Ruime parkeergelegenheid in het centrum. Gratis tussen 18.00-09.00 uur. Dagelijks gratis in de blauwe zone gedurende 2 uur. Op de parkeerplaatsen met slagboom 1 euro per uur met een maximum van 3 euro per dag.

• OV

Makkelijk bereikbaar met bus en trein.

De Zwaan laten bezorgen?

do lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
vr lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
za lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
zo lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1333203333 91
1380819849 85
1533192698 88

1. Vertaal van English naar Nederlands

The flavour in the accompanying vegetables was outstanding. The meat and fish were also cooked to perfection.
    Een absolute aanrader.

2. Chris

3. Peute Elburg.

Oudejaarsavond 2020, hebben we met 2 familieleden gebruik gemaakt van een (afhaal-) diner voor vier personen uit jullie keuken.
    Het werd een gezellige geslaagde avond met een voortreffelijk uitgebalanceerd culinair genieten,
    Dank daarvoor.

4. Eten was verrassend en smakelijk. Prima sfeer. Ronde tafel stond iets te dicht bij keukendeur maar mocht zonder morren worden verplaatst.
    Gastvrouw heel attent.
    Van buiten lijkt het allemaal wat ouwerwets, inrichting niet helemaal eigentijds maar mijn advies; kijk er door heen want eten en sfeer is namelijk prima !

5. Dineetje voor 2 personen. Zeer vriendelijke bediening, flexibele kok (aanpassen gerechten), en prima eten!
    Aanrader voor een ieder die goed eten kan waarderen en bereid is daar ook iets meer dan anders voor te betalen.

6. Ted Kilsdonk

Goed eten, lekkere wijn. Het dessert bestond uit teveel verschillende smaken, mag iets minder. Bediening wist niet altijd wat er op het bord lag. Maar voor herhaling vatbaar!

7. Woensdag 23 maart hebben wij heerlijk vegetarisch gegeten bij de Zwaan. Erg leuk dat de kok aan het begin even aan ons tafeltje kwam en we hebben ons vegetarisch laten verrassen. Het begon al goed met een verrassend groetje uit de keuken, daarna een heerlijke salade met ontzettend veel ingrediënten en erg lekker op smaak. Een ontzettend lekkere aspergesoep. Het hoofdgerecht was ook heerlijk, ietwat aan de zware kant. Ook het nagerecht was hemels, we hebben 15 componenten op ons bord geteld en ze smaakten heerlijk bij elkaar. Alle lof en zeker een aanrader voor vegetariërs.

8. Hans & Miriam

Wij hebben er lekker gegeten. Beide een verrassingsmenu van 4 gangen. Super, alle gangen prima op elkaar afgestemd. Daarbij in een gezellige en leuke sfeer. Ook complimenten voor de bediening.

9. vriendinnen

We hebben heel erg lekker gegeten en zijn super fijn bediend! Er werd echt met ons meegedacht toen een van ons graag een rustiger plekje wilde en creatief gehandeld toen een ander onverwacht later moest aanschuiven. Complimenten voor de service: wij voelden ons echt 'in de watten gelegd'!

10. Hier kun je echt lekker eten, zowel lunch als diner. Ook de high tea is een aanrader. Binnen mag het iets sfeervoller.

12. Uitstekende correctie na servering verkeerd hoofdmenu. Op 31 oktober 2014 is mij in dit Hotel - Restaurant in plaats van Hertenbiefstuk per ongeluk een Tournedos geserveerd.

Ik wil bij deze mijn eerdere beoordeling corrigeren om het Restaurant alsnog de term ‘Professioneel’ toe te kennen.
    Blijkbaar staat hier service en klantgerichtheid erg hoog in het vaandel want naast de verontschuldigingen op de avond zelf en een gecorrigeerd nota bedrag, volgde een uitgebreid excuus per mail en een aantal dagen later zelfs een persoonlijk telefoontje om in de gelegenheid gesteld te worden de fout goed te maken en alsnog te genieten van een Wild hoofdmenu op hun kosten.

Hier is duidelijk sprake van een enorme bewustwording van service en klantgerichtheid. Toch duidelijk een argument om hier met plezier terug te komen.

13. Super avond gehad... Heerlijk en verrassend 4 gangen menu gegeten en in de watten gelegd door de bediening.
    Een aanrader !!!!

