Op dit adres zit nu: Bistro Baret

1208901093 78
1420573650 72
1477019665 74
1519354176 72

1. Bij binnenkomst werd gevraagd of we naar het theater gingen, toen we ja gezegd hadden werd er gevraagd wat we wilden drinken en we kregen de kaart. We hadden ons bordje snel voor ons staan, en voor een gunstige prijs.

Een aanrader.

2. Ze is totaal ongeschikt voor horeca. Haar geluk is dat veel Carre klanten haar nog niet kennen, ze zal zich wel niets van de kritiek aantrekken omdat ze alleen maar eenmalige gasten heeft. Bij ons in het dorp had ze binnen een half jaar de tent kunnen sluiten. Wij wilden alleen maar wat drinken in een bijna lege zaak. Dat kon eigenlijk niet omdat ze een eetcafé waren. Vervolgens nogmaals wat te drinken besteld. Voordat we onze 2e consumptie ophadden bezorgde ze ons de rekening met het verzoek te betalen en te vertrekken. Ik raad iedereen aan voortaan het eetcafé de Piste te mijden, hoe dichtbij dit ook bij Carre is. Er zijn vast leukere tentjes in de buurt.

3. Na de matineevoorstelling van Warhorse hier wezen eten. Gelukkig hadden we gereserveerd want het zat vol.
    Het eten was heerlijk. Begonnen met mosterdsoep. Lekker gebonden en vers gesneden prei, hmmm.
    Daarna de nijlbaarsfilet, die je volgens de menukaart eens in je leven gegeten moet hebben bij De Piste. Nou, daar is geen woord van gelogen. Heerlijk.
    De bediening was ook gewoon goed. Netjes, vlot.
    Ik ga hier zeker nog eens eten.

4. Met kinderen in middelbare school leeftijd, een prima restaurant. Mooi, gezellig schoon. Heerlijk, mooi verzorgd hoofdgerecht en nagerecht. Na even mee denken, was er toch plek voor ons om te kunnen komen eten na de voorstelling. Misschien inderdaad iets minder geschikt voor kleine kinderen. Te weinig ruimte voor ze. Niet onvriendelijk, wel eerlijk en Amsterdamse oprechtheid.

5. Aan de telefoon al onvriendelijk (maar het was zo lekker dichtbij), bij aankomst nog onvriendelijker, kleine domper op een fantastische avond bij Hans Klok. Eten was redelijk voor een eet café. Als ik iets positiefs moet benoemen is dat dat het er super schoon is maar van klantvriendelijkheid hebben ze nooit gehoord

6. H. de Wit

Op 15 mei hier met zijn tweeen gegeten.
    De manier waarop we aangesproken werden bij aankomst gaf al het gevoel dat we hier beter niet naar binnen hadden kunnen gaan.
    Toen we na drie kwartier vroegen of onze bestelling ( een simpele saté ) er al aan kwam omdat we graag naar het theater wilden, het antwoord gekregen iedereen hier moet naar het theater. De saté zelf werden we ook niet vrolijk van, droog, zout en de saus komt zo uit een potje. Gelukkig maakte de voorstelling de avond goed, maar restaurant Piste voor ons nooit meer.

7. Marie Bouma

Goede bediening, verrukkelijk eten, zeker een aanrader .

8. We hebben op 1 september 2012 met 6 personen heerlijk gegeten in "de Piste". Het eten was van goede kwaliteit en de prijs was prima. De bediening was zeer vriendelijk en met al onze wensen is rekening gehouden. Super! We komen hier zeker nog eens terug.

