1. Ben bij restaurant Humphrey's Otte Reuchelinweg samen wezen eten samen met mijn zus, mijn moeder en mijn vriend. Wij werden heel netjes ontvangen en begeleid naar een tafel die wij gereserveerd hadden. De service was erg professioneel en er word als een gast goed op je gelet. Wij konden snel onze keuze door geven en als wij geen drinken meer hadden werd ons gevraagd of wij wat te drinken wilde bestellen en vervolgens werden onze lege glazen weer meegenomen. Het eten was voortreffelijk. Ik had de krokante zalm als voorgerecht en als hoofdgerecht had ik de t-bone van lam. Het voorgerecht zag er erg aantrekkelijk uit en het bord was erg leuk opgemaakt, het hoofdgerecht was lekker en als bonus kregen wij ook frietjes en een frisse salade erbij. Nagerecht had ik de panna cotta wat ook lekker was. Ik kom zeker binnenkort weer terug!