• Lid sinds 25 maart 2010

Kyoto

Eindhoven

Wiro Wok

Eindhoven

Stephanie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor The Prince

Ik zou dit restaurant afraden. Het eten smaakt overigens wel heel goed maar de bediening is een nachtmerrie. Er ging van alles fout zoals per ronde maar de helft van de bestelling krijgen, lang wachten tussen de rondes, vergeten drankjes, manier van uitserveren waarbij vergeten bestek over je schouder op tafel gegooid wordt, je dienblad met drankjes die 20 minuten op de bar blijft klaar staan maar niet wordt gebracht. Na 3 keer vragen waar het brood blijft wat bij de kruidenboter hoort het dan eindelijk een uur later krijgen. Ik heb echt nog nooit zo'n chaos in de bediening gezien. Onvriendelijk zijn ze overigens niet. Maar ik zou er nooit terug komen.

2. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor ABC Restaurant
    Internationaal Velp nb

Ontzettend leuk en uniek concept. De keuze is enorm en je krijgt hier echt waar voor je geld. Vooral de konijnenbout vind ik een aanrader, evenals de nagerechten.

Het enige verbeterpuntje is wat mij betreft het wokgedeelte. De woksauzen daar zijn namelijk niet echt lekker vind ik, en ze smaken totaal anders dan bij verschillende wokrestaurants...

Het is ook echt een restaurant om met kinderen heen te gaan. Ze kunnen zich heerlijk uitleven in de speeltuin daar, zodat je als ouders ook even rustig van je eten kunt genieten. Het restaurant is ook ontzettend mooi en sfeervol ingericht.

Voor mij is ABC het leukste restaurant waar ik ooit geweest ben. Het is meer dan 'uit eten gaan', het is de totale beleving.

3. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Istanbul

Wat een top-zaak! Had een doner pizza extreem besteld. Pizza was gloeiend heet bij bezorging en de smaak is super. Je betaalt iets meer maar dan heb je ook echt iets! Pinnen aan de deur is ook een goede service!

4. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Helmond

We hebben hier vanavond iets afgehaald. Soepen zijn heerlijk en goed gevuld. En we hebben zowaar voor de eerste keer een loempia gehad waar niet het kleinste beetje nattigheid of vettigheid uit druipt bij het open snijden. Super! Aardige mensen ook. We hebben niet uitgebreid genoeg besteld om een goed oordeel te vellen maar de eerste indruk was positief!

5. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Enfes

Ik bestel hier de laatste tijd regelmatig en de prijzen zijn super laag en het eten super! Super tentje.

6. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Rest-O-Ricus

Lekkere snacks en een bediening die altijd vriendelijk is en in is voor een praatje. Ruim opgezet en schoon.

7. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Pesos
    Nederlands Asten

Hier ben ik twee keer geweest om te eten. Het eten was echt heel erg lekker en de bediening was prima. Zeer gezellige sfeer/mooi restaurant. Wel aan de prijzige kant maar voor de kwaliteit die je krijgt is dit ook wel ok.

8. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Restaurant Paradijs

We zijn hier een keer a la carte Japans gaan eten in het weekend en we hebben twee keer gebruik gemaakt van het onbeperkte Japanse eten. Over het eerste waren we best te spreken. Over het tweede een heel stuk minder. Het is niet prettig zitten daar qua sfeer. Het was erg koud binnen. Daarbij was de vrouw van de bediening zeker niet vriendelijk. Er was een fout gemaakt die de vrouw niet toe wilde geven. Ze deed ineens net alsof ze het allemaal niet begreep. Het geval wilde dat ik Chinese thee had besteld (voor 1 persoon), daarna wilde mijn partner ook wel wat thee, dus we bestelden weer een pot maar dan met 2 glaasjes. We kregen dezelfde hoeveelheid als de eerste pot voor 1 persoon, maar we moesten wel dubbel betalen. Toen we de bon controleerden en we de vrouw hierop attent maakten deed ze zeer stug en onbeschoft. Er moest een ander bijkomen en die zei gelijk: oh sorry foutje, dat is een fout van een ander jong meisje in de bediening. De schuld werd gewoon afgeschoven op iemand anders terwijl het de vrouw was die de fout had gemaakt. Daarbij hebben ze de eerste keer heel onbeschoft geen wisselgeld terug gegeven en gewoon aangenomen dat het fooi was. Ik ken geen mensen die zo 5 euro fooi geven. En het is vervelend om erna om je wisselgeld te moeten vragen, want dan laten ze zich ineens niet meer zien aan je tafeltje. Hier gaan we niet meer heen!

