• Lid sinds 22 juni 2009
  • Leeftijd: 61

Al vanaf mijn 12e jaar ben ik werkzaam in de keuken. De laatste 20 jaar als chef-kok. In de meest uiteenlopende restaurants heb ik gewerkt en heb daarnaast ook enkele zaken mee opgebouwd vanaf de start. Koken is niet alleen mijn werk maar ook een levenswijze. Al mijn boeken in de boekenkast hebben te maken met koken.
Het werken met eerlijke en verse producten verdient mijn voorkeur. Ik wil graag onze gast verwennen met goed en lekker eten voor een goede prijs. Zowel de witte als de zwarte brigade wil u als onze gast in de watten leggen zodat u met een tevreden en voldaan gevoel huiswaarts keert.

1. De Zwaan

Venray

B. Aerts heeft nog geen foto toegevoegd

1. B. Aerts's profielfoto
    B. Aerts heeft gereageerd op een recensie van De Zwaan

Heel erg bedankt voor deze recensie. Wat kunnen we er nog aan toevoegen.

2. B. Aerts's profielfoto
    B. Aerts heeft gereageerd op een recensie van De Zwaan

Hartelijk dank voor deze recensie, het is altijd fijn om te horen dat men goed heeft gegeten en daarnaast een fijne en plezierige avond heeft gehad.

3. B. Aerts's profielfoto
    B. Aerts vindt de recensie door Ted Kilsdonk voor De Zwaan leuk

Ted Kilsdonk

Goed eten, lekkere wijn. Het dessert bestond uit teveel verschillende smaken, mag iets minder. Bediening wist niet altijd wat er op het bord lag. Maar voor herhaling vatbaar!

4. B. Aerts's profielfoto
    B. Aerts heeft gereageerd op een recensie van De Zwaan

Hartelijk dank, het is super te horen dat men tevreden is.

5. B. Aerts's profielfoto
    B. Aerts vindt de recensie door annemie voor De Zwaan leuk

Super avond gehad... Heerlijk en verrassend 4 gangen menu gegeten en in de watten gelegd door de bediening.
    Een aanrader !!!!

6. B. Aerts's profielfoto
    B. Aerts heeft gereageerd op een recensie van De Zwaan

Als correctie heb ik ipv de prijs van een 4-gangen de prijs van een 3-gangenmenu gerekend.
    Wat betreft de fout, dat is zeker een kardinale fout en het voorval heeft mij de hele avond achtervolgt. Er was nogal verwarring nadat ik de borden op de verkeerde tafel had gezet. Hoe had dit kunnen gebeuren en waarom had ik de borden op de verkeerde tafel gezet. De fout is veroorzaakt door verkeerde communicatie in de keuken, ik had u inderdaad eerder moeten inlichten. Maar dat is allemaal achteraf en nadat ik alles de revue heb laten passeren weet ik ook wat ik had moeten doen. Dus maar goed dat u dit toch weer even aankaart om ons alert te houden.
    Zoals gezegd het is allemaal achteraf maar we willen u graag uitnodigen om op onze kosten alsnog een hoofdgerecht wild te komen eten.

7. B. Aerts's profielfoto
    Grote Markt 2a-4 Venray
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  8. B. Aerts's profielfoto
    B. Aerts heeft een bericht geschreven voor bart
  9. B. Aerts's profielfoto
    B. Aerts is bart gaan volgen.