Bezorgrestaurants in de buurt van Christos

1320265492 75
1372014151 91
1452512065 89
1458261916 89

1. Helma van der Logt

Wat een afknapper zeg denk je gezellig uit te gaan eten met je hele gezin(10)personen. Wij zijn allemaal fan van Grieks eten maar dit was werkelijk te erg hadden gereserveerd op basis van de reviews zaten we niet eens allemaal bij elkaar t was er koud en niet schoon en moesten ook nog ruim 50minuten op t eten wachten. Eten was te eten maar zeker niet wat we gewend zijn. Kortom nooit meer.

2. Ton Willems

Grieks Restaurant Christos (Valkenburg) heeft ons zeer verrast door het sympathieke personeel, maar zeker door de heerlijke voorgeschotelde gerechten. We zijn niets tekort gekomen en genieten nu nog na.

3. Gevonden in Valkenburg: Dé Griek! Wat een service, wat een heerlijk eten en drinken en wat een gastvrijheid. Om steeds weer naar terug te gaan! Jamas!!

4. Jeffrey Schoeman

Heerlijk gegeten! Leuke sfeer. Lekker Grieks! Fijn personeel, kortom olieen gezellig fijn etentje gehad!

5. Tijdens ons bezoek aan Valkenburg ons teveel laten verleiden op een warme dag aan een heerlijke ijscoupé van Botterweck (bakker en ijsmaker). Maar je moet 's avonds toch wat eten nietwaar!?
    Van tevoren de recensies gelezen en toen we rondliepen al gezocht maar niet gevonden. Na het 2e rondje toch gevonden en waren we er al 2x langsgelopen :-)
    Omdat we nog vol zaten van het heerlijke ijs, kozen we in plaats van een mixed-grill maar voor de gyros (die al ronddraaide aan het spit).
    En inderdaad, de gyros is het lekkerste dat ik in al die jaren (ben al 30 jaar verzot op Grieks eten) heb gegeten. Behalve in Griekenland zelf dan... Maar nu waardeer ik onze "huisgriek" in Vianen nog meer, want die komt echt op de 2e plek.
    Hadden er een patat en extra rijst met tomatensaus bij gevraagd, was geen enkele moeite. Echt zitten smullen.
    Kan niet wachten om op mijn motor te stappen en er weer een hapje te gaan eten.

6. Rachel

Helemaal super!!
    Geweldig eten, super vriendelijke bediening, echt top!!

7. alexander

First time in Netherland and Christos gave me a real taste of greek food i enjoy the Gyros and i griekse salad of corse with ouzo!

i suggest everyone to visit at least once this Greek Restaurant and you will not be disappointed.

8. Heerlijk authentiek gegeten.
    Ook de inrichting is authentiek Grieks zonder poespas.
    De "griekse tafel" is super en volledig.
    Echt een aanrader.

9. Uitstekend eten. De bediening was zeer vriendelijk. En uiterst bekwaam. De sfeer was net of je in Griekenland bent. En het eten was ook heerlijk.

10. Arkady Naus

Goeie Griek, een van de beste van Valkenburg zou ik zeggen. Eten is helemaal top, service is gewoon standaard goed, sfeer alsof je even in mini griekenland zit dus perfect. En de prijs is ook perfect. Ook fijn dat hij in het centrum ligt.

11. Het eten was lekker en veel voor het geld, jammer was dat je er prima kunt zitten maar een beetje sfeerloos is. Minpuntje is dat je er niet kunt pinnen. Eten is zeker voor herhaling vatbaar!

12. Gisteravond gegeten bij Christos Valkenburg. Wij twijfelden nog een beetje bij binnenkomst, door de ietwat oudbollige uitstraling, maar na een beetje te hebben geproefd van het vlees besloten we er toch te gaan eten. We hebben ons laten verassen door de eigenaar en dat is zeer goed uitgevallen! Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs, de eigenaar en werknemer zijn enorm vriendelijk en al met al was het een zeer geslaagde avond. Ik ga dit zeker onthouden voor een volgende keer in Valkenburg!

13. Klasse! Wat een heerlijk en puur eten voor een geweldige prijs. De eigenaar was zeer vriendelijk en maakte de sfeer nog beter. Zeker een aanrader!

14. Ook ik begrijp de negatieve recensies niet! Ik ben hier met mijn ouders wezen eten (grillschotel, de hele mikmak) en dit eten smaakte authentiek.

Heerlijke, rijkelijk gevulde saladeschotel vooraf, uitgesproken vers en smakelijk. Dus om nou omwille van het interieur meteen maar te oordelen dat het alleen maar om een kebabzaak gaat? Ik heb al bij meerdere Griekse restaurants gegeten, maar ondanks de leuke inrichting heeft het nergens zo fantastisch en authentiek gesmaakt als bij Christos in Valkenburg!

15. Heerlijk broodje gyros gegeten. We mochten het vlees en de sausjes vooraf proeven. Wij snappen de negatieve recensies niet. Het is gewoon een afhaalrestaurant of leuk voor een snelle hap. Als je naar een leuk Grieks restaurant wil voor een avondje uit dan moet je hier niet naar toe gaan maar dat zie je zelf toch ook wel. Een broodje gyros is in ieder geval aan te raden en de eigenaar vonden we aardig.