9. Op 24 april 2012 gegeten in "de Piste". Mijn vrouw de spare-ribs en ik de zalm. 't Was echt heel lekker. In een informele sfeer en met een uiterst prettige bediening.
    Duidelijk dat hier mensen werken die nog liefde hebben voor het vak.
    Aan het eind aangenaam verrast door de rekening: wij hebben vaak minder goed gegeten voor een veel hogere prijs. Samen met een bezoek aan het optreden van Bert Visscher was het een heerlijke avond.
    (Als gaat doe de groeten aan Jaap)
    Joop en Greet
    Leidschendam

10. F.J. van Eys

Wij waren hier afgelopen week met vrienden.
    De prijs/kwaliteit is belabberd. We kregen één puntzak met friet voor vier personen. Veel te weinig. Normaal gesproken kan je bijbestellen zonder dat er extra moet worden bij betaald. We moesten notabene extra friet betalen. Ook kregen we één minischaaltje met sla en één minischaaltje met gebakken aardappeltjes dat ook bijbetaald moesten worden. Ook de menukaart klopte niet want als we iets bestelden b.v. zal met mosters/dille saus kreeg je de saus niet en bij een bestelling van flensjes zat er ook weer iets anders bij dan op de kaart stond.
    Wij vinden dat ze het hiet te makkelijk verdienen omdat ze natuurlijk strategisch zitten t.o.v. Carré maar het gaat ten koste van de kwaliteit.

11. R.Balkenende

Op uitnodiging van zoon en schoondochter hier gegeten.
    Zeer lekkere mosterdsoep en varkenshaas, prettige bediening.
    Rob en Jannie Balkenende.

12. Na ons 4e bezoek aan De Piste is het tijd om onze bevindingen te delen. De ontvangst is hartelijk met een typische Amsterdamse gezelligheid.
    Als hoofdgerecht een gemarineerde zalmfilet die precies goed was gegaard waardoor smaak en perfect was. Zelf smulde ik van de spareribs, deze waren zo lekker, goed gekruid en hadden ook een mooie structuur, echt een aanrader. Als dessert appeltaart met ijs en een kopje koffie, verrassend leuk geserveerd en erg lekker. De appeltaart warm en nog een beetje knapperig, doet het goed met het roomzachte ijs. Kortom een volgend bezoek zit er weer in, met of zonder Carré.

13. Wilden we een avondje uit met lekker eten vooraf. Dat liep anders dan gepland.

De Piste ligt vlakbij mijn werk. In de pauze ben ik al een keer langs gelopen. Het zag er goed uit.

Zondag 27 maart hadden we kaartjes voor een voorstelling. Spontaan besloten we bij De Piste te gaan eten.

Tot onze stomme verbazing bleek de zaak om 18.00 uur gesloten.

Wij gaan niet snel meer langs.

14. Zaterdag 19 maart hier echt heel lekker gegeten en gedronken, het was perfect!

Ook de bediening was zeer vriendelijk.

We komen zeker snel weer een keer terug!

15. Heerlijk gegeten;

Heerlijke wijn;

Bediening perfect;

Tot de volgende keer.

16. Lekker gegeten en gezellig gezeten. Van tevoren andere recencies bekeken.

Prima prijzen, lekkere wijn! Jammer dat ze de frietjes waren vergeten...

Al met al geschikt voor terugkomst.

17. Wij hebben hier voorafgaand aan een superavondje Youp gegeten. De prijs/kwaliteitsverhouding van het eten is prima, de jongere dames in de bediening zijn vriendelijk. Echter... de oudere dame is een dame die je amper begroet als je het restaurant binnenkomt en met bijzonder onvriendelijke opmerkingen uit de hoek komt. Wij bleven vanwege onze aanvaring en de aangeslagen sfeer die daarna ontstond, in ieder geval niet voor een toetje. Al weten we zeker dat deze prima gesmaakt zou hebben. En dit soort akkefietjes is nu echt zonde voor de omzet.

18. Wij hebben gebeld of er een varkenshaas op de menu stond. En hebben toen gereserveerd voor 6-11-10. Hebben heerlijk gegeten, niet gehaast en redelijk van prijs. Ga zeker terug, echt een aanrader.

19. wim wiertz

Gisteren 4 november hebben we een geslaagd bezoek gebracht aan de Piste. Leuke vlotte bediening en eten van prima kwaliteit. Ook de huiswijn is goed te drinken. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Na binnenkomst prettige ontvangst. Prima gegeten, zowel de vlees- als visgerechten waren van goede kwaliteit en tegen redelijke prijzen. Prima flesjes wijn.

