Hier zie je hoe de meningen over de Wok Wonderland verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Shirley ❤ Rinus

Volgende jaar verjaardag vieren bij jullie.
    Mooie Restaurant en schoon.

2. We wonen in de buurt van dit restaurant en kwamen hier regelmatig. In het begin was het erg goed. De laatste keren was de kwaliteit van het eten echter erg achteruit gegaan. Verschillende producten niet vers. We komen helaas niet meer terug.

3,6
  3. borghmans

Wij vonden het heel goed; spijtig dat er geen kippensoep was.

4. Istvan Borisz

Weeral lekker gegeten voor de 10x

5. Paaszondag voor het eerst hier gegeten. 2Uren onbeperkt eten en drinken. Enorm veel keuze en zeer goed en smakelijk eten. Ook vriendelijk personeel. Absoluut toprestaurant.

6. We wonen hier en kwamen hier vaker, maar per bezoek gaat de kwaliteit achteruit..
    Sushi is bedorven, evenals de zalm en haring. Warm buffet is lauw/koud, eten ligt er al enkele dagen? Net kauwgom..
    Eten op de grill was nog koud, diverse HACCP regels worden niet nageleefd, oa vis en vlees bij/op elkaar in de koeling en bakplaat..

3,6
  7. Jacqueline Bens

Heel leuk maar wel koud telkens de deur open ging was het heel koud volgende keer zitplaatsen meer naar achter die dag was het wel extreem koud.

8. van ael anita

Met 10 personen aan de ronde tafel, super.
    Het eten is van goede kwaliteit en er is véél variatie en keuze, de schotels blijven gevuld!
    Vriendelijke mensen en de tafels worden goed op orde gehouden.
    Het zou leuk zijn moest er meer voorzien zijn voor spelende kinderen, maar dat is niet makkelijk te realiseren en zo te houden.
    We komen zeker te rug!

9. Het was ongeloofelijk slecht heb nooit zo vies gegeten sfeer was veel ste druk net en varkensstal nooit meer het geld niet waard!

10. Donderdag avond zijn we bij jullie komen eten. Het was er heel gezellig en we hebben er heel goed gegeten. Het is zeker de moeite waard om terug re komen.

11. christine van roey

Heel heel druk, maar alles ging heel vlotjes en zelfd de bediening!

12. Leuk Sfeertje lekker eten zalm perfect gebakken leuke jonge achter de bakplaat.

13. Wat een slechte zaak. Behalve dat ik door een grote vierkante paal hele avond gescheiden zat van de 16 andere tafelgenoten was ook het eten erg slecht. Een negatief bericht op hun facebook werd binnen een paar minuten verwijderd. De loempia achtige hapjes die naar hondevoer smaakte, talapia die als laatste van bakplaat kwam taai en smaakloos, hapje frikandel uit oud frietvet, zelfs de cola was warm ipv koud. Nooit nooit meer.

14. Biefstuk onprofessioneel gebakken. Woksaus te zout. Gepelde garnalen zijn niet vers. Bijna 2 uren gegeten krijgt de rekening voor 3 uur € 27,50.

15. Geweldige ervaring.
    Kinderen en kleinkinderen hebben er heerlijk van genoten.
    Tot volgende keer.

16. coppieters

Het is de laatste keer dat wij daar gaan eten. Het eten was veel, veel minder van kwaliteit en ook werd niets meer aangevuld. Echt zijn geld niet waard.

2,7
  17. Het was gewoon af, daar hoeven niet meer woorden aan vuil gemaakt te worden. Ook onze vrienden vonden het uitstekend, komen kortelings terug met andere vrienden.

18. ben gisteren gaan eten met vrienden,moet zeggen alles was perfect voor ons ook omdat wij de formule al kenden.
    de vrienden vonden ook wel dat er naamkaartjes bij de gerechten mochten staan,maar voor de rest alles in orde.prijs kwaliteit niets aan op te merken.Wij komen zeker terug,maar niet in het weekend dan veel te druk en duurt het wel wat langer.
    Maar van die rotopmerkingen die ik net las,heb ik nog niets gemerkt.
    Ik zou zeggen doe zo verder voor de mensen die het wel waarderen.
    groeten van ons allen.

