1. Roelofs

Gisteren wilden een maat van mij en ik nog voor de afscheidswedstrijd van Sander Bosker (FC Twente) iets eten bij het griekse restaurant bij Cine Star.
    Nu, we waren er om half zes, de kaart werd al snel aangereikt, de drankjes waren er ook snel. We hadden van de menu kaart nr 30 en 33 besteld en... een mandje met stokbrood.
    Dit laatste werd na ongeveer 25 minuten op tafel gezet, we hadden toen al de indruk dat men ons vergeten was, maar alla. We bestelden tegelijkertijd nog een drankje.
    We zaten er 45 minuten, toen heb ik gevraagd of men ons vergeten was, want klanten die ruim na ons binnen gekomen waren hadden al lang hun eten ontvangen. "Neen hoor" zei de juffrouw in dienst, "we zijn u niet vergeten, het eten komt er aan". Maar na 50 minuten, het tweede drankje was nog steeds niet afgeleverd en ook het eten niet zijn we maar opgestaan en hebben afgerekend wat we genuttigd hadden. De juffrouw in dienst blikte of bloosde niet, ze vond het zelfs niet nodig om zich te verontschuldigen.

Al met al een zeer slechte zaak, ik zal dit restaurant nooit aanbevelen. Het was er helemaal niet druk, alleen men vond het schijnbaar wel kunnen om met drie man personeel de zaak te runnen.

R. Roelofs, Enschede

4,7