14. F.Frederiks

Vooropgesteld, prima gegeten. Wel erg jammer van een kardinale misser. Extra gewacht tot begin Wild-seizoen om in deze categorie een compleet menu met bijpassend wijnarrangement te bestellen en tot grote teleurstelling achteraf is mij in plaats van Hert een Tournedos voorgeschoteld. Ik vond het al behoorlijk rosé, maar door onbekendheid met wild toch doorgegeten, want mals en prima smaak. Tijdens het eten werd dit door de bediening al opgemerkt, maar verzwegen omdat ik door at. Dit had in een professioneel restaurant direct teruggehaald moeten worden. Achteraf toch eerlijk de fout toegegeven en er zou een correctie op de rekening volgen. Bij inzien thuis op de nota was van een correctie geen sprake. Toch jammer…

15. Jac en Nelly Swinkels

Zaterdag avond 16-8-2014
    Wij hebben heerlijk gegeten en gezellig gehad ,mede door de bediening ,vriendelijk en gezellig en natuurlijk ook de kok , genoeg te eten hoor ,geen plaats meer voor een toetje /dessert ,dat doen we de volgende keer . Alles is fris en schoon ,verse salade /knapperig ,heerlijke amuse's .
    Dank je wel .

16. Weer super lekker gegeten! Dit keer 4 gangen surprise menu. Echt een aanrader! Wordt goed rekening gehouden met alle wensen, en smaken goed op elkaar afgestemd. Ga zo door.
    Super avondje uit gehad.

17. Gezellig, lekker en een goede sfeer.

18. H. Vullings

Fijne, prettige sfeer. Prima bediening, vriendelijk en behulpzaam.
    Het eten was erg lekker, iets meer wijn in het glas voor die prijs mag wel :-)

19. johnverstraelen

Verrassende, niet-alledaagse menukaart. Knus restaurant. Vriendelijke bediening. Waren hier nog nooit geweest, maar komen nog eens terug.

20. bart vercoulen

Zeer genoten van de maaltijd, verrassings menu, als wel van het personeel. Wat gezellig was en de tijd nam om je te informeren of te woord te staan.

21. Julienne Croes - Vajn Moer

Vriendelijke bediening. We waren met een gezelschap en ik had het 3 gangen vismenu maar zelf vond ik het tegenvallen. Voorgerecht had weinig smaak, hoofdschotel leek aangebrand en was ook niet super.

22. J. Vermeer

We hebben ons door de chef laten verrassen met een wildmenu. Het was allemaal super lekker en zeer mooi gepresenteerd.
    Ook complimenten voor de bediening die zeer vriendelijk was!
    Het restaurant is zeker een aanrader als je een avondje culinair wil genieten!!!

23. B. Aerts

24. Frea

25. Eric en Nancy Arts

We hebben op één van de mooiste avonden in augustus kunnen genieten op het terras van een perfect verrassingsmenu! We hebben gezien dat ze ook niet meer mensen laten eten als de kok kan verwerken, dus altijd zorgen dat je reserveert. Hierdoor kan de kok ook komen tot dé kwaliteit zoals wij hebben ervaren, super!! Ook het personeel verdiend een compliment. Het is volgens ons een vorm van beleving waarbij de prijs/kwaliteit verhouding perfect is!

26. We hadden een heerlijk weekend, perfecte bediening, zéér vriendelijke mensen.
    Uitgebreid ontbijt, alles erop en eraan met lekkere producten.
    We bleven er ook dineren met zijn vieren en het was super.
    Als bourgondische vlamingen werden we écht omvergeblazen door de culinaire verwennerijen die de chef bedacht & bracht. (kies zéker voor het verrassingsmenu!!)
    De droge witte huiswijn bleek erg lekker en zo begonnen we op het terras te genieten van een glas en begonnen de hapjes te komen, telkens gebracht met passie en inventiviteit.
    We kunnen het iedereen aanraden, ga er ook eens genieten!

27. weijmans

hier is een woord voor : TOP
    heerlijk en culinair verantwoorde combinaties van gerechten, leuke creaties, kundige en gepassioneerde bediening. prima prijs.

28. Op zoek naar een smaaksensatie voor een prima prijs? Dan moet je naar De Zwaan! Overheerlijk gegeten: allemaal verse ingedienten, alles zelf gemaakt, de creativiteit van de kok straalde er van af. Kies voor het verrassingsmenu, dan sta je iedere gang weer verbaasd. We hebben dingen gegeten die je normaal misschien niet zou kiezen. En dat is nou nét het leuke van het verrassingsmenu. Het was echt overheerlijk: wij gaan zéker terug!!

