1. Anneke.

Hallo,

Op zondag 1 juni 18:30 uur gereserveerd: tafel voor 7 volw. en 2 kids op de begane grond.
    Bij aankomst moesten wij echter de trap op onder de warme kap en zonder uitzicht plaatsnemen.
    Na bijna 1.5 uur wachten werd het eten geserveerd... in etappes!
    Wij moesten vaker aangeven wat er ontbrak.
    Eters die ook boven zaten en veel later hebben plaatsgenomen, werden zelfs nog eerder bediend.
    Dit speciale uitje met een jarige en kids is niet soepel verlopen en heeft nogal ergernis veroorzaakt.
    Zeker als twee kids moeten worden beziggehouden en iedereen rammelt van de honger.
    Jammer omdat het eten en de locatie prima waren!
    De keuken kan duidelijk de drukte, full house, niet aan. Ben open en geef aan dat het een hele poos kan duren en laat de gasten vrij of ze dan wel/niet blijven(eten).
    Geef zeker de voorrang aan de al gereserveerde tafels... nadat de gasten ervan zijn binnen gekomen!
    Ondanks de verontschuldiging van de brasserie, heeft dit etentje een bittere bijsmaak gekregen.

Groetjes van tafel 44

1. Geachte Heer/ mevrouw,
    Zou u zo vriendelijk willen zijn om met mij contact op te nemen?
    Info@deuitvlucht.nl