Op dit adres zit nu: Sakura Miki

1326198760 78
1524420371 64
1579481929 65

1. Restaurant Paradijs

Wij van Restaurant Paradijs willen u graag mededelen dat er sinds augustus een nieuwe management de zaak heeft overgenomen. Het interieur is gemoderniseerd en opgeknapt. Alle menukaarten zijn vernieuwd en flink verbeterd. Wij willen u graag laten zien dat de onderstaande recensies niet meer in ons beeld passen.

2. Zojuist gegeten bij paradijs. Na het lezen van de recensies gingen wij er met een gemengd gevoel naar toe.
    We werden gastvrij ontvangen.
    We kozen voor het all you can wat menu. Als eerste ronde sushi. De vis was ijskoud. Deze kwam uit de diepvries dus geen verse vis. De sushi rijst was ontzettend zoet en het waren grote sushi's waardoor je dus veel rijst proefde.
    Na lange tijd wachten en gevraagd te hebben of het nog lang zou duren kwam de tweede ronde. Deze ronde was van de grillplaat. Doorgebakken zalm en veel saus. Derde ronde idem.
    Als excuus voor het lange wachten, kregen we te horen dat het restaurant pas om 17.30 geopend was i.p.v. 16.30 (op de site staat gewoon 16.30 vermeld)
    Al met al was dit een slechte ervaring voor ons.
    Dan kunnen ze investeren in een nieuw interieur, maar zorg maar eerst dat de keuken in orde is!

4,3
  3. Anousjka

Wij hebben deze avond weer heerlijk gegeten. De inrichting is gedateerd, maar de bediening is erg vriendelijk en het eten is echt heel erg goed. Uitstekende prijs kwaliteitsverhouding.

4. Met 4 personen uit eten geweest. Eten is goed maar daar heb je het dan ook mee gehad. Hopeloos vergane glorie. De vloer plakt, zelfs op het toilet. Overal kapot en vies meubilair. Smoelezige deuren met vette vingers. Behang komt van de muren door vochtigheid. Overal vochtplekken op muren en plafond. Schermen tussen de verschillende wokafdelingen zijn smerig. Overal staat rotzooi. Vieze toiletten met veel kapotte verlichting. Spinnenwebben. Spatels bij de wok werden aan een vies doekje afgeveegd. Ongezellige inrichting. En aan het einde van de avond mochten we niet meer pinnen maar moesten we contant betalen. Omdat we geen contant geld bij ons hadden moesten we eerst naar het centrum van Beek en Donk rijden om daar geld te gaan pinnen.
    We waren hier 6 a 7 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het nog goed. Maar nu niet meer voor herhaling vatbaar. Kies maar een ander wokrestaurant uit....

5. Japans gegeten met 12 personen aan de bakplaat, eten was goed. De accommodatie was een drama. Het was er onhygiënisch, de vloer plakte en de tafel waar je aan at plakte. Het plafond zag er vies uit en het vet zag je lopen langs het afzuigsysteem. Paradijs was een aantal jaren geleden een net en hygiënisch restaurant, dat viel nu dus zwaar tegen.

Absoluut niet voor herhaling vatbaar.

6. Vergane glorie helaas. Eigenaar vriendelijk. Kok en bediening zwaar onder de maat.

1,8
  7. Dit restaurant is aan onderhoud toe. Het is er binnen vies en vervallen wat heel jammer is. Je schoenen blijven aan de grond plakken, de stoelen waar je op zit plakken, bank zit met ducttape aan elkaar, het plafond zit vol met lekkages, het behang krult vd muur, op de wc staan overal bakken door lekkages of niet werkende radiatoren, elke hoekje waar je kijkt zie je puin of viezigheid en zo kan ik nog wel even door gaan. Door de prijzen heel interessant te maken hou je je klanten ook niet binnen. Ik heb dit ook tegen de manager gezegd in de hoop dat hij hier iets mee gaat doen want naar onze mening mag een restaurant zoals deze er nu uit ziet niet zijn deuren open houden.