19. Vorige week hier wezen eten. De service is zeer slecht. We waren met een groep van 20 personen. De tafels waren goed gedekt. Eigenlijk wel een positief begin. We beginnen met het voorgerecht, wat een rommelige toestand(halfvolle schalen, overal lagen voedselresten), daarna het hoofdgerecht. Lange wachttijden bij de grill en de kant en klaar gerechten zagen er niet echt vers uit. Tot overmaat van ramp hadden er 2 personen in onze groep een bedorven rib-eye. Bij de eerste melding gemaakt bij de eigenaar, deze vertelde dat het vlees vandaag was binnengekomen en deed eer verder lacherig over. Bij de tweede melding ging hij toch maar zijn leverancier bellen. Verder ondernam hij geen enkele actie richting ons. Het nagerecht was redelijk. Bij het afrekenen nogmaals over het bedorven vlees gehad, maar de eigenaar kon alleen maar ons uitlachen en geen enkele concessie naar ons doen. Dus wij gaan hier dus nooit meer eten, wat een vieze bende en een onfatsoenlijke eigenaar.

20. We dachten niet mokken maar lekker wokken, helaas viel dit zéér tegen!! Moesten wachten bij de bar tot we uiteindelijk naar onze tafel gingen rond 19.10 uur. Toen zonder uitleg zelf maar onze gang gegaan. Uitleg stond op de papieren placemat...

We hadden voor 2 uur gereserveerd. Wokken was wel aardig, warm buffet kindonvriendelijk alleen patat verder niks bij voor de kleintjes. Dus voor bordje patat, stukje komkommer en wat fruit betaalde ik 16 euro. Best prijzig maar dat is niet anders. De grill wel ruime keuze maar niet smakelijk, het ene te gaar, het andere nog rauw... heel erg jammer. Dan het toetje, daar kan weinig mis mee.

Dan staat er dat je nog mag natafelen. Dus wij nog even gedaan... Om half 10 afrekenen moet je gewoon 10 euro extra afreken omdat we nagetafeld hadden. Was is zeker niet blij mee...

Dus al met al niet echt lekker gegeten en extra moeten dokken... Dus eens maar nooit meer daar wokken

21. Vies glazen bestek. Slecht personeel. Slecht eten. 5 minuten langer zitten dan 2 uur dan gelijk voor 3 uur betalen. Niet echt klantvriendelijk.

1,9
  22. De eerste keer was het zeer goed, daarom gaan we terug.

23. Vieze borden en glazen. Er stond bij de gerechten niet bij wat het was. Veel gerechten werden erg laat bijgevuld. Eten was ook niet echt lekker, behalve de wok en gril, maar voor de gril moet je wel 15 minuten voor uit trekken. Overal stond rommel. Letterlijk een vreet schuur om niet meer naar terug te gaan!

2,3
  24. berghman truyens

Het was fijn en gezellig. Goede dienstverlening en verzorgde keuken.

25. Pim

Het eten is er ronduit slecht. Biefstuk te taai, ripeye en varkenshaasje worden te lang gebakken. Niet weg te krijgen. Vlees in het buffet is veel te droog.

Het plaatsen van naamplaatjes boven het buffet zou ook makkelijk zijn zodat je weet wat je op je bord schept. Nu is het gokken geblazen.

Ijsklontjes in het schepijs zegt genoeg over de kwaliteit. Pizza's komen van de supermarkt want de doos van American Pizza lag nog ergens in een hoek.

Weggegooid geld als je hier gaat 'eten'.

2,8
  26. Meeus Willy

Het is er lekker en kan er gezellig zijn, maar het was er enorm druk en we hadden dan ook een plaatsje aan de zijkant waar de klank dan ook niet weg kan, wat veel drukte mee bracht. Voor de rest was alles in orde, alleen plaats tekort in de maag om van al dat lekkers te kunnen eten. Komen zeker terug maar dan hopelijk een plaatsje in de grote zaal, voor de rest alles in orde.

27. Van den Brandt Annie

Heel tof en gezellig.

28. bart vanderstukken

Ondanks dat het de laatste zaterdag van het paasverlof was en heel druk, had ik niet de indruk dat het personeel daar hinder van ondervond. Lekker gegeten. Alles werd netjes op tijd bijgevuld en het ging allemaal zeer vlot en vriendelijk.

Zeker voor herhaling vatbaar, maar dan als het iets rustiger is, hahaha.

29. Loodts Rik

We hebben genoten met de familie en dat is belangrijk. Er is een geweldig aanbod. Een grote keuze; oosters, westers, wok en voor de liefhebbers zelfs frietjes. Het dessertbuffet is echt overweldigend, spijtig dat je niet van alles kan eten, wegens geen plaats genoeg in je buikje.

