Boscafé 't Rimpelt in Afferden

Boscafé 't Rimpelt, Lunch, a la Carte & Tapas!

Eigen parkeerplaats.

ma lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00
di lunch 11:00 - 16:00 diner 16:00 - 21:00

Het Boscafe 't Rimpelt is een unieke horecazaak in het mooie Maasduinen. Aan de rand van het bos kun je heerlijk genieten van kopje koffie met vlaai, een stevige lunch of een lekker speciaal biertje. 's Avonds kun je er na een wandel- of fietstocht genieten van de uitgebreide a la carte kaart of het tapas-menu. Daarnaast kunt u in de zomer heerlijk genieten van ons terras en onze mooie Midgetgolf banen. Om teleurstelling te voorkomen zou het prettig zijn vooraf bij ons te reserveren.

Tot ziens in het bos.

1394991930 91
1420701973 90
1446412016 90
1472122058 90

1. Lekker gegeten, goede bediening.
    Maar ik zou wel iets meer groenten op tafel willen zien.
    Voor de rest erg tevreden.

2. Het eten was geweldig, het tapas concept en bediening lieten veel te wensen over..

3. Familie Zeegers

Handig dat je via internet kunt reserveren, maar dan moet het restaurant wel op internet kijken naar de reservering!
    Nog moeten bellen omdat we geen bevestiging kregen.
    Eten was a la carte heerlijk in een gezellige warme omgeving.
    Komen zeker terug om de tapas te proberen!

4. 25 Jarig jubileum gevierd met 18 personen. A la Carte gegeten. Alles was perfect. Complimenten aan de keuken en de bediening.

5. Mara

6. Wij hebben genoten van het tapasmenu, 5x 2 gerechten. We zaten er goed vol van en het was ook echt heel lekker! Ik heb het vrienden en familie aangeraden om hier eens een hapje te gaan eten!

7. Lekker a la carte gegeten. Krijgt genoeg eten en zeker niet te duur. De goulash soep is zeker voor herhaling vatbaar.

8. Heerlijk gegeten en vriendelijke bevolking

9. Leuk restaurant en uitstekende service. Heerlijk tapas gegeten, alleen erg slecht dat ze het vegetarisch stamppotje probeerde op te leuken door er een spek op te leggen.
    Verder heerlijk gegeten.

10. We werden vriendelijk ontvangen bij het boscafé. Appeltaart bij de koffie/thee vonden we niet zo heel lekker.
    Na een wandeling in deze prachtige omgeving kwamen we terug bij het boscafé en daar was het met de kachel aangenaam warm. De soep met brood smaakten best lekker.
    Misschien komt het door de wow-deal, maar het eten heeft onze verwachtingen niet waargemaakt.

11. M van Sambeek

Hallo.
    Het was weer heerlijk eten, het was onze trouwdag. De service was goed, en de prijs was ook prima.
    Tot de volgende keer.
    Gr Fam van Sambeek.

12. Heerlijk gegeten. Gezellig en ontspannen sfeertje. De kids (10 en 11) hebben ook genoten.

13. Wij hebben met 11 personen echt genoten van het heerlijke eten. Dit werd vlot met een vriendelijk gezicht opgediend. Het eten was overheerlijk vanaf de voorspijzen tot en met het toetje. We werden hartelijk ontvangen. Een pluimpje voor het personeel.

De 11 genieters!

Theo van den Hoef.

14. Rob en Olga

Boeking via internet gedaan, keurig op tijd bevestiging terug gehad.
    Naam de bestelling te hebben opgenomen werd het vlot bereid en geserveerd, een voortreffelijk voorgerecht en hoofdgerecht gekregen. Vooral vlotte bediening, kunnen veel anderen nog iets opsteken. Komen nog een keer langs voor we naar huis gaan.

15. Leon Staal

Leuke omgeving, een vlotte jonge bediening. Erg attent.
    Eten is prima, voldoende en de prijs klopt met hetgeen je krijgt.

16. Lianne van der Vloet

Terras zag er gezellig uit, maar de terrasvloer zag er smerig uit, overal bierviltjes onder de tafelpoten en etensresten van eerdere gasten.
    Eten was redelijk, tapas.
    Tafels werden niet afgeruimd, niet uitnodigend.
    Prijs kwaliteit niet goed, zou dit restaurant niet aanraden bij vrienden.

17. Kelly & Jasper

Het eten was goed. Prima prijs-kwaliteit verhouding. We misten soms wel het 'gastgevoel'. Bij één van de medewerkers kregen we de indruk dat hij liever niet had dat er gasten in het restaurant kwamen. Als we ergens een sausje bij vroegen, was het antwoord; er zit al een marinade overheen. De rest van het personeel maakte dit ruimschoots goed! We komen ongetwijfeld nog een keer eten!