29. De Zwaan biedt een zeer gevarieerde kaart, met erg smaakvolle gerechten (vis, vlees en wild) van topkwaliteit tegen een schappelijke prijs. Ga hier niet heen als je voor 25 euro klaar wilt zijn, maar reken wel op +- 50-60 euro per persoon als je uitgebreid wil eten en drinken. Maar je krijgt er dan ook heerlijk eten voor terug! Aanrader voor de fijnproevers!

30. leonie siebers-verkoeijen

Hebben met een internationaal gezelschap bij de Zwaan in de kelder gegeten. Het was een diner met streek-gerechtjes in een buffetvorm. Het was erg gezellig en het eten was voortreffelijk. Onze Amerikaanse en Ierse gasten waren erg tevreden over alles. Groet, Leonie

31. Anne en Henri

We zijn opnieuw terug geweest en ook dit keer weer genoten van verrassingsmenu en a la carte. Voorgerechten op de huid gebakken kabeljauw op frisse meloencrème (subliem) en zwezerik met eekhoorntjesbrood kroket. Dat iets aards als een paddestoel zo hemels kan smaken met als frisse tegenhanger een heerlijke salade. Hoofdgerechten tournedos en lam op verschillende manieren met specerijenjus; ik krijg weer water in de mond als ik dit schrijf. En dat alles in ruime portionering. Dessert keuzemenu was (behalve de creme brulee) zeer gewaagd maar zo mooi: mango-mousse apart en op joghurt ijs en blokjes mango, perzik, meloen, in wodka gemarineerde ananas op ricotta en dat alles op een veeg van zoete paprikapuree met kardamom. Ga zo nog heel lang door.

32. Het eten is altijd subliem, origineel en van zeer goede kwaliteit. We komen hier graag eten. Huiswijn is super, prijs/kwaliteit dik in orde. Alleen jammer dat er zo weinig plaats is en dat ze bij een bepaald aantal couverts ophouden met koken terwijl er nog wel plaats is op het terras, dat scheelt een hoop gasten op de lange termijn, maar wat kan ie koken...

33. Gisteren voor het eerst gegeten bij 'De Zwaan' en helemaal blij thuisgekomen. Driegangenverrasingsmenu vis-vlees bestond uit vooraf van gebakken grietfilet en coquilles met morielje en gebraden wildzwijnfilet op groentecassoulet. Vooral het subtiele samenspel van wildsmaak met lichtzure cassoulet was fantastisch. Minpuntje was dat de aanbevolen wijn geen standhield bij deze combinatie. Hoofdgerechten heilbot en kalfsribeye (met blauwaderkaassaus) eveneens uitstekend met verrassend gekruid broccolitaartje (komijn?). Heerlijk avondje uit, komen zeker terug.

34. Petra En Bjorn

We hebben met kerst bij jullie gegeten en het was werkelijk fantastisch.
    We hebben ook al vaker bij jullie gegeten en het is altijd heerlijk en gezellig.

35. Zaterdag 17 juli hebben wij met 4 personen genoten van een heerlijk diner. We werden verrast met een heerlijke gazpacho van het huis. Kwaliteit en service zijn super. Zeer vriendelijk personeel. Toen het buiten te koud werd was het geen enkel probleem om ons diner binnen verder voort te zetten. Voor ons was het een heerlijk avondje uit. We hebben genoten!

36. Maandagavond weer heerlijk gegeten bij de Zwaan.

Ben kan super lekker koken. Super prijskwaliteitsverhouding!

Bediening vriendelijk en attent. Lekkere wijnen voor een mooie prijs. Een echte aanrader en aanwinst voor Venray!

37. Fantastisch eten voor een erg redelijke prijs, sfeer en ambiance is erg goed.

Je voelt je meteen thuis.

De plek in Venray voor de leukere avondjes uit.

38. Ben & Nel.

We hebben weer super gegeten bij jullie.

Het was weer culinair ten top.

Alles klopt bij jullie, sfeer, zeer attente gastvrouw en lekker eten!

Tot de volgende keer..

39. Sfeervol interieur, intiem restaurant gedeelte. Bediening uitermate vriendelijk, heel alert, goed op elkaar ingewerkt. Straalt professionaliteit uit.

Verrassende menukaart, eten ziet er prachtig mooi uit, en zo smaakt het ook.

Lekkere wijnen, die mooi harmoniëren bij het uitgekozen menu.

Kortom zeer de moeite waard om een avond culinair verwend te worden.

Top!

40. Jules Saffrie

Geweldige kok en heel lekker eten.

Nel is een gezellige gastvrouw.