2,4
  8. Gisteren, na een aantal jaren, weer eens gaan eten bij Japans restaurant Paradijs. Bij de voordeur al zag ik dat deze wel een likje verf kon gebruiken. Ook binnen bleken de tafeltjes van het voorste gedeelte vies, en slecht in de verf. Spinnewebben, een doorgezakte bank, vieze ramen. Allemaal een beetje onderkomen inboedel. Waar wij wilden plaats nemen, lag nat keukenpapier. Mijn partner zei nog:"O, heb je lekkage"? Nee hoor, zei het personeelslid, ik heb daar geknoeid. Het keukenpapier heeft er in ieder geval gelegen tot wij aan de tafel konden plaats nemen. De menukaart zag er smoezelig en oud uit. Toen we al even zaten, vroeg of ze onze jas kon aannemen. Vervolgens legde ze deze een tafeltje verder op een stoel. Even later nam de eigenaar ze op en legde ze weer een paar tafeltjes verder op de stoel. Nog geen 2 meter van de kapstok af. Toen wij gehaald werden om aan tafel te gaan, heb ik onze jassen maar even zelf opgehangen. De kimono's die we aan kregen herkende ik nog van een aantal jaren geleden. En het was te zien dat ze zo oud waren; verwassen en stuk. Het eten was heerlijk. Zonder meer. Ik kan niet anders zeggen.
    Degene die ons bediende had vetvlekken in haar jurk. Het was ook duidelijk dat ze nooit opgeleid was als serveerster; niet altijd rechts de bordjes neerzetten of afhalen. Toen een groep mensen vertrokken was, ging ze alle sausjes bij elkaar staan kieperen in een bakje om zo de schaaltjes te kunnen stapelen. Ook de andere etenswaren werden in een bak gedaan en nog even met de hand aangedrukt om er alles in te krijgen. Op een zeker moment waren de andere mensen vertrokken en zaten wij met 2 personen op een hoekje nog te eten. Dat is natuurlijk al niet zo gezellig, maar dat is hen niet te verwijten. Wij waren gewoon wat later. Wat schetste onze verbazing. De serveerster ging al vast de andere stoelen 1 meter van de tafel af zetten om, als wij vertrokken waren, snel te kunnen gaan stofzuigen. Het viel me mee dat ze niet vast begon met stofzuigen. Wij wisten niet hoe snel we weg moesten komen. Bah, wat een vies, onprofessioneel "paradijs".

9. CC 20 punten

Ik kom even terug op mijn eerdere ervaringen. Eten is lekker, vers en goedkoop, maar organisatorisch zo slecht. Ik betaal liever wat meer en voel me echt als gast dan dat ik hier goedkoop ga eten met een serviceniveau van min 10. Na 2 uur een klein gedeelte geleverd (de helft van de 1e bestelling) en dan nog zeggen dat ik niet kan bestellen en onze eerdere bestelling kwijt raken, terwijl we een klein kindje bij hadden. Jammer we hebben best wat mensen hiernaartoe gestuurd, maar voor ons hoeft het zo echt niet meer.

10. Chantal Staal

11. Gisteren zijn we met ons gezin (totaal 9 pers.) hier gaan eten. We hadden gekozen voor het voorjaarsmenu: Japanse Teppanyaki. De prijs: € 19,- p.p. is zeer goed. Waar kun je voor deze prijs Japans eten? Het personeel is erg aardig en ook het eten was buitengewoon. Dit restaurant is dan misschien niet modern ingericht en kan hier en daar wel een opknapbeurt gebruiken, maar zij verdienen absoluut niet de kritiek die hieronder beschreven staat. Wij hebben ons kostelijk vermaakt aan het bereiden van het eten op de bakplaat voor onze neus. En nogmaals: het eten heeft ons verrukkelijk gesmaakt! Wat ons betreft krijgen jullie het cijfer 9. Bedankt voor deze avond en hopelijk tot ziens.

12. Panhuijzen

Zowel voor de kinderen als ons een feestje, heerlijk eten voor een betaalbare prijs!

