1. We zijn afgelopen zondag bij restaurant Zegels te Alkmaar geweest voor een high tea. Wij vonden dit heel erg tegenvallen. Het begon al over de telefoon, een erg norse man aan de telefoon gehad die eerder chagrijnig was dan vriendelijk. We werden netjes ontvangen, maar de sfeer in deze zaak vonden we erg tegenvallen, wat betreft de high tea was erg zuinig, erg weinig variatie, qua sandwitch was het verschil alleen dat er op het ene zalm zat (voor de rest niks) en de andere plakje kaas met tomaat. (totaal 4 p.p) brownies (waren wel erg lekker), soesjes (erg saai), scones waren erg hard en niet echt smaakzaam, en de cup cakes waren oke maar niet helemaal gaar, en nog 2 kleine bakjes met prei, ei en een toetjes wat gekaramelisseerd was (was lekker). Onze conclusie is; wij gaan hier nooit meer heen, zonde van ons geld.