Op dit adres zit nu: Bistrobar Beaune

1. Drs. R. van der Zande

Ken de Hunting Lodge van vroeger. Met heel wat van mijn relaties naar toe geweest. Mijn recente ervaring was onthutsend. Het eten was niet verkeerd, maar het personeel toonde een ronduit minachtende mentaliteit naar mij en mijn gezelschap. Zelden heb ik mij zo geschoffeerd gevoeld. Het kwam er kort gezegd op neer dat ik, met een vereniging een diner zou hebben, maar graag zoals gebruikelijk additioneel op eigen kosten voor mijn tafel en verschillende andere tafels goede wijn zou willen laten schenken. "ik moest maar muntjes kopen....". Toen ik aangaf dat ik dat meer van toepassing vond voor de kermis en graag fatsoenlijke wijn voor mijn eigen rekening zou willen laten schenken ontspon zich een uiterst onaangenaam en kwetsende interactie met de medewerkers. Zelfs een tweede poging van de zijde van mijn vrouw om een mogelijk gerezen misverstand op te lossen stuitte op dezelfde botte stijl.
    De voorzitter van de betreffende vereniging voelde zich zeer opgelaten, maar was ook niet bij machte het gezelschap medewerkers op andere gedachten te brengen. Hospitality nul; sociale intelligentie nihil en bereidheid een herstel operatie te doen ook nihil. Deze bezetting van de Hunting Lodge is een crime. Ik kom er nooit meer en zal mijn relaties dienovereenkomstig adviseren. Onprofessionele autistische botheid, waardoor een avond uit grondig verpest is.

3,9