1. Nanda Durieux

We hebben al meerdere keren gedineerd bij de Schans in Geffen, iedere keer was er wel weer een verrassend nieuw product op het menu.

Het pannetje mosselen was een voltreffer, maar ook de kreeft en kikkerbillen waren heel erg lekker en dan de keus van drinken, niet normaal meer. Eigenlijk de keus van alles, voorafjes, salades, groentes, toetjes en noem maar op.
    Alles wordt goed bijgevuld en de service van de werknemers is erg vriendelijk en service gericht. Ook met kinderen in alle leeftijden was het er prima uit te houden. Ze vonden het fantastisch om zelf ijs te tappen.

We hebben er ook een personeelsuitje gehouden, dat was ook een schot in de roos. Geen klagende mensen over "ik lust dat niet" of "er was niks lekkers voor mij", voor iedereen was er wel wat, voor de grote en kleine eter, voor de normale eter en voor de eter die eens wat aparts wil proberen.

Ik zou zeggen, ga zo door. En voor wie er nog nooit is geweest een echte aanrader, of je nu met 2 of 20 personen komt, het is geweldig.