18. Annelies

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

19. 29 Juli met mijn partner voor de tweede maal gegeten bij dit restaurant en dit maal was het heerlijk. Mooie voorgerechten die ruim bemeten waren. Carpaccio en krokante brie op een bedje salade met een geraffineerde dressing. Heerlijk fris en lekker. Hoofdgerecht de saté van varkenshaas. Mooie stokjes en een prima pindasaus ruim voorzien van bijlagen van lekkere krokante frietjes, salade en atjar met kroepoek. Het nagerecht van fruit parfait met slagroom mocht er ook zijn. Een aanbeveling bij het nagerecht mag zijn daar te werken met echte slagroom en niet met een bus. Klein beetje meer moeite met een groot kwaliteitsverschil. De service was prima. We voelden ons direct gast en kregen veel aandacht en dat terwijl het behoorlijk druk was. De prijs van de gerechten is aan de hoge kant. Een driegangen diner komt al snel op € 35 pp en dat is toch ondanks de lovende woorden wat teveel voor wat wordt geboden. Wij eten veel buiten de deur en zien de prijzen in deze categorie toch zo`n 10% lager liggen.
    Wij kunnen iedereen aanbevelen dit restaurant een keer te bezoeken.

20. Miranda

Heerlijk gegeten. Fijne, attente, alerte bediening. Aandacht voor wensen van de gast, zoals bijvoorbeeld wat meer tijd tussen de gangen. Bij thuiskomt bleek er een foutje gemaakt met de rekening. Ondanks het ontbreken van het bonnetje, dat hadden we niet meegenomen. is de fout direct en zonder discussie hersteld. Aanrader, wij komen beslist terug!

21. Kristel van Dijj

Erg vriendelijke dame in de bediening. Ze had echt aandacht voor ons als gasten, hield t goed in de gaten, leuk spontaan meisje. Verder ook lekker gegeten, we zijn voor het tapas menu gegaan. Heerlijk buiten gezeten, wel jammer dat we op een gegeven moment naar binnen moesten vanwege de regen, maar ook daar was t prima. Aanrader!

22. Heerlijk gegeten afgelopen zaterdagavond! Het was er gezellig druk en de bediening snel en accuraat!
    Het eten was heerlijk en meer dan voldoende!
    Wij komen hier graag vaker terug!
    Dank aan het hele team!

23. Susanne

Een echte aanrader.... heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, leuke locatie. Super 👍🏻

24. We hebben heerlijke tapas gegeten. Werkt super vriendelijk personeel en je kunt er gezellig zitten. Komen zeker een keer terug!

25. In een mooie rustige omgeving een prima lunch geserveerd gekregen. Personeel is erg vriendelijk. Een aanrader voor iedereen die hier nog niet is geweest.

26. Rinus Klaassen

We hebben lekker gegeten en het personeel was vriendelijk.

27. Mishka Ruijs

Heerlijk gegeten, er wordt ook erg veel rekening gehouden met de kinderen, ze mochten zelfs midget golfen. Heel erg fijn...

28. Wilma frenken

het eten en drinken was uiteindelijk en de service was ook goed

29. Mooie gelegenheid op een mooie locatie. Vlotte leuke bediening en prima eten.

30. Marion Vosters

Met 10 personen op terras heerlijk tapas gegeten. Er zijn 5 gangen en vooraf maak je de keuze welke 10 gerechtjes je gaat eten. Bij de 1e gang ontvang je extra brood en bij de 3e gang extra frietjes. De gerechtjes waren overheerlijk en de hoeveelheid eten was ruim voldoende. De bediening was super! Wij komen graag een keer terug.

31. Heerlijk gegeten en gezellig gegeten! Wij komen zeker snel terug!

32. Het was niet goed. Een schnitzel van €17 uit de frituur en frites doe zolang in het vet lagen dat alleen nog wat korst over was. Een Vittello Tonato zonder een vleugje tonijnmayonaise. Schandalig slecht. Wij gaan nooit meer terug. De ober deed zijn uiterste best maar het was dweilen met de kraan open.

33. Goed doorgaan zo

34. Eten was lekker. Bediening viel tegen. Achter elkaar verschillende die kwamen vragen of we nog wat wilde terwijl op bestelling aan het wachten waren. Lang wachten op eten. Dessert vergeten geleverd zonder bestek. Toen we er naar vroegen. Werd er gezegd ik loop eerst m'n drinken. Terwijl we ijs kregen (wat natuurlijk smelt)

35. Lonny Hemmers

Heerlijk buiten kunnen eten,gezellig terras , eten was prima , voor herhaling vatbaar .