30. Van erven

Het was heel rustig en dat kwam goed uit want mijn schoonzus is slechtziende en kon zo goed uit de weg.
    Iets minder is dat mijn broer in zijn rolstoel niet aan tafel kon omdat de tafel voor hem te laag is, maar dat werd opgelost met een dienblad op zijn knieën.

Wij hebben genoten.

31. Verbraeken Emiel

Tof, gezellig, ieder zijn smaak en geneugten. Wij gaan altijd terug, dus alles oke! Op alles tien geven kan nu eenmaal niet, maar toch verdient!

32. Altijd lekker en voldoende.

33. Al vaker daar gegeten en gaan vandaag weer!! Altijd alles vers en enorme keuze! Van sushi's tot oesters... scampi's en biefstuk... Tip top!!

34. We waren samen in gezelschap van 9 personen, zij vonden het allemaal super goed. Enkel aan de bakplaat was de kant waar je moest aanschuiven niet zo duidelijk, dat is voor verbetering vatbaar!!! Tafel afruim service was super, nochtans zaten we helemaal achteraan! Personeel dat eventjes vrij is moet niet zo nodig hun smartphone staan te checken, zeker niet waar klanten al een kwartier staan aan te schuiven (bakplaat). Lees nu over kortingkaart, daar is ons helemaal niets over vermeld??

35. Wij zijn hier al vaak geweest, ik vind ze met sommige dingen erg traag. Als de soep of het brood op is, heb je pech. Lachen kan het personeel niet en zijn ook niet erg betrokken met de klant.

Het eten is wel erg goed en naar mijn ervaring wel vers. De sausjes waren de laatste keer wat smakeloos, maar dat is me maar een keer overkomen tot nu toe.

Ik kwam er buiten alleen achter de laatste keer, dat ze voor onze zoon drankjes hadden berekend, terwijl op de kaart tot 4 jaar gratis staat. Erg slecht.

Kortom een restaurant met erg goed eten, waar mensen werken en het soms wat minder lekker kan zijn, klantvriendelijkheid niet altijd even consequent hoog in het vaandel staat. Maar zeker een aanrader!

36. Fam Ezendam

De tafel was op tijd vrij!! En we hebben heerlijk en goed gegeten en gedronken, een echte aanrader 👍

37. Op dinsdag avond geweest. Heel rustig en dat was te merken! Het buffet is in de 2 uur dat wij er zaten niet ververst. Dus ook de aardappelen niet. Als we vroegen om verse friet werd de koude friet opnieuw in de frituur gedaan.

Aangegeven dat wij niet tevreden waren, is enige wat gezegd wordt "ja het is rustig"! En een tegoed bon van 5 euro om de volgende keer te gebruiken!

1,7
  38. Niets anders dan een goede punten. Bediening was prima: de vuile borden werden goed afgeruimd. Eten was goed, dwz prijs/kwaliteit in verhouding. We hebben ons goed geamuseerd. Wij hadden een plaatsje gevraagd en gekregen achteraan de zaal. Wij zitten graag wat rustig. Komen zeker nog terug.

39. Zoals gewoonlijk heel lekker gegeten. Alle gerechten super vers, de koks geven alles wat ze kunnen in hun vak, en dat proef je. Ook zoals je bij binnenkomst welkom geheten word, voel je de gezelligheid. Vanaf de soep tot de super uitgebreide toetje bar, alles is met zorg bereid. Ik zou zeggen, met z'n allen naar de Wok Wondere Wereld.

40. Het eten was top, veel keuze in zowel koud als warm. Zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit met vrienden, komen zeker terug!

41. k.g.kooijman

Misschien is dinsdag niet een ideale dag voor een goede beoordeling, maar ik wil toch wat puntjes aangeven die me zijn opgevallen. De witte wijn was niet koud genoeg. Hij moet eigenlijk "te koud" worden getapt, want eenmaal op tafel wordt hij snel warmer. Bij het (uitgebreide) buffet miste ik informatie. Bij geen enkel product stond aangegeven wat voor soort vlees e.d. het was, behalve bij de soepen. Attent vond ik dat we ongevraagd warm stokbrood kregen geserveerd. Mijn tafelgenoten, die hun gerechten lieten klaarmaken, waren overigens dik tevreden over de kwaliteit.

