Op dit adres zit nu: De Nije

1. Ben in lange tijd niet meer zo verdrietig geweest van een eetgelegenheid....

We hadden al lang het idee hier eens te gaan lunchen, dus afgelopen zondag maar eens de daad bij het woord gevoegd.

Ze maken reclame met een uitgebreid lunchbuffet. Nou, ik zal wel te veel gewend zijn, maar dit sloeg alles. De koffie was ronduit smerig, we hebben dus maar verzocht om nieuwe, maar die smaakte ook alles behalve lekker, zo vies dat we hem hebben laten staan.

Toen het buffet, er lag kaas, er stond zalm, wat vleeswaren, wat salade, alles ongekoeld en het zag eruit alsof het er al sinds de avond ervoor stond....

Tevens lagen er wat sneetjes brood (ja, echt luxe) en wat afgebakken kaiserbroodjes (van die vacuumverpakte) die er ook al even lagen...

Ook probeerde men wat kroketjes, worstjes en een paar andere dingen warm te houden die er al lang lagen... (niet gelukt, ook de kroketten waren koud)

En de topper, tomaten soep uit blik, dit allemaal voor € 12,75.

Dit raad ik zelfs m'n ergste vijand niet aan, bah, we hebben bijna niks gegeten en waren gelukkig bijtijds thuis, zodat ik daar maar lekker koffie heb gezet.

Heel erg triest en van binnen was het net een kantine maar, wat gezellig is en niet blijft natuurlijk persoonlijk.

Als het hier altijd zo is zouden ze de boel echt moeten sluiten!

1,4