• Lid sinds 3 januari 2011

Restaurant MANNA

Nijmegen

Restaurant Vandaag

Utrecht

Eetliefhebber heeft nog geen foto toegevoegd

1. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor Restaurant MANNA

The place to be. Als zelfstandig horecaondernemer zijn we erg verwend qua eten. Bij Manna eet je super. Kies 4 gerechtjes a la carte, is voldoende. Evt lekker koffie na. Porties zijn super, prijzen kloppen. bediening zeer vriendelijk. 4x in totaal geweest en zelfs de laatste keer was super ondanks wat langer wachten en de oesters waren op.... Dit is mijn favo-restaurant. Bento-Box super... Verder 1 minpuntje. Vis op bord is prima, maar de porties zijn dan hoofdgerechtporties voor bijv. zeebaars of dorade. Eigenlijk zouden ze alles als voorgerechtporties moeten maken in de prijscategorie tussen de 8 en 18 euro.
    Kortom: Ga naar Manna en beleef..

2. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor Karpaccio met een K

Lekker gegeten met horeca-collega's. Het concept is erg leuk, maar wat mij betreft iets meer carpaccio stijl. (dus wel iets dungesneden erbij telkens met plakjes ofzo, vb, komkommercarpaccio, pompoencarpaccio etc etc.). Geen kritiek dus maar een suggestie. We hebben super gegeten, kleine voorgerechjes, lekkere wijn, daarna 2 kleine hoofdgerechten. Erg leuk dat dat kon. Is de trend van tegenwoordig. Alles smaakvol. Een aanrader voor wie naar Nijmegen gaat en gewoon betaalbaar en goed wil eten. We komen zeker terug

3. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor IZZI

Al meerdere malen geweest met verschillende horeca-collega's. Super gegeten telkens. Begin met uitgebreide sushi a la carte, dan wat dim sum en evt nog wat kleins. De sushi is het beste wat ik ooit gegeten heb, de warme oester is goddelijk zoals ook het spiesje van ossehaas. Ook ooit me laten verrassen, was ook prima, maar kreeg toen alleen sashimi als voorgerecht en miste toen de sushi, maar heb die toen bijbesteld. Tussengerecht was dimsum, super en als hoofd struisvogelbiefstuk met onvergetelijke huisgemaakte nasi. Prijzen zijn prima, kwaliteit mag wat kosten.

4. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor De Beejekurf

Prachtige zaak, ruim van opzet. Bediening erg vriendelijk. Keuze is matig, vandaar een verrassingsmenu. Niet alledaags eten, dus voor velen valt het af, maar we hebben erg genoten van hetgeen voorbij kwam. De kok heeft een voorliefde voor sukade, want komt vaak terug als je gaat eten. De porties mogen ietsje ruimer t.o.v. de prijzen, maar je eet hier wel echt subliem. Al meerdere keren geweest en alles is tot in de puntjes verzorgd. Een ster waardig, maar dan met vriendelijkere prijzen.

5. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor Sala Thai

Erg lekker gegeten. Het was een rustige avond. Assortiment voorafjes erg goed, pittige biefsalade ook errug pittig..., Hoofdgerecht qua portie iets te veel, maar van hoge kwaliteit. Prijs/kwaliteit prima, maar niet goedkoop. Wil je iets anders dan het gewone dan is dit zeker aan te raden. We komen zeker terug.

6. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Het eten is altijd subliem, origineel en van zeer goede kwaliteit. We komen hier graag eten. Huiswijn is super, prijs/kwaliteit dik in orde. Alleen jammer dat er zo weinig plaats is en dat ze bij een bepaald aantal couverts ophouden met koken terwijl er nog wel plaats is op het terras, dat scheelt een hoop gasten op de lange termijn, maar wat kan ie koken...

7. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vandaag

Leuke ervaring. Eten kwaliteit is prima, veel keus. Oesters, matige sushi, lekkere tapas, kraakverse groenten, wok prima, kaas, super, toetjes ook, vlees en vis bakplaat prima met lekkere sauzen.

Pluspunten: leuke hoekjes zodat je toch beetje afgescheiden zit. Erg goed gedaan. Sfeer is goed. Pasjessysteem voor drank is prima.

Minpunten: luxe wijnen erg goed maar de porties erg erg minimaal. 3 halve glazen nodig om 1 glas te hebben eigenlijk. Dus duur daarvoor. Ben echt geen zeiker, maar de portie wijn is echt onder de maat.

8. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor Jiu.nu
    Internationaal Eindhoven

Laatst hier gegeten met vrienden. Mooie zaak, vriendelijk personeel. Eten prima, wijntjes super. Ook de labels aan het glas super. Prijzen van wijn ook prima. Moeilijk kiezen qua eten, maar als je eenmaal wat gegeten hebt is het niet meer spannend. De bediening legt echt alles uit, elk detail. Is echt te overdreven en maakt het geheel niet bijzonder. Beetje te gemaakt allemaal. Jammer. Prijs/kwaliteit op zich prima, alhoewel sommige porties klein zijn en sommige groter. Met 4 gangen zit je niet echt vol. Maar ga zeker over een tijdje weer terug.

9. Eetliefhebber's profielfoto
    Eetliefhebber heeft een recensie geschreven voor IZZI

Vanavond echt super gegeten. Half jaar geleden buiten ook super gegeten en nu sfeervol binnen. Vooraf plateau met dim sum en beetje sushi apart erbij besteld. Supervers en met de sesamdip megalekker. Scampi's met curry daarna ook erg lekker, portie had iets meer mogen zijn. En als hoofdgerecht halve kreeft. De nasi erbij is echt lekker en de kreeft was subliem. We komen zeker terug. Hou je van versheid, originialiteit en wil je eens wat anders is dit zeker een aanrader.