1. We waren vrijdag aangekomen in Valkenburg en dachten ff wat te gaan drinken en daarna te gaan eten, en zo aangekomen bij 't Cadetje.
    Bleek al snel dat we onze koffie niet snel genoeg naar binnen hadden gewerkt en werden een beetje raar aangekeken. Met een blik van eten zal je, werden we op een wel hele rare manier naar binnen gezet aan een tafel in een hoek en werd voor de 2e keer gevraagd of we al wat wilden bestellen terwijl onze koffie nog niet voor de helft op was.
    Waarop ik zei dat we er nog niet uitwaren. Het leek wel of die ober zn kop zou ontploffen. Ondertussen liepen er 4 klanten weg en wij waren nog de enigste 2 in de zaak. Vervolgens keek ie ons aan zo van, zouden jullie ook niet eens opstappen. Nou, we zijn dus weggegaan.
    Mij zien ze daar dus nooit meer. Wat mij wel op is gevallen dat ze't de rest van de week niet echt druk hebben gehad terwijl overal de terrassen druk waren bezet.