Nieuwste foto's in Arnhem

Laatste updates in Arnhem

1. Janssen's profielfoto
    Janssen heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Hier komen we niet meer. Voor een aantal gerechten moet toeslag betaald worden en nagerechten zijn ook exclusief de prijs. Ook zijn vleesgerechten niet zonder de saus of saus apart te bestellen. Keuze van gerechten is erg beperkt. Sommige bestelde gerechten hebben onze tafel nooit bereikt. Het was erg koud. mijn dochter heeft met haar jas aan gezeten. Ook erg donker, ik denk dat ze flink aan bezuinigen waren op electriciteit en gas.

2. JR de Parra's profielfoto
    JR de Parra heeft een recensie geschreven voor Batavia
    Indonesisch Arnhem

JR de Parra

Erg lekker eten! Uitstekende bediening. De eerst hap van soep vooraf was al een smaakvolle intro. Verse groente en gebalanceerde smaak en temperatuur. Dat is met groep van 50 mensen een goede prestatie want ik was een van de laatste die soep kreeg. Het eten was super lekker!

3. Jeroen's profielfoto
    Jeroen heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Restaurant met matig eten en informatie over allergieën niet op orde.

Restaurant met een prima sfeer en vriendelijke bediening. Echter leek het eten op veel vlakken goedkoop en zat het slecht in elkaar. De keuze was vrij beperkt en leek veel op elkaar door het beperkte aantal sauzen. Veel gerechten met pepersaus, champignonsaus of eigen marinade.

De kwaliteit was ook ver te zoeken. De 'romige' champignonsaus was waterig, klonterig en de pepersaus bijzonder pittig. De carpaccio's werden met een goedkope strooikaas geserveerd en de knoflook gambas waren verzopen in een badje vocht. De spareribs waren taai en smakeloos en de champignons met pesto waren bijzonder smerig van smaak.

Maar dat was niet het ergste. Ze hebben de infornatie over de gerechten niet goed op orde. Na het bestellen van de wrap met serano ham en honing mosterd saus kwam ik tijdens het eten er achter dat er mozzarella in de wrap zit. Een ingrediënt met melk. Dit is niet op de tablet aangegeven en na verder bestuderen van het gerecht staat melk niet aangevinkt als allergie (zie foto). Hetzelfde met het brood en misschien zelfs met een hoop andere gerechten? Dit is spelen met de veiligheid van mensen en vind ik een ernstige kwestie.

Uit eindelijk hebben wij het goed kunnen oplossen met de mevrouw die op dat moment de leiding had. Echter is dit voor ons absoluut een laatste keer geweest.

3,3
  4. Colinda's profielfoto
    Colinda heeft een recensie geschreven voor JANS’

20 april heerlijk gegeten bij Jans.
    Nieuwe kok verrast met lekkere gerechten zowel vega, vis als vlees. Goede wijnen erbij wat wil je nog meer. Aanrader

5. Margreet's profielfoto
    Margreet heeft een recensie geschreven voor La Corte

Margreet

Onze eerste ervaring met dit restaurant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Verrassend goed. Fijne bediening ook.

6. Marijn Pikaar's profielfoto
    Marijn Pikaar heeft een recensie geschreven voor Schatje van Arnhem
    Huiskamerrestaurant Arnhem

Absolute aanrader. Gezellig restaurant. Gastvrije personeel. Opzet menukaart is erg leuk. Je kunt i.p.v. een hoofdgerecht en een voorgerecht ook twee halve gerechten kiezen. De gerechten smaken hemels lekker.

7. marlies's profielfoto
    marlies heeft een recensie geschreven voor La Corte

Heerlijke pizza's en goede bediening. Er wordt door een deel van het personeel geen nederlands gesproken.

8. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Ramblas

Geboekt via social deal.
    Gerechten en drankjes kon je bestellen via tablet. We kregen sumiere uitleg maar het werkte. Tot dat mijn vriendin per ongeluk twee drankjes teveel aan toetste. Ze corrigeerde deze naar nul alvorens de bestelling te versturen. De drankjes werden supersnel gebracht. En we moesten ze ook afrekenen. Geen begrip voor vergissing. Later gevraagd of dit verrekend kon worden door het toetje niet te nemen. Er is niet aan te tornen.
    Dus 8 Euro teveel betaald voor dramkjes die we niet gehad hebben.
    Ook twee gerechten niet gekregen. Ondanks dat we het gemeld hebben en het gecorrigeerd was. Zeer klantonvriendelijke zaak.

9. Marc Kemps's profielfoto
    Marc Kemps heeft een recensie geschreven voor La Corte

Marc Kemps

Heerlijk gegeten in sfeervolle omgeving.

10. De Thermiekbel heeft een nieuwe foto
  11. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Plaza Rijkerswoerd

Monique

Dikke afrader als je vegetarier bent! Normaal gesproken ben ik niet zo van de negatieve recensies. Foutjes zijn tenslotte menselijk. Maar dit sloeg toch wel alles…

Ik had een vegetarische draadjesvleeskroket besteld. Bij het uitpakken van de bezorging kon ik allereerst al niet gelijk de kroket vinden. Mijn partner had een gewone kroket met broodje besteld. Die was gelijk gevonden. De andere kroket bleek verstopt te zijn onder een vettige vleesmexicano. Vlees en vega bij elkaar in een bakje dus. Strike one. Ik heb dus maar even gebeld om te checken of de kroket daadwerkelijk vegetarisch was. Het meisje aan de telefoon zwoor van wel. Ze zei dat ze hem zelf had gebakken en hij was echt, echt, echt, echt, echt vega. Ik heb het minstens 5x gevraagd.

Ze wilde een nieuwe vegakroket voor me klaarmaken en bezorgen, maar ik ben ook niet voor verspilling, dus na de herhaaldelijke geruststellingen dat het echt een vegetarische kroket was, heb ik hem maar opgegeten…

10 minuten later werd ik alsnog teruggebeld. “De kroket was tóch een vleeskroket en we komen alsnog een vegakroket brengen.” Ja, toen was het dus te laat! De excuses kwamen niet erg oprecht over en gingen vooral over de logistieke problemen in de keuken. Nou jammer, maar daar kan ik niets mee. Ik heb nu voor het eerst in 8 jaar vlees gegeten. Als ik dan toch vlees had willen eten, dan was ik wel voor een goede biefstuk gegaan!

Als vegetariër zal ik hier dus echt nooit meer komen en met andere voedselallergieën zou ik ook oppassen na deze ervaring.

12. Lieneke van Haaren's profielfoto
    Lieneke van Haaren heeft een recensie geschreven voor La Corte

Lieneke van Haaren

We hebben met een groep van 10 personen heerlijk gegeten en we komen zeker vaker terug! Een knus restaurantje met een gezellige inrichting en echt overheerlijke gerechten.

13. eitsirk's profielfoto
    eitsirk heeft een recensie geschreven voor Koffiehuis 't Hemelrijk

eitsirk

Bediening heeft veel tijd nodig om een eenvoudige bestelling op te nemen. Achteraf ook nog fout gegaan. Eten is niet veel bijzonders. Ook Tosti is karig, geen tomaat of komkommertje erbij.

14. Peter van der Sar's profielfoto
    Peter van der Sar heeft een recensie geschreven voor La Corte

Peter van der Sar

Heerlijk buiten gezeten, goede kaart, voor iedereen wat wils en heerlijk eten. Als er een puntje van verbetering is dan het personeel iets vriendelijker, het was ook erg druk dus wel begrip ervoor, meer handjes zou mooi zijn

15. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor La Corte

Lekker eten, Italiaanse eigenaar.
    Goed echt Italiaans restaurant.

16. Tiny's profielfoto
    Tiny heeft een recensie geschreven voor La Corte

2e Paasdag hebben we in restaurant La Corte met een groep heerlijk gegeten. De genuttigde pasta's, pizza's en andere gerechten smaakten uitstekend. Het was druk maar de bediening verliep vlot. Helaas kon je met het personeel niet in het Nederlands communiceren en waren we aangewezen op het Engels