6,1
  9. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Charlee Browns Place

Vanavond ben ik hier eens een hapje gaan eten. Een zeer gezellig restaurant met een fijne sfeer. Bediening losjes en vriendelijk. De prijzen zijn zeer goed. Voor een Engelse pie rond de 11 a 12 euro en voor een vleesgerecht rond de 17 euro. Nagerechten liggen tussen de 3 en 6 euro. Mijn partner had een Irish Stew besteld die echt zeer lekker was! Helaas wel een veel te kleine portie. Ik had spareribs besteld. De spareribs waren niet vies, maar ook zeker niet bijzonder. Helaas redelijk wat vet en een smaak die goed is, maar waar je heel snel genoeg van krijgt. Als dessert hadden we het grand dessert genomen. Dat sloeg eigenlijk nergens op. De smaak was zeker goed maar welke kok verzint het om een dessert te maken met een berg (overigens wel super lekkere) slagroom, machtig ijs, een hele vaste pure chocolade taart, chocomousse die wederom heel vast van structuur was, chocolade/vanille ijstaart, gekarameliseerde noten en fruit, overgoten met mierzoette siroop? Een dessert hoort naar mijn smaak fris te zijn, maar dit was allemaal zo machtig dat je er misselijk van werd en de helft moest laten staan. Zelfs voor de doorgewinterde zoetekauw zoals ik is dit niet weg te krijgen. Het nagerecht was twee keer zo vullend als het hoofdgerecht.

10. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor New Happy Wok Plus

Niet helemaal tevreden. Bediening was vriendelijk maar liet lang op zich wachten. Rond kwart voor 6/6 uur kwamen wij eten maar niet alles was goed voorbereid en er stond nog geen kok achter het wokgedeelte, terwijl mij dit toch wel een heel gewone tijd lijkt om te gaan eten. Daarbij werden we niet ontvangen bij binnenkomst maar moesten we zelf maar ergens gaan zitten en het liet een kwartier op zich wachten tot er eens personeel kwam om je het eerste drankje te geven. Eten wel van goede kwaliteit en verzorgd. Genoeg keus.

6,1
  11. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Wiro Wok

Bij binnenkomst word ik altijd direct herkend door de gastheer en de koks dus ze zijn wel geinteresseerd in hun klanten. Helaas wel ongezellig zitten en soms doet het aan als een grote vreetschuur met druk rondrennende kinderen, dringende mensen en luide achtergrond muziek. Qua sfeer dus wel onvoldoende maar qua bediening/service heel goed. Ook zeer goedkoop en de grootste keuze aan eten en drinken die ik ooit ergens bij een wokrestaurant gezien heb. Eten van zeer goede kwaliteit en de kok is nooit te beroerd om speciaal voor jou het eten nog pikanter te maken/naar wens te maken hoe druk het ook is. Ik heb altijd wel een lolletje met een van de koks die er alles aan doet om eten zo pittig te maken dat ik het niet naar binnen krijg. Het is ze nog niet gelukt en wat grappig is, is dat ze dan gewoon aan je tafel komen staan omdat ze haast niet geloven dat je het echt kunt eten.

12. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Yakitori & The Sushi's

Ik ben hier al een stuk of 15 keer geweest. Fijne bediening en prettig om te zitten. Eten is ook super. Ik vind hen de beste sushi hebben in vergelijking met de andere japanse all you can eat restaurants in Eindhoven. Wel doen ze vaak net te veel (mierzoete) saus over veel van de warme gerechten. Dat is dan ook meteen het enige minpuntje. Ook niet duur voor wat je krijgt.

13. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor La Española

Goede tapas. Gezellig restaurant en sinds ze de all you can eat formule hebben ook zeer druk bezocht. Ook helemaal niet duur voor wat je krijgt!

14. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Steakhouse De Nijl

Ik ben altijd zeer tevreden geweest over dit restaurant. Goede kwaliteit en snelle bezorging en goede prijs.

15. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Asian Tower

Dit is echt een soort culinaire Chinees. Geen standaard dingen die ze ook bij de afhaal hebben, maar originele gerechten. De prijs ligt hoger dan bij andere Chinese restaurants maar dat is het dan ook meer dan waard. Ze zijn hier altijd erg oplettend bij de bediening en ze proberen er alles aan te doen om je verblijf prettig te maken. Ook het Japanse gedeelte onderin is lekker. En natuurlijk is dit restaurant ook heel erg mooi en vanwege het draaiende bovengedeelte ook uniek. Steeds een ander uitzicht.

16. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Italiano Vreeswijk

Zeer goede pizza's hier. Gezellig personeel ook. En de prijs is ook zeer goed.

17. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

Absoluut vergane glorie. Vroeger was dit een zeer goede Griek. Tegenwoordig is het niets meer!

18. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Den Draeck

Bourgondische sfeer. Doet middeleeuws aan. Kortom: qua sfeer en uitstraling geweldig. Ik vind vooral de pittige spareribs geweldig hier! Goede bediening ook.

19. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor De Buurvrouw

Prima eten tegen een goede prijs maar het personeel is niet heel vriendelijk.

6,7
  20. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Chez Philippe

Ik heb een tijd naast dit restaurant gewoond en kwam wel eens bij de 'buren' eten. Personeel doet goed zijn best wat klantenbinding betreft. Altijd in voor een praatje en ook de kok zelf is een aardige vent al spreekt hij gebrekkig Nederlands. Eten van super kwaliteit. Bijzondere gerechten met goede wijn. Chique sfeer maar toch zonder dat het koude kak is.

21. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Kreta

Ik heb hier altijd zeer goed gegeten. Bediening is ook super en altijd in voor een praatje. Aangezien ik er vaste klant was werd ik er altijd heel hartelijk begroet. De gastvrijheid in dit restaurant is bijzonder!

22. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Portofino

Vaak een pizza besteld. Zeer goede pizza's!

23. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor de Alde Mert

Het is hier altijd druk en reserveren is zeker gewenst. Tenminste, wel in de tijd dat ik er kwam. Eten vond ik echter niet super en de bediening vond ik niet heel vriendelijk.

5,9
  24. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Venlo

Duur maar lekker. Goede bediening en veel keus met hier en daar ook wat bijzondere gerechten. Leuk ook dat het restaurant bovenin het gebouw zit waardoor je vanuit je raam mooi uit kunt kijken over de stad.

25. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Zorba De Griek

Een keertje geweest en super goed gegeten in een gezellig restaurant. Nette bediening.

26. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Hoek

Ik heb hier warme herinneringen aan. Een aantal jaren terug woonde ik schuin tegenover dit restaurant en ik kwam er dan ook regelmatig. Altijd super goed gegeten. Vooral de meest luxe gerechten zijn super. Heerlijk vlees maar ook vers fruit erbij. Het geeft me een 1001 nacht gevoel. Knus restaurant en goede bediening.

27. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Memories of Asia
    Chinees-Indisch Arnhem

Goed gegeten hier. Wel duur!

28. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Eethuis Döner King

Lekkere döner!

29. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Thessalonki

Beste Griekse restaurant waar ik ooit gegeten heb qua eten. Ook bestellen we regelmatig van dit restaurant en het bestelde eten is net zo goed als het eten in het restaurant. Super kwaliteit. Wel erg duur trouwens en de bediening kan beter. Niet echt vriendelijke mensen en vooral goed je bon nakijken omdat er wel eens een foutje gemaakt wordt.

30. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Lodos
    Italiaans Helmond

Lekker eten en hele goede service tegen een prima prijs.

Meer updates