42. sterckx herman

Alles was prima. Wij zijn een witte dienblad en een gewicht lood vergeten bij jullie kun je het aub opzij houden, dit is van mijn mindervalide vrouw.
    mvg herman

44. Els Segers

We komen regelmatig hier eten, altijd goed. Het enige nadeel is, als 't druk is maar een punt hebt om je te melden voor je reservering, en je daar ook af moet rekenen. is niet alleen lastig voor de eigenaar, maar ook voor de klanten. Als dat gesplitst kan worden zou dat 'n hele verbetering zijn.

45. Was weer heel goed, zoals we reeds gewend zijn. Niks op af te keuren. Komen zeker nog terug. Top!

46. Caene Martine

Het was aangenaam om daar te eten, alleen is het jammer dat ze zelf niet hebben gevraagd naar de kortingskaart die ze zelf in voegen hebben gebracht. Wij zijn gaan eten met 4 personen en de kaart is vergeten af te geven, dus staat het etentje niet op de kortingskaart. Voor de rest is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

47. We zijn met 7 personen gaan eten. Keuze in overvloed en heel lekker. Leuk ook als je jarig bent. Het eten dat bijna of op is wordt snel weer bijgevuld. Het was echt op en top.

48. borghs lisette sparrenlaan

Het eten was heel lekker. Als je gaat betalen moet je wel duidelijk zeggen dat er kinderen bij zijn want het word niet gevraagd, en dus hebben we nageteld en de prijs van een volwassene voor een kind betaald. En je krijgt niet de
    rekening mee dus geen bewijs, dat was het enige spijtige! Misschien tot volgende keer??

49. barbara hermus

Wij zijn met 7 personen wezen eten en iedereen was tevreden. Wij waren aan het kamperen en kan het iedereen aan raden om eens lekker te gaan wokken. Was wel druk en een beetje te veel harde muziek.

Barbara

50. Looij Jaap

Heerlijk vers eten, zeer ruime keuze, inbegrepen drankjes waaronder vers sinaasappelsap. Kort samengevat: excellent!

51. Keuze in overvloed. Mooi restaurant. Vriendelijk personeel

52. Ik kom enkele malen per jaar, nu met 10 pers. Deze vonden het allemaal goed. Nu was het nog aan een speciaal tarief, dus helemaal ok.

53. Als we gaan uit eten is het altijd hier. Voor ieders smaak wel iets en vooral betaalbaar.

54. Als je met een groep komt is het ideaal. Wel wat lawaaierig maar dat kan ook niet anders met zoveel volk. We komen zeker terug, voor herhaling vatbaar.

55. Van laer Maria

We hebben er van genoten het was goed verzorgd en kinderen hebben zich goed vermaakt in de speelruimte en de prijs viel ook goed mee, voor herhaling vatbaar.
    Groetjes Maria.

56. ineke van vugt

Wij hebben een zeer gezellige avond gehad in Wok Wonderland. Goede bediening, gezellige sfeer en lekker eten en drinken, en dat voor die prijs! Echt een aanrader!

57. Naar aanleiding van de goede reviews hier maar eens wezen eten, en moet zeggen dat het tegenviel.
    Bediening was rondweg kortaf, hier is je plek en smakelijk.. geen uitleg, geen eerste drankje nee 100% zelfbediening hier. Eten was redelijk, beetje onlogisch ingedeeld en het wokken was helaas meer koken. 3minuten koken en met 30seconden uit de wok terwijl het zeker niet druk was.
    Ambiance was een grote vreetschuur, waar ik in de macdonalds vaak nog rustiger heb gegeten qua geluid. Wij waren met zijn tweeën, en moesten soms moeite doen om elkaar te kunnen verstaan door de herrie.
    Nee, voor mij geen WokWonderland meer!

58. Lekker onbeperkt eten en drinken voor een mooie prijs !! Vriendelijke bediening. Gewoon goed.

59. Diana Van Looy

Wij waren zeer tevreden over 't eten, de ontvangst maar vinden dat de mensen die de wok en tepanyaki verzorgen een beetje vriendelijker mogen zijn.
    Voor de rest waren wij zeer tevreden en komen zeker terug.

60. Fam van Es

We hebben al vele wok restaurants bezocht maar Wok Wonderland blijft voor ons nummer 1.
    Hier wordt het eten het lekkerst bereid.Top! Ook mijn 3 dochters zijn het hier mee eens.

61. Leuke en vooral lekkere ervaring met vriendelijke lieve Chineesjes en goede bediening voor een democratische prijs.

62. Zeer lekker en ze doen er echt hun best om het allemaal snel klaar te hebben. Wij waren er om half 5 en om 5 uur begonnen met eten. Super, zeker aan te raden en zal er zeker meer naar toe gaan.