16. We gingen hier eten vanwege de goede recensies. Je kan het geen griek noemen, het is gewoon een shoarmatent.
    Het interieur is nogal gedateerd, zeg maar rustig versleten en oud. En toen kwam het eten, ik had een mix grill schotel, een van de duurdere schotels van de kaart. Dit was een schotel op een klein bordje geserveerd met kebab en een paar spiesjes ander vlees. Ook kregen we geen ouzo, wat ik altijd wel lekker vind vooraf. Maar andere bekenden die daar zaten te eten kregen wel meerdere ouzo's.

Ben hier een keer geweest, en zal hier nooit meer terug komen.

17. We waren naar dit 'restaurant' gegaan omdat hij zo goed beoordeeld was. Bij binnenkomst deed het me zelf echter meer op een oud kebab zaakje lijken. Maar ja, het was zo goed beoordeeld, dus dan maar niet op het uiterlijk af gaan.. Het eten zal vast goed zijn. Het bestellen werd al vrij lastig. De 'ober' kon geen Nederlands en gebrekkig Engels. Ook het eten was beneden maat. Helaas ook geen raki.

Dus al met al: misschien is het een leuke eindstop na een avondje stappen, maar als je iets meer zoekt dan dat, zou ik hier niet naar toe gaan.

18. Waren met 9 mensen op een vakantiepark in Valkenburg en wilden Grieks afhalen. We kwamen bij dit restaurant vanwege de recensies. Eerste indruk van sommigen in de namiddag, tijdens wandelen, was de wat povere uitstraling. Het restaurant is klein, ik schat ongeveer 40 plaatsen en de afhaallijst moest uit een menukaart gehaald worden. Toch hebben we vanwege de recensies voor dit restaurant gekozen, wetende dat iedereen die gebruikt maakt van deze vorm van media zomaar iets kan schrijven: ten goede en ten kwade. We zijn heel blij dat we voor Christos gekozen hebben. Bij het afhalen, kregen we (mijn stiefzoon en ik) direct, meerdere consumpties te drinken. De bediening was vriendelijk en toen we moesten betalen kregen we gratis 3 flesjes wijn mee en de 9 schotels werden berekend tegen een zeer schappelijk prijs die duidelijk lager lag dan de prijs op de menukaart. Het eten vonden alle erg lekker, was warm genoeg (afgedekt met aluminium folie) en de wachttijd was redelijkerwijs. Enige nadeel was dat je niet kon pinnen. Voor ons een aanrader voor als we weer in Valkenburg zijn

19. Goed en vers eten, goede grote porties dus ruim voldoende eten. Vriendelijke bediening. Zaak oogt eenvoudig maar het eten is super lekker, echt grieks. Een aanrader!

20. Reempjuh

Ik ga daar al vanaf mijn jeugd de broodjes gyros halen, deze zijn nog altijd even lekker als toen...
    Het is niet voor niets dat ik van Brunssum speciaal naar Valkenburg rij voor deze broodjes!!!

21. Gister daar gegeten na aanleiding van de positieve recenties hier, maar het viel ons erg tegen..

Het restaurant is niet erg gezellig, mede waarschijnlijk omdat het tevens een afhaal en bezorg restaurant is. Omdat het een klein restaurant is, heb je hier toch wel last van: mensen die binnen komen om hun bestelling te plaatsen en te halen, mensen die behoorlijk wat alcohol naar binnen tikken waardoor het soms meer op een kroeg lijkt..

We hoefden niet erg lang op het eten te wachten, maar moesten wel iedere keer iemand 'roepen' om drinken te bestellen..

We waren met een clubje liefhebbers van Grieks eten, maar we waren allemaal van mening dat dit niet echt lekker Grieks eten is.. Helaas, geen echt lekker etentje..

22. marianne

Gewoon de lekkerste gekruide Gyros.

Altijd even lekker.

Ook om mee te nemen maar liever niet, omdat het gewoon veel gezelliger is om daar te eten, heel gemoedelijk, even helemaal uit.

Restauranthouder en bediening zeer gastvrij.

Gewoon zoals in Griekenland vaak een ouzo erbij!

Bedankt voor het lekkere eten en sfeer en voor den "Hollander" niet onbelangrijk, vriendelijke prijs.

Tot ziens.

23. Diana en Pascal

Heel gezellig, en lekker eten. Gyros is lekker gebakken en gekruid en de lamskoteletjes zijn perfect. Lekker wijntje erbij en je hebt een prima avond.

24. Bij verre de lekkerste gyros in omstreken. Heerlijk na een avond stappen, nog even snel een broodje!

Maar ook lekker om een schotel af te halen voor thuis. Prijs en kwaliteit in uitstekende verhouding.

En wanneer je in het restaurantje plaatsneemt, wordt je op je wenken bediend!

Voor mij geen andere Griek, het loopt anders uit op een teleurstelling.

25. De broodjes gyros, n heerlijke salade erbij. Erg lekker!

26. KLEIN MAAR FIJN! Goede bediening, vriendelijke mensen, geven graag een attentie. |En het eten is zeer goed tegen redelijke prijzen.