36. Annie v d Heuvel

Het eten was super lekker, bediening erg vriendelijk. Komen zeker nog terug.

37. Esther

Wij hebben met een groep van 12 personen tapas gegeten. Prima gegeten! Een andere manier van tapas eten dan we gewend zijn (alle gerechten bij aanvang al opgeven) maar dat maakt voor de sfeer niks uit.
    Enig kritisch puntje is dat het gerechtje met varkenshaas iets te lang gebakken was... maar dat is dan ook alles! Ons zien ze daar nog wel terug.

38. Gezellig en goed!

39. Toon Derksen

Prima diner (tapas) veel variaties duurde wel ongeveer 3 uur. Ga zo door, dan zie je ons nog vaker.

40. Martijn

Lekker gegeten, voldoende keus op de tapaskaart!
    Tip voor de keuken: je kunt per ronde twee gerechten kiezen, eventueel meer maar dan kies je bij een andere ronde minder gerechtjes uit. Voor de gezelligheid aan tafel zou het fijn zijn om wel per ronde twee gerechtjes geserveerd te krijgen.

41. Super avond gehad. Fijn personeel. We hebben ons laten verrassen v.w.b het menu dit was geweldig lekker. We komen graag nog een keer. De salades zijn werkelijk verukkelijk. Fijne avond gehad.
    Goede sfeer.

42. Chantal Wouters

Lekker gegeten, de inrichting mag wel wat moderner of pas de inrichting wat aan naar de naam...boscafe.

(Kom hoe dan ook zeker een keertje terug!)

43. L.Teesink

Lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar. De gegeven cijfers spreken voor zich.

44. Fam. Tromp/Teesink

Tapas menu was erg lekker. Voor ons (als oudere gasten) was 4 gangen ook al voldoende geweest. Gezellige locatie. Vriendelijk personeel.

Komen zeker nog eens terug!

45. Lekker een tapas menu gehad. Was heerlijk. We komen beslist nog eens terug.

46. Marcel Pleunis

Gezellig en lekker gegeten. De diamanthaas was uitstekend gebakken, heerlijk mals. Ook de andere gerechten prima evenals de lekkere nagerechten. Vlotte, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

47. We hebben super lekker gegeten. Gezellige ambiance en zeer vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit komt geheel overeen. We komen zeker vaker terug

48. Eten was aardig. Bierkaart opvallend uitgebreid. Maar weinig spannends. Er liep veel personeel rond. Die nogal veel lol en kabaal maakten onder elkaar. Niet professioneel. 4x vragen of je nog wat te drinken wilt, is een overkill. Wanneer 'n gast niks wilt, haal dan 't lege glas weg, zodat voor je collega's ook duidelijk is dat deze gast niks meer belieft.

49. Het eten was lekker en de bediening was prima.

50. Ongedwongen sfeer, goed eten!

51. Lekkere tapas gerechten, gezellige sfeer.

52. Super lekker en een leuke bediening.

53. F. Denessen

Hoeft geen 3, 4, 5-gangen diner te zijn om super lekker te eten!
    Voor ons 3 Michelin sterren!!

54. Jo 159 punten

We hebben hier 16 september met 4 personen heerlijk gegeten.

55. Familie Koreman

Heerlijk gegeten met 10 personen waarvan 4 kinderen.
    Een minpunt betreft de toch wel lange wachttijden tussen de verschillende gangen, met name voor de jonge kinderen.Misschien had een extra persoon in de bediening al geholpen!
    Verder zullen wij zeker terugkomen bij het "Rimpelt" want iedereen was vol lof over de sfeer, de gemoedelijkheid,de prachtig opgemaakte borden en het vriendelijke personeel.
    Dus wij zeggen volmondig " tot ziens bij het Rimpelt"!

56. Henk Menting

Goede service en klantvriendelijk. Smakelijk eten en prima sfeer.

57. Wij vonden het geweldig. Leuke bediening, goed eten in een leuke omgeving. Zeker de moeite waard, om nog een keer naar toe te gaan

58. H.Spanjers

Ontspannende bediening. Vlot en niet te formeel. Gerechten ruim voldoende en zeer smakelijk. Kwaliteit prima.

Is zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

59. De ontvangst is vriendelijk en de bediening is vlot en niet al te formeel. Weet precies de juiste toon aan te slaan. De menukaart is niet al te uitgebreid maar er staat voor ieder wel wat wils op.

Zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren prima op smaak. Porties zijn precies groot genoeg. Bijgerechten ook prima.

Kleine kanttekening: buiten de kaart om wordt ook een voor- en hoofdgerecht aangeboden. Dit was 2 keer exact hetzelfde. Prijs van hoofdgerecht staat nergens genoemd maar ligt te hoog. Volgende keer vraag ik daar eerst even na. IJscoupes zijn oke maar niet bijzonder, gewoon een toetje.

Verder prima gegeten en goed tevreden over bediening!

60. Heerlijk gegeten op onze trouwdag. Het was gezellig, vriendelijke bediening en het eten was lekker en zag er voortreffelijk uit!!

61. Top! We waren met 11 personen en alles was top voor elkaar. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en zeer vriendelijk personeel. Als we weer in de buurt komen, gaan we er zeker weer naartoe!!

62. Henk Vewey

Wij waren met vier personen, waarvan twee personen in de horeca werkzaam zijn. Wij werden vriendelijk ontvangen.
    Na het drankje te hebben gekregen, verwachtten wij eigenlijk een schaaltje stokbrood. Echter hoorde dit bij het menu.
    Tevens vonden wij het vreemd dat er geen wijnkaart aanwezig was. Het bestellen van eten ging vlot, echter was er geen zalm. De drie gangen werden op een goede manier en met goede tussenperioden geserveerd. Het probleem met de wijnen werd goed afgehandeld. Het eten heeft goed gesmaakt. De twee personen met horecaervaring hebben het dessert van de chocolade muffin geëvalueerd, omdat deze volgens hun niet helemaal goed was bereid.
    Dit is geen reden om niet meer terug te komen.

63. W. Janssen

Zeer goed. Lekker eten. Goed warm opgediend. Vriendelijke bediening. Redelijke portie en voor de zekerheid een kom friet die in ons geval overbodig was. Prima!!

64. Nico en Willeke

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Het personeel erg vriendelijk. Een aanrader om naartoe te gaan!

65. Paul en Martha

Het was heerlijk. Bedankt Joey. Ga zo door.
    Groetjes Martha en Paul

66. Lekker gegeten, en erg vriendelijk personeel.

67. Super gezellige en verwende avond gehad. We waren in een gezelschap van 6 personen. De asperges waren heerlijk. Alles was buiten gewoon goed. De gastvrijheid was geweldig. 👍☺️
    Zeker een aanrader!

68. leeftink

We werden erg vriendelijk ontvangen, en hebben heerlijk gegeten. Super. Na het eten hebben we nog gezellig aan de bar wat gedronken, ook dit was top.

69. Karolien Smits

Het eten is super lekker en de sfeer is geweldig. Personeel is super fijn. Een echte aanrader om naar toe te gaan.

70. Vanmorgen vriendelijk ontvangen met kopje cappuccino, daarna mooie wandelroutes ontvangen. Zeer vriendelijke bediening, die bij terugkomst van de wandeling ons weer verwelkomde met een overheerlijk kop asperge soep, daarna nog genoten van de lekkere asperge met ham en krieltjes. Wij komen zeker nog eens terug, een fijn begin en eind punt voor mooie wandelingen of een fietstochten. En dan proberen we iets anders van de kaart. Een een woord toppie👍🏻. En niet te vergeten, onze viervoeters waren ook van harte welkom.

71. Fam Winnen

We hebben gisteren heerlijk gegeten, het is een aanrader om er naar toe te gaan. we hebben gisteren ook de kok al bedankt. Het was er heel gezellig

72. gerbert postel

Geweldig gegeten, gastvrij en vriendelijke bediening. Sfeervol en ontspannen.

73. N. Lamers

Lekker gegeten, heel gezellig en super schoon !

74. H Tijssen

Tournedos en tong waren heerlijk. Rode mul wat minder. Wij houden van groenten. 8 kleine witlofjes en 2 kleine bakjes gestoofde groenten is wel heel minimaal voor 10 personen! We misten een heerlijke salade.

75. C.Binkhorst

Geweldig gegeten, gastvrij en vriendelijke bediening. Sfeervol en ontspannen.

76. We hebben een gezellige avond gehad met erg lekker eten. De bediening was erg vriendelijk. Toch 2 opmerkingen. We vonden de tijd tussen de gerechten te lang duren. Ook was het eten nogal aan de zoute kant.