13. Zelden in mijn leven in zo'n bouwval geweest wat zich een restaurant noemt. Op aanraden van familie die er regelmatig Chinees halen een keer binnen gelopen. Ik schrok me rot. Spinnenwebben aan het plafond. vette vinger afdrukken op de glasplaten van de tafels. De schrootjes aan het plafond boven de bar, vol vieze vlekken. Het plafond laat op sommige plekken los. Het meubilair erg versleten. Scheuren in de muren, die zichtbaar in geen jaren meer geschilder zijn. Lege emmers van ingrediënten en oliën lagen gewoon buiten in de voortuin. Het verf bladert van de kozijnen af. Het ziet eruit als of er 15 jaar lang niks aangedaan is. Mijn wederhelft wilde graag Sushi. Deze besteld in combinatie met Sashimi, Bij thuiskomst bleek de tonijn in de sashimi verkleurd en had deze bruine randen. Kortom het zag er niet vers en fris uit. Tonijn hoort geurloos te zijn, en deze had een muffe geur. Opgebeld met de zaak. Vervolgens schiet de eigenaar alleen maar in de verdediging. Hij liet ons als klant niet eens uitpraten. Hij zei dat we de tonijn vergoed konden krijgen. 14,50 euro van de dikke 60 die we betaald hadden. Tijdens het bestellen voelde wij ons al vies in de zaak. Zoals ik hierboven heb beschreven. Vervolgens ben ik terug naar het restaurant gereden. Ik trachtte het uit te leggen. Ik kreeg er geen woord tussen. De man was onbeschoft en erg vreemd in zijn gedrag. Ik vroeg hem om een stukje te proeven. Vervolgens duwt deze man 3 stukken tonijn in zijn mond met de opmerking, kijk u goed wat ik doe? Na ongelooflijk veel gezeik bood hij ons 25 euro aan. Ik zag een tafeltje met klanten zitten, ik heb vervolgens de tonijn gepakt en ben naar de tafel gelopen om zijn klanten de bedorven Tonijn te laten zien en ruiken. Voor het zover was bood hij ons 50 euro. We hebben deze aangenomen en zijn gegaan. Zelden ben ik zo behandeld en ben ik in zo'n vieze zaak geweest. Deze man is gestoord in zijn gedrag en handelen. Hij verdient 1000 euro omzet per jaar aan onze familie die erg regelmatig bestellen. Dat is ook afgelopen. Als deze man gewoon ons geld had terug gegeven ipv de discussie op te zoeken (immers klanten moet je niet af gaan zeiken), dan was het klaar. Wat is 60 euro voor hem op 1000 euro op jaarbasis? Voor ons veel, voor hem een tevreden klant. Hier komen wij dus nooit meer en ik roep iedereen op om het zelfde te doen. Dit is een smerige onhygiënische zaak. Nooit en nooit meer.

14. Heb hier al een aantal keren gegeten, zowel Chinees als Japans en is erg goed bevallen. Personeel is erg vriendelijk. Soms duurt het wel lang met de bakplaat maar dat kwam omdat het erg druk is. Verder heerlijk gegeten en komen zeker vaak terug.

15. M van Beek

We zijn beide echte fijnproevers en kunen stellen dat het hier echt goed vertoeven is. Eten is prima, zowel het Chinees alswel het Japans zijn aanraders. Bediening is zeer vriendelijk en bij binnenkomst voel je dat je welkom bent.

16. Heerlijk, gezond en vers eten en dat voor weinig geld.

Is gewoon een aanrader, we komen er al jaren!

17. We komen er al jaren en het is altijd superlekker! Hele aardige bediening. Overigens heeft eten a-la-carte, mijn voorkeur, want ik vind het zo fijn om lekker te kunnen blijven zitten. Met wokken lukt dat natuurlijk niet ;-) .

18. Niet mijn tent; niet om te zitten en niet om af te halen.

5,3
  19. Joan Delisse

Prima gegeten.

20. Het was erg lekker en het personeel was uitstekend. We komen hier al jaren lang tevreden eten en het is altijd goed. Het is ook zeker niet duur, voor die kwaliteit. De man in het pak heeft gevoel voor humor en ze zijn erg gastvrij.

