeiend heet aan tafel geserveerd. Een heerlijke geur komt je tegemoet. De vier soorten vlees zijn in combinatie met verschillende verse groenten bereid. Alsof een engeltje over je tong p... Zo heerlijk! Ik heb in tijden niet zó'n lekkere tipan gegeten, in combinatie met een goed gevulde bami, die ook dik in orde was. Vooraf heb ik een tomatensoep gegeten, die in een potje (met deksel) werd geserveerd en waar de kip beslist niet overheen gevlogen was. Eén advies aan de eigenaar: zorg voor échte slagroom over de nagerechten. Het is maar een kleine moeite. Mijn eindcijfer zal hier niet door worden beïnvloed. Daar is dit restaurant gewoon te goed voor. Dat geldt ook voor de bediening van dit familiebedrijf. Hélemaal in orde.

25. Internationaal Beerta

froukje zuidema

Wat een ambiance in dit restaurant, de oude smederij vind je hier echt terug ! En het eten kan niet beter. Ben kieskeurig wat restaurants betreft, maar dit was boven verwachting. Jammer dat de avond erop zat, het nodigd uit om te blijven zitten.

26. Internationaal Beerta

Klaas-Jan Wenning

Sfeervolle ambiance, gezellig en ruim, vloerverwarming, in voorhuis, aangenaam, uitgebreide kaart en momenteel wildkaart, vlotte bediening. Duidelijke uitleg. heerlijke groentes o.a. schorseneren en frisse salade. Wij hebben alle 4 wild gegeten, reebiefstuk en filet van hazenrug. Super kwaliteit. Voorgerecht, mosterdsoep heerlijk, garnalen cocktail lekker fris en veel. Geen plaats meer voor een nagerecht. Gingen voldaan naar huis.

27. Chinees-Indisch Beerta

Uitstekend gegeten. Goede kwaliteit en vriendelijk bediening. De tiepans zijn heerlijk.

28. Chinees-Indisch Beerta

Ik vind het super lekker eten, echt apart. Dat zie je niet overal. Verder is de bediening ook erg leuk, aardige mensen. Deze jongeren hebben zo veel lol in hun werk.

Super ga zo door!

29. Chinees-Indisch Beerta

Afhaalmaaltijd:
    Heerlijke bami en nasi goed gevuld
    Loempia erg goed gevuld met ei en vlees, dus geen taugerol
    Kip met champignons is aan te bevelen!

30. Chinees-Indisch Beerta

JS