77. Wederom heerlijk gegeten en een hele fijne, gezellige bediening. Wij komen er graag, echt een aanrader!

78. Heerlijk gegeten en de porties zijn zoals ze moeten zijn, dus niet te flauw.

79. R.Wijnhoven

Het was een leuke en gezellige ervaring voor dat we eerste keer met Kerstmis uit eten zijn gegaan. Wij zullen dit zeker aan kennissen, vrienden en familie aanraden. Het eten was voortreffelijk, net zoals de bediening.

80. Zeer vriendelijke en nette bediening en het eten was voortreffelijk. De sfeer is alsof je er kind aan huis bent. Zelfs onze jongste eter (2 jaar) had het helemaal naar z'n zin. Kan dit restaurant zeer aanbevelen.

81. Was heerlijk en heel sfeervol... vriendelijk personeel en erg goed eten. Voor de kinderen werd een kleurboek met stiften gebracht. Kortom het was top.

82. Wij hebben eerste kerstdag heerlijk gedineerd bij 't Rimpelt.

83. Alfred Peters

Gisteravond heerlijk gegeten in deze gezellige locatie. Prijs/kwaliteit is gewoon goed en voor herhaling vatbaar. Uitgebreide kaart en een goede wijnkaart. Kan me alleen maar aansluiten bij eerdere recensies.

84. Erg lekker eten, dineren in gezellige, huiselijke sfeer. Leuk, spontaan personeel en lekker eten. Keuze op de menukaart is uitgebreid, voor ieder wat wils. Zeker een aanrader!

85. We weten uit ervaring dat je er goed kan eten. De sfeer is geweldig. De bediening perfect, maar het is wel handig om te reserveren, want het wordt goed bezocht.

86. We zijn al vaker bij 't Rimpelt geweest! Het feit dat we terug blijven komen zegt al genoeg! Vriendelijk personeel, het eten is voortreffelijk. Leuke, gezellige sfeer! Wat ons betreft een echte aanrader!

87. Christan Arts

Zeer gastvrij, kei vriendelijk personeel en zoals altijd weer super lekker gegeten. We blijven terug komen!!

88. Bern Jansen

Geweldig leuke ontvangst en zeer vriendelijk personeel met veel kennis van zaken en tevens niet te bang voor een leuk gesprekje. Het menu was lekker en uitgebreid, voor elk wat wils en genoeg. Zelfs de kok kwam na het kokkerellen even vragen of alles naar wens was geweest. Geweldig.

89. Op basis van eerdere reviews naar 't Rimpelt geweest. Heb er samen met mijn jarige vrouw heerlijk gegeten. Is een aanrader, wij komen zeker eens terug.

90. Franca Derks

Met de kaartclub (9 personen) heerlijk gegeten. Vriendelijk en ervaren personeel.

91. Yntze en Elma

In verband met ons 39 jarig huwelijk hebben we gereserveerd bij 't Rimpelt. We stonden op de naburige camping en konden dus lopend naar het restaurant. Werden vriendelijk ontvangen en hebben gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Hebben heerlijk gegeten en het advies voor de bijbehorende wijn was ook prima. Een echte aanrader en we komen vast nog eens terug.
    Yntze en Elma.

92. Wederom heerlijk gegeten bij 't Rimpelt! Echt een top restaurant!! Een echte aanrader!

93. Salade met geitenkaas gehad. De geitenkaas was onvindbaar. Heb ik aangegeven, doe er dan iets mee!! Wel een mooie omgeving. Succes.

94. Heerlijk gegeten in een ontspannen ambiance. Al diverse keren gegeten, en elke keer weer geweldig lekker.
    Vriendelijk, gezellig personeel. Het zal zeker niet de laatste keer geweest zijn.

95. Heerlijk en uitstekend gegeten! De bediening was vriendelijk en het eten buiten gewoon lekker.

Zal hier zeker nog vaker terugkomen

96. Zeer kundig en vriendelijk personeel. Goede keuken, gezellig terras. Prijs kwaliteit goed!

98. fam. Koppes

Handig om via internet te boeken. Verder uitstekend gegeten. Zeer vriendelijk en gezellig personeel.

99. Op een zaterdag avond niet gepland met 12 (vier kinderen) mensen binnen gevallen. Gewoon omdat het er leuk uitzag. Onverwacht heel lekker gegeten. Entourage is simpel, maar de gerechten smaken heerlijk! Bediening was vriendelijk en netjes. prijs- kwaliteit verhouding vonden wij prima. Mochten we nog eens in de buurt komen, dan zullen we hier zeker nog eens eten.

100. Ralph Hubers

In 1 woord SUPER!
    Heerlijk eten, leuke aankleding, vriendelijk en adequaat personeel en super service!

Volgende pagina