Uitstekend geschikt om te gaan eten voordat je naar Carré gaat om een voorstelling te zien.

Vlotte bediening en vriendelijk van toon.

Ken de Piste al vele jaren en ook in deze nieuwe locatie is het er uitstekend toeven.

Wij, Ingrid, Peter, Jelle en ondergetekende, zullen hier zeker nog wel vaker komen.

Hans.

21. Heerlijk gegeten, bediening was voortreffelijk. Zullen bij een volgende gelegenheid hier zeker nog een keer terug komen.

22. Zelden in de horeca zo'n onvriendelijke bediening mee gemaakt!

Waarschijnlijk de eigenaresse, oudere dame, ontzettend onvriendelijk en nors.

Er is géén kindermenu, ook niet na een matinee voorstelling in Carré. Ook mogen kinderen geen hoofgerecht delen, want dan loopt de eigenaar/eigenaresse teveel omzet mis. Wij als klant en consument hoorden dat toch zeker te begrijpen, werd ons gezegd.

Wat een kater na zo'n topvoorstelling in Carré. Zeker geen aanrader!

23. Zeer, zeer slechte ervaring met deze tent. Hadden gereserveerd met zijn tienen waaronder een aantal kinderen. Heel duidelijk was dat kinderen hier niet welkom zijn. We werden bij binnenkomst amper begroet, de eigenaresse en haar man maakten onaardige opmerkingen en de kinderen konden geen gerecht delen want dan liepen ze omzet mis. We moesten de tent dus verlaten en stonden met onze kinderen op straat zonder iets gegeten te hebben! Ronduit schandalig. Echt nog nooit zoiets meegemaakt.

24. Ineke Ouwendijk

25 jan. 2009 Hebben wij hier gegeten met 4 pers. na een middag-voorstelling in Carré. Vooraf ge-vraagd of we bij binnenkomst meteen konden bestellen i.v.m. werkzaam-heden van mijn dochter in carré, dit was geen enkel probleem. We werden bij binnenkomst dan ook meteen geholpen en het eten stond in no-time op tafel. Het eten was voortreffelijk, prijs/kwaliteit is goed en de bedie-ning is erg vriende-lijk. De ruimte tussen de tafels is ruim voldoende.We gaan zeker een volgend keer weer. De recensie van sprakeloos slaat daarom ner-gens op,die moeten een volgend keer maar in het Amstel-hotel gaan eten, dan krijgen ze minder voor meer geld. Typisch Neder-lands, niets gewend alleen maar klagen. Zulke klanten kun je beter kwijt dan rijk zijn.

25. Eten is voortreffelijk, een aanrader voor zowel vis- als vleesliefhebbers. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening die bijdragen aan de gezellige sfeer in het restaurant.
    Wij komen zeker terug!

26. Aanrader,
    Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Goede bediening. Gezellige inrichting. Als je erg op privacy gesteld bent, misscien wat krap

27. sprakeloos

krap bemeten plaatsen, met een zeer aanwezige chefbediende en twee rustige meisjes. Alles is te verteren ware het niet dat het eten van fabriekskwaliteit was. Jammer, eens maar nooit meer

28. J. Geestman

Wij zijn twee keer bij Eeterij De Piste geweest. Beide keren prima bevallen! Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader! Bovendien een perfecte lokatie als je naar een voorstelling in Carré gaat!

29. hans, hanny, sabina

Voor carre bij dit leuke restaurant heerlijk gegeten met een prima bediening. Bijzonder fijn omdat er ook geen hinder van rook was.

Beslist aan te raden en komen zelf een volgende keer weer.

30. L.Vinkenborg

Kwaliteit/Prijsverhouding redelijk. Bediening door degene die o.a. komt opnemen nors en onvriendelijk. Als het de vrouw van de eigenaar is dan heeft hij een probleem.