1. Restaurant met leuke combinatie van een Chinees buffet met sushi (wel erg beperkte keus) en wokken en tepan yaki. De koks zijn bijzonder vriendelijk en geven goed advies over bijpassende sauzen voor wok/tepan yaki.

Op de avond dat wij er waren deed een deel van de verwarming van het buffet niet. Enkele gasten meldden dit bij het personeel, waarna bleek dat het niet direct gerepareerd kon worden.

Eten was overigens lekker, maar bleef niet goed warm. Wij kregen een waardecheque van € 10,- voor het ongemak. Leuk. Overigens kregen we ook een soort glazen asbak als kadootje; dat kan echt niet meer in 2014! De opdruk van de asbak was 'Werledrestauran Haixa'. Fout gespeld dus :) tja.

Algemeen: leuk restaurant met prima eten en vriendelijk personeel. Een aanwinst voor Nijverdal! Verberpunt: sushi mag prominenter in het buffet.