63. De kwaliteit van de gerechten was heel goed en ondanks de drukte werd alles op tijd aangevuld

64. Marina Baeyens

65. Ik ben afgelopen zondag, eerste paasdag bij u geweest. Wat een keuze, je kwam niets te kort en goedkoop ook. Nog nergens gezien dat de sterke drank er bij zit, u krijgt van mij een 10. Gezellig was het ook. Ik beveel het iedereen aan, en ik ga er beslist nog eens heen.

66. Het was zeer smakelijk, gezellig. Het restaurant is zeer sfeervol ingericht, met voldoende zit en loop ruimte voor iedereen. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zekers voor herhaling vatbaar.

67. Hier onlangs weer gegeten.
    Smaakte allemaal goed, alles werd goed aangevuld, zowel eten als drinken.

Personeel was vriendelijk.

68. Fam. van Schijndel

Wij waren gisteravond naar dit prachtige restaurant geweest.

Ik werd aangenaam verrast door de verrukkelijke eten. Ik was bang dat mijn dochter niet veel kon kiezen gezien haar Coeliakie (Glutenvrij), daar was dus nergens nodig voor geweest. Iedereen heeft daar wel iets wat hij/zij lekker vindt en dat onbeperkt! Geen geld dus voor wat je krijgt.

Daarnaast was de personeel heel vriendelijk en kwamen ze regelmatig om te vragen hoe het smaakte etc. Sfeer was prettig en de kinderen waren heel blij in de grote kinderspeelhoek.

Keep the good work up! We zullen zeker terugkomen!

69. Onze groep heeft heel lekker gegeten en we hadden het heel gezellig.
    Wij komen nu al enkele jaren in wok wonderland en het smaakt ons nog altijd even goed.

70. Wij hebben nog nooit in een wokrestaurant zo slecht gegeten als daar. Vreselijk eten en vreselijke bediening.

71. Hennie Filius

Wij eten hier regelmatig en zijn erg tevreden over de prijs kwaliteits verhouding. Het is er gezellig altijd druk en vriendelijke bediening.

72. Wij hebben al meerdere malen hier gegeten en komen steeds met heel veel plezier terug.
    Een geweldige accommodatie met vriendelijke bediening en geweldig eten, ruime keus van topkwaliteit.
    Wij komen graag weer terug.

73. Melis Linda

74. Gisteravond,6-9, zijn wij met vrienden weer bij u te gast geweest.
    Elke keer verbaast het ons dat er naast een goede sfeer,ook de lekkerste gerechten worden bereid bij de wok en het grill.
    Ook het personeel (en bediening) was weer erg sympathiek.
    Wij komen hier daarom erg graag!

75. Wilma Timmer

We komen hier regelmatig met vrienden en het is voor ons de beste wok.
    Vriendelijk, servicegericht personeel en heerlijk eten.
    Ga zo door!

76. Het buffet is er redelijk lekker en vleesjes laten bakken of wokken is overheerlijk! De sfeer is wel leuk alleen is het er vaak druk en heb je lawaai van (iritante) spelende kinderen. De service is aardig. En de prijs is ook niet overdreven duur.

77. Zeer lekker gegeten!
    Niets op aan te merken.
    Veel keus , goed en vriendelijk personeel.
    1 minpuntje : veel rumoer (zéér druk op zaterdagavond)
    Wij komen zeker terug !!

78. Peeters,joannes

Lekker en gezellig. Ook onze kleinkinderen vonden het prachtig.

79. Familie de Heer

We zijn hier al meerdere keren wezen eten, tot nu toe bevallen. Maar vanavond viel het zo zwaar tegen dat wij hier niet meer naar toe gaan. Restaurant geeft aan om 16.30 uur geopend te zijn. Daar wij deze avond niet zoveel tijd hadden, maar wel uit eten wilden hebben wij om 17.00 uur gereserveerd. Bij aankomst was het de deur van het restaurant geopend, maar was er geen licht aan. Dit werd aangedaan nadat wij binnen waren. Vervolgens een tafel aangeboden gekregen en werd er eetsmakelijk gewenst. Tot onze verrassing, bleek het buffet op de soepen na, nog geheel leeg te zijn. We namen het maar voor lief met de gedachte dat alles snel gevuld zou worden. Na de soep wilden wij gaan wokken, hier werden de voorbereidingen voor getroffen. De pannen met water waren nog niet geheel heet, waardoor wij bang waren dat het eten niet goed gaar zou zijn. Twee personen in ons gezelschap, wilde graag iets van de plaat, maar de platen waren nog steeds niet klaar voor gebruik. De koks zagen ons staan, maar gingen andere werkzaamheden doen en negeerde ons. Personeel bij de bar keek ook niet naar ons om. Hierna hebben wij besloten een klacht in te dienen, dat wij dit geen manier vonden, dat er na dik een half uur wachten nog steeds niet van alles gebruik kon worden gemaakt. Hierop werd ons verteld dat zij pas eten maken als de mensen binnen zijn. Daar wij maar 1,5 uur hadden en je ook binnen 2 uur klaar moet zijn met eten, hebben wij besloten om maar weg te gaan. Wij hadden geen zin meer om nog langer op ons eten te moeten wachten.

