1. Diner redelijk.
    Enkele malen geweest voor zakenlunch vanwege de "Brabantse Ambiance" met buitenlandse klanten.
    Laatste keer tijdens diner geschoffeerd door de eigenaar van dit restaurant. Uiterst lange wachttijden, amateuristische bediening, vlees naar onze mening slecht bereid.
    Eigenaar van restaurant niet voor rede vatbaar en liet rekening schrijven voor dat deel wat we opgegeten hebben.
    Achteraf meer reacties gehoord van gasten die hetzelfde hebben meegemaakt.
    In een schrijven van mij, een dag later, om nog eens alles door te nemen stuurde de eigenaar direct reactie dat gasten zoals wij liever niet gezien werden in zijn restaurant.
    Ik eet nb gemiddeld 4 keer/week uit in restaurants wereldwijd, maar een behandeling als dit nog nooit meegemaakt! Erg on-professioneel en mij, en intussen vele mensen in mijn omgeving, zien ze daar nooit meer terug....een absolute afrader!

4,5