21. Kunt er goed eten, gewoon goed en je wordt gewoon normaal bediend. Sfeer is ook heel mooi, service is redelijk.

22. We zijn hier een keer a la carte Japans gaan eten in het weekend en we hebben twee keer gebruik gemaakt van het onbeperkte Japanse eten. Over het eerste waren we best te spreken. Over het tweede een heel stuk minder. Het is niet prettig zitten daar qua sfeer. Het was erg koud binnen. Daarbij was de vrouw van de bediening zeker niet vriendelijk. Er was een fout gemaakt die de vrouw niet toe wilde geven. Ze deed ineens net alsof ze het allemaal niet begreep. Het geval wilde dat ik Chinese thee had besteld (voor 1 persoon), daarna wilde mijn partner ook wel wat thee, dus we bestelden weer een pot maar dan met 2 glaasjes. We kregen dezelfde hoeveelheid als de eerste pot voor 1 persoon, maar we moesten wel dubbel betalen. Toen we de bon controleerden en we de vrouw hierop attent maakten deed ze zeer stug en onbeschoft. Er moest een ander bijkomen en die zei gelijk: oh sorry foutje, dat is een fout van een ander jong meisje in de bediening. De schuld werd gewoon afgeschoven op iemand anders terwijl het de vrouw was die de fout had gemaakt. Daarbij hebben ze de eerste keer heel onbeschoft geen wisselgeld terug gegeven en gewoon aangenomen dat het fooi was. Ik ken geen mensen die zo 5 euro fooi geven. En het is vervelend om erna om je wisselgeld te moeten vragen, want dan laten ze zich ineens niet meer zien aan je tafeltje. Hier gaan we niet meer heen!

6,1
  23. Piet Sanders

24. 't Eten (zowel Japans als Chinees) smaakt goed.

Het personeel begrijpt je niet altijd, dat is lastig met bestellen.

De inrichting is al jaren hetzelfde, is echt aan vernieuwing toe en sommige dingen moeten ook echt gerepareerd worden. (snoeren zijn aan het plafond vastgetaped met plakband!)

Verder zagen wij dat de wijn die over was, uit het glas over werd gegoten in de fles :(

25. Wij hebben hier al heel vaak Japans gegeten en elke keer naar volle tevredenheid. Met name het happy hour op zaterdag is echt een aanrader. Heerlijk eten voor slechts 50% van de normale prijs. Met name het gecombineerde vlees/vis menu is erg lekker.

Het personeel is erg vriendelijk en men zorgt ervoor dat je niets tekort komt.

Ons zien ze hier dus zeker terug!

26. Het is erg lekker! Goede service! Echt een aanrader voor wie van Chinees of Japans houdt! We gaan er zeker nog eens heen en het is erg goedkoop voor wat je krijgt. Er zijn ook veel acties. We eten er vaak Japans en Chinees.

27. We wilden op maandagavond met z'n tweeen Japans gaan eten.

Zover is het helaas niet gekomen. Bij binnenkomst werd gevraagd of we a la carte of het jubileum menu wilden. Dat laatse wilden we en toen werd er gevraagd of we gereserveerd hadden. Dat hadden we dus niet.
    U moet altijd reserveren mevrouw, want het is altijd heel druk. Toen ik zei dat dat er op de website niet bij stond kreeg ik als antwoord dat ze niet de hele dag achter de computer konden gaan zitten en dat het geen hoge wiskunde was in het restaurant?!?!
    Toen wilde ik eigenlijk al gaan, maar ik vroeg nog of we konden pinnen. Maar ook dat ging niet en toen heb ik mijn jas weer terug gepakt en zijn we gegaan. We zijn nog nooit zo onbeschoft behandeld!

Erg jammer, want het eten is wel goed, we gingen er ook altijd afhalen.

28. Heerlijk gegeten, was de 1e keer Japans, zeker niet de laatste.

Sfeer was erg goed. Door de Happy Hour op zaterdag viel de prijs echt reuze mee, was goedkoop zelfs. Duurste menu (8 gangen) 26,50 PP! Geen geld voor zo'n lekker eten.

Heel de ervaring met de kimono's en het eten met stokjes was leuk.

29. Helaas is het hier allemaal al 15 jaar hetzelfde. Zou eens een nieuwe interieur moeten komen en eens een nieuwe wind in de keuken. Alles is zo voorspelbaar, dat is de reden dat wij minder komen. Wij vinden het afhaaleten wel heel lekker.

5,5
  30. Het eten is best goed aleen de vrouw aan de bali is erg onvriendelijk.

Ik had voor 90euro afgehaald en mocht niet pinnen want dat was aleen voor klanten in het restaurant! Toen ik zij dat ik dan ging mocht het toch.

Ik ga er nooit meer heen!

31. Goed eten maar de bestellingen worden verkeerd gedaan!
    Dit is ons tot 2 keer toe overkomen!
    Bestel je rijst krijg je bami.
    Een keer fout kan nog wel maar 2 keer dat gaat toch te ver als ze altijd beweren dat we dat besteld hebben.

32. Food was good,but very pricy,do not pay with visa or mastercard,if there is a mistake in pricing they Will not reverse charges,very costly for Canadian customers.PAY CASH there.