1,8
  80. Fam Embrechts

We waren daar met 6 personen en iedereen was zeer tevreden. Komen zeker nog eens terug.

81. Het eten was echt heerlijk, het drinken was ook lekker.
    Prima service en we werden snel geholpen.
    Er was geen wifi om gebruik van te maken.
    We komen zeker nog een keer terug.

82. Rob en Nel Rolvink

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Sfeer was prima.
    De service grandioos; kwaliteit van het eten is altijd goed. Personeel erg vriendelijk.

83. Joop Vermeulen

Heel goed eten,voldoende service,gezellig en op de kop toe een speeltuig voor de kleintjes.

84. Het was weer een geslaagd etentje.. alles tiptop, enkel bij het dessert had ik het probleem dat de soezekes met slagroom erin nog niet helemaal ontdooit waren... maar de rest was voortreffelijk, komen zeker terug.

85. P. Werts

Eten was voortreffelijk en de bediening zeer vriendelijk.

86. Jos Verstappen

Een lekker etentje en een gezellige sfeer voor dat geld.

87. Keuten Mario

Hier kan je lekker en gezellig tafelen.
    Prijs / kwaliteit is echt super.
    Veel variëteit en lekker vers.

88. Sarah-jo Baleine

89. GRZYB NANCY

90. De Beuckelaer Martine

We zijn er ook al een aantal keren gaan eten, vanavond weer.
    Heel lekker.

91. Heel lekker eten en zeer vriendelijk personeel!

92. In één woord geweldig..

Ik ben bij vele wok restaurants wezen uit eten maar deze is wel de beste. Zoveel keus en goede klant al 4jaar ook al is het druk er is altijd wel een plaatsje vrij. Heel gastvrije bediening. Ik ga er graag een hapje eten.

93. Willem Legerstee

94. Frans

Heel veel keuze in gerechten, wat te denken van echte hollandsche garnalen en heerlijke paling!

Erg vriendelijke bediening.

Dit is een van de betere wok restaurants in de omgeving.

95. Wok wonderland is een lekker buffet met veel keuze het is er wel vaak druk de mensen zijn er heel aardig.

96. Wij zijn al verscheidene malen bij verschillende wok's geweest & dit is de beste die we tot nu toe zijn tegengekomen.

24,95 euro voor 2 u wokken, drinken à volonté.

Veel soorten vis en vlees, meer als de gewone 'wok-restaurants'.

Meer dan 10 soorten vis... zalig gewoon!

Lekker en zeer hygiënisch.

Proficiat aan de eigenaars.

Groeten!

97. We komen er al 4 jaar.

Vanaf dat het open is bijna elk weekend.

Zeker in de zomer.

Meestal gaat het vervelen maar hier echt niet.

Houden zo!

98. Op 25 december (1e Kerstdag) ben ik geweest bij dit fantastische restaurant. Ondanks de drukte heb ik erg genoten van het eten. Veel diverse soorten gerechten die heel erg lekker waren. Ieder heeft zijn eigen favoriete gerecht tussen alle gerechten die er staan.

De sfeer was top! Heel gezellig en ontspannend.

Personeel was heel aardig ondanks de stress en drukte. De chefs deden heel veel moeite voor je eigen wensen.

Ondanks de hogere prijs tijdens de Kerst was deze avond een groot succes! Een echte aanrader...!

99. Op kerstdag 2010 geweest. Maar al meerdere keren geweest. Heel lekker gegeten. Maar wel wat te druk en misschien te weinig personeel. Te lange wachttijden en niet voldoende bijgevuld. Maar wat wil je op een feestdag.

Chapeau voor die mensen die dan willen werken.

Ik kom zeker nog eens terug. Een echte aanrader.........

Vorige